«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Advertisements

Δασική Διαχειριστική Ι
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Στόχευση - Τοποθέτηση.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα # 4: Πρόγραμμα Μάρκετινγκ Διδάσκων: Γεώργιος Πανηγυράκης Τμήμα: Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Επιχειρησιακή Στρατηγική
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Σχεδιασμός – Προγραμματισμός
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Σχεδιασμός Προγραμματισμός στις Υπηρεσίες Υγείας
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ » ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ Ο.Σ.Σ. 4: «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ » ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΜΟΥ Δ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΚΕΦ. 1: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Στρατηγική είναι το «σχέδιο δράσης» της επιχείρησης για να επιτύχει τους μακροχρόνιους αντικειμενικούς της στόχους. Η Στρατηγική που επιλέγεται είναι συνάρτηση της θέσης της επιχείρησης στον χώρο που δραστηριοποιείται, των στόχων της, των ευκαιριών και των πόρων της. Στρατηγική-Τακτικές ενέργειες. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΦΟΡΑ: Τον προσδιορισμό της αγοράς, τις επιλογές τμημάτων αγοράς, τον βαθμό της κάθετης ολοκλήρωσης. Την επιλογή του επιπέδου επενδύσεων (ανάπτυξη ή διατήρηση θέσης, εκμετάλλευση της επιχείρησης χωρίς επενδύσεις, σταδιακή ρευστοποίηση, αποεπένδυση κτλ). Τις στρατηγικές επιμέρους λειτουργιών (σειρά προϊόντων, τιμολόγηση, τοποθέτηση) Τον προσδιορισμό ενός διατηρήσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος (τεχνογνωσία, διείσδυση σε δίκτυα διανομής, δυνατές μάρκες). ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

Σύστημα δημιουργίας στρατηγικού προγράμματος Ανάλυση της κατάστασης Στρατηγικοί στόχοι Στρατηγικές Στρατηγικό πρόγραμμα Κατανομή πόρων ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

Στρατηγικός Σχεδιασμός και ΜΚΤ Το ΜΚΤ δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρηση να κατευθυνθεί σε επιλεγμένες αγορές που της ταιριάζουν καλύτερα και να διεκδικήσει με ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα ΜΚΤ τις πιο κερδοφόρες θέσεις μέσα σε αυτές. Οι δραστηριότητες του ΜΚΤ και οι ανάλογες επενδύσεις σχεδιάζονται με στόχο την κατάληψη και διατήρηση αυτών των θέσεων απέναντι στον ανταγωνισμό. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΚΕΦ. 2: ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΚΤ Ο σχεδιασμός μάρκετινγκ είναι η διαδικασία με την οποία επιδιώκεται η συστηματική εκμετάλλευση των διαθέσιμων πόρων μάρκετινγκ (ανθρώπινους, οικονομικούς, τεχνογνωσία), προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι μάρκετινγκ σε μια ορισμένη χρονική περίοδο. Το Πρόγραμμα ΜΚΤ είναι το έγγραφο, το οποίο περιλαμβάνει όλες τις κατευθύνσεις για τις ενέργειες μάρκετινγκ που πρόκειται να πραγματοποιηθούν στα πλαίσια ενός χρονοδιαγράμματος. Το πρόγραμμα ΜΚΤ αποτελεί ένα εργαλείο τακτικού σχεδιασμού για την επιχείρηση και συνδέεται άμεσα με την αποστολή και το όραμα της. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Σχεδιασμός ΜΚΤ Έχοντας δεδομένους τους στόχους ΜΚΤ πρέπει να προσδιορισθούν με συστηματικό τρόπο οι εναλλακτικές προτάσεις, να επιλεγούν μια ή περισσότερες από αυτές, να προγραμματισθούν, να κοστολογηθούν, να αξιολογηθούν ως προς την δυνατότητα τους να διασφαλίσουν τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα και να δρομολογηθεί η υλοποίηση τους. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

Διαδικασία δημιουργίας Προγράμματος ΜΚΤ Εταιρική δήλωση αποστολής (ποιοτικής φύσης-περιγραφική). Εταιρικοί στόχοι (ποσοτικοποιούν και κάνουν λειτουργική τη δήλωση αποστολής). Λειτουργικοί στόχοι ανά κατηγορία (ποσοτικοί-μετρήσιμοι). Δημιουργία Προγράμματος ΜΚΤ: - Ανάλυση υπάρχουσας κατάστασης. - Υποθέσεις. - Προσδιορισμός Στρατηγικής και στόχων ΜΚΤ. - Εκτίμηση αποτελέσματος. - Προσδιορισμός εναλλακτικών προγραμμάτων και επιλογή ενός. - Προϋπολογισμός – Κοστολόγηση Προγράμματος ΜΚΤ. - Λεπτομερές Πρόγραμμα Εφαρμογής από τον πρώτο χρόνο. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

Το Πρόγραμμα ΜΚΤ χρησιμεύει για να: ορίζουμε στόχους και στρατηγικές, εντοπίζουμε πηγές ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων, Λειτουργούμε οργανωμένα και μέσα σε προσδιορισμένα χρονικά πλαίσια, Καθορίζουμε τους πόρους για την επίτευξη κάθε στόχου, Εδραιώνουμε σχέσεις συνεργασίας μέσα στην επιχείρηση, Πληροφορούμε συστηματικά την ανώτερη διοίκηση της εταιρείας. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΚΕΦ. 3:ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΚΤ Περίληψη. Ανάλυση υπάρχουσας κατάστασης (SWOT) Στόχοι. Στρατηγική. Προγραμματισμός Οικονομική Ανάλυση Προγράμματος Έλεγχος Απόδοσης. Σχέδια «εκτάκτων αναγκών» και εναλλακτικές στρατηγικές. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ 5 Δυνάμεις Porter Διαπραγματευτική δύναμη υπαρχόντων αγοραστών. Διαπραγματευτική δύναμη υπαρχόντων προμηθευτών. Απειλή από υποκατάστατα. Απειλή Εισόδου νέων ανταγωνιστών. Ένταση υπάρχοντος Ανταγωνισμού. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ Ανάλυση Πελατών Ποιος αγοράζει και ποιος χρησιμοποιεί το προϊόν; Τι αγοράζουν οι πελάτες; Που αγοράζουν; Πότε αγοράζουν; Πώς επιλέγουν ότι αγοράζουν; Γιατί προτιμούν αυτό που αγοράζουν; ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΚΕΦ. 4: ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ Δυνατότητα αγοράς: οι μέγιστες δυνατές πωλήσεις που μπορούν να επιτευχθούν από όλους τους ανταγωνιστές, υπάρχοντες και μελλοντικούς, κάτω από «ιδανικές» συνθήκες. Πρόβλεψη Πωλήσεων: οι πωλήσεις που μπορούν να επιτευχθούν από μια εταιρεία κάτω από ορισμένες συνθήκες π.χ. εφαρμογή ενός δεδομένου ΜΚΤ Plan. Στόχος Πωλήσεων: οι πωλήσεις που πρέπει να επιτευχθούν από το τμήμα πωλήσεων και για τις οποίες υπάρχουν διοικητικές δεσμεύσεις και κίνητρα. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΚΕΦ. 5: ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΚΤ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: δημιουργία νέου προϊόντος, τροποποίηση υπάρχοντος, αλλαγή στάσεων για τη μάρκα, αλλαγή στάσεων για τη μάρκα των ανταγωνιστών, αλλαγή σχετικής σημασίας των χαρακτηριστικών των προϊόντων, εστίαση σε παραμελημένα χαρακτηριστικά, τροποποίηση καταναλωτικών προτιμήσεων. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ: Πολιτική διείσδυσης, Πολιτική εξαφρίσματος, Πολιτική διαφοροποίησης τιμών κτλ. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:τους θυμάστε;!!(Β ΤΟΜΟΣ) ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ: Τύπος καναλιών (π.χ. franchise), ένταση διανομής, σχηματοποίηση δικτύου (γενικός αντιπρόσωπος-αντιπρόσωπος περιοχής). ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ

ΚΕΦ. 6: ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΚΤ Η επιτυχία ενός προγράμματος ΜΚΤ εξαρτάται από: Την ποιότητα των ενεργειών. Την οργανωτική δομή της επιχείρησης. Τα συστήματα αμοιβών και λήψης αποφάσεων. Το Ανθρώπινο Δυναμικό. Διοικητικό κλίμα και εταιρική κουλτούρα. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΙΙ - ΟΣΣ4 - ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΑΝΙΔΗΣ