«ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ‘Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ’»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Βήμα 1ο α. Πριν από την έναρξη του συμβολαίου ο δάσκαλος καταγράφει σε μεγάλο χαρτί τα χαρακτηριστικά της «καλύτερης τάξης» που είχε ποτέ. β. Επίσης κάνει.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«O κήπος με τις 11 γάτες» Πρόγραμμα Συναισθηματικής Αγωγής Δημοτικό σχολείο Πτελεού Σχολικό έτος Υπεύθυνη εκπαιδευτικός :Δέσποινα Φούντα.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Ομάδα: Πανδώρα &Πλάτωνας.. Το συμβόλαιο μας Σήμερα Παρασκευή 04/10/2013 συγκεντρωθήκαμε για να συντάξουμε το συμβόλαιο της ομάδας ‘’Πανδώρα και Πλάτωνας’’,
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ 1 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Mathematics in the streets and in the schools Terezinha Nunes Carraher, David William Carraher and Analucia Dias Schliemann Καλογεράκης Γιώργος Δ
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ‘Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ’» «ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ‘Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ’»   ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Τσελίκας Χαράλαμπος Τσαρούχας Γίωργος Τσακανίκα Νεφέλη Στανίτσας Πάνος Χρήστου Θάνος Τάξη:Α’4 Σχ. έτος 2013-14

Πορεία Δραστηριοτήτων Του Πρότζεκτ 1ο μάθημα : Γνωρίζοντας τους συμμαθητές μου ΣΚΟΠΟΣ : Ο σκοπός του πρώτου μαθήματος ήταν η γνωριμία και η εξοικείωση μεταξύ των συμμαθητών και της καθηγήτριας του πρότζεκτ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Τοποθετήσαμε τις καρέκλες κυκλικά και καθίσαμε επιδιώκοντας έτσι να έχουμε στο οπτικό μας πεδίο όλους τους συμμαθητές μας. Πετώντας το μπαλάκι ο ένας στον άλλον είχαμε την δυνατότητα να πούμε το όνομα μας και άλλες γενικές πληροφορίες για τον εαυτό μας. Έπειτα η καθηγήτρια μας διάβασε ένα διήγημα ενός ευρωπαίου συγγραφέα και μας ζήτησε να το σχολιάσουμε με τον δικό μας τρόπο χωρίς ενδοιασμούς

Τοποθέτηση καρτελών στο κέντρο του κύκλου   2ο μάθημα : Εμβάθυνση στην γνωριμία του συμμαθητή μου ΣΚΟΠΟΣ : Περαιτέρω εξοικείωση με τους συμμαθητές μου ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : σχηματισμός κύκλου Τοποθέτηση καρτελών στο κέντρο του κύκλου επιλογή καρτελών με τυχαία σειρά ανάγνωση περιεχομένου καρτελών συμπληρώνοντας τα κενά που είχαν βάσει των προσωπικών μας απόψεων.

3ο μάθημα : Κανόνες – υπογραφή συμβολαίου ΣΚΟΠΟΣ : Υπογραφή συμβολαίου και δέσμευση για την μη παρέκκλιση των κανόνων ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Κάθε ομάδα θέσπισε τους δικούς της κανόνες Θέσπιση διοικητικού συμβουλίου εντός κάθε ομάδας Συγκέντρωση των εκπροσώπων της κάθε ομάδας και επιλογή των κανόνων για να δημιουργηθεί το συμβόλαιο της τάξης

4ο μάθημα : Σχεδιασμός εφηβικού προσώπου ΣΚΟΠΟΣ : Αναπαράσταση ενός εφήβου σύμφωνα με την ψυχοσύνθεση του κάθε μέλους του project. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ: Όλη η ομάδα του πρότζεκτ συγκεντρωθήκαμε γύρω από κάποια θρανία και ζωγράφισε ο καθένας ένα μέρος του σώματος του εφήβου πάνω σε ένα λευκό χαρτόνι. Με αυτό τον τρόπο προωθήθηκε η συνεργασία και η ομαδική δουλειά με αποτέλεσμα την επίτευξη ενός ξεχωριστού για μας έργο.

5ο μάθημα: Δημιουργία κολλάζ στο οποίο αποτυπώνονται τα προσωπικά στοιχεία και οι ασχολίες του κάθε μέλους του πρότζεκτ. ΣΚΟΠΟΣ:Η δημιουργία του κολλάζ έγινε με σκοπό να γνωρίσουμε την προσωπικές ιδιαιτερότητες του κάθε συμμαθητή μας και έτσι η ενότητα μεταξύ των μελών της ομάδας του προτζεκτ να ισχυροποιηθεί. Επιπλέον μέσω αυτής της διεργασίας εντοπίστηκαν αρκετά κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ των παιδιών. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Η διαδικασία της δημιουργίας του κολλάζ δεν έγινε μέσα στην τάξη αλλά στο σπίτι του κάθε μαθητή και παρουσιάστηκε στην τάξη από τον καθένα ξεχωριστά.

6ο μάθημα : Σύνταξη και ψήφιση κανόνων για τη δημιουργία συμβολαίου ομαλής λειτουργίας της ομάδας του πρότζεκτ.   ΣΚΟΠΟΣ: Καλύτερος συντονισμός και οργάνωση της ομάδας του πρότζεκτ, έτσι ώστε να φτάσουμε στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ :Σε κάθε ομάδα ανατέθηκε σύλληψη και πρόταση κανόνων , οι οποίοι επρόκειτο πιθανόν να ενταχθούν στους όρους του συμβολαίου. Σε κάθε ομάδα δόθηκαν 15-20 λεπτά για να συσκεφθούν για τους πιθανούς όρους του συμβολαίου . Έπειτα οι εκπρόσωποι της κάθε υποτμημάτων της ομάδας του πρότζεκτ . Αφού ομοφώνα επιλέχθηκαν οι τελικοί όροι του συμβολαίου από την Επιτροπή Εκπροσώπων . Μετά το τελικό κείμενο αναγνώσθηκε συνολικά σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στο πρότζεκτ.

7ο μάθημα : Ανάγνωση λογοτεχνικού διηγήματος, σχολιασμός του και συζήτηση του κεντρικού θέματος του κειμένου . ΣΚΟΠΟΣ : Εύρεση θέματος για συζήτηση και περαιτέρω προβληματισμό για το νόημα της ζωής του ανθρώπου, μέσω των παραδειγμάτων που μας προσφέρονται μέσα από το διήγημα . ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Η καθηγήτρια μας , αφού συγκεντρωθήκαμε όλοι σε ένα κύκλο , μάς διηγήθηκε την ιστορία , ονόματι ‘Ο θαμμένος θησαυρός ‘, με πρωταγωνιστή τον Ίζι . Αφού τελείωσε η ανάγνωση ,η καθηγήτρια μας μάς ζήτησε να εκφράσουμε τα συναισθήματα που αρχικά σχηματίσαμε.

8ο μάθημα : Παρουσίαση ενός μικρού σκέτς από ένα μικρό μέρος των μαθητών του πρότζεκτ . ΣΚΟΠΟΣ : Να γνωρίσουμε καλύτερα τον εαυτό μας , παρατηρώντας στιγμές της καθημερινότητας που ίσως δεν είχαμε παρατηρήσει ποτέ στο παρελθόν . ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Βήμα προς την σταδιακή προσαρμογή στην ιδέα του θεατρικού. Το θεατρικό περιείχε σκηνές από τον χώρο του σχολείου και γενικότερα της καθημερινότητας, οι οποίες παρεμπιπτόντως στέφθηκαν με επιτυχία.

9ο μάθημα: «Προθέρμανση» για το θεατρικό.   9ο μάθημα: «Προθέρμανση» για το θεατρικό. ΣΚΟΠΟΣ: Ψυχολογική και σωματική προετοιμασία για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις δυσκολίες και τις απαιτήσεις που επρόκειτο να εμφανιστούν κατά την τέλεση του θεατρικού .  ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ : Σχηματίσαμε έναν κύκλο ,και αφού γυρίσαμε όλοι προς μια κατεύθυνση χτυπούσαμε ο καθένας την πλάτη του μπροστινού του ελαφρά ,συμφωνα με τις οδηγίες της καθηγήτριας μας ,έτσι ώστε να μπορούμε να εκφραζόμαστε καλύτερα κατά τη διάρκεια του θεατρικού.

10ο μάθημα: Εκφράζω ένα αίτημα ΣΚΟΠΟΣ :Γιατί δυσκολεύεσαι να ζητήσεις αυτά που θέλεις και ποια τα πλεονεκτήματα όταν ζητάμε αυτό που θέλουμε? Αυτό το ερώτημα μας τέθηκε για να μπορέσουμε να αναζητήσουμε ο κάθε ένας ξεχωριστά για τον εαυτό του την απάντηση. Έτσι πατώντας πάνω σε αυτό το ερώτημα αφού δημιουργήσαμε πρώτα ένα σχεδιάγραμμα που θα το χρησιμοποιούσαμε ως ‘’χάρτη’’ η ομάδα των σκηνοθετών μαζί με την βοήθεια των άλλων ομάδων έφτιαξαν ένα θεατρικό με θέμα ‘’ Η συμπεριφορά των εφήβων απέναντι σε καθηγητές και σε συγγενείς και πώς αυτή αλλάζει ανάμεσα σε φίλους και γονείς’’ . Έτσι στο τέλος του θεατρικού παρατηρήσαμε πως η συμπεριφορά των παιδιών αλλάζει όσο μεγαλώνουν. Άλλες φορές ίσως είναι πιο επιθετική η συμπεριφορά τους ή και πιο ‘’εύθραυστη’’ . Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό εφ ’όσων ακόμα δεν εχουν σταθεροποιηθεί οι απόψεις τους.