Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Advertisements

…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Η διαφημιςη ςτον ημερηςιο τυπο απο το 1960 μεχρι ςημερα
Royal FrieslandCampina
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
«De l’ Angelo». Οι τρόποι προώθησης της επιχείρησής μας θα είναι :  Internet( facebook, twitter, site )  Φυλλάδια  Εγκαίνια  Αφίσες.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
Μεταγωγή και Πολυπλεξία
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
Brand της εταιρείας μας • Όραμα : Όχι σύλληψη, εξορία, κράτηση λόγω διαφορετικές πεποιθήσεις • Στόχοι: Ευαισθητοποίηση κοινού-άσκηση πίεσης σε καθεστώτα.
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
Η ομάδα μας Παρουσίαση: Η ομάδα μας ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ»
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Στη διαφήμιση όλα είναι δυνατά! Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Για μια στρατηγική εφαρμογών πληροφορικής στην διαχείριση και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς: εμπειρία και κατευθύνσεις Τίμος Σελλής (ΕΜΠ) - συντονιστής.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
AMUSE 2009 Adpr VIVARTIA. Κατεψυγμένα προϊόντα Βιολογικά προϊόντα ΕστίασηΨυχαγωγία Γαλακτοκομικά προϊόντα Αρτοποιία.
Ιστορία Κατά την Αγγλοκρατία ήταν το μεγαλύτερο χωριό της περιοχής, για αυτό οι Βρετανοί το ανακήρυξαν δήμο το Νωρίτερα το1938 είχε αποκτήσει γυμνάσιο.
Και θα σας παρουσιάσουμε μια εργασία για τα κινητά του 2012!
Τεχνικές Πολυπλεξίας Παράγραφος 1.6.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Γύρω στα 1873 ο Μάξγουελ πρότεινε την θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού, σύμφωνα με την οποία ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα μπορεί να μεταδοθεί χωρίς.
Σημασία έχουν τα λόγια: Μια εκπομπή χωρίς λόγια δεν είναι εκπομπή
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
σήμα - λογότυπο - συνδιασμός σήμα εικόνα σύμβολο γεωμετρικό σχήμα αρχικά γράμματος.
ENIAIO ΛYKEIO ΛYKEIO ΛINOΠETPAΣ / ΑΠΕΗΤΕΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΡΟΥ ΓPAΦIKEΣ TEXNEΣ, Γ’ ΛYKEIOY KAΘHΓHTHΣ: Πολυδώρου Bάσος MEPOΣ/KEΦAΛAIO: Σχεδιασμός για Oργανισμούς.
Επισκόπηση.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Το σύστημα πληροφοριών Μάρκετινγκ και η έρευνα Μάρκετινγκ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ – Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Αποφάσεις Προώθησης. Εισαγωγή  Προώθηση είναι η προσπάθεια να πειστούν οι άνθρωποι να αποδεχτούν προϊόντα, αντιλήψεις και ιδέες.  Στρατηγική προώθησης.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης (RISCrete)
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Ημεριδα Ενημερωσησ «Ανοικτα Ακαδημαϊκα Μαθηματα στο ΤΕΙ Ηπειρου»
το αλσοσ μασ ειναι η μεγαλυτερη πηγη
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Και οι στοιχειώδεις μαθηματικοί υπολογισμοί
Oλυμπιακοί αγώνες Ευτυχία Α. Δέσποινα Χ..
ΘΕΜΑ : ΑΘΛΗΣΗ – ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
Το κέντρο του πρώτου ευρωπαϊκού πολιτισμού – χρόνια πριν…
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΕΝΟΤΗΤΑ 2. ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ! ΘΕΜΑ 2 :: Νομικά Θέματα- Πνευματικά Θέματα, Εμπορικά Σήματα και Διπλώματα Ευρεσιτεχνίας:   Το παρόν Πρόγραμμα έχει χρηματοδοτηθεί.
Εθνικό Κέντρο Βιβλίου Λέσχες Ανάγνωσης.
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...! AMUSE!!! Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...! Πάντειο Πανεπιστήμιο ΕΜΠΟ – Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 2009

ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ομιλία Βίντεοκληση Mobile Internet Καταστήματα Oteshop ΚΑΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΧΑΡΗ ΣΤΟ…… ΣΗΜΑ!!!!

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Μαύρο χιούμορ σε συνδυασμό με αστυνομική δράση… «Σπαστικό δεν είναι... να μην έχεις σήμα;»…

BOLD OGLIVY GROUP Ιδρύθηκε το 1991 και βρίσκεται από τότε στις 3 πρώτες θέσεις του χώρου. Με αρχή της τη χρήση του χιούμορ καταφέρνει να προωθεί τη δυναμικότητα της μάρκας… Καθώς τα brands... Δικαιολογούν υψηλότερη τιμή Iσχυροποιούν την ηγετική τους θέση Κτίζουν πιστότητα και συγκινούν τους εντατικούς χρήστες Αντιστέκονται σθεναρά στις ενέργειες του ανταγωνισμού

ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Το περίεργο σκηνικό κρατάει τον τηλεθεατή σε αγωνία μέχρι τέλος. Με αλληγορικό τρόπο περνάει την έννοια του σήματος. Ανοίγει δρόμο στο να γίνει σλόγκαν η ατάκα που ακούγεται στο τέλος.

Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ COSMOTE! Ζωηρά Χρώματα και Δυνατή Μουσική  Νεανικό κοινό! Εμφανίζεται πάντα το λογότυπο και κάθε φορά διαφορετική ατάκα! Έμφαση στην πανελλαδική κάλυψη της εταιρείας και στην μαζική χρήση από το νεανικό κοινό!