Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...! AMUSE!!! Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ BRAND NAME ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ...! Πάντειο Πανεπιστήμιο ΕΜΠΟ – Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 2009
ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ομιλία Βίντεοκληση Mobile Internet Καταστήματα Oteshop ΚΑΙ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΧΑΡΗ ΣΤΟ…… ΣΗΜΑ!!!!
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Μαύρο χιούμορ σε συνδυασμό με αστυνομική δράση… «Σπαστικό δεν είναι... να μην έχεις σήμα;»…
BOLD OGLIVY GROUP Ιδρύθηκε το 1991 και βρίσκεται από τότε στις 3 πρώτες θέσεις του χώρου. Με αρχή της τη χρήση του χιούμορ καταφέρνει να προωθεί τη δυναμικότητα της μάρκας… Καθώς τα brands... Δικαιολογούν υψηλότερη τιμή Iσχυροποιούν την ηγετική τους θέση Κτίζουν πιστότητα και συγκινούν τους εντατικούς χρήστες Αντιστέκονται σθεναρά στις ενέργειες του ανταγωνισμού
ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Το περίεργο σκηνικό κρατάει τον τηλεθεατή σε αγωνία μέχρι τέλος. Με αλληγορικό τρόπο περνάει την έννοια του σήματος. Ανοίγει δρόμο στο να γίνει σλόγκαν η ατάκα που ακούγεται στο τέλος.
Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΤΗΣ COSMOTE! Ζωηρά Χρώματα και Δυνατή Μουσική Νεανικό κοινό! Εμφανίζεται πάντα το λογότυπο και κάθε φορά διαφορετική ατάκα! Έμφαση στην πανελλαδική κάλυψη της εταιρείας και στην μαζική χρήση από το νεανικό κοινό!