Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικές Πολιτικές και Στρατηγική Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ε’ εξάμηνο Διδάσκοντες Διδάσκοντες : Καθηγητής.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Αποφάσεις Τιμολόγησης
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Iανουάριος 2007.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
1 Τα Οικονομικά των Βιομηχανιών Δικτύου και του Internet Main references: Economides, N., (1996), ‘The economics of Networks’, International Journal of.
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας Ιδ3 Ebusiness Forum Κώστας Τρούλος Καβάλα, 26/11/2008.
Παραδοτέο Ομάδας Εργασίας “Fiber to the Home – Fiber to the Building” e-Business Forum Δημόσια Διαβούλευση Συντονιστές: Αλέξανδρος Καλόξυλος Πανεπιστήμιο.
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Η Διοικητική Μεταρρύθμιση στην Πράξη Προγραμματική Περίοδος ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ERP
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Αλέξανδρος Χριστογιάννης Retail Marketing Manager Forthnet.
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: Κος. Γ. Δουκίδης Κος. Π. Μηλιώτης ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : Κος. Σ. Ανδρουτσέλης-Θεοτόκης Γερολύμου Πελαγία Πέγκυ Παπαδάτος Μάρτσην Παναγιώτης.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Ομαδική Εργασία στο μάθημα: Διοικητική Επιστήμη και Τεχνολογία Θέμα Εργασίας:
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΔΙΚΤΥΑ Ενότητα # 8: Χρεώσεις Υπηρεσιών I Καθηγητής Χρήστος Ι. Μπούρας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Χαράλαμπος Κιουρτσίδης ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΔΑ/ΠΕΠ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜAKEΔΟΝΙΑΣ 4 η Προγραμματική Περίοδος Κοινωνία της Πληροφορίας.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΠΟΛΗΣ
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών Δήμου Πτολεμαΐδας
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Ευρυζωνικότητα και δημόσια διοίκηση
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Θεωρία και Πρακτική της Διοίκησης στο Δημόσιο τομέα
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
Εφαρμογές Νέφους ΚΕΦΑΛΑΙΟ 13.
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Προσφορά προς τα μέλη του Ιατρικού συλλόγου Πυργου
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Εικόνα 4.1: Τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου (Αττική οδός)
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικές Πολιτικές και Στρατηγική Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ε’ εξάμηνο Διδάσκοντες Διδάσκοντες : Καθηγητής Γεώργιος Ι. Δουκίδης Επιβλέπουσα Καθηγητής Παναγιώτης Μηλιώτης Επιβλέπουσα : Ιωάννα Κωνσταντίου Γεωργοπούλου Παρασκευή Κιοσές Ελευθέριος Κουρκουλή Σύλβια Σιγάλα Αλεξάνδρα – Μαρία

Δομή της Παρουσίασης Εισαγωγή Θεωρητικές Τιμολογιακές Πολιτικές Δικτύου– Κατηγοριοποίηση Τιμολογιακές Πολιτικές Δικτύου στην πράξη Σύγκριση Τιμολογιακών Πολιτικών Δικτύου Προτεινόμενες Στρατηγικές Βιβλιογραφία

Δομή της Παρουσίασης

Το πρόβλημα του Καταμερισμού των Δικτυακών Πόρων Κλασσικό Οικονομικό Πρόβλημα: Κλασσική Επίλυση Προβλήματος: Στόχοι Τιμολόγησης: Αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη κατανομή δικτυακών πόρων Μακροπρόθεσμα, συμβολή στο σχεδιασμό νέων πρωτοκόλλων Αποτελεί το μέσο με το οποίο καθίσταται δυνατή η προσφορά υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίας σ’ όσους τη χρειάζονται. Καταμερισμός περιορισμένων πόρων σε ανταγωνιστικές δραστηριότητες Εφαρμογή Κατάλληλης Τιμολόγησης

Το πρόβλημα του Καταμερισμού των Δικτυακών Πόρων Κλασσικό Οικονομικό Πρόβλημα: Κλασσική Επίλυση Προβλήματος: Στόχοι Τιμολόγησης: Αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη κατανομή δικτυακών πόρων Μακροπρόθεσμα, συμβολή στο σχεδιασμό νέων πρωτοκόλλων Αποτελεί το μέσο με το οποίο καθίσταται δυνατή η προσφορά υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίας σ’ όσους τη χρειάζονται. Καταμερισμός περιορισμένων πόρων σε ανταγωνιστικές δραστηριότητες Εφαρμογή Κατάλληλης Τιμολόγησης

Το πρόβλημα του Καταμερισμού των Δικτυακών Πόρων Κλασσικό Οικονομικό Πρόβλημα: Κλασσική Επίλυση Προβλήματος: Στόχοι Στόχοι Τιμολόγησης:  Αποδοτικότερη και αποτελεσματικότερη κατανομή δικτυακών πόρων  Προσφορά υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίας σ’ όσους τη χρειάζονται  Μεγιστοποίηση κερδών ISP (Internet Service Provider). Καταμερισμός περιορισμένων πόρων σε ανταγωνιστικές δραστηριότητες Εφαρμογή Κατάλληλης Τιμολόγησης

Δομή της Παρουσίασης

Ιδανικός Μηχανισμός Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Αποτελεσματικός Μηχανισμός Τιμολόγησης: (Varian&Mackie) Επιθυμητά Χαρακτηριστικά: (Gupta, Stahl & Whinston)  Ενθάρρυνση χρήσης δικτύου όταν είναι λιγότερο συμφορημένο  Αποκεντρωτικός τρόπος υλοποίησης  Γενική, εύκολα εφαρμόσιμη  Παροχή κινήτρων τόσο σε χρήστες όσο και ISP  Δυνατότητα παροχής πολλαπλών προτεραιοτήτων Σταθερό Κόστος (πάγιο) + Μηδενική επιβάρυνση για μη συμφορημένο δίκτυο Περαιτέρω χρέωση για συμφορημένο δίκτυο

Τιμολόγηση Δικτυακών Υπηρεσιών - Θεωρίες Θεωρίες Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ελεύθερη Πρόσβαση Flat - RateUsage - Based Best Effort Quality of Service

Τιμολόγηση Δικτυακών Υπηρεσιών - Θεωρίες Θεωρίες Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ελεύθερη Πρόσβαση Flat - RateUsage - Based Best Effort Quality of Service

Τιμολόγηση Δικτυακών Υπηρεσιών - Θεωρίες Θεωρίες Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ελεύθερη Πρόσβαση Flat - Rate Usage - Based Best Effort Quality of Service

Τιμολόγηση Δικτυακών Υπηρεσιών - Θεωρίες Θεωρίες Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ελεύθερη Πρόσβαση Flat - Rate Usage - Based Best Effort Quality of Service

Τιμολόγηση Δικτυακών Υπηρεσιών - Θεωρίες Θεωρίες Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ελεύθερη Πρόσβαση Flat - Rate Usage - Based Best Effort Quality of Service

Τιμολόγηση Δικτυακών Υπηρεσιών - Θεωρίες Θεωρίες Τιμολόγησης Δικτυακών Υπηρεσιών Ελεύθερη Πρόσβαση Flat - Rate Usage - Based Best Effort Quality of Service

Δομή της Παρουσίασης

Εφαρμοζόμενες Τιμολογιακές Πολιτικές Internet Αμερική :  Flat Rate Pricing: Απεριόριστη πρόσβαση στο Internet, σταθερό μηνιαίο ποσό ανεξάρτητο από συνωστισμό δικτύου και ποιότητα παρεχόμενης υπηρεσίας. Κόστος γραμμής εισόδου στο διαδίκτυο (δωρεάν μεταξύ πολιτειών)  Πληθώρα προγραμμάτων (απαιτήσεις χρήστη, κόστος) Αυστραλία:  Αρχική συνδρομή, έπειτα δωρεάν  Σταθερή μηνιαία συνδρομή που καλύπτει «δωρεάν» χρόνο, περαιτέρω χρέωση για παραπάνω χρήση (usage based) Ευρώπη :  Flat Rate Pricing  Χρέωση ανά λεπτό: Σταθερό πληρωτέο ποσό για ορισμένο χρόνο, περαιτέρω επιβάρυνση ανά λεπτό. (usage based)

Δομή της Παρουσίασης

Σύγκριση Τιμολογιακών Πολιτικών Δικτύου Ελεύθερη Πρόσβαση  Ο ISP δεν επιβιώνει, αν δεν παρέχει και άλλες υπηρεσίες Flat Fee  Δεν αυξάνεται κέρδος ISP ανάλογα με τη χρήση  Χρήστης δεν επιβαρύνεται με πραγματικό κόστος  Δεν υπάρχει παραμετροποίηση υπηρεσιών  ευελιξία Usage-based Όγκος πληροφοριών Χρόνος χρήσης δικτύου

Σύγκριση Τιμολογιακών Πολιτικών Δικτύου Ελεύθερη Πρόσβαση  Ο ISP δεν επιβιώνει, αν δεν παρέχει και άλλες υπηρεσίες Flat Fee  Δεν αυξάνεται κέρδος ISP ανάλογα με τη χρήση  Χρήστης δεν επιβαρύνεται με πραγματικό κόστος  Δεν υπάρχει παραμετροποίηση υπηρεσιών  ευελιξία Usage-based  Χρόνος χρήσης δικτύου  Όγκος πληροφοριών (time based pricing) Αναποτελεσματικά! Προϋποθέτει τη χρήση προηγμένης, ακριβής τεχνολογίας

Δομή της Παρουσίασης

Στόχοι ISP Προσέλκυση & Δέσμευση Πελατών Μεγιστοποίηση κερδών Προϋποθέτει μείωση εκροών Μεγιστοποίηση χρησιμότητας από διαθέσιμους δικτυακούς πόρους Άντληση κερδών από δραστηριότ. προστιθ. αξίας Πιο κερδοφόρες

Στόχοι ISP Προσέλκυση & Δέσμευση Πελατών Ανθρωποκεντρικός (πελατο- κεντρικός) τρόπος διοίκησης Μεγιστοποίηση κερδών Προϋποθέτει μείωση εκροών Διατήρηση υπάρχουσας τεχνολογίας στο άμεσο μέλλον Μεγιστοποίηση χρησιμότητας από διαθέσιμους δικτυακούς πόρους Αποτελεσματική εκμετάλλευση διαθέσιμων δικτυακών πόρων Άντληση κερδών από δραστηριότ. προστιθ. αξίας Πιο κερδοφόρες Παροχή ολοκληρωμένου πακέτου διαδικτυακών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου. Προτεινόμενη Στρατηγική

Άξονες στους οποίους στηρίζεται η προτεινόμενη στρατηγική Έμφαση στον Πελάτη Προτεινόμενο Σύστημα Τιμολόγησης Επιμερισμός Δικτυακών Πόρων Ανταγωνισμός με Διαφοροποίηση & Προσαρμογή Αύξηση Κερδών- Μείωση Κόστους

Μέσα για την υλοποίηση των στόχων Έμφαση στον Πελάτη Προτεινόμενο Σύστημα Τιμολόγησης Χρήση Διαθέσιμης Τεχνολογίας Χρήση Σταθερών Ωρών Αιχμής Επιμερισμός Δικτυακών Πόρων Ανταγωνισμός με Διαφοροποίηση & Προσαρμογή Αλλαγή στη Οργανωσιακή Κουλτούρα Αύξηση Κερδών- Μείωση Κόστους Παροχή ολοκλη- ρωμένων Πακέτων Υπηρεσιών Προώθηση με κατάλληλο μίγμα Marketing

Δομή της Παρουσίασης

Βιβλιογραφία (ενδεικτική) Aloc Guptam, Dale O. Stahl, Andrew B Whinston, Priority Pricing of Integrated Services Networks Qiong Wang, Jon M. Peha, Marvin A. Sirbu, Optimal Pricing for Intergrated Services networks David D. Clark, Internet Cost Allocation and Pricing ( ) Peter C. Fishburn &Andrew M.Odlyzko, “Competitive Pricing Of Goods: Subscription Pricing Versus Pay-per-Use” Economic Theory, 1999 ( )