Μια πρωτοβουλία online εκπαιδευτικής συνεργασίας που συνδέει σχολεία και γκαλερί από όλο τον κόσμο και υλοποιείται από την Tate Modern ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ Η ταυτότητα του χώρου Με αφετηρία το έργο του τιμώμενου για εκείνη τη χρονιά καλλιτέχνη Balka επιλέγουμε με το συνεργαζόμενο σχολείο να εργαστούμε στο πεδίο “Ταυτότητα του χώρου”, με μία προσωπική προέκταση ερμηνεύοντας τον καλλιτέχνη: “την έννοια της ατομικότητας” Τα σχολεία συνεργάζονται και υλοποιούν κοινό σχέδιο εργασίας (project) με πλατφόρμα την τέχνη ΛΟΝΔΙΝΟ ΛΑΡΙΣΑ ΠΕΚΙΝΟ
Τα παιδιά σε πρώτο στάδιο και με αφόρμηση το ψηφιακό υλικό της online gallery προσεγγίζουν αισθησιοκινητικά τις έννοιες του χώρου και της ατομικότητας Τα έργα που δημιουργήσαμε είναι φωτογραφίες, βίντεο, παρουσιάσεις αλλά και ζωγραφική, γλυπτική, πηλοπλαστική τα οποία ανεβάζουμε στο ασφαλή διαδικτυακό χώρο μας Τα παιδιά σχολιάζουν, αντιπροτείνουν και το έργο “χτίζεται” και μορφοποιείται πάνω στην αλληλεπίδραση και στην online επικοινωνία μας Hello my friend! ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ
Αποφασίζουμε από κοινού με το συνεργαζόμενο σχολείο για τη μορφή της κατασκευής μας. Το έργο μας είναι τρισδιάστατο, αναδεικνύει αισθητηριακά τις έννοιες του χώρου, της ιδιωτικό- τητας και της ατομικότητας. Η δική μας πρόταση είναι ένας τοίχος με κουτιά, όπου στη μπροστινή τους όψη θα μπορούν να φιλοξενήσουν την προσωπική ιστορία του καθενός παιδιού μέσα από αντικείμενα, φωτογραφίες, κείμενα, ζωγραφιές (ατομικότητα) ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ
Παράλληλα υιοθετώντας τις προτάσεις του φακέλου επισκεπτόμαστε μουσεία και εκθέσεις και μοιραζόμαστε τις εμπειρίες μας Οι κατασκευές έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί αλλά τα παιδιά ζητούν περισσότερη επικοινωνία μεταξύ τους Ανταλλάσουμε προσωπικό υλικό: φωτογραφίες, προσωπικές ιστορίες, αντικείμενα, ατομικές δουλειές των παιδιών ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ
Ολοκληρώνουμε τη δράση με δύο παράλληλες εκθέσεις στο Πεκίνο και στη Λάρισα με όλο το υλικό της δουλειάς μας Τα παιδιά γίνονται άξιοι πρεσβευτές των χωρών τους στο εξωτερικό Η Δράση ολοκληρώνεται με τη συμπλήρωση ερωτηματολογίου για παιδιά και εκπαιδευτικούς αλλά και με την κατάθεση προτάσεων από τους εκπαιδευτικούς ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ-ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ Επικοινωνιακές στρατηγικές, γλωσσολογική αφύπνιση, διαπολιτισμική και πολύ- πολιτισμική συνείδηση, ΤΠΕ, καινοτόμες στρατηγικές, μουσειακή αγωγή, ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών της ζωής, ομαδοσυνεργατικότητα, έμπνευση, δημιουργία … “Η φαντασία είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να γνωρίσεις την πραγματικότητα” Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης - Βρυξέλες - Βέλγιο Η τέχνη είναι το εφαλτήριο για εκπαιδευτική δράση και επικοινωνία, ΔΕΝ είναι σκοπός Η τέχνη είναι το εφαλτήριο για εκπαιδευτική δράση και επικοινωνία, ΔΕΝ είναι σκοπός Η θεματική του φακέλου έχει εύρος και ευελιξία Η θεματική του φακέλου έχει εύρος και ευελιξία Το περιεχόμενο, τα στάδια, η στοχοθεσία γίνεται από τους εκπαιδευτικούς σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των ομάδων Το περιεχόμενο, τα στάδια, η στοχοθεσία γίνεται από τους εκπαιδευτικούς σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά των ομάδων Το πρόγραμμα τέμνει όλες τις μαθησιακές και αναπτυξιακές περιοχές του αναλυτικού προγράμματος για το Νηπιαγωγείο Το πρόγραμμα τέμνει όλες τις μαθησιακές και αναπτυξιακές περιοχές του αναλυτικού προγράμματος για το Νηπιαγωγείο ΣΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ ΛΑΡΙΣΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ ΑΡΧΟΝΤΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΥ