Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης Πληροφοριακά συστήματα Marketing Social media marketing The fiesta movement Γιώργος Κυριακίδης Βασίλης Μανάσας Γιώργος Μωυσιάδης
Με δυο λόγια.. Το 2009 η Αμερικάνικη εταιρία αυτοκινήτων Ford προετοίμασε το έδαφος για την εισαγωγή του νέου μοντέλου Ford Fiesta στην Αμερικάνικη αγορά Ανάδοχος της προωθητικής καμπάνιας η διαφημιστική εταιρία Undercurrent Δημιουργία κοινωνικού «κινήματος» για το προϊόν πριν ακόμα αυτό κυκλοφορήσει
Στόχοι Εισαγωγή ενός μικρού αυτοκινήτου στην Αμερικάνικη αγορά Διαμόρφωση εικόνας της εταιρίας στους νέους που αποτελούν και το target group Eξασφάλιση και άυξηση κερδών σε περίοδο ύφεσης
Στρατηγική προώθησης 100 Fiesta6 μήνες6 δραστηριότητες
Στρατηγική προώθησης Επιλογή 100 ατόμων με έτοιμο κοινό σε social media sites Ένα Fiesta σε κάθε επιλεγμένο “fiesta agent” Κάθε μήνα και μία καινούργια εμπειρία στο internet
Ανταπόκριση των χρηστών βίντεο-αιτήσεις 56% Ανδρες35% Γυναίκες9% Ομάδες
Οι αριθμοί του ιντερνετ 4,3 εκ. views στο views στο 3 εκ. impressions στο
Did it work?
Πωλήσεις Ford Fiesta