Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

υπηρεσία τηλεκπαίδευσης επανάσταση στη διδασκαλία
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
ΤΕΙ ΠΑΤΡΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΠΥΡΓΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ Μ. Μ. Ε
Διακρατική συνάντηση EQUAL Σάμος, 25 – 26 Σεπτεμβρίου 2003
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Υπηρεσίες Τηλεκπαίδευσης
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
E –Learning & LMS Κ. Χαιρόπουλος(Projects Coordinator) Χ. Στεφάνου(Senior e-Learning expert)
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2008 E - learning.
Ψηφιακό Σχολείο Σύνδεση στο Διαδίκτυο Σύνδεση στο Εσωτερικό Δίκτυο Εξοπλισμός Εργαλεία Τράπεζα Υλικού Παιδαγωγικές Μέθοδοι Αξιοποίησης.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Δ.Ε. http// Η Ελλάδα στη χρήση και αξιοποίηση της Ψηφιακής Τεχνολογίας σε Δευτεροβάθμια και Πρωτοβάθμια.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ & ΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λάμπρος Πόλκας.
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Διάλεξη 3: Ανοιχτή & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση -Βασικές Αρχές 3.1 Ορισμοί 3.2. Ιστορία 3.3 Θεωρίες 3.4 Συμπεράσματα.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑTC.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΟΜΑΔΑ Μ Βουλγαράκης Δημήτρης Ζαμίχος Αλέξανδρος Ζαφείρης Δημήτριος Ραδουνισλής Αναστάσιος Σουλίδης Άγγελος Σούτης Βασίλειος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
CCNA3: Switching Basics and Intermediate Routing v3.0 Ενημέρωση για το Μάθημα Δίκτυα-Ακαδημία CISCO.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Η συνδυασμένη μορφή εκπαίδευσης (blended learning)
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Πρόγραμμα Ενδοσχολικής Επιμόρφωσης στις ΤΠΕ ΝΤ και Εκπαίδευση Μάινας Διονύσιος Επιμορφωτής ΠΕ2.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
ΤΠΕ στη Δια Βίου ΜάθησηΠύργος, 8/2/2013 Τεχνολογίες Πληροφορικής στη Δια Βίου Μάθηση Εισηγητής : Δημήτρης Ανεστόπουλος, Π.Δ.Ε. INSTALL.
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: «Εργαλειακή Προσέγγιση Τεχνολογίας» Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Ηλεκτρονική Μάθηση & Συστήματα που τη διαχειρίζονται Μονάδα Αριστείας ΕΛ/ΛΑΚ ΤΕΙ Αθήνας Κατερίνα Γεωργούλη ΤΕΙ Αθήνας Κύκλος Εκπαίδευσης «Συστήματα Ηλεκτρονικής.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Σελίδα 1 «Ψηφιακές Τεχνολογίες στην υπηρεσία της Εκπαίδευσης», Πάτρα, 22/11/2006.
ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.
Εφαρμογεσ τηλεματικησ στη διοικηση
«Υπηρεσίες Ψηφιακής Μάθησης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 2: Εφαρμογές πολυμέσων
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Δίκτυα Ι Βπ - 2ο ΕΠΑΛ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ 2011.
Στα διάφορα επαγγέλματα
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Οργάνωση Διδασκαλίας 8/10/2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τηλεκπαίδευση Χαρίκλεια Τσαλαπάτα Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Δομή της παρουσίασης Ανάγκες που οδήγησαν στην εισαγωγή της τηλεκπαίδευση Τεχνολογία της τηλεκπαίδευσης Μορφές τηλεκπαίδευσης Εφαρμογές της τηλεκπαίδευσης Δραστηριότητες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Ο όρος τηλεκπαίδευση Εκπαίδευση όπου ο διδάσκοντας και ο διδασκόμενος βρίσκονται σε γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές Επικοινωνία πιθανόν σε μη πραγματικό χρόνο για την αντιμετώπιση χρονικών περιορισμών ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Η ανάγκη για τηλεκπαίδευση Γεωγραφικά απομακρυσμένες περιοχές Άτομα με χρονικούς περιορισμούς για την παρακολούθηση μαθημάτων Επαγγελματίες που επιθυμούν τη δια βίου εκπαίδευση Εταιρείες που θέλουν να ανανεώσουν τις γνώσεις των εργαζομένων Γυναίκες με χρονικούς περιορισμούς λόγω οικογενειακών και επαγγελματικών υποχρεώσεων Άτομα με ειδικές ανάγκες ίσως περιορισμένα στο σπίτι ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Η σημασία για την Ελλάδα Η γεωγραφική κατανομή της χώρας κάνει την τηλεκπαίδευση ελκυστική Νησιά Ορεινές περιοχές που απομονώνονται το χειμώνα Έλλειψη εξειδικευμένου διδακτικού προσωπικού σε χωριά και μικρές πόλεις ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Η τεχνολογία της τηλεκπαίδευσης Οι ανάγκη για τηλεκπαίδευση είχε αναγνωριστεί Τεχνικές δυσκολίες Αποτελεσματική επικοινωνία διδάσκοντα - διδασκόμενων Προσομοίωση της τάξης διδασκαλίας Μεγάλος όγκος πληροφορίας Η εξέλιξη της τεχνολογίας την κάνει τώρα δυνατή Η εξάπλωση του διαδικτύου Αύξηση της ταχύτητας των συνδέσεων Πλήθος εφαρμογών πάνω από το διαδίκτυο που διευκολύνουν την τηλεκπαίδευση ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Μορφές τηλεκπαίδευσης Σύγχρονη τηλεκπαίδευση Σύγχρονη επικοινωνία με τηλεδιάσκεψη Ξεπερνά γεωγραφικούς περιορισμούς Προσομοιώνει την παραδοσιακή τάξη διδασκαλίας Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Ασύγχρονη επικοινωνία μέσα από το διαδίκτυο Ξεπερνά και τους χρονικούς περιορισμούς Σε ανεξάρτητα καθορισμένο χρόνο που εξυπηρετεί το διδάσκοντα και το διδασκόμενο Ο διδασκόμενος ελέγχει το ρυθμό της μάθησης Προσθέτει ευελιξία στις μεθόδους διδασκαλίας ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Σύγχρονη τηλεκπαίδευση Απαιτεί εξοπλισμό τηλεδιάσκεψης Όσο το δυνατό πιο πιστή προσομοίωση της παραδοσιακής τάξης διδασκαλίας Σύγχρονη μεταφορά ήχου και εικόνας Εξοπλισμός: Γραφείου Αίθουσας ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση (eLearning) Οργάνωση και παρουσίαση ετερογενούς πιθανόν κατανεμημένου εκπαιδευτικού υλικού Οργάνωση με τεχνολογία ψηφιακών βιβλιοθηκών Μηχανισμοί αναζήτησης πληροφορίας Μηχανισμοί πλοήγησης Παρουσίαση πληροφορίας με πολυμέσα: κείμενα, εικόνες, video, ήχο Εργαλεία ανάπτυξης ψηφιακού υλικού για χρήση μέσα από το διαδύκτιο ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Εικονική τάξη διδασκαλίας Προσομοίωση της τάξης μέσα από το διαδίκτυο Επικοινωνία διδάσκοντα – διδασκόμενου (ώρες γραφείου) Επικοινωνία διδασκόμενων (συνεργασία σε projects) Χρήση δικτυακών εφαρμογών (forums, chat-rooms, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, εργαλεία τηλεσυνεργασίας) Παρακολούθηση της προόδου των διδασκόμενων Διεξαγωγή εξετάσεων ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Η εφαρμογή της τηλεκπαίδευσης Η τεχνολογία προφέρει πολλές δυνατότητες Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους: Σαν συμπληρωματικό εκπαιδευτικό εργαλείο για υπάρχοντα προγράμματα Οργάνωση ολόκληρου προγράμματος σπουδών και κατοχύρωση τίτλων σπουδών ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Δραστηριότητες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Διαχείριση εκπαιδευτικού περιεχομένου για ασύγχρονη τηλεκπαίδευση Ανάπτυξη υποδομής για οργάνωση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου Βασικά στοιχεία εικονικής τάξης διδασκαλίας Χρηματοδότηση από το πρόγραμμα Minerva-Socrates http://elearning.noc.uth.gr ________________________________________________ Κέντρο Δικτύου Τηλεματικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας