ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Ομάδες Γονιών από τις Σ.Υ. ΠΡΟΤΑΣΗ. Ομάδες που λειτουργούν • Γονείς παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες (μαθησιακά προβλήματα, αναπηρίες, αναπτυξιακές διαταραχές,
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Έρευνα της ΣΤ’2 τάξης με θέμα «Ατυχήματα στο χώρο του σχολείου»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η Ανακύκλωση στη σχολική μας μονάδα Α’ τάξη Ομάδα 5 ης Ερευνητικής Εργασίας.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
Στατιστική Ι Παράδοση 9 Ο Δείκτης Συσχέτισης.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Πανελληνιοσ διαγωνισμοσ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ- ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Project Β’: Το σχολείο στο σινεμά
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΗΓΑΝΙΤΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΤΣΟΥΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.
«ΞΕΡΩ ΤΙ ΖΗΤΑΩ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»

 Σκοπός μας είναι να μελετήσουμε την επίδραση του σχολείου και της οικογένειας στο χαρακτήρα των εφήβων. ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ:  Να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές σε θέματα σχέσεων με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους  Να δούμε κατά πόσο η οικογένεια μπορεί να τους στηρίξει στη μεταβατική αυτή φάση της ζωής τους.  Να αναπτύξουν την ικανότητα επικοινωνίας μεταξύ τους μέσω της ομαδικής εργασίας.  Να βελτιώσουν την αυτοεκτίμησή τους και να αναδείξουν δεξιότητές τους.  Τέλος, να καταλήξουμε σε μια καλύτερη διαχείριση της εφηβικής ηλικίας και των προβλημάτων της μέσω μιας βελτιωμένης σχέσης με το σχολείο και την οικογένεια.

 Γνωριμία με τους συμμαθητές/τριες.  Δημιουργία 4 ομάδων(κάθε ομάδα αποτελείται από 4 μαθητές.)  Γνωριμία ανάμεσα στα μέλη των ομάδων.  Συζήτηση για τη λειτουργία των ομάδων/συμβόλαιο

2.ΟΜΑΔΑ ΗΣΑΪΟΓΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΜΠΑΡΑΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΛΑΜΟΥΡΗ ΜΥΡΤΩ ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 4.ΟΜΑΔΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΦΛΑΜΟΥΡΗΣ ΟΡΦΕΑΣ ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 1.ΟΜΑΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΙΤΣΙΚΟΥΔΗ ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΖΑΠΑΛΙΔΟΥ ΚΙΚΗ ΠΑΤΣΕ ΕΥΑ 3.ΟΜΑΔΑ ΓΚΑΪΔΑΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΡΑΝΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΛΑΚΗ ΜΕΛΙΝΑ

Άγχος για τα νέα μαθήματα Και τους βαθμούς 65% Χαρά για το νέο σχολείο 25% Άνεση 10%

Ναι (Στο δημοτικό, το νηπιαγωγείο, το φροντιστήριο)61,54% Όχι 38,46%

Με τη βοήθεια της οικογένειας 15,38% Με τον καιρό 38,46% Με βαθιές αναπνοές 23,8% Δεν το ξεπέρασα 23,8%

Αρέσουν Νέα μαθήματα και καθηγητές 58,82% Νέοι συμμαθητές/τριες 11,76% Νέο σχολείο 11,76% Τα δαλείμματα11,76% Η γυμναστική 5,90% Δεν αρέσουν Εξετάσεις- Διαγωνίσματα 53,85% Δύσκολα μαθήματα 23,08% Αυστηροί καθηγητές 15,38% Δεν πάμε εκδρομές 7,69%

PROJECT: ( Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Κ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ) PROJECT: ( Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Κ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ)

Ναι Όχι Εξαρτάται απ τον καθηγητή Έτσι κ έτσι Απαντήσεις Ποσά

Ναι 9 Λίγοι Όχι Δεν ξέρω Απαντήσεις

Ναι 13 Όχι 1 Εξαρτάται από τα παιδιά 2

Ναι 9 Όχι 7

Καλές 6 Όχι τόσο καλές 3 Μέτριες 2 Φιλικές 1 Αρκετά καλές 3

Ευγενικός- 8 Μεταδοτικός- 6 Κατανοητός- 5 Λίγο αυστηρός-3 Ήρεμος -3 Να μην κάνει διακρίσεις- 1 Καλοσυνάτος- 1 Να ακούει- 1

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

Θεωρούν την επικοινωνία καλή, θέλουν λίγη αυστηρότητα, ζητούν δικαιοσύνη καθώς πιστεύουν ότι γίνονται διακρίσεις και πιστεύουν στην πλειοψηφία τους ότι υπάρχουν ιδανικοί καθηγητές. Ο καλός καθηγητής θέλουν νάναι ευγενικός,δίκαιος,μεταδοτικός λίγο αυστηρός και να έχει υπομονή να τους ακούει Η σχέση πρέπει να βασίζεται στον αλληλοσεβασμό, την ειλικρίνεια, να είναι αρμονική χωρίς εντάσεις, να υπάρχει κατανόηση και να διαχωρίζονται οι ρόλοι. Ο καλός καθηγητής πρέπει να είναι ευγενικός,δίκαιος,μετα- δοτικός,αυστηρός όπου χρειάζεται, να εμπνέει, να ακούει και να γνωρίζει καλά το αντικείμενό του  ΓΝΩΜΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ