ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εργασίες σε οθόνες οπτικής απεικόνισης
Advertisements

Πως να επιτυγχάνουμε καλύτερη ποιότητα στα video μας.
Τι ειναι το ποντικι του υπολογιστη
ΕΙΚΟΝΕΣ.
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ Κεφάλαιο 3 ο - Συνέχεια Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Τίτλος: Προστασία υπολογιστικού συστήματος,Εργονομία
Πληροφορική Α΄ Γυμνασίου
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: To υλικό του υπολογιστή
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
1. Πνευματικά Δικαιώματα 2. Εργονομία
Κεφάλαιο 3 Εργονομία Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 3. Εργονομία
1 Υγεία και Ασφάλεια - Περιβάλλον. 2 Στόχοι Μαθήματος Τα κύρια σωματικά προβλήματα που σχετίζονται με την χρήση του Η/Υ Κανόνες υγείας και ασφάλειας Χρήση.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΟΣ ΦΑΚΟΥ
Μυοσκελετικά προβλήματα
ΣΤΑΜΑΤΗ ΜΑΡΙΑ-ΒΕΛΙΑ ΠΕΤΡΑΚΙΔΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΓΚΑΝΤΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Μέτρηση μήκους.
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
ΜΑΘΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σε αυτό το μάθημα θα σας δείξουμε πώς να χρησιμοποιείτε καλύτερα τον υπολογιστή σας.
Presentation of information/Παρουσίαση πληροφοριών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
Το Λαμπραντόρ είναι η ράτσα σκύλων που κατέχη την πρώτη θέση κατοικίδιων ζωων και αυτό γιατί το Λαμπραντόρ είναι το απόλυτο οικογενειακό σκυλί. Η έλλειψη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Foundations for Physiotherapy Practice Ανάλυση της Στάσης
Ποιο νομίζετε είναι το θέμα της εικόνας;
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ-ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ ΜΙΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
Εφαρμογές Πληροφορικής
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Η Σωστή Στάση Εργασίας στον Υπολογιστή
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ & ΣΤΗ ΜΥΙΚΗ ΕΝΤΑΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Εργονομία
Εργονομία Η Εργονομία μελετά τις μεθόδους με τις οποίες σχεδιάζονται οι διάφορες συσκευές , τα εργαλεία και οτιδήποτε άλλο χρησιμοποιεί ο άνθρωπος καθώς.
Σωστή χρήση του υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή. Λέξεις Κλειδιά: Υλικό υπολογιστή (Hardware), Προσωπικός Υπολογιστής (PC), συσκευή εισόδου, συσκευή εξόδου,
Εργονομία © Βεργεράκης Παναγιώτης Τι είναι η Εργονομία Έχει ως αντικείμενο τη βελτίωση της ανθρώπινης απόδοσης, υγείας και ευεξίας με το σχεδιασμό εργαλείων,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 ο ΜΕΤΡΗΣΗ ΜΗΚΟΥΣ – ΜΕΣΗ ΤΙΜΗ. Παρατηρώντας εικόνες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στην αρχαία Ελλάδα …… Βλέπουμε ότι κάποια ¨πράγματα¨
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
Κείμενο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Πληροφορική Α΄ Γυμνασίου
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Περιβάλλον Εργασίας του Διαδραστικού Πίνακα
Α' ΤΑΞΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ – ΟΘΟΝΗ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το Υλικό του Υπολογιστή
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ

Εικόνα 3.1 Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή. Κεφάλαιο 3 - Εργονομία Οι βραχίονες των χεριών πρέπει να είναι σε οριζόντια θέση. Τα μάτια μας πρέπει να είναι σχεδόν στην ίδια ευθεία με το πάνω μέρος της οθόνης, ώστε να κοιτάζουν ευθεία ή με ελαφριά κλίση προς τα κάτω και σε απόσταση 60 με 70 εκατοστά. Η καρέκλα θα πρέπει να υποστηρίζει τη μέση μας Όταν γράφουμε, το πληκτρολόγιο, πρέπει να είναι ακριβώς μπροστά μας και το ποντίκι ακριβώς δίπλα. Η δυνατότητα αυξομείωσης του ύψους της καρέκλας βοηθάει στην επιλογή του κατάλληλου ύψους ανεξάρτητα από το ύψος του χειριστή. Το πληκτρολόγιο μπορεί να είναι ελάχιστα ανασηκωμένο (με τα υποστηρίγματα που διαθέτει) και οι καρποί μας πρέπει να στηρίζονται με ειδικά μαξιλάρια ή στηρίγματα στο επίπεδο των πλήκτρων. Όταν τα πόδια δε στηρίζονται στο πάτωμα, το υποπόδιο βοηθάει στην ορθή στάση. Εικόνα 3.1 Η σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή.

Κεφάλαιο 3 - Εργονομία Κάθε τετραγωνάκι είναι ένα εικονοστοιχείο. Εικόνα 3.2: Η μεγέθυνση μιας περιοχής της οθόνης μας αποκαλύπτει ότι χωρίζεται σε μικρές ορθογώνιες περιοχές, οι οποίες λέγονται εικονοστοιχεία.

Κεφάλαιο 3 - Εργονομία Ανάλυση: 800x600 Ανάλυση: 1600x1200 Εικόνα 3.3: Μια οθόνη με μεγαλύτερη ανάλυση μπορεί να απεικονίσει περισσότερα αντικείμενα, αλλά αυτά εμφανίζονται πιο μικρά.

Εικόνα 3.4: Το μέγεθος της οθόνης μετριέται με το μήκος της διαγωνίου. Κεφάλαιο 3 - Εργονομία Εικόνα 3.4: Το μέγεθος της οθόνης μετριέται με το μήκος της διαγωνίου.