Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Ανάλυση Ανταγωνισμού.
«ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΑΛΛΑΓΗΣ. ΤΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΑΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
 Το σχέδιο ΜΚΤ απαντά σε μια σειρά από ερωτήσεις της στρατηγικής ΜΚΤ: 1) πως φτάσαμε ως εδώ; 2) που βρισκόμαστε τώρα; 3) που θέλουμε να πάμε στο μέλλον;
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Το Σχέδιο Μάρκετινγκ – Marketing Plan
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Π.Μ.Σ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Βλάσσης Νικόλαος Α.Μ Γεωργακόπουλος Παναγιώτης Α.Μ Δεπάστα Χαρίκλεια Α.Μ Κουτσιώρα Τριανταφυλλιά Α.Μ
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΡΡΕΣ 2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΟΣ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Επιχειρησ. Περιβάλλον Κλάδου Επιχειρ. Περιβάλλον Επιτυχία Περιβάλλον Κλάδου Επιχειρ. Περιβάλλον Περιβάλλον Π/Τ

ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡ. ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΡΥΘΜΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΕΣ ΑΥΞΑΝΟΜΕΝΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Επιχειρησιακές Διαδικασίες Λύσεις στις επιχειρησιακές απαιτήσεις ΤΙ ΩΘΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Αγορά Τεχνολογία Υπάλληλοι/ Εργασία Νομοθεσία Επιχείρηση Επιχειρησιακές Διαδικασίες Λύσεις στις επιχειρησιακές απαιτήσεις

Απαιτεί συστηματική προσέγγιση Καινοτομική Χρήση των ΠΣ Απαιτεί συστηματική προσέγγιση

Συστηματική προσέγγιση Όραμα Στρατηγική Τακτικές Επιχειρησιακό Σχέδιο Ανταγωνιστικές επιλογές Ρόλοι & Σχέσεις Αναπροσδιορισμός / προσδιορισμός Τηλεπικοινωνίες Προφίλ παραγόντων επιτυχίας

Περιβάλλον της ΠΤ Περίοδ. III Περίοδ. IV Περίοδ. I Περίοδ II Στόχος Στόχος Περίοδ. I Επεξεργ. Δεδομένων Περίοδ. III Στρατηγικά Συστήματα Παραγωγικότητα Αποδοτικότητα Περίοδ II Υπολογ. Τελ. Χρήστη Αποτελεσμα- τικότητα Περίοδ. IV Συνεργασίες/συμμαχίες Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα

Η γνώση των ανταγωνιστικών δυνάμεων μπορεί να βοηθήσει την επιχείρηση να διεκδικήσει μία θέση λιγότερο επισφαλή στον κλάδο

Ανταγωνιστικό Μοντέλο του Porter Δεν αναπτύχθηκε για τη χρήση των ΠΣ. Διασπά τον κλάδο σε λογικά μέρη, τα αναλύει και τα επανασυνδέει. Αποφεύγει την περιορισμένη μελέτη του κλάδου Παρέχει την κατανόηση της δομής του επιχειρησιακού περιβάλλοντος του κλάδου Παρέχει κατανόηση των ανταγωνιστικών απειλών του κλάδου

Δύο σημαντικές Ερωτήσεις 1. Πόσο δομημένος είναι ο κλάδος (μας ελκύει); 2. Ποια είναι η θέση της επιχείρησης σε σχέση με τον κλάδο;

Σημαντικοί Παράγοντες Ανάλυσης του Κλάδου Συγκέντρωση μεγάλου αριθμού δεδομένων Προσδιορισμός σημαντικών δεδομένων Επιλογή της σωστής προσέγγισης. Απόφαση για το λογικό σημείο εκκίνησης.

Ανταγωνιστικό Μοντέλο του Porter Στρατηγική επιχ. μονάδα Πιθανοί Νέοι Είσοδοι Διαπραγματευτική Δύναμη των Προμηθευτών Διαπραγματευτική Δύναμη των Αγοραστών Ανταγων. κλάδου Στρατηγική επιχ. μονάδα Υποκατάστατα Προϊόντα και Υπηρεσίες

Ανταγωνιστική Στρατηγική Τι ωθεί τον ανταγωνισμό τώρα ή μελλοντικά στον κλάδο; Τι είναι πιθανόν να πράξουν οι τωρινοί και οι μελλοντικοί ανταγωνιστές μας και πώς θα πρέπει να αντιδράσουμε; Πού θα πρέπει να τοποθετήσουμε την εταιρεία μας για να πετύχει και να διατηρήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα;

Βασικοί στόχοι της στρατηγικής επιχειρησιακής μονάδας Να δημιουργήσει αποτελεσματικές συνδέσεις με τους αγοραστές και τους προμηθευτές. Να δημιουργήσει εμπόδια σε καινούργιες εισόδους και υποκατάστατα προϊόντα

Στρατηγικές επιλογές Σύμφωνα με τον Porter Κύριες Στρατηγικές 1. Διαφοροποίησης 2. Ελάχιστου κόστους Στρατηγικές υποστήριξης 1. Καινοτομία 2. Ανάπτυξη 3. Συμμαχία

Μπορούν τα ΠΣ: Να δημιουργήσουν εμπόδια ώστε να εμποδίσουν μία επιχείρηση να εισέλθει στον κλάδο; Να ενσωματώσουν το κόστος ώστε να είναι δύσκολο για τους πελάτες να προτιμήσουν άλλο προμηθευτή; Ν’ αλλάξουν την βάση ανταγωνισμού στον κλάδο; 4. Ν’ αλλάξουν την ισορροπία δυνάμεων στη σχέση που έχει η επιχείρηση με τους πελάτες και τους προμηθευτές; 5. Να παρέχουν την βάση για νέα προϊόντα και υπηρεσίες, νέες αγορές ή άλλες νέες επιχειρησιακές ευκαιρίες;

ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ Αλυσίδα Αξιών ΔΟΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΙΟΙΗΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΙΣΡΟΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΚΡΟΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΡΑΞΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΛΑΔΟΥ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ *

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ: Προδιαγραφές και ικανοποίηση πελάτη ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ, ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ BENCHMARKING ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ *