ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»
Σκοπός μας είναι να μελετήσουμε την επίδραση του σχολείου και της οικογένειας στο χαρακτήρα των εφήβων. ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ: Να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές σε θέματα σχέσεων με τους συμμαθητές και τους καθηγητές τους Να δούμε κατά πόσο η οικογένεια μπορεί να τους στηρίξει στη μεταβατική αυτή φάση της ζωής τους. Να αναπτύξουν την ικανότητα επικοινωνίας μεταξύ τους μέσω της ομαδικής εργασίας. Να βελτιώσουν την αυτοεκτίμησή τους και να αναδείξουν δεξιότητές τους. Τέλος, να καταλήξουμε σε μια καλύτερη διαχείριση της εφηβικής ηλικίας και των προβλημάτων της μέσω μιας βελτιωμένης σχέσης με το σχολείο και την οικογένεια.
Γνωριμία με τους συμμαθητές/τριες. Δημιουργία 4 ομάδων(κάθε ομάδα αποτελείται από 4 μαθητές.) Γνωριμία ανάμεσα στα μέλη των ομάδων. Συζήτηση για τη λειτουργία των ομάδων/συμβόλαιο
2.ΟΜΑΔΑ ΗΣΑΪΟΓΛΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ ΜΠΑΡΑΚΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΛΑΜΟΥΡΗ ΜΥΡΤΩ ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ 4.ΟΜΑΔΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΣ ΦΛΑΜΟΥΡΗΣ ΟΡΦΕΑΣ ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ 1.ΟΜΑΔΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΙΤΣΙΚΟΥΔΗ ΙΩΑΝΝΑ ΠΑΖΑΠΑΛΙΔΟΥ ΚΙΚΗ ΠΑΤΣΕ ΕΥΑ 3.ΟΜΑΔΑ ΓΚΑΪΔΑΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΡΑΝΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΟΛΑΚΗ ΜΕΛΙΝΑ
Άγχος για τα νέα μαθήματα Και τους βαθμούς 65% Χαρά για το νέο σχολείο 25% Άνεση 10%
Ναι (Στο δημοτικό, το νηπιαγωγείο, το φροντιστήριο)61,54% Όχι 38,46%
Με τη βοήθεια της οικογένειας 15,38% Με τον καιρό 38,46% Με βαθιές αναπνοές 23,8% Δεν το ξεπέρασα 23,8%
Αρέσουν Νέα μαθήματα και καθηγητές 58,82% Νέοι συμμαθητές/τριες 11,76% Νέο σχολείο 11,76% Τα δαλείμματα11,76% Η γυμναστική 5,90% Δεν αρέσουν Εξετάσεις- Διαγωνίσματα 53,85% Δύσκολα μαθήματα 23,08% Αυστηροί καθηγητές 15,38% Δεν πάμε εκδρομές 7,69%
PROJECT: ( Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Κ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ) PROJECT: ( Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Κ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ)
Ναι Όχι Εξαρτάται απ τον καθηγητή Έτσι κ έτσι Απαντήσεις Ποσά
Ναι 9 Λίγοι Όχι Δεν ξέρω Απαντήσεις
Ναι 13 Όχι 1 Εξαρτάται από τα παιδιά 2
Ναι 9 Όχι 7
Καλές 6 Όχι τόσο καλές 3 Μέτριες 2 Φιλικές 1 Αρκετά καλές 3
Ευγενικός- 8 Μεταδοτικός- 6 Κατανοητός- 5 Λίγο αυστηρός-3 Ήρεμος -3 Να μην κάνει διακρίσεις- 1 Καλοσυνάτος- 1 Να ακούει- 1
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Θεωρούν την επικοινωνία καλή, θέλουν λίγη αυστηρότητα, ζητούν δικαιοσύνη καθώς πιστεύουν ότι γίνονται διακρίσεις και πιστεύουν στην πλειοψηφία τους ότι υπάρχουν ιδανικοί καθηγητές. Ο καλός καθηγητής θέλουν νάναι ευγενικός,δίκαιος,μεταδοτικός λίγο αυστηρός και να έχει υπομονή να τους ακούει Η σχέση πρέπει να βασίζεται στον αλληλοσεβασμό, την ειλικρίνεια, να είναι αρμονική χωρίς εντάσεις, να υπάρχει κατανόηση και να διαχωρίζονται οι ρόλοι. Ο καλός καθηγητής πρέπει να είναι ευγενικός,δίκαιος,μετα- δοτικός,αυστηρός όπου χρειάζεται, να εμπνέει, να ακούει και να γνωρίζει καλά το αντικείμενό του ΓΝΩΜΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΝΩΜΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ