Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

Ειδικά Θέματα Οικονομίας: Κυβέρνηση και Επιχειρήσεις Απελευθέρωση Αγοράς Ενέργειας.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Ελληνική κουζίνα: «Μια ιστορία που ταξιδεύει για 4
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
MARKETING Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Κλάδος Βασικών Μετάλλων
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Βλάχου Χριστίνα Γεωπόνος Επιστήμονας&Τεχνολόγος Τροφίμων
ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΞΑΓΩΓΙΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.8: Ο μαθητής να μπορεί να,
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Λιγότερα σκουπίδια άρα ένα καλύτερο αύριο
Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο
FOOD INDUSTRY RESEARCH AND DEVELOPMENT RESEARCH AND DEVELOPMENT ( RND ) A BASIC INTRODUCTION focusing to the trend “Functional Foods – Ingredients “ a.
Εναλλακτικής Διαχείρισης Συσκευασιών
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
Greek Foodosophy- Mall για παραγωγούς Η φρέσκια, νέα ιδέα εμπορίου.
Χημεία και καθημερινή ζωή Ομάδα Εργασίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ # 2.
Κοστολόγηση Μάθημα 10.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ  ΣΤΑ ΥΠΟΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΩΝ Έξυπνες συσκευασίες  Εφαρμογές των RFID συστημάτων   Ερευνητής,Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Τμήμα.
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Νέες Προοπτικές – Εργαλεία & Τάσεις του Τουρισμού στην Εύβοια» Επιμελητήριο Εύβοιας - Χαλκίδα, 7 Ιουνίου 2015 Οι «Δρόμοι της Ελιάς», Εργαλείο.
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 3: Στρατηγική & Marketing Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Argentina Australia Austria Bulgaria Chile England France Germany Hungary Italy Lebanon New Zealand Portugal South Africa Spain Uk USA Wales ΤΕSCO : στην.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΕΛΕΓΧΟΙ ΤΗΡΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗACCP
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΝΕΡΟ Το νερό είναι η περισσότερο διαδεδομένη ανόργανη χημική ένωση στην επιφάνεια της Γης, αφού καλύπτει το 70,9% του πλανήτη μας. Το νερό στις «συνηθισμένες.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Γυμνάσιο Νεάπολης Κοζάνης
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Project τμηματοσ γυναικων
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης Pelopac ABEE Καινοτομία στην εξαγωγή ελιάς στις ΗΠΑ Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης

Pelopac A.B.E.E. Προϊόντα: Τυποποιημένες ελιές Πιπεριές Spreads Σάλτσες Γλυκά Συσκευασίες: γυάλινα βάζα, πλαστικά δισκάκια, σακούλες Κύριες αγορές: ΗΠΑ, Μεγ.Βρετανία, Αυστραλία

Peloponnese® Brand Δημιουργήθηκε το 1983 από τον Σ. Κιτριλάκη Είναι το πρώτο brand Ελληνικών Τροφίμων που απευθύνθηκε στο Specialty Food Market και όχι στους ομογενείς στις Η.Π.Α. Κορυφαία Προϊόντα: Ελιές Καλαμών, Πιπεριές Φλωρίνης Βραβείο “Outstanding Product Line”, NASFT 1990 Εξαγορά από την Hormel Foods 1995

Τάσεις στην αγορά S/M ΗΠΑ Ισχυρό ρεύμα για Ethnic Foods Αυξημένο ενδιαφέρον για τα πλεονεκτήματα της Μεσογειακής Διατροφής Ανάπτυξη της περιφέρειας του super market (deli section) έναντι των ραφιών Deli Section: χώρος ειδικών αγορών Αντίληψη ότι τα προϊόντα στο deli είναι καλύτερα και φρέσκα

Η ευκαιρία: Τοποθέτηση στο deli Απαιτήσεις: Συσκευασία σύμφωνη με την αισθητική των deli sections των S/M (όχι γυάλινα βάζα) Δίκτυο πωλήσεων και διανομών (Hormel) Έντονα γραφιστικά που να προκαλούν τον καταναλωτή (impulse buying)

Η πρόκληση: Συσκευασία ελιάς Δοκιμασμένες/υπάρχουσες προτάσεις: Παραδοσιακή συσκευασία σε υψηλή άλμη ακατάλληλη λόγω γεύσης Πλαστικά δισκάκια που απαιτούν διατήρηση σε ψυγείο ακριβή διακίνηση Συσκευασία σε βάζα, σε σωστή αλατότητα απαγορευτική για το deli Συσκευασία αλουμινίου όχι ελκυστική

Η λύση: Δισκάκια με EVOH Πλεονεκτήματα: Φράγμα οξυγόνου, παστερίωση - χαμηλή αλατότητα, ζωή 18 μηνών Διαφανή, επιτρέπουν να φαίνεται το προϊόν Μικρό βάρος Σχήμα με μεγάλη μετωπική επιφάνεια για έντονα γραφιστικά Πρωτοποριακά - πρώτη εμφάνιση συσκευασίας (διαφανή δισκάκια με ζωή 18 μηνών) στις Η.Π.Α.

Holiday shipper

Το αποτέλεσμα Υψηλές τοποθετήσεις στα deli S/M Προσέλκυση νέων καταναλωτών κατά την «περίοδο holidays» με shippers Αύξηση πωλήσεων Peloponnese® 40% σε 2 χρόνια Εδραίωση του brand Peloponnese®

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Καινοτομία σε παραδοσιακά προϊόντα Καινοτομία στους μικρότερους παράγοντες: Συσκευασία Δίκτυο Πωλήσεων Η καινοτομία είναι μια συνεχής διαδικασία!