ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Η Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
MicroWorlds Pro Διαδικασίες.
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Logo Κεφάλαιο 6.
Κατασκευή προγραμμάτων στον υπολογιστή με τη βοήθεια του MSWLogo
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
H Mathematica στην υπηρεσία της Φυσικής
Η πιο έξυπνη χελώνα στον κόσμο
Τι σου κάνει το μυαλό….
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Π λ ύ γ ω ν α Γρηγόρης Τάσιου.
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΑΝΙΑ ΤΙ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΟΦ ΤΖΑ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ από την Κλ.Μπ..
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ! Ισι Κου.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ SCRATCH
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
ΣΠΟΝΔΥΛΩΤΑ-ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ. Στην επόμενη διαφάνεια τοποθέτησε την ταυτότητα του δελφινιού Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα: Μικραίνεις τη διάσταση προβολής της.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΙΣ ΑΚΡΙ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
χτίζοντας σύνθετες υπερδιαδικασίες
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Test διάθλαση, φακοί.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Η συγκέντρωση ή μοριακότητα κατ’ όγκο (c) εκφράζει τον αριθμό των moles της διαλυμένης ουσίας σε 1L διαλύματος.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑ
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Ε’ τάξης.
1. 2 Τι είναι αλγόριθμος; 1. 3 Ιδιότητες ενός αλγορίθμου 1
ΠΟΛΥΓΩΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Τα πολύγωνα που έχουν πλευρές και τις γωνίες τους ίσες λέγονται πολύγωνα κανονικά.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Άραγε, γνωρίζουν οι μέλισσες μαθηματικά?
ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΟΛΥΓΩΝΑ 02/17 Καραγιάννη Φωτεινή Β1.
Πως δημιουργούμε ένα Wiki στο PBWorks
Σχεδιάστε μια σκακιέρα
Το πρόβλημα του Βαρκάρη
Η Logo και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Δομή Επανάληψης Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την.
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
1η διδακτική ώρα από τις 2 ή 3 για την ολοκλήρωση του.
PRO BOT.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

Βασικές εντολές κοντά στη φυσική γλώσσα: Με την εκτέλεση της εντολής: Στυλόκάτω (στκ) : Η χελώνα αφήνει ίχνος καθώς προχωράει. Στυλόάνω (στα) : Η χελώνα δεν αφήνει ίχνος καθώς προχωράει. ΣβήσεΓραφικά (σβγ) : Σβήνονται τα γραφικά της επιφάνειας εργασίας και μεταφέρεται η χελώνα στο κέντρο της επιφάνειας εργασίας με κατεύθυνση προς τα πάνω. Μπροστά (μπ) αριθμός εικονοστοιχείων : Η χελώνα προχωράει μπροστά τόσα εικονοστοιχεία όσα δηλώνει ο αριθμός των εικονοστοιχείων. Πίσω (πι) αριθμός εικονοστοιχείων : Η χελώνα προχωράει προς τα πίσω τόσα εικονοστοιχεία όσα δηλώνει ο αριθμός των εικονοστοιχείων. Δεξιά (δε) μοίρες : Η χελώνα στρίβει προς τα δεξιά τόσες μοίρες όσες ορίζουμε. Αριστερά (αρ) μοίρες : Η χελώνα στρίβει προς τα αριστερά τόσες μοίρες όσες ορίζουμε. ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

∆οκιµάστε να πληκτρολογήσετε στο Kέντρο Eντολών τις παρακάτω οδηγίες: Η χελώνα εµφανίζεται στην οθόνη ως εικονική αναπαράσταση µιας χελώνας έτσι ώστε να φαίνονται καθαρά η θέση και η κατεύθυνσή της (δηλαδή, προς τα πού είναι στρα µµένη). Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία της κατάστασης µιας χελώνας. Οι πιο ση µαντικές εντολές Logo που ελέγχουν τη χελώνα είναι αυτές που αλλάζουν την κατάστασή της . Για παράδειγµα, οι εντολές µπροστά (ή, για συντοµία, µπ) και πίσω (ή πι) τη µετακινούν, ενώ οι εντολές αριστερά (ή αρ) και δεξιά (ή δε) την περιστρέφουν. Η χελώνα επίσης µεταφέρει ένα στυλό. Αν τοποθετήσετε το στυλό κάτω ( ΣτυλόΚάτω ή, για συντοµία, ΣτΚ), η χελώνα αφήνει ίχνη στο πέρασµά της.   ∆οκιµάστε να πληκτρολογήσετε στο Kέντρο Eντολών τις παρακάτω οδηγίες: ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

Για τη δημιουργία ενός Τετραγώνου Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τετραγώνου, παρατηρούμε ότι οι εντολές «μπ 100» και «δε 90» επαναλήφθηκαν τέσσερις φορές με την ίδια σειρά. Αν όμως πληκτρολογήσουμε: στκ επανάλαβε 4[μπ 100 δε 90] τι θα εμφανιστεί στην επιφάνεια εργασίας; ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

Για τη δημιουργία ενός Τριγώνου Αν όμως πληκτρολογήσουμε: ΣΤΚ ΔΕ 30 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 3[ΜΠ 100 ΔΕ 120] ΣΤΑ Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του τριγώνου παρατηρούμε ότι οι εντολές «ΜΠ 100» και «ΔΕ 120» επαναλήφθηκαν τρείς φορές με την ίδια σειρά. ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

Για τη δημιουργία άλλων γεωμετρικών σχημάτων Αν μελετήσουμε καλύτερα το πρόγραμμα του πολυγώνου,(π.χ. οκτάγωνο) παρατηρούμε ότι οι εντολές «ΔΕ 45» και «ΜΠ 50» επαναλήφθηκαν με την ίδια σειρά, τόσες φορές όσες πλευρές έχει το πολύγωνο μας (Δηλαδή 8). Αν όμως πληκτρολογήσουμε: ΣΤΚ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ 8[ΔΕ 45 ΜΠ 50] ΣΤΑ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

Για τη δημιουργία κύκλου ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20