Sevastoupoleos 5, 115 26 Athens Tel.: 210-7484602-3, Fax: 210-7484604, qed Omn  bus Οκτώβριος 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Keller: Stats for Mgmt & Econ, 7th Ed
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Σκοπός - Δράσεις του Έργου Α.Η ποσοτική και ποιοτική διερεύνηση της κατάστασης των γυναικών ερευνητριών που πασχολούνται στον Δημόσιο Τομέα Β.Η αποτύπωση.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έργου Ε*CARE Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 7 Ιουνίου
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΙΛΟΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ
1 24/1-2/2/2004 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2004.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ «Στοιχεία έρευνας για τη συναλλαγή του κοινού με τις Τράπεζες» Focus Bari A.E.
Δρ. Έλλη Ιωαννίδη –Καπόλου Κοινωνιολόγος- ερευνήτρια
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of…
Δημοσκόπηση για το Δήμο ΣΥΡΟΥ.  ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ  ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΔΕΙΓΜΑ  ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ  ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κων/νος Ζοπουνίδης.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Μάρτιος 2013.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς, Ευρωεκλογές 2009.
Πανελλαδική Έρευνα Εκλογικής Συμπεριφοράς – 2o κύμα 29/05-01/06 Ευρωεκλογές 2009.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
1 Πανελλαδική πολιτική έρευνα γνώμης Ιανουάριος 2015.
Έρευνα Επιμελητηρίου Ηρακλείου για τις καταναλωτικές συνήθειες στο Νομό Ηρακλείου σε σχέση με το κρέας Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας Γιώργος Καραπιδάκης.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ΧΩΡΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ
ΠΟΙΟΤΙΚΗ-ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Βασικές Αρχές Μέτρησης
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd Ιανουάριος 2013.
Κοινωνία & Αναπηρία 2009 ΜΚΟ “ Αναπηρία Σήμερα ”.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ - ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ.
Ποσοτική Ανάλυση Κειμένου 9η Εβδομάδα. Δειγματοληπτική Έρευνα Μαθαίνουμε από τον πληθυσμό. Πως θέτουμε ερωτήματα; Δημοσκοπήσεις Σχεδιασμός ερωτηματολογίων.
1 Συγκέντρωση Πρωτογενών Πληροφοριών Collecting Primary Data.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ Δειγματοληψία
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κων/νος Ζοπουνίδης.
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΤΣΗΣ
Στατιστικές Υποθέσεις
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΔΙΑΛΕΞΗ 9η Δειγματοληψία Ορισμοί Είδη δειγματοληψίας
Το ερωτηματολόγιο Μεθοδολογία έρευνας.
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
EΡΕΥΝΑ YΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 21ο κύμα
Μεθοδολογία της Έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι & ΙΙ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Sevastoupoleos 5, Athens Tel.: , Fax: , qed Omn  bus Οκτώβριος 2013

qed Omn  bus «H qed Omnbus είναι ένα «λεωφορείο» πολυτελείας στο οποίο μπορείτε να κλείσετε τη δική σας ιδιωτική θέση. «H qed Omn  bus είναι ένα «λεωφορείο» πολυτελείας στο οποίο μπορείτε να κλείσετε τη δική σας ιδιωτική θέση. Με τη χρήση του καλύπτετε όποια απόσταση θέλετε (μεγαλύτερο ή μικρότερο δείγμα) για όσο διάστημα θέλετε (1-4 εβδομάδες) στην τιμή ενός απλού εισιτηρίου.»  Προσωπικές συνεντεύξεις σε νοικοκυριά (Face-to-Face)  Δομημένο ερωτηματολόγιο ανοιχτών και κλειστών ερωτήσεων, απόλυτα προσαρμοσμένο στις ανάγκες σας  Πανελλαδικό δείγμα, αντιπροσωπευτικό του συνόλου του αστικού πληθυσμού  Δυνατότητα επιλογής μεγέθους δείγματος, από 500, 1000, 1500, 2000 άτομα 1 η εβδομάδα  2 η εβδομάδα  3 η εβδομάδα  4 η εβδομάδα  Οκτώβριος 1 η εβδομάδα  2 η εβδομάδα  3 η εβδομάδα  4 η εβδομάδα  Οκτώβριος 500 άτομα 500 άτομα 500 άτομα 500 άτομα 2000 άτομα 500 άτομα 500 άτομα 500 άτομα 500 άτομα 2000 άτομα  Μικρότερο κόστος λόγω οικονομίας κλίμακας της έρευνας

qed Omn  bus Με μεγάλη χαρά μπορούμε να διαμορφώσουμε το προσωπικό σας εισιτήριο που θα περιλαμβάνει: Σχεδιασμό ερωτηματολογίου σύμφωνα με τις ανάγκες σας Σχεδιασμό ερωτηματολογίου σύμφωνα με τις ανάγκες σας Επιλογή κοινού που σας ενδιαφέρει Επιλογή κοινού που σας ενδιαφέρει Επιλογή μεγέθους δείγματος Επιλογή μεγέθους δείγματος Επιλογή εβδομάδας υλοποίησης της έρευνας Επιλογή εβδομάδας υλοποίησης της έρευνας

Προδιαγραφές της έρευνας Μεθοδολογία  Προσωπικές Ατομικές Συνεντεύξεις στα σπίτια των ερωτώμενων (πόρτα-πόρτα)  Τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία  Τυχαία επιλογή οικοδομικών τετραγώνων βάσει στοιχείων της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας Σύνθεση Δείγματος  Κάλυψη ηλικιών χρονών, ανδρών (50%) και γυναικών (50%)  Κάλυψη συνόλου Αστικής Ελλάδας Ν=2.000  Αθήνα: Ν=950  Θεσσαλονίκη: Ν=250  Αστικά Κέντρα: Ν=800  Δυνατότητα επιλογής μεγέθους δείγματος, από μια σειρά τεσσάρων μεγεθών αυτοτελών πανελλαδικών δειγμάτων  Ν=500  N=1.000  N=1.500  N=2.000 Ερωτηματολόγιο και Έλεγχοι Ποιότητας  Κλειστές και ανοικτές ερωτήσεις, με δυνατότητα επίδειξης οπτικού υλικού  Το ερωτηματολόγιο συμπεριλαμβάνει διαφορετικές θεματικές κατηγορίες, μία από τις οποίες θα είναι η δική σας  Λογικοί έλεγχοι / editing: 100%  Ηλεκτρονικός έλεγχος / editing: 100%  Ποιοτικός έλεγχος με προσωπικές επαφές για 10% του συνολικού δείγματος και τηλεφωνικές επαφές για 20% των ερωτηματολογίων του κάθε ερευνητή Ενεργοποίηση συμμετοχής Τα στάδια ενεργοποίησης της συμμετοχής σας είναι:  Επαφή με την ομάδα εργασίας qed - OMN  BUS με στόχο την επικοινωνία των ερωτημάτων που σας απασχολούν  Κοστολόγηση της συμμετοχής σας από την qed και δημιουργία της βασικής δομής του ερωτηματολογίου σας  Σχεδιασμός και πιλοτικός έλεγχος του τελικού ερωτηματολογίου από την qed Παραδοτέα Τα αποτελέσματα της συμμετοχής σας θα είναι διαθέσιμα τον Νοέμβριο και θα σας επικοινωνηθούν προφορικά και γραπτά μέσω:  διαγραμμάτων που απεικονίζουν τις απαντήσεις του κοινού για όλες τις μεταβλητές του ερωτηματολογίου  διαγραμμάτων που απεικονίζουν τις απαντήσεις επιμέρους δημογραφικών και άλλων ομάδων πληθυσμού  σύνοψης ευρημάτων και συμπερασμάτων  αναλυτικών πινάκων Η/Υ qed Omn  bus

Μάθετε περισσότερα για την qed Omn  bus επικοινωνώντας με την ομάδα της έρευνας Θανάσουλας Δήμος Μπουλασίκης Θάνος και τη γραμματεία Φιλιώ Αμαράντου Τηλ: Διεύθυνση: Σεβαστουπόλεως 5, Αθήνα website: Στοιχεία επικοινωνίας qed Omn  bus