Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εναλλακτικές εφαρμογές Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Internet και βιντεοπαιχνίδια
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
H λειτουργία της Μαθητείας των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ : Μια σύγχρονη καινοτομική εκπαιδευτική προσέγγιση στην Επαγγελματική Κατάρτιση Γιάννης Χαλάς Εκπαιδευτικός ΟΑΕΔ.
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Οικονομία - Επιχειρηματικότητα , στη Β/θμια εκπαίδευση Επιστημονική Υπεύθυνη ‘Εργου ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΝΕΩΝ Δρ. Θεοχαρούλα Μαγουλά
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα» Αντωνίου Θεοδώρα Κυριάκου Ελπίδα Παπαδοπούλου Ευθυμία Τορτούρη Κατερίνα.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ.
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Όνομα:Χίνη Δήμητρα Εξάμηνο σπουδών:Δ Αριθμός μητρώου:3305.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΠΕ- Τεχνολογίες Πληροφορίες Επικοινωνίας Γ’ τάξη
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Δημιουργία σεναρίου.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Γ΄ γυμνασίου ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ
«Ιατρική Εκπαίδευση και εξατομικευμένα ιατρικά συστήματα»
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Χαρακτηριστικά, θεμελιώδεις έννοιες και αρχές της διαθεματικής προσέγγισης.
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εναλλακτικές εφαρμογές Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο

Τα βιντεοπαιχνίδια δεν είναι μόνο για παιχνίδι Ένα βιντεοπαιχνίδι ορίζει έναν εικονικό κόσμο με κατά ορισμένους κανόνες και αλληλεπιδράσεις Εκπαίδευση Εκπαίδευση Στρατό Στρατό Ιατρική Ιατρική Επιχειρήσεις Επιχειρήσεις Έρευνα Έρευνα Προπαγάνδα-Διαφήμιση Προπαγάνδα-Διαφήμιση Τέχνη Τέχνη Τα λεγόμενα Serious Games Τα λεγόμενα Serious Games

Τι είναι παιχνίδι; Παιχνίδι είναι γενικότερα μια δραστηριότητα που δεν έχει σοβαρό αντίκτυπο για τα εμπλεκόμενα άτομα Στην υγεία (σωματική και ψυχολογική) Στην υγεία (σωματική και ψυχολογική) Στον κοινωνικό περίγυρο του ατόμου Στον κοινωνικό περίγυρο του ατόμου Οικονομική κατάσταση Οικονομική κατάσταση Στην φύση Στην φύση

Παιχνίδι και μάθηση Το παιχνίδι γενικότερα είναι μια κοινωνική δραστηριότητα που εμπεριέχει την διαδικασία της μάθησης Στην φύση, τα ζώα παίζουν για να αναπτύξουν κυνηγητικές ικανότητες ή να μάθουν πώς να κρύβονται και να αποφεύγουν τον κίνδυνο Στην φύση, τα ζώα παίζουν για να αναπτύξουν κυνηγητικές ικανότητες ή να μάθουν πώς να κρύβονται και να αποφεύγουν τον κίνδυνο Χρησιμοποιείται για ανάπτυξη Χρησιμοποιείται για ανάπτυξη κοινωνικότητας, οξυδέρκειας, της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων και διαφορών Μαθαίνει στους εμπλεκόμενους να δρουν μέσα στην ομάδα, να συνυπάρχουν και να συνεργάζονται. Μαθαίνει στους εμπλεκόμενους να δρουν μέσα στην ομάδα, να συνυπάρχουν και να συνεργάζονται. Αυτές οι ικανότητες αναπτύσσονται ακούσια συνήθως Αυτές οι ικανότητες αναπτύσσονται ακούσια συνήθως

Βιντεοπαιχνίδια και μάθηση Κάθε βιντεοπαιχνίδι έχει να διδάξει κάτι στο ελάχιστο καλό συντονισμό ματιού-χεριού, γρήγορη σκέψη/αντίδραση και καλή κατανόηση του τριδιάστατου χώρου χειρούργοι που παίζουν βιντεοπαιχνίδια είναι ικανότεροι από άλλους που δεν είναι παίκτες γυναίκες μπορεί να γίνουν εξίσου ικανές στην κατανόηση του τριδιάστατου χώρου με τους άνδρες μετά από μερικές ώρες ενασχόλησης με ένα βιντεοπαιχνίδι.

Βιντεοπαιχνίδια και μάθηση Τα βιντεοπαιχνίδια παρέχουν ένα εικονικό περιβάλλον με καλά ορισμένους κανόνες, αλληλεπίδραση και άμεση ανάδραση των επιπτώσεων των πράξεων του παίκτη  Μπορούν να αναπαραστήσουν γεγονότα, καταστάσεις, ιστορίες  Μπορούν με αρκετή πειστικότητα να εξομοιώσουν μια πραγματικότητα.  Ο παίκτης μπορεί να περιηγηθεί και να αλληλεπιδράσει  Μπορεί να αποτύχει χωρίς αντίκτυπο, δίνοντας του μια δεύτερη ευκαιρία να μάθει από τα λάθη του.

Η εκπαιδευτική αξία των βιντεοπαιχνιδιών Το κάθε βιντεοπαιχνίδι είναι μια μοντελοποίηση και μια εξομοίωση ενός κόσμου, φανταστικού και μη  Αναπαράσταση.  Πολύπλοκη εξομοίωση.  Καλά ορισμένους κανόνες.  Αλληλεπίδραση.  Άμεση ανάδραση.  Καταγραφή.  Κίνητρο ενασχόλησης.  Δυνατότητα συμμετοχής πολλών ατόμων.  Χαμηλό κόστος.

Serious games Serious game ονομάζουμε οποιοδήποτε ηλεκτρονικό παιχνίδι δεν έχει ως κύριο σκοπό την ψυχαγωγία Εκπαίδευση, ενημέρωση, διαφήμιση, προπαγάνδα, καλλιτεχνική έκφραση, έρευνα Εκπαίδευση, ενημέρωση, διαφήμιση, προπαγάνδα, καλλιτεχνική έκφραση, έρευνα Μπορεί να ανήκει σε οποιαδήποτε πλατφόρμα (Xbox, Windows, Web) Μπορεί να ανήκει σε οποιαδήποτε πλατφόρμα (Xbox, Windows, Web) Και σε οποιοδήποτε είδος (first-person, third-person, strategy) Και σε οποιοδήποτε είδος (first-person, third-person, strategy) Γοργά αναπτυσσόμενο παρακλάδι της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών Γοργά αναπτυσσόμενο παρακλάδι της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών

Βιντεοπαιχνίδια στην εκπαίδευση Εμφανίστηκαν στην απαρχή της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών σε κονσόλες (Atari 2600)  Έπειτα σε υπολογιστές της Apple και στο Commodore 64  Αρχές ‘90 ο προσωπικός υπολογιστής απέκτησε πολυμεσικές δυνατότητες, το εκπαιδευτικό λογισμικό έγινε πιο εξελιγμένο και σύνθετο  Οι γονείς έγιναν οι μεγαλύτεροι αγοραστές του εκπαιδευτικού αυτού λογισμικού  Υπήρξε μεγάλη άνθηση του Eduntainment (Education + Entertainment) που ως στόχο είχαν τους γονείς ως καταναλωτικό κοινό  Το Eduntainment οδηγήθηκε σε παρακμή στο τέλος του ‘90

Βιντεοπαιχνίδια στην εκπαίδευση Από τις αρχές του ‘00 υπήρξε αλλαγή στόχευσης για το εκπαιδευτικό λογισμικό Στόχος τώρα είναι τα σχολεία και η ενίσχυση της εκεί διδασκαλίας Στόχος τώρα είναι τα σχολεία και η ενίσχυση της εκεί διδασκαλίας Παρέχουν ένα ελεγχόμενο, φθηνό περιβάλλον που δρα συμπληρωματικά στην παραδοσιακή διδασκαλία Παρέχουν ένα ελεγχόμενο, φθηνό περιβάλλον που δρα συμπληρωματικά στην παραδοσιακή διδασκαλία Ο μαθητής μπορεί να λάβει μέρος ενεργά στην μάθηση, αποκτώντας την εμπειρικά (constructivism) Ο μαθητής μπορεί να λάβει μέρος ενεργά στην μάθηση, αποκτώντας την εμπειρικά (constructivism) Η συλλογική επίλυση προβλημάτων και μάθηση είναι δυνατή Η συλλογική επίλυση προβλημάτων και μάθηση είναι δυνατή Το παιχνίδι έχει την δυνατότητα να κρατά την προσοχή του μαθητή για αρκετή ώρα Το παιχνίδι έχει την δυνατότητα να κρατά την προσοχή του μαθητή για αρκετή ώρα

Βιντεοπαιχνίδια στην εκπαίδευση Υπάρχουν τεράστιες δυσκολίες στην εφαρμογή όμως! Δύσκολο να πείσεις Υπουργείο Παιδείας-εκπαιδευτικούς Δύσκολο να πείσεις Υπουργείο Παιδείας-εκπαιδευτικούς Θέλει προσοχή στο σχεδιασμό του εκπαιδευτικού λογισμικού Θέλει προσοχή στο σχεδιασμό του εκπαιδευτικού λογισμικού Χρειάζονται τρόποι αξιολόγησης του τι μαθαίνει ο μαθητής Χρειάζονται τρόποι αξιολόγησης του τι μαθαίνει ο μαθητής Θα έρθει η ώρα των βιντεοπαιχνιδιών στην εκπαίδευση όταν η κοινωνία τα αποδεχτεί ευρέως Θα έρθει η ώρα των βιντεοπαιχνιδιών στην εκπαίδευση όταν η κοινωνία τα αποδεχτεί ευρέως

Βιντεοπαιχνίδια στο στρατό Ο στρατός είναι ο μεγαλύτερος καταναλωτής εκπαιδευτικού λογισμικού που βασίζεται σε βιντεοπαιχνίδια Τα παιχνίδια (ηλεκτρονικά και μη) έχουν μακρά ιστορία χρήσης στο στρατό Τα παιχνίδια (ηλεκτρονικά και μη) έχουν μακρά ιστορία χρήσης στο στρατό Ασφαλές και φθηνό περιβάλλον για άσκηση του προσωπικού Ασφαλές και φθηνό περιβάλλον για άσκηση του προσωπικού Χρήση και επίπτωση νέων όπλων και στρατηγικών Χρήση και επίπτωση νέων όπλων και στρατηγικών Εκμάθηση διαδικασιών και πρωτοκόλλων στρατού Εκμάθηση διαδικασιών και πρωτοκόλλων στρατού Εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα από απλό στρατιώτη (first person shooter) μέχρι αξιωματικό (strategy) Εκπαίδευση σε όλα τα επίπεδα από απλό στρατιώτη (first person shooter) μέχρι αξιωματικό (strategy) Μελέτη για αξιοποίηση MMOGs για ασκήσεις ολόκληρων ταγμάτων Μελέτη για αξιοποίηση MMOGs για ασκήσεις ολόκληρων ταγμάτων Και το Ελληνικό Ναυτικό εικάζεται ότι χρησιμοποιεί ένα παιχνίδι για εκπαίδευση χρήσης υποβρυχίων Και το Ελληνικό Ναυτικό εικάζεται ότι χρησιμοποιεί ένα παιχνίδι για εκπαίδευση χρήσης υποβρυχίων

Βιντεοπαιχνίδια στο στρατό

Βιντεοπαιχνίδια στην Υγεία Μελέτες έχουν δείξει ότι η χρήση βιντεοπαιχνιδιών στο χώρο της υγείας έχει σημαντικά οφέλη  φυσική και πνευματική αποκατάσταση ασθενούς  καταπολέμηση στρες και διάφορων φοβιών  εκπαίδευση γιατρών σε νέες ιατρικές μεθόδους  για καλυτέρευση της ζωής των ασθενών  για ενημέρωση για διάφορα θέματα υγείας  παρακίνηση για γυμναστική στο σπίτι 

Βιντεοπαιχνίδια στις επιχειρήσεις Πολύ δημοφιλή τρόπο για την εκπαίδευση των υπαλλήλων αποτελεί τα τελευταία χρόνια το μέσο των βιντεοπαιχνιδιών  Παραδοσιακά, μέσα όπως εγχειρίδια, εκπαιδευτικές ταινίες και παρουσιάσεις χρησιμοποιούταν για την εκπαίδευση του προσωπικού  Με την έλευση του υπολογιστή και του Ιντερνετ, οι επιχειρήσεις πέρασαν στο e-learning  Γραμμική μάθηση αποκομμένη από το εργασιακό περιβάλλον και διαδικασίες.  Ο αλληλεπιδραστικός κόσμος των βιντεοπαιχνιδιών αποτελεί ιδανικό μέσο εκπαίδευσης για τις επιχειρήσεις

Βιντεοπαιχνίδια με ατζέντα Μεγάλη διάδοση γνωρίζουν τα τελευταία χρόνια παιχνίδια ατζέντα Είναι παιχνίδια που έχουν ως σκοπό να περάσουν κάποιο μήνυμα Είναι παιχνίδια που έχουν ως σκοπό να περάσουν κάποιο μήνυμα Πολιτικό, θρησκευτικό, καλλιτεχνικό κλπ Πολιτικό, θρησκευτικό, καλλιτεχνικό κλπ Πολιτικοί χρησιμοποιούν παιχνίδια ως μέσο προπαγάνδας για τη διάδοση πολιτικού μηνύματος Θέματα όπως τρομοκρατία, το Μεσανατολικό ζήτημα, την ειρηνική επίλυση διαφορών οικολογικά προβλήματα, ανθρώπινα δικαιώματα, φτώχια, γενοκτονία

Βιντεοπαιχνίδια με ατζέντα Πολλοί εκμεταλλεύονται το μέσο των βιντεοπαιχνιδιών για προπαγάνδα Ρατσιστικά, εξτρεμιστικά ή ναζιστικά μηνύματα Ρατσιστικά, εξτρεμιστικά ή ναζιστικά μηνύματα Διατίθενται μέσω Internet και στοχεύουν νέους κυρίως Διατίθενται μέσω Internet και στοχεύουν νέους κυρίως Στην Αμερική ιδίως παρουσιάζουν ανάπτυξη και τα θρησκευτικά παιχνίδια

Βιντεοπαιχνίδια με ατζέντα Παιχνίδια για μάρκετινγκ προϊόντων (advergames) γνωρίζουν αυξανόμενη διάδοση Στοχεύουν νεαρές ηλικίες Στοχεύουν νεαρές ηλικίες Διατίθενται μέσω Internet αλλά και σε συσκευασία Διατίθενται μέσω Internet αλλά και σε συσκευασία

Βιντεοπαιχνίδια με ατζέντα Παιχνίδια χρησιμοποιούνται και για καλλιτεχνική έκφραση Παιχνίδια όπως το 9/11 Survivor το οποίο τοποθετεί το παίκτη σε έναν από τους φλεγομένους Δίδυμους Πύργους Velvet Strike που χρησιμοποιεί το δημοφιλές δικτυακό παιχνίδι CounterStrike

Ερωτήσεις;