. Συνθετική Εργασία 4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Μυστικά της Ιστορίας - Μυστικά της Τάξης μου. Αναζητώντας τον Τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

Νομισματικό Μουσείο της ΣΤ’ τάξης. Σκοποί Γνωστικοί Να γνωρίσουν τα παιδιά την έννοια του μουσείου και τη σπουδαιότητα του για τον πολίτη και το κοινωνικό.
Περιφερειακό Γυμνάσιο και Λύκειο Λευκάρων
Συνθετική Εργασία Αναζητώντας τον Τάφο του
2 Η ΔΡΑΣΗ: Η ΤΑΙΝΙΑ. ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ Κατά την διάρκεια του πρώτου σταδίου:  Πραγματοποιήθηκε η συγγραφή του σεναρίου  Έγινε καταμερισμός των ρόλων και.
Τι σημαίνει το ρήμα scratch;
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Η φωνή του εκπαιδευτικού
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΧΡΗΣΙΜΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ «Ξέρω τι Ζητάω!».
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Διδακτική ΙΙ Ομάδες, Εργασίες, Ημερομηνίες Παρουσίασης.
Ομάδες Διδακτική ΙΙ.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ. ΕΚΔΟΧΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Ο Αλέξανδρος επέστρεψε στην Βαβυλώνα και άρχισε να οργανώνει τον περίπλου της Αραβίας.
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.
Μίλα για το πρόβλημα και γίνε εσύ η λύση
ΜΟΥΣΕΙΟ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΚΕΝΤΡΟ ΓΑΙΑ
ΜΙΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Jigsaw: Τί είναι;.
Τι είναι εικονική πραγματικότητα Η απάντηση στο “τι είναι εικονική πραγματικότητα" από τεχνική άποψη είναι απλή. Η εικονική πραγματικότητα είναι ο όρος.
ΣΥΝΘΕΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ. ΕΚΔΟΧΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Ο Αλέξανδρος επέστρεψε στην Βαβυλώνα και άρχισε να οργανώνει τον περίπλου της Αραβίας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ (ΑΣΚΗΣΗ) Λάμπρος Πόλκας.
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
The Godfathers Οι ταινίες που αγαπάμε….Οι ταινίες που αγαπάμε….
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Σεμινάριο με θέμα : ‘Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην πρόληψη.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : ο Γ/ΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΔΙΟ: «Σχολική και Κοινωνική Ζωή» ΘΕΜΑ : «Εγώ και εσύ μαζί» ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ : Ανδριώτη Θεοδοσία.
Κατάρτιση και αποδελτίωση βιβλιογραφίας
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Βιολογία Γυμνασίου.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ:
Μουσικό Σχολείο Πατρών
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

. Συνθετική Εργασία 4 ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ - Α ’ ΛΥΚΕΙΟΥ Μυστικά της Ιστορίας - Μυστικά της Τάξης μου. Αναζητώντας τον Τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου - Το Σακούλι με τα Μυστικά.

Σκοπός και στόχοι  Σκοπός είναι οι μαθητές να εξερευνήσουν όλες τις δυνατές εκδοχές σε σχέση με τον τάφο του Μεγάλου Αλεξάνδρου και να ανακαλύψουν όσα μυστικά κρύβονται γύρω από αυτή την τόσο σημαντική ιστορική προσωπικότητα.

Σκοπός και στόχοι  Ακόμη θα διερευνήσουν την σημασία που έχουν τα μυστικά και τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η κοινωνία το θέμα. Θα κληθούν να επιλύσουν μέσα από βιωματικές ασκήσεις στο ερώτημα αν υπάρχουν ωφέλιμα ή όχι μυστικά.

Σκοπός και στόχοι  Τέλος θα μάθουν να δραματοποιούν και να σκηνοθετούν ταινίες με τη βοήθεια των Νέων Τεχνολογιών και να εργάζονται συλλογικά και σε ρόλους που αρμόζουν στον καθένα μέσα από εικονικές τάξεις.

Σκοπός και στόχοι  ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ :   Μπορείτε και εσείς να προσθέσετε υλικό από το σύνδεσμο Οδηγίες για Νέα Μέλη.

Οργάνωση ομάδας Όνομα Ομάδας 4Secrets Μυστικιστές Secretaries Γραμματείς και Φαρισαίοι Psychologists Ψυχολόγοι Searchers Ψαχτήρια Programmers Εθισμένοι στους Η / Υ No name Ιστορικοί Directors Σκηνοθέτες.

Ρόλοι και αρμοδιότητες  ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ : Αδαμοπούλου Σμαράγδα – Κουμίδου Ζωή. ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ : Κεφαλά Κων / να - Κονταργύρη Μαγδαληνή Αναγνωστοπούλου Χρυσ.- Φλώρου Ευαγγελία

Ρόλοι και αρμοδιότητες. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ : Σταυροπούλου Κατερίνα – Σιδηροπούλου Ελευθερία - Μορφουλά Μαρία - Γρηγοριάδης Δημήτρης - Κονιώρης Άγγελος. ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ : Σπηλιόπουλος Γρηγόρης – Νικολόπουλος Γιώργος – Ντούσας Γιάννης – Αλέξίου Χρήστος - Κόγκας Βασίλης

Ρόλοι και αρμοδιότητες  Γραμματείς : ΟΛΟΙ.

Τεχνική - Περιοχές Εξερεύνησης.  Βιωματικές Ασκήσεις.  Εικονικές Τάξεις.  Ταινία με θέμα : Το σακούλι με τα μυστικά μας.

Ασκήσεις δημιουργίας ομάδας  Γνωριμία Μελών : Με λένε … Μου Αρέσει ….  Ελεύθερος Συνειρμός – Μυστικά.  Θεατρικό Παιχνίδι – Τα Μυστικά και Ψέματα.  Το Σακούλι με τα Μυστικά – Καταγραφή, Βιντεοσκόπηση.

Πρακτικές  Βιωματικές Ασκήσεις.  Ανάθεση ρόλων – Δημιουργία Ομάδων.  Δημιουργία εικονικής τάξης.  Εργασίες κατά ομάδες – ρόλους.  Δημιουργία ταινίας με το Movie Maker.  Συμπεράσματα Ολομέλειας.

Συμπεράσματα.  Συστήστε μία ή περισσότερες στρατηγικές  Προτείνετε ποιες θα πρέπει να είναι οι επόμενες ενέργειες  Προσδιορίστε στοιχεία δράσης