Χρυστάλλα Προδρόμου Τυρίμου Α.Ν.Λ. Σταυρούλα Μιχαήλ Π.Ν.Λ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Τηλεϊατρική Η χρήση τηλεπικοινωνιών, ακουστικών, οπτικών και άλλων, και οι τεχνολογίες επεξεργασίας ηλεκτρονικών πληροφοριών για την παροχή υπηρεσιών υγείας.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος
Ο ΝΕΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ Β.Α.ΓΚΕΡΓΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
Χρησιμότητα & Τρόποι Αξιοποίησης από τους Διαπραγματευτές των μερών
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Τι είναι Hospice; Βασικές Αρχές Λειτουργίας
Καλησπέρα σας! Ως συνέχεια της ενότητας που αφορά στα συστήματα διασφάλισης της ποιότητας σε ΑΕΙ, θα σας παρουσιάσω την εμπειρία της ΒΚΠ του ΠαΜακ να κατανοήσει.
Οι Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας σε ένα σύγχρονο Σύστημα Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βενετσάνος Μαυρέας Καθηγητής Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
Φοιτήτρια: Αθανασία Τσιάρα
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
1 η Εργασία στην Ιατρική Εκπαίδευση ‘’Παρελθόν, παρόν, μέλλον:ανάλυση άρθρων από τη βιβλιογραφία’’ Καντιλλάρι Γιόνα Α.Ε.Μ. : Ροκκά Ευαγγελία Α.Ε.Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ & ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΨΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Αναστασία Γεωργιάδου Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αξιολόγηση αναγκών μάθησης Νοσηλευτικού Προσωπικού σε Δημόσια Νοσοκομεία Χρυστάλλα Προδρόμου Τυρίμου Α.Ν.Λ. Σταυρούλα Μιχαήλ Π.Ν.Λ. Αγάθη Κίτσιου Π.N.Λ. Αναστασία Ανδρέου Π.Ν.Λ. Βαρβάρα Φελλά Π.Ν.Λ. Γιαννάκης Κούσουλος Α.Ν.Λ. Χριστίνα Τριμιθιώτου Π.Ν.Λ. Κούλλα Τρισόκκα Π.Ν.Λ.

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ τη θεωρία και πρακτική Η Διεύθυνση Νοσηλευτικών Υπηρεσιών με τον Πυρήνα Μάθησης, δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στη συνεχή εκπαίδευση για να έχουν οι Νοσηλευτές τη δυνατότητα να είναι ενημερωμένοι: τη θεωρία και πρακτική το αντικείμενο της προσφοράς τους Στόχος: διασφάλιση ποιότητας φροντίδας και συνεχής εξειδίκευση νοσηλευτικών ρόλων

Μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης οι Νοσηλευτές: Μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης οι Νοσηλευτές: διευρύνουν τους επαγγελματικούς τους ορίζοντες αναπτύσσουν νέες δεξιότητες αποκτούν σύγχρονες γνώσεις εξασφαλίζουν επαγγελματική αυτονομία και αυτοπεποίθηση

Η συνεχής εκπαίδευση προωθεί τα άτομα να αναλάβουν ενεργό ρόλο στη συνεχή μάθηση, μια διαδικασία που θα τα βοηθήσει να ωριμάσουν και να γίνουν σοφότερα Συμπληρωματικά η μάθηση δεν είναι η απλή απορρόφηση πληροφοριών, γεγονότων και θεωριών αλλά και η ανάπτυξη κριτικού τρόπου σκέψης

ΣΚΟΠΟΣ Η διερεύνηση στάσεων/απόψεων των Νοσηλευτών σχετικά με το ρόλο του Πυρήνα και των Ομάδων Προώθησης Μάθησης καθώς και η διάγνωση των αναγκών μάθησης τους

ΜΕΘΟΔΟΣ / ΥΛΙΚΟ Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τους Διαχειριστές μάθησης των Νοσηλευτικών Υπηρεσιών, σε 7 Δημόσια Νοσοκομεία της Κύπρου με πληθυσμό 1773 Νοσηλευτές όλων των βαθμίδων, με ποσοστό ανταπόκρισης 60,2 %, οι οποίοι εργάζονται στα ακόλουθα Νοσοκομεία: Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού ΝΑΜ ΙΙΙ Λευκωσίας Γενικό Νοσοκομείο Λάρνακας Γενικό Νοσοκομείο Πάφου Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου Πόλη Χρυσοχούς Υπηρεσίες Ψυχικής Υγείας

• Η συλλογή των στοιχειών έγινε με ερωτηματολόγιο ειδικά διαμορφωμένο με ερωτήσεις ανοιχτού και κλειστού τύπου • Έγινε ανάλυση των κλειστού τύπου ερωτήσεων και έχει βρεθεί η ποσοστιαία αναλογία θετικών έναντι αρνητικών απαντήσεων • Για τις ανοικτού τύπου ερωτήσεις, έγινε κατηγοριοποίηση και θεματική ανάλυση

Μεθοδολογία ερευνητικής μελέτης: • Σύνταξη ερωτηματολογίου • Επεξεργασία ερωτηματολογίου • Πιλοτική μελέτη • Αναδιαμόρφωση ερωτηματολογίου • Διανομή ερωτηματολογίου • Χρονοδιάγραμμα εργασιών • Ανάλυση δεδομένων • Αποτελέσματα

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ανταπόκριση Νοσηλευτικών Λειτουργών στην έρευνα σύμφωνα με τον τίτλο τους

Η συνεχής επιμόρφωση του Νοσηλευτικού προσωπικού πρέπει να είναι:

Καταλληλότερος χώρος για υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων

Τρόποι ενημέρωσης για εκπαιδευτικά προγράμματα που προσφέρονται από την Υπηρεσία Νοσηλευτική Διοίκηση (40%) Ανακοινώσεις στα τμήματα (30%) Πυρήνας Μάθησης (30%)

Αξιολόγηση δραστηριότητας Πυρήνα και Ομάδας Προώθησης Μάθησης

Tρόποι βελτίωσης επικοινωνίας Νοσηλευτών με Ομάδα Προώθησης Μάθησης του Νοσοκομείου Προσωπική επαφή Ανακοινώσεις σε κοινούς χώρους Διαδίκτυο και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο

Tρόποι βελτίωσης επικοινωνίας Νοσηλευτών με Ομάδα Προώθησης Μάθησης του Νοσοκομείου

Τομείς εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος Νοσηλευτών: 1. Κλινική Νοσηλευτική (96,5%) 2. ΚΑΡΠΑ (95%) 3. Διευθυντική Ανάπτυξη (82%) 4. Πρόληψη Ενδονοσοκομειακών Λοιμώξεων (80%) 5. Τρόποι διαχείρισης του Άγχους (78%) 6. Επικοινωνία και Διαπροσωπικές σχέσεις (70%) 7. Συμβουλευτική (60%) 8. Ποιότητα στις Υπηρεσίες Υγείας (59%)

Απόψεις / εισηγήσεις Νοσηλευτών για παροχή κινήτρων στη συνεχή εκπαίδευση Επιχορήγηση για παρακολούθηση συνεδρίων (εσωτερικού / εξωτερικού) Παραχώρηση εκπαιδευτικής άδειας Αξιοποίηση προσωπικού βάση των γνώσεων του Δημιουργία θεσμού Βαθμών Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι Νοσηλευτές αναγνωρίζουν τη σημασία της συνεχούς επαγγελματικής εκπαίδευσης Συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο και έδωσαν τις απόψεις τους με προθυμία

Δηλώνουν ότι η συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση πρέπει να είναι υποχρεωτική για όλους και εθελοντική μόνο για συγκεκριμένες και εξειδικευμένες περιπτώσεις Πιστεύουν ότι ο καταλληλότερος χώρος για υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, είναι ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα, με όλο τον απαιτούμενο υλικοτεχνικό εξοπλισμό

Η πλειοψηφία των νοσηλευτών, υποστηρίζουν ότι ενημερώνονται για τα εκπαιδευτικά προγράμματα που προσφέρει η υπηρεσία, από τη Νοσηλευτική Διοίκηση των Νοσοκομείων Αρκετοί Νοσηλευτές αναζητούν ενημέρωση μέσω διαδικτύου και ειδικότερα από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας

Οι περισσότεροι Νοσηλευτές αξιολογούν τη δραστηριότητα τόσο του Πυρήνα όσο και της Ομάδας Προώθησης Μάθησης ως εξαίρετη και πολύ καλή Φαίνεται να εκτιμούν το θεσμό λειτουργίας αυτών των ομάδων και αισθάνονται έτσι ότι η υπηρεσία νοιάζεται για την επαγγελματική τους ανάπτυξη

Τρόποι βελτίωσης επικοινωνίας με Ομάδες Προώθησης Μάθησης Ανάρτηση πίνακα ανακοινώσεων σε χώρο κοινής χρήσης Παρουσία σε κάθε τμήμα, ατόμου της Ομάδας Προώθησης Μάθησης Αποστολή προσωπικών ενημερωτικών επιστολών σχετικά με τα διαθέσιμα εκπαιδευτικά προγράμματα

Προσωπική ενημέρωση Ανώτερων Νοσηλευτικών Λειτουργών για περεταίρω ενημέρωση προσωπικού Συνελεύσεις Ομάδας Προώθησης Μάθησης και επικοινωνία / ανταλλαγή απόψεων με Νοσηλευτικό Προσωπικό

YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Εκπαιδευτικές ανάγκες Νοσηλευτικών τμημάτων για βελτίωση ποιότητας νοσηλευτικής φροντίδας YΠΗΡΕΣΙΕΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Εργαστήριο Αποτελεσματικής Προγύμνασης Συμβουλευτική Τοξικοεξαρτήσεων Εργαλεία Αξιολόγησης στη Νοσηλευτική Διπλή Διάγνωση (Ψυχιατρική Νόσος /Χρήση ουσιών) Εκπαίδευση ομάδων ασθενών / συγγενών / Δυναμική Ομάδας Φαρμακοθεραπεία Διαχείριση άγχους και θύμου

ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ 1. Καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση 2. Ανάνηψη Νεογνού 3. Ψυχολογική υποστήριξη παιδιού και οικογένειας κατά την παραμονή στο Νοσοκομείο 4. Εντατική Νοσηλεία παιδιού

ΜΑΙΕΥΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ 1. Γυναικολογικός Καρκίνος 2. Υπέρηχοι στη Μαιευτική 3. Επίλυση προβλημάτων βιοηθικής και δεοντολογίας 4. Advanced Life Support in Obstetrics 5. Επιλόχειος ψύχωση / κατάθλιψη 6. Πρακτικά σεμινάρια αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών στη Μαιευτική

ΤΜΗΜΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ & ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ Advanced Life Support Pre – hospital Trauma Life Support Διαλογή ασθενών Αντιμετώπιση μαζικών καταστροφών Εξειδικευμένη φροντίδα τραύματος

ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών Καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση Ψυχολογική στήριξη Νοσηλευτών Νέες εξελίξεις στην Τραυματολογία Νέες επεμβατικές τεχνικές στη Χειρουργική

ΠΕΡΙΕΓΧΕΙΡΗΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Διοίκηση και Οργάνωση Χειρουργείου Νέες τάσεις και μέθοδοι αποστείρωσης Πρόληψη ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων Ασφάλεια στο χώρο εργασίας

ΝΕΦΡΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Νέες εξελίξεις στη Νεφρολογία Αντιμετώπιση Επειγόντων Περιστατικών Πρόληψη ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων

ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ταχεία αναγνώριση Η.Κ.Γ Καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση Νέες εξελίξεις σε θέματα Παθολογίας Νέες εξελίξεις στη Φαρμακολογία Μέθοδοι ασφαλούς μετακίνησης ασθενών

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση Βελτίωση γνώσεων για αναπνευστήρες και monitors Πρόληψη ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων Δημιουργία Πρωτοκόλλων και κατευθυντήριων οδηγιών στη Νοσηλευτική πρακτική

ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Νέες εξελίξεις στην Ορθοπεδική Ψυχολογική στήριξη ασθενών Πρόληψη ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων Ασφαλείς μέθοδοι μετακίνησης ασθενών

ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Διαχείριση άγχους Νοσηλευτική ηγεσία Διευθυντική ανάπτυξη Επικοινωνία και διαπροσωπικές σχέσεις

Προτάσεις για αποτελεσματικότερη Εκπαίδευση Νοσηλευτικού Προσωπικού Πρακτική διευκόλυνση και ηθική ενθάρρυνση από τη Νοσηλευτική Διοίκηση Δημιουργία Γραφείων Εκπαίδευσης Ιεράρχηση Εκπαιδευτικών Αναγκών Καθιέρωση Κλινικών Εκπαιδευτών Μεράκι για εκπαίδευση

Η συνεχής ενδοϋπηρεσιακή Νοσηλευτική εκπαίδευση είναι αναγκαία στον κλινικό χώρο: η συμβολή του Συντονιστή, των Διαχειριστών και των Ομάδων Προώθησης Μάθησης είναι ζωτικής σημασίας

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ Εφαρμογή τεκμηριωμένης φροντίδας π.χ. πρωτόκολλα, κλινικές οδηγίες Παρακολούθηση προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης Πρακτική διευκόλυνση, ηθική ενθάρρυνση και παρακίνηση

Ο ΝΟΣΗΛΕΥΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΜΟΙΒΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ

ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ