Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Business Intelligence
1 ALPHA BANK Alpha e-PAY Ασφαλείς on-line αγορές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Διαδίκτυο ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Microsoft Dynamics NAVIns for Microsoft Dynamics NAV
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary   Ο χώρος του e-commerce σήμερα (λύσεις & προοπτικές)   Η πρόταση της SiEBEN   Οφέλη της επιχείρησης.
H Εταιρεία Η Entersoft είναι μια καινοτομική εταιρεία πληροφορικής που ειδικεύεται στην παραγωγή προηγμένων και αξιόπιστων πληροφορικών συστημάτων και.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Alexander Moore.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
Υλοποίηση Microsoft Online Services στην εταιρεία S&B Industrial Minerals μέσω Microsoft Services.
E-Business Startup Ισίδωρος Σιδερίδης Systems Integration Division.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Παρουσίαση PocketBiz Sales
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Μεθοδολογίες και Εργαλεία Ανάλυσης και Σχεδιασμού Π.Σ.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Παρουσίαση Microsoft Dynamics CRM 3.0
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager.  e-Business Startup από τη SiEBEN  Κόστος υλοποίησης  Οφέλη για την επιχείρηση  Επίλογος.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
SiEBEN Innovative Solutions Παρουσίαση εταιρίας. Agenda   Η εταιρία   Τα προϊόντα μας   Οι υπηρεσίες μας   Το δίκτυο μεταπωλητών μας   Συνεργάτες.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ Εργασίες “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ” (8ο Εξάμηνο)
Κέντρο Δια Βίου Μάθησης επιπέδου 2 ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
PocketBiz Sales PocketBiz Sales& Microsoft CRM Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Εξωστρέφεια & Πωλήσεις Φ/Β πάνελ στο σημερινό έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον Κωνσταντίνος Κουκλέλης
Financial Planning Η εξέλιξη στον χρηματο-ασφαλιστικό χώρο
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Order Fulfillment and e-CRM (Customer Relationship Management) Γιώργος Θάνος Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2008.
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Συστήματα ERP.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ Ε. ΣΤΑΥΡΙΝΑΚΗ.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Οι τεχνικές των Πωλήσεων
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Δυνατότητας επέκτασης της παραγωγικής κατεύθυνσης
Η Epsilon Net σας καλωσορίζει
Η Μετάβαση από το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν στην ανάπτυξη Υπηρεσιών
E-commerce Solutions.
Υγιείς Εργασιακές Σχέσεις, Σύγχρονες Επιχειρήσεις
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
8 μαθήματα κορμού 2 μαθήματα επιλογής Διπλωματική εργασία Ολοκλήρωση σπουδών: 15 μήνες.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study

Agenda Προφίλ της εταιρίας Επιχειρηματικές Ανάγκες Η Λύση Οφέλη

Προφίλ της εταιρίας Είναι ο επίσημος εισαγωγέας και διανομέας των αυτοκινήτων VW και AUDI στην Ελλάδα Τον Ιούνιο του 2006 ανακοίνωσε επίσημα την αντιπροσωπία των πολυτελών αυτοκινήτων Bentley μέσω της BENTLEY ATHENS Η KOSMOCAR Α.Ε. ιδρύθηκε το 1970 Η εταιρία έχει χαράξει μια επιτυχή πορεία στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου

Παρακολούθηση των ενεργειών marketing Δημιουργία ιστορικού επικοινωνίας με πελάτες Ενίσχυση του τμήματος πωλήσεων Άντληση χρήσιμων reports Ενίσχυση του τεχνικού τμήματος Επιχειρηματικές Ανάγκες

Η BENTLEY ATHENS πραγματοποίησε έρευνα αγοράς για τα CRM συστήματα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά. Κατέληξε στο Microsoft Dynamics CRM που μπορούσε να ικανοποιήσει αποτελεσματικότερα τις ανάγκες της. Microsoft CRM Modules Εξυπηρέτηση πελατών Διαχείριση Πωλήσεων Αυτοματοποίηση του Marketing

Sales Module Έλεγχος της παραγγελίας σε κάθε στάδιο της Παρακολούθηση προσφορών και δημιουργία ιστορικού Αποτελεσματική διαχείριση επικοινωνίας με τους πελάτες Λύση

Marketing Module Διαχείριση των Marketing Lists Cost & Benefit Analysis των Marketing ενεργειών Παρακολούθηση των ενεργειών Marketing Λύση

Service Module Παρακολούθηση των εργασιών που πραγματοποιούνται σε κάθε αυτοκίνητο Παρακολούθηση επισκέψεων ανά εξουσιοδοτημένο συνεργείο Παρακολούθηση των τεχνικών ελέγχων που πραγματοποιούν οι πελάτες Λύση

Ενίσχυση σχέσης με τους πελάτες Άμεση πρόσβαση σε πληροφορίες Έλεγχος στρατηγικών marketing Στρατηγική προσέγγισης δυνητικών πελατών Ενίσχυση τεχνικού τμήματος Βελτίωση επιπέδου after sales service Βελτιστοποίηση πρακτικών marketing Οφέλη Άντληση χρήσιμων αναφορών

Γιατί η Bentley Athens επέλεξε τη SiEBEN; Η πρώτη ελληνική εταιρία που επένδυσε στο Microsoft CRM No1 σε πλήθος εγκαταστάσεων στην ελληνική αγορά (AllWeb Solutions A.E, Alpha Metrics, E.Ψ.Y.Π.E, Financial Research Group, New Age, Phaistos Networks, Εγνατία ΕΠΕ, Λύση Πληροφορική κτλ.) Microsoft Gold Certified Partner για τους τομείς ISV Software Solutions, Information Worker Solutions και το Microsoft Business Solutions Competency. Παράλληλα έχει πιστοποιηθεί ως Microsoft Small Business Specialist

Επόμενα βήματα Dealer Management Υλοποίηση του CRM στη VW Υλοποίηση του CRM σε Audi (αντιπροσωπία της kosmocar & dealers)

Innovative Solutions