Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

Δημήτρης Λακασάς Μ. Β. Α. Διευθυντής Marketing Olympia Electronics A
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Executive Summary  Web Site Development Παρουσίαση των λύσεων μας στην ανάπτυξη web sites  Οφέλη της επιχείρησης.
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
Σύντομη αρχική παρουσίαση ομάδας. Η ομάδα μας  Εμμανουήλ Μεγαλοοικονόμος  Σχεδιαστής  Κωνσταντινος Φρυδάς  Σχεδιαστής  Ιωάννης- Μάριος Φλωράς  Υπεύθυνος.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EMGOLDEX Γιάννης Διβράμης Paramarketing Blog
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΗΛΙΑΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Παρουσίαση τελικών αποτελεσμάτων ερευνητικού προγράμματος συγχρηματοδοτούμενο από το Ίδρυμα.
Εγκατάσταση του Microsoft Dynamics CRM στην Bentley Έλενα Γαλιάτσου, Business Applications Implementor SiEBEN Innovative Solutions Case Study.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Στρατηγική «Ευρώπη 2020» ICT - θέσεις εργασίας - οικονομική ανάπτυξη - καθημερινότητα.
Export Summit ΣΕΒΕ Δρ. Ανδρέας Α. Ανδρεάδης Πρόεδρος ΣΕΤΕ.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
1ο ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ=Το σύνολο των διαδικασιών με τις οποίες επιτυγχάνεται η πνευματική, η κοινωνική,η ηθική ολοκλήρωση του ατόμου. ΦΟΡΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
1.Κλασικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών 2. Ξένων Γλωσσών και Ευρωπαϊκών Σπουδών 3. Θετικών Επιστημών - Βιοεπιστημών – Πληροφορικής - Τεχνολογίας 4. Οικονομικών.
Αντικείμενο του παρόντος είναι να διερευνήσει τις προοπτικές του έντυπου τύπου, όπως αυτός διαμορφώνεται υπό το νέο πρίσμα της ταχύτατης ανάπτυξης του.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου. Επιχειρηματικός Σχεδιασμός Επιχειρηματικός σχεδιασμός σημαίνει ότι ο επιχειρηματίας αποφασίζει τι θα κάνει, πώς θα.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ MEDIA – INTERNET - MOBILE ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΑΦΗΓΗΣΗ Ορισμός (ενότητα 3) Μορφές αφήγησης (ενότητα 3) Δομή αφηγηματικού κειμένου (ενότητα 3) Το ρήμα στην αφήγηση (ενότητα 5) Οπτική γωνία (ενότητα 8)
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών Διερεύνηση της επίδρασης που έχει η εφαρμογή μεθόδων.
SPORT PRESS Μάθημα: «Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού» Δρ. Ουρανία Βρόντου Εργασία Αγγέλη Π., Ζέρβα Α., Κουλουτμπάνη Α., Μανωλάκου Σ., Ρηγάκου Κ.
Άσκηση 01 Μια νεοσύστατη εταιρεία τηλεπικοινωνιών πρόκειται να εισαγάγει μια νέα υπηρεσία προστιθέμενης αξίας για τους χρήστες της. Το προϊόν είναι υψηλής.
Λουκία Μπάκα Μεταπτυχιακή Φοιτήτρια Αθήνα 2011
Motor Festival IV (πρώην Auto Battleships Festival)
Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Περιβαλλοντολόγοι :Παρουσίαση 2
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Ο Αθλητικός Τύπος στην ψηφιακή εποχή Από το 1990 στο σήμερα
4ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ενημέρωση Γονέων
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Διάλεξη 13η Προέλευση και λειτουργικότητα του εξεικονισμού της εκπαίδευσης Αναπληρωτής Καθηγητής ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Α Ο Δ Ε ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
Διάγραμμα Πορείας Σχεδιασμού
Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
Φάσεις ολοκλήρωσης επενδυτικών σχεδίων
ΚΡΗΤΙΚΟΣ – Δ. ΣΟΛΩΜΟΥ.
A Junior Achievement Company
Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου
Διαδραστική Μάθηση © 2018.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
4η ΕΝΟΤΗΤΑ «Φορείς – Οργανισμοί – Χάρτα δικαιωμάτων»
Τα ψηλά βουνά -Η κατάρα του πεύκου-
Πρόγραμμα βελτίωσης παροχών προς τους πελάτες
Παράδειγμα Ένα σποτ παίζει 3 φορές σε ένα μήνα και πετυχαίνει την παρακάτω έκθεση στο κοινό-στόχο : σποτ εκπομπή 1 = 18% του κοινού σποτ εκπομπή 2 = 21%
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης

Με δυο λόγια.. Το 2009 η Αμερικάνικη εταιρία αυτοκινήτων Ford προετοίμασε το έδαφος για την εισαγωγή του νέου μοντέλου Ford Fiesta στην Αμερικάνικη αγορά Ανάδοχος της προωθητικής καμπάνιας η διαφημιστική εταιρία Undercurrent Δημιουργία κοινωνικού «κινήματος» για το προϊόν πριν ακόμα αυτό κυκλοφορήσει

Στόχοι Εισαγωγή ενός μικρού αυτοκινήτου στην Αμερικάνικη αγορά Διαμόρφωση εικόνας της εταιρίας στους νέους που αποτελούν και το target group Eξασφάλιση και άυξηση κερδών σε περίοδο ύφεσης

Στρατηγική προώθησης 100 Fiesta6 μήνες6 δραστηριότητες

Στρατηγική προώθησης Επιλογή 100 ατόμων με έτοιμο κοινό σε social media sites Ένα Fiesta σε κάθε επιλεγμένο “fiesta agent” Κάθε μήνα και μία καινούργια εμπειρία στο internet

Ανταπόκριση των χρηστών βίντεο-αιτήσεις 56% Ανδρες35% Γυναίκες9% Ομάδες

Οι αριθμοί του ιντερνετ 4,3 εκ. views στο views στο 3 εκ. impressions στο

Did it work?

Πωλήσεις Ford Fiesta