Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Advertisements

Προώθηση / Επικοινωνία
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Tο Περιβάλλον του Οργανισμού
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Κ. Αλεξανδρής. Υπαίθρια Αναψυχή Οργανωμένη Μορφή Ελεύθερη Αναψυχή.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Εισαγωγή στο μάρκετινγκ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
Τίτλος Παρουσίασης Logo
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Διαχείριση έργου Αρχές και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής

Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με δυνάμεις που περιβάλλουν τον οργανισμό και την κοινωνία

Εσωτερικό Περιβάλλον Υπηρεσίες και Προϊόντα Οργανωτική Δομή Προσωπικό και Χαρακτηριστικά του Απόδοση του Οργανισμού Προμηθευτές Κανάλια Διανομής Οικονομικοί Ενδιάμεσοι Φορείς Ενδιάμεσοι Φορείς του Μάρκετινγκ

1. Προϊόν Το σύνολο των Χαρακτηριστικών του Προϊόντος και τα Οφέλη που Αποκομίζουν οι Καταναλωτές Υποστηρικτικό Προϊόν Τα Επίπεδα του Προϊόντος Χειροπιαστό Προϊόν Κύριο Προϊόν (π.χ. Ψυχαγωγία) Χειροπιαστό Προϊόν (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) Υποστηρικτικό Προϊόν (π.χ., Αναψυκτήριο) Κύριο Προϊόν

2. Οργανωτική Δομή 1.Τμήματα της Εταιρείας 2. Ιεραρχία 3. Όρια ευθύνης 4. Ευκαιρίες για Εξέλιξη

Παραδείγματα Παραδείγματα Ποια είναι η οργανωτική δομή του Αθήνα 2004; Ποια είναι η οργανωτική δομή του ΠΑΟΚ;

3. Προσωπικό και Χαρακτηριστικά τους Παραδείγματα 1. Προσόντα – Πτυχίο 2. Εμπειρία 3. Δεξιότητες 4. Γνώσεις 5. Προσωπικότητα 6. Προσδοκίες 7. Διαδικασία Πρόσληψης

Παραδείγματα Παράδειγμα Κάνετε μια Περιγραφή Εργασίας για έναν Πωλητή, Δάσκαλο, Έναν Προπονητή, Ένα Διευθυντή Πωλήσεων

4. Απόδοση του Οργανισμού Ερώτηση: Πως θα μετρούσατε την Απόδοση: 1. Ενός Δημοτικού Γυμναστηρίου; 2. Ιδιωτικού Γυμναστηρίου; 3. Ποδοσφαιρικής Ομάδας; 4. Ερασιτεχνικού Αθλητικού Σωματείου;

4. Απόδοση του Οργανισμού Δείκτες Κέρδος Συνδρομές Ποιοτικοί Στόχοι Ικανοποίηση των Πελατών Προσωπικό που Παραιτείται

5. Προμηθευτές Παραδείγματα: Ποιοι είναι οι προμηθευτές ενός Γυμναστηρίου; Ποιοι είναι οι προμηθευτές μιας Αθλητικής Αλυσίδας Καταστημάτων;

6. Ενδιάμεσοι Φορείς του Μάρκετινγκ Ποιοι είναι οι ενδιάμεσοι του Μάρκετινγκ στα ακόλουθα παραδείγματα: 1. Club-Med; 2. Nike; 3. ΠΑΟΚ; 4. Αθήνα 2004; 5. Meeting Στίβου;

7. Οικονομικοί Ενδιάμεσοι Φορείς Απαιτείται η ανάπτυξη ενός καλού δικτύου Παραδείγματα: 1. Πιστωτικές Κάρτες 2. Χρηματοδότηση 3. Επενδύσεις

Εξωτερικό Περιβάλλον Ανταγωνισμός Κοινωνικό / Δημογραφικό Περιβάλλον Πολιτικό Περιβάλλον Οικονομικό Περιβάλλον Τεχνολογικό Περιβάλλον

1. Ανταγωνισμός Άμεσος Έμμεσος Παραδείγματα: Ποιος είναι ο άμεσος κι έμμεσος ανταγωνισμός στα παρακάτω παραδείγματα; Ποδοσφαιρική Ομάδα Εταιρεία Αθλητικής Αναψυχής Γυμναστήριο

2. Δημογραφικό / Κοινωνικό Περιβάλλον Πρέπει να παρατηρούμε τις Δημογραφικές Τάσεις 1. Συνολικός Πληθυσμός και Τάσεις (Χώρας, Πόλης, Περιοχής κτλ.) 2. Ηλικία του Πληθυσμού 3. Κοινωνικό-οικονομικές αλλαγές 4. Μετανάστες / μειονότητες 5. Κουλτούρα / Πολιτισμικές Συνήθειες – Διεθνές Μάρκετινγκ

2. Δημογραφικό / Κοινωνικό Περιβάλλον Παραδείγματα Ποιες είναι η τάσεις σχετικά με την ηλικία του πληθυσμού; Ποια είναι η τάσεις σχετικά με τον αριθμό των οικονομικών μεταναστών στην Ελλάδα;

2. Δημογραφικό / Κοινωνικό Περιβάλλον Κουλτούρα και πολιτισμικές συνήθειες Ποια είναι η κουλτούρα των Αμερικάνων; Ατομισμός / εγωκεντρισμός / οικογένεια / επιτυχία Ποδόσφαιρο Αμερικάνικο / Baseball / McDonalds Ποια είναι η κουλτούρα των Βρετανών; Παράδοση / ποδόσφαιρο / Pub Ποια είναι η κουλτούρα των Ιταλών; Μόδα / ποδόσφαιρο / Basketball

3. Οικονομικό Περιβάλλον Δείκτες Οικονομίας Διαθέσιμο Εισόδημα Ανεργία Διεθνή Οικονομία Φυσικές Καταστροφές

4. Πολιτικό Περιβάλλον Νομοθεσία Πολιτική κατάσταση Ευθύνες σε περίπτωση Ατυχημάτων Εργασιακό Πλαίσιο

5. Τεχνολογικό Περιβάλλον Παραδείγματα τεχνολογικών αλλαγών e-Marketing e-bookings e-tickets Βάσεις Δεδομένων Εξοπλισμός On-line education Εφαρμογές: 1. Γυμναστήρια 2. Βιομηχανία Παραγωγής Αθλητικών Προϊόντων 3. Επαγγελματικοί Αθλητικοί Σύλλογοι 4. Διοργάνωση Αθλητικών Εκδηλώσεων

SWOT ANALYSIS Strengths Weaknesses Opportunities Threats It is based on the analysis of the Internal and External Environment Strengths Weaknesses Opportunities Threats

Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ