ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ. Εκπαίδευση οδηγών Τώρα 13.2.12, απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ οδηγός κατανόησης Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Αν και δεν αισθάνομαι ότι μπορώ να ‘προσφέρω’ κάτι στην πολιτική της χώρας μου, της Ευρώπης, και της παγκοσμιοποίησης, θα το προσπαθήσω κι ότι βγει. Δεν.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Τα πολιτεύματα της αρχαίας Ελλάδας
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
ΑΠΕ ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ,ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΟΥ.
Το Μπριτζ είναι ένα παιχνίδι στατιστικής και η τεχνική της εμπάς ταιριάζει πολύ Οι πρωταθλητές προσπαθούν να ακολουθούν κάθε φορά το πλάνο με τις.
Η φωτογραφία είναι του Είναι τραβηγμένη γωνία Πανεπιστημίου και Όθωνος, μπροστά από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία». Το τανκς είναι Γερμανικό,
Πίστες. Συνεχίζουμε … ακάθεκτοι το λάδωμα; Κύριε Υπουργέ, Κύριοι συνάδελφοι  Το 2000 αγόρασα καινούργιο εκπαιδευτικό αυτοκίνητο. Είχε από την εταιρία.
Πρώτη γραμμή. Κύριε Υπουργέ του ΥΜΕ Ποιος από εσάς πίστευε ότι θα γίνονταν μία τόσο μεγάλη επανάσταση, μάλιστα ‘γραφειοκρατικής’ μορφής; Αναίμακτα; Όποιο.
Θα μπορούσε στην φωτογραφία, αν δεν φαίνονταν ο φοίνικας, να ήταν ένας άλλος πλανήτης, χωρίς περιβάλλον για ανθρώπινη ζωή;; Λέμε: Ένας κούκος δεν φέρνει.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ομπάμα…άσε το άμα.. Στην Ελλάδα, όταν δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι, λέμε: άμα… γίνει αυτό… θα κάνουμε και το άλλο. Περιμένουμε δηλαδή να έρθουν όλα μόνα.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
"13 ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ"
Όταν υπηρετούσα την θητεία μου, εικοσάχρονο παιδί τότε, για λόγους υπηρεσιακούς, περνούσα και από τα μαγειρεία των φιλοξενούμενων αξιωματικών. Οι σερβιτόροι,
Έχεις δύο επιλογές! από το
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΝΟΜΟΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Ε.Π.Λ.ΗΕ.Π.Λ.Η Πάσχω από… …εσείς; Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο!
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.
ΛΟΥΣΙΜΟ-ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Κύριοι συνάδελφοι Ίσως κάποιοι ν’ ασχολούνται και μαζί μου, οπότε γνωρίζουν το σκεπτικό μου. Δεν πειράζει όμως, αν δεν με γνωρίζουν, ευκαιρία να.

Ερωτώ: Το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων Την τροχαία Τις Νομικές υπηρεσίες της χώρας Κάθε συνάδελφό μου & εξεταστή Κάθε υποψήφιο οδηγό & οδηγό.
Να το κατάλαβαν άραγε;; Δεν τρίτωσε απλώς το κακό, ή το καλό, που μπορεί ο καθένας να το πάρει όπως θέλει, αλλά…. ΤΕΤΑΡΤΩΣΕ!! Για μένα πάντως, το βλέπω.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Εγκέφαλος Τι σημαίνει εγκεφαλικός; και τι ανεγκέφαλος;
Διάβολος Παράδεισος Ο παράδεισος και τα διαβολάκια.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Το τέρας της πολυνομίας και η παραβατικότητα των Ελλήνων.
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
Η ρωμαϊκή αυτοκρατορία μια υπερδύναμη του αρχαίου κόσμου
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Νέα μέτρα. Έλληνα, πως μας καταντήσανε; μας κοροϊδεύουν, και πλουτίσανε όλο για νέα μέτρα θέλουν να μας πουν με σκοπό πάντα, να μας ταλαιπωρούν!!
ΤΑ ΤΡΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΚΟΥΙΜΤΣΙΔΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ Γ2.
ΟΜΑΔΑ Ά Θανάσης Μυλωνάς Γιάννης Παπαδημητρίου Χριστίνα Πουλουκτσή
ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ 17 Ασίκη Ζωή / 1 ο Δημοτικό Σχολείο Ελευθερούπολης.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ορθόδοξη άσκηση.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
1 Ο Χριστιανός ως Επαγγελματίας Άκης Τρίγκας (οδοντίατρος)
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
Πώς τα παιδιά κατανοούν την οικονομία
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Savoir Vivre Το Savoir Vivre (σαβουάρ βιβρ) είναι εγχειρίδιο σύμφωνα με το οποίο ο αναγνώστης μαθαίνει να εφαρμόζει στο σύνολο της ζωής του, κανόνες καλής.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ

Εκπαίδευση οδηγών Τώρα , απόγευμα. Χθες βράδυ η Ελλάδα, παράτεινε τον θάνατό της. Πολλοί Έλληνες, κι όχι μόνο Έλληνες, ξενύχτησαν απέναντι απ’ το θαυματουργό γυαλί της εποχής μας, που τα λέει ‘όλα’!! Και κατά κανόνα, τα λέει όπως θέλει!! Την ίδια στιγμή, κάποιοι τεχνικοί λαγοί, είχαν ξαμοληθεί στο μεγάλο κέντρο, κι έκαιγαν ότι είχαν προαποφασίσει. Επιτυχία του σκοπού τους; απόλυτη!!

Έπρεπε να μείνουν τουλάχιστο οι δρόμοι που οδηγούν στο Ελληνικό κοινοβούλιο ανοιχτοί, για να μπαίνουν και να βγαίνουν οι εκλεγμένοι άρχοντές μας, ώστε να μας δώσουν μια ελάχιστη έστω πνοή ζωής. Τα μεγάλα αφεντικά, μας χρειάζονται ακόμη. Όσο είμαστε ζωντανοί, μπορούν να εισπράξουν για μας, και ποιος ξέρει, ίσως μας κάνουν και καμιά ένεση για να μας κόψουν προσωρινά την πείνα. Δεν έπρεπε να οδηγηθούμε σε «άτακτη» πτώχευση. Ενώ σε «τακτική» επιτρέπετε, να βγάλουν όσοι προλάβουν τα κεφάλαια που εισάγονται για τον κοσμάκη, σε προσωπικούς τους λογαριασμούς, σε τράπεζες ανεξέλεγκτων χωρών!!

Τελικά, αποφασίστηκε η καταδίκη μας!! ΑΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ !!. Κι ενώ σ’ ολόκληρο τον πλανήτη, γίνονταν γνωστή η καταδίκη μας, πολλοί Έλληνες, είναι ακόμη υπνωτισμένοι απ’ την άγρια κονόμα του παρελθόντος, και δεν μπορούν, ή δεν θέλουν να καταλάβουν, ότι μπαίνουμε στο τελευταίο στάδιο της καταδίκης μας!

Και στον επαγγελματικό μου χώρο, όπως σε πολλούς επαγγελματικούς χώρους της χώρας μας, παραμένει έντονο ακόμη το μεθύσι της άγριας κονόμας!! Έχουν περάσει περί τα 2,5 χρόνια που είχα προτείνει γενική και ξεκάθαρη μείωση τιμών, ώστε να προσελκύσουμε υποψήφιους οδηγούς και ν’ αρχίσει ο κόσμος να μας εμπιστεύεται. Όμως! Αν δεν ξεθυμάνει το ποτό που μας έχουν μεθύσει, δεν πρόκειται κανείς να το καταλάβει.

Κι ενώ όλοι πια φωνάζουν ότι ο κόσμος δεν έχει λεφτά, εμείς, δεν καταλαβαίνουμε. Μαζευτήκαμε πριν μία εβδομάδα, και το μόνο θέμα που υπήρξε ήταν, πως θ’ αυξήσουμε τις εισπράξεις. Ναι. Κι εγώ συμφωνώ, να έχουμε περισσότερα κέρδη, όχι όμως ζητώντας περισσότερα από τον κάθε υποψήφιο. Κι αυτό επειδή, απλά, δεν έχει περισσότερα χρήματα να μας δώσει.

Και στην ομοσπονδία, αλλά και στην διαβούλευση τού υπουργείου μεταφορών προτείνω, καθώς και σε άλλες σελίδες της παρούσης ιστοσελίδας μου, την μείωση των εξόδων του υποψηφίου, για να μπορεί να μας δίνει κι εμάς, έστω τα ελάχιστα που έως τώρα μας δίνει!! Αν όμως οι διάφοροι, όπως τράπεζες, γιατροί, υπουργεία, ΟΓΑ, παράβολα … και πόσοι ακόμη… τού τα παίρνουν, τι μπορεί να δώσει σ’ εμάς;

Κι ενώ δεν έχει στεγνώσει ακόμη το αίμα των τραυματιών, από τις χθεσινοβραδινές συγκρούσεις στο μεγάλο αστικό κέντρο, κι ενώ οι περισσότεροι Έλληνες είναι ακόμη τρομοκρατημένοι από τις πολιτικοοικονομικές καταστάσεις, κι ενώ οδεύουμε με ελεγχόμενη ταχύτητα προς την πλήρη πτώχευση, οι συνάδελφοί μου, μάλιστα το σωματείο, έχουν φέρει ειδικό οικονομικοτεχνικό, μάλιστα από την Πάτρα, για να μας βρει τρόπο, πως με λιγότερη δουλειά, θα εισπράττουμε περισσότερα!!

Το : «τι είχες Γιάννη; τι είχα πάντα;» δεν ταιριάζει πια!! Τριάντα οχτώ (38) χρόνια πριν, είχε κυκλοφορήσει προεκλογικά το: «Καραμανλής ή Τανκς» Το ίδιο ερώτημα τους έθεσα και προχθές, απάντηση φυσικά δεν πήρα, απλώς για κάποιους ήμουνα εκτός θέματος όταν αναφέρθηκα στην γραφειοκρατία!! Όταν στις μικρές επαγγελματικές συγκεντρώσεις, επικρατούν ακόμη τέτοιες αντιλήψεις, πώς να μην είναι πολύ πιο σκληρές της τρόικας;;

Πριν από πολλά χρόνια ήμουνα της άποψης, να γίνουν τα διπλώματα καθαρά ευρωπαϊκά, κι εννοούσα να γίνονται αντικειμενικές εξετάσεις όπως στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, όπως και η οικονομική σύνδεση!! Μήπως ήξερα τι σημαίνει οικονομική σύνδεση; Μήπως ήξερα ότι οι οικονομικά μεγάλες χώρες, μας έδιναν χρήματα για να σταματήσουμε κάθε παραγωγή, και να αγοράζουμε τα δικά τους προϊόντα;

Ήμασταν τελικά τόσο χαζοί, τόσο αγαθοί, μάλιστα όλοι οι λαοί των νότιων χωρών, και συνεχίζουμε, και νομίζαμε ότι μας αγαπάνε, κι ότι μπήκαμε σε οικονομικό παράδεισο!! Έτσι είναι οι νότιοι, αισθηματίες, καλοπερασάκιδες, ευκολόπιστοι, και τα δίνουμε όλα ώσπου να μουλαρώσουμε!!. Τώρα όμως, μας έστειλαν την τρόικα, για να μας τα πάρει όλα. Κι όχι απλώς να μας τα πάρει όλα. Επί Τουρκοκρατίας λένε, ότι μας έπαιρναν τα παιδιά για να τα Τουρκέψουν, και τα έκαναν γενίτσαρους. Τώρα το ΔΝΤ, θέλει να μας τα καπαρώσει αγέννητα!! Και κάποιοι, μάλιστα συνάδελφοί μου, νομίζουν ότι είμαστε ακόμη σ’ εκείνο τον οικονομικό παράδεισο, που ο κόσμος μοίραζε λεφτά για να πάρει δίπλωμα, εξάλλου, το χαρτί ήθελε, κατά τα άλλα θα μάθαινε μόνος του!!

Και το τραγικότερο της όλης υπόθεσης, όπως δείχνουν τα πράγματα, θα έρθει η τρόικα με τους υπαλλήλους της να κάνει μαθήματα οδήγησης στα Ελληνόπουλα, εξάλλου, οικονομικούς μετανάστες να τους κοροϊδεύουμε δεν θα υπάρχουν πια!! Τι να σημαίνει άραγε επίτροπος; Όταν η τρόικα βρει σε κάποιους εκπαιδευτές 300, 400, 500,υποψήφιους το χρόνο, την στιγμή μάλιστα που η αναλογία στη χώρα θα είναι 30, 50 ανά εκπαιδευτή, τι θ’ αποδειχθεί; ότι έχουν πολύ δουλειά κάποιοι επειδή είναι οι καλύτεροι εκπαιδευτές; ή ότι συμβαίνουν άλλες καταστάσεις;

Κατά καιρούς μου έρχονται υποψήφιοι, κυρίως γυναίκες, που δεν τις ενδιαφέρει πόσα μαθήματα θα κάνουν, αλλά πάνω απ’ όλα να μπορέσουν να οδηγήσουν! Ρωτάω κάπου-κάπου διάφορα, όπως: -Ξέρεις άλλες να έχουν δίπλωμα και να μην οδηγούν; -Ξέρω εννιά με δίπλωμα, αλλά μόνο μία οδηγεί!! Άραγε κι αυτή, να είχε ταλέντο; ή να έγινε σωστή εκπαίδευση; Μήπως την εκπαίδευσε ο άνδρας της; Ποιος ξέρει!! Τι νομίζετε, αυτά δεν θα τα μάθουν τα καρφιά της τρόικας;

Μήπως δεν θα μάθουν, όταν το δεκαοχτάχρονο παιδί, που πήρε πρόσφατα δίπλωμα, κραυγάζει στην κηδεία της Μάννας του!! -Μάννα μουου σε σκότωσαααα!! Και το χειρότερο, η μάννα του σκοτώθηκε στην προσπάθειά της να το εκπαιδεύσει, αλλά μήπως αυτό θα ζήσει σωστά στην κοινωνία, θα σπουδάσει; θα προκόψει; ή συνέχεια θα τα βάζει με τον εαυτό του; και θα είναι ένα ερείπιο; Επειδή η κοινωνία μας, και η Ελληνική δικαιοσύνη, δεν ερευνά τέτοιες περιπτώσεις, θα μας χαριστεί η τρόικα; και θα συνεχίσουμε να δίνουμε ευρωπαϊκά και κατ’ επέκταση παγκόσμια διπλώματα οδήγησης;

Κύριοι συνάδελφοι, όλης της χώρας. Σ’ ολόκληρη την Ευρώπη έχει εισχωρήσει η ‘βοήθεια’ για την απόχτηση άδειας οδήγησης. Όμως τι νομίζετε, ότι θα τιμωρηθούν κάποιοι ελάχιστοι ευρωπαίοι, μήπως τιμωρήθηκε κάποιος στο εξωτερικό για την SIMENS; Αλλά και μήπως τιμωρήθηκε για το ίδιο θέμα κάποιος στην Ελλάδα; Την ρετσινιά πάντως, και την πείνα, εμείς θα την υποστούμε, εμείς το παρακάναμε!!

Για όλα πια, θα φταίμε εμείς, σας παρακαλώ πολύ, ας μην δίνουμε άλλα δικαιώματα. Έτσι και μας αφαιρέσουν και την δυνατότητα οδήγησης στις ευρωπαϊκές χώρες, τώρα που μας πήρανε φαλάγγι, δεν θα υπάρξει μεγαλύτερο ρεζίλη στην διεθνή κοινότητα. Όσες εταιρίες κι αν θα φτιάξουμε, στην πόλη, ή σ’ ολόκληρη τη χώρα, για οποιοδήποτε επάγγελμα, αν αποτελείτε από αφεντικά υπάρχουν πολλές πιθανότητες να ευδοκιμήσει, αν όμως αποτελείτε από επαγγελματίες, έχει ελάχιστες πιθανότητες. Κι αυτό επειδή, τουλάχιστο έως τώρα, ο κάθε επαγγελματίας στηρίζονταν στις ‘γνωριμίες’ του, υπήρχε όμως χρήμα για όλους, κι έτσι επιβίωναν.

Μία προσωπική μου άποψη του 2001: Στην σχετική αναφορά που έστειλα στο ΥΜΕ το 2001, ανέφερα, ότι δεν κατηγορώ το βιβλίο θεωρητικής εκπαίδευσης, αλλά την νοοτροπία που είναι γραμμένο. Σε κανένα σημείο η υπάρχουσα θεωρητική εκπαίδευση, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη του συστήματος εκπαίδευσης – εξέτασης προς τον πολίτη-υποψήφιο οδηγό. Χωρίς συστήματα που ν’ αποδεικνύεται η εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτών, μεταξύ εξεταστών, και μεταξύ πολιτών-υποψηφίων, και φυσικά μεταξύ των σχετικών υπηρεσιών κι όλων των πιο πάνω, δεν πρόκειται να λειτουργήσει καμία υγιείς επιχείρηση.

Όταν ξεκινάμε, με πρωταρχικό σκοπό το κέρδος. Χάσαμε, όσο καλές προβλέψεις κι αν κάνουμε !! Ο λόγος; Απλός. Ο κόσμος δεν έχει χρήματα! Κι αφού δεν έχει, αν η κατάσταση συνεχιστεί κι αποκτάει γραφειοκρατικά το δίπλωμα, δεν θα κάνει μαθήματα. Θα πληρώνει απλά, την γραφειοκρατία. Ακόμη, τι νομίζετε, ότι θα παραμείνουν 5000 αναθεωρήσεις το χρόνο στην πόλη; Ώστε να μοιράζονται οι εκπαιδευτές κι όποιοι άλλοι ασχολούνται, ευρώ το χρόνο; Μάλιστα μαύρα; Όπου αναλογούν περί τις ευρώ για κάθε εκπαιδευτή; Εξάλλου, θ’ αργήσει επί τέλους να το μάθει ότι τα ΚΕΠ είναι υποχρεωμένα από το 2000 να κάνουν αναθεωρήσεις, ώστε να κερδίζει ο κοσμάκης τουλάχιστο το 40άρι; Όσο για τα άλλα, τα 150ευρώ, τα οποία πληρώνει και ο νέος οδηγός, ποιος ασχολείτε αν είναι δίκαια ή όχι; Μήπως αυτά θα έπρεπε να τα διεκδικήσουμε;

Σας παρακαλώ πολύ, ας κάνουμε μεταξύ μας, και μεταξύ όσων ενδιαφέρονται, μία μόνο συμφωνία: Αποδεδειγμένη σωστή εκπαίδευση, τουλάχιστο πρακτική. Τρόποι υπάρχουν πολλοί. Θ’ αναφέρω μόνο έναν, πριν μας τον επιβάλλει ο επίτροπος: Πλήρης και αποδεδειγμένη ηλεκτρονική καταγραφή της εκπαίδευσης και της εξέτασης!! Το ίδιο είχα προτείνει μεταξύ συναδέλφων το 2003, και ήμουνα ο τρελός της παρέας!

Θα παραμείνω ο τρελός υποστηρίζοντας τα δικαιώματα του απλού καθημερινού Έλληνα Έτσι κι αλλιώς, πολιτικοοικονομικά, οδηγούμαστε σε ΑΡΓΟ ΘΑΝΑΤΟ