ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ
Ανθρώπινες Ανάγκες, Προσδοκίες και Προτεραιότητες Οι χαρακτηριστικές τάσεις του σύγχρονου πελάτη είναι οι εξής: Αυξημένη ευαισθησία ως προς την τιμή. Περιορισμένος χρόνος. Ανταγωνισμός μεταξύ ομοειδών εταιριών. Πλήθος “καναλιών” πληροφόρησης Σύγχυση του πελάτη λόγω της πολυπλοκότητας των προϊόντων. Αυξημένη επιθυμία για εξατομίκευση. Ο πελάτης δηλαδή, θέλει να έχει έναν σύμβουλο πωλήσεων που να τον εμπιστεύεται και να είναι δίπλα του όταν τον χρειάζεται !!!
Οι Προβληματισμοί του Πελάτη
Στην Lumina o Πελάτης συνιστά το πιο σημαντικό περιουσιακό μας στοιχείο Αυτά επιτυγχάνονται μέσω: Της Διαρκούς Συμβουλευτικής Πώλησης Της Διαρκούς εξατομικευμένης εξυπηρέτησής του Αναλύουμε τις ανάγκες του Εξασφαλίζουμε τα συμφέροντά του Η Συμβουλευτική Διάσταση της Εργασίας μας
Η Συμβουλευτική Διάσταση της Εργασίας μας Διερεύνηση Αναγκών Εντοπίζουμε τις ανάγκες Συλλέγουμε προσωπικά και οικονομικά στοιχεία Σχεδιάζουμε λύσεις Παρουσιάζουμε τις προτάσεις μας για αξιοποίηση της πράσινης ενέργειας που σημαίνει ΚΕΡΔΟΣ για τον πελάτη