ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
 Η ομάδα μας (ΚΟΚΚΙΝΗ) αποτελείται από τους : Αλεξάνδρα Ψ. Όλγα Σ. Κωνσταντίνο Γ. Γιώργο Β.  Οι επιβλέποντες καθηγητές : Ελισάβετ Καραΐσκου Βασίλης Πιτσιλαδής.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ευχαριστούμε τον επιβλέπων καθηγητή Βασίλειο Λάππα
3ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Αποτελέσματα Έρευνας
Ρ Α Δ Ι Ο Φ Ω Ν Ο.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Γυναικείο Ποδόσφαιρο Ποιος είπε ότι το ποδόσφαιρο είναι μόνο αντρικό άθλημα; Υπάρχουν και γυναίκες που είναι εξίσου ταλαντούχες. Γενικώς τα αγόρια έχουμε.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ FACEBOOK ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ 1ου ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΙΑΤΡΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑΣ
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Πανεπιστήμιο Κρήτης Υπουργείο Υγείας Υπουργείο Παιδείας&Πολ/μού.
Στάδια της έρευνας 1. Τίτλος της έρευνας 2
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείτε το κινητό;
ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓ. ΥΓΕΙΑΣ 43ου ΓΥΜΝ.) 1) Είστε αγόρι; □ ή κορίτσι ;□ 2) Πόσο ετών είστε; □ 3) Έχετε δεχθεί.
Έρευνα για την άποψη των νέων πάνω στο graffiti
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.
Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ - ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χαρακτηριστικά των εφήβων χρηστών που προσέγγισαν τη ΣΤΡΟΦΗ το 2002.
Γ.ΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική Εργασία(Α2) Ερωτηματολόγιο για Αερόβια Άσκηση Ομάδα : Ανώνυμοι Σχολ.Έτος :
ΑΕΡΟΒΙΑ ΑΣΚΗΣΗ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Μέτα από την έρευνα μας, πάνω στα προβλήματα της οσφυϊκής μοίρας και στη μελέτη μας πάνω στην ανατομία της σπονδυλικής στήλης του ανθρώπου, δημιουργήσαμε.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΑΣΧΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
1ο ΓΕΛ Ευκαρπίας Ερευνητική εργασία
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ.
Ακραία Φυσικά Φαινόμενα
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 4: Άσκηση, ποιότητα ζωής και λειτουργικότητα στην τρίτη ηλικία Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΤΑΣΙΝΟΥ ΑΓΝΗ ΕΣΔΥ/ΤΕΙ: ΕΦΗΡΜΟΣΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΓΕΙΑ
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ Σχολικό έτος : Τμήμα : Β2 ΜΑΘΗΤΕΣ: Κακαργιάς Βαγγέλης Θηραίος Γιάννης Γιαννακόδημος Ηλίας.
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ:ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ. ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΘΕΜΑ: Οι επιπτώσεις των ενεργειακών ποτών στους εφήβους και η βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης. 1)ΦΥΛΛΟ: α) αγόρι β) κορίτσι 2)ΗΛΙΚΙΑ: α) 14-15 β)15-16 γ)16-17 3)Γνωρίζετε τι είναι η αερόβια ή καρδιοαναπνευστική άσκηση; α)ΝΑΙ β)ΟΧΙ 4)Κάνετε αερόβια άσκηση; α)ΝΑΙ β)ΟΧΙ 5)Πώς αισθάνεστε μετά το τέλος της φυσικής σας δραστηριότητας; α)τίποτα β)ευφορία γ)κόπωση 6)Πιστεύετε ότι η άσκηση είναι παράγοντας ο οποίο επηρεάζει την υγεία και την ποιότητα ζωής; α)ΝΑΙ β)ΟΧΙ γ)ΔΕΝ ΞΕΡΩ 7)Έχετε δει αποτέλεσμα στη φυσική σας κατάσταση έπειτα από μακροχρόνια άσκηση; α)ΚΑΘΟΛΟΥ β)ΛΙΓΟ γ)ΠΟΛΥ 8)Έχετε αξιολογηθεί για την φυσική σας κατάσταση; α)ΝΑΙ β)ΟΧΙ 9)Καταναλώνετε ενεργειακά ποτά; α)ΝΑΙ β)ΟΧΙ

Γνωρίζετε τι είναι η αερόβια ή καρδιοαναπνευστική άσκηση; 65% 35%

Κάνετε αερόβια άσκηση;

Πώς αισθάνεστε μετά το τέλος της φυσικής σας δραστηριότητας;

Πιστεύετε οτι η άσκηση είναι παράγοντας ο οποίος επηρεάζει την υγεία και την ποιότητα ζωής;

Έχετε δει αποτέλεσμα στη φυσική σας κατάσταση έπειτα απο μακροχρόνια άσκηση;

ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΠΟΤΑ;

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…. Οι μαθητές/τριες σε μεγαλύτερο ποσοστό γνωρίζουν τι είναι η αερόβια άσκηση και τα οφέλη για την υγεία τους. Οι περισσότεροι απ’ αυτούς δεν κάνουν αεροβίωση αλλά από αυτούς πού το επιχειρούν στο τέλος της άσκησης αισθάνονται κόπωση ενώ παράλληλα έχουν δει αποτελέσματα στη φυσική τους κατάσταση. Aαξιοσημείωτο είναι πως ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών καταναλώνει ενεργειακά ποτά.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΜΗΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑ ΚΑΛΤΟΥΡΙΜΙΔΟΥ ΧΑΙΔΩ ΜΠΟΥΚΟΥΒΑΛΑ ΝΙΚΟΣ ΚΑΠΑΓΕΡΙΔΗΣ ΟΜΑΔΑ:ΧΧΧΕ