Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
9ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ Τομέας Ηλεκτρονικής.
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια
Πανελλαδικές. Ποιες κρίσιμες αποφάσεις πρέπει να πάρω; αν θα συμμετάσχω στις πανελλαδικές ή αν θα εξεταστώ ενδοσχολικά αν εξεταστώ πανελλαδικά ποιο ή.
Ερευνητική Εργασία Β2 Λυκείου Γ.Ε.Λ. Βαθέος Αυλίδος.
ΜΠΑΟΥΡΑΚΗ ΤΟΝΙΑ ΓΡΑΣΕΠ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ -Νοέμβριος 2009
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΧΟΛΩΝ
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
ΤΥΠΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Α. Τα εξεταζόμενα μαθήματα σε πανελλαδικό επίπεδο Β. Την επιλογή του δεύτερου μαθήματος γενικής παιδείας και των επιστημονικών πεδίων Γ. Μαθήματα αυξημένης.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Γενικά… ► H Γ΄ Τάξη είναι η τάξη προετοιμασίας για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. ► Υπάρχουν 3 (+1) κατευθύνσεις που.
ΤΟ ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
10 Φεβρουαρίου :00 πμ Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων Διεύθυνσης
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΤΟ ΝEΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT ALBANIA PRESS Ντότσε Ενέα Βίσκουλι Λέντι Μπάκου Τζουλιάν Περισνάκα Μαρτίν Μπράτη Δημήτρης.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ 2ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
1ο γενικο λυκειο μαρκοπουλου
 Καταγραφή όλων των τμημάτων που ενδιαφέρουν τον/την υποψήφιο/α από τα πεδία που μπορεί να δηλώσει.  Κριτήρια: το ενδιαφέρον για το αντικείμενο σπουδών.
Εκπαιδευτικές επιλογές μετά το Γυμνάσιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΠΡΟΥ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑΣ
Δ/ΝΣΗ Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗ 20 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
MHXANOΓPAΦIKO 2012.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΕΠ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
Μονογραφία Επαγγέλματος
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΕΠΑΛ (Ομάδα A) ΣΑΚΕΛΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΟΡΙ Κ ΟΡΙΤΣΙ 9210 ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΛΕΝΗ 12 ΑΡΑΤΟΥ 18 ΚΙΑΤΟ x.
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η πορεία αύξουσας εξειδίκευσης των μαθητών
Επιμέλεια-Παρουσίαση: Κερούλης Μανώλης Ειδικός Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης Ιανουάριος 2011 ΚΕΣΥΠ Ν. Ηρακλείου Γενικό Λύκειο και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων. Περιγραφή επαγγέλματος Ο ειδικός Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων είναι εκπαιδευμένος να : Παρακολουθεί υπεύθυνα τα παιδιά σε όλες τους.
ΕΠΑΛ Γιατί να πάω στο Επάλ;;;;. Πώς Αποφασίζω σε ποιο λύκειο θα πάω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το τι θέλω να σπουδάσω Ανάλογα με το.
DEUTSCHE SCHULE ATHEN ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ Λ Υ Κ Ε Ι Ο Αλλαγές στο Λύκειο Πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Πεδία Προσανατολισμού.
ΚΕΣΥΠ ΘΕΡΜΗΣ Διεύθυνση : Απ. & Γρ. Ταβάκη 28 τκ : Θέρμη, Τηλ / fax: Ιστοσελίδα : kesyp-therm.thess.sch.grkesyp-therm.thess.sch.gr
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Β΄. ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
θέμα : ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ
Παρουσίαση των Ημερησίων ΕΠΑ.Λ.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΧΙΟΥ.
Ενημέρωση μαθητών Γ Λυκείου 2ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Σχ. Έτος
ΔΟΜΗ - ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Καλύτερη σχολή και κατ΄ επέκταση επάγγελμα είναι εκείνο που ταιριάζει στην προσωπικότητα, τα ενδιαφέροντα και τις δεξιότητες μας. Μόνο όταν εργαζόμαστε πάνω σ΄ αυτό που μας αρέσει πραγματικά θα γίνουμε καλοί επιστήμονες ή τεχνίτες αλλά και απόλυτα ευτυχισμένοι άνθρωποι. Τότε μόνο θα έχει αξία η ρήση του Κομφούκιου: «ΔΙΑΛΕΞΕ ένα επάγγελμα που αγαπάς και δεν θα έχεις να δουλέψεις ούτε μια μέρα στη ζωή σου». OΔΗΓΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟΥ Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

α. από την προοπτική της άμεσης απορρόφησης στην αγορά εργασίας, (σε ένα τόσο ευμετάβλητο εργασιακό περιβάλλον δεν μπορούμε να έχουμε καμία βεβαιότητα για το τι θα ισχύει σε 4 ή 5 χρόνια που θα τελειώσουμε τη σχολή). β. από κοινωνικά καθορισμένες στερεότυπες αντιλήψεις για σπουδές υψηλού κύρους. Κανένα τμήμα δεν μπορεί να εγγυηθεί πλέον με σιγουριά την πλήρη και άμεση απορρόφηση των πτυχιούχων του. Στους καταλόγους ανεργίας και ετεροαπασχόλησης συμμετέχουν με μικρότερα ή μεγαλύτερα ποσοστά όλες οι ειδικότητες στις οποίες παραπέμπουν οι σπουδές όλων των τμημάτων ΑΕΙ - TEI. Η επιλογή σπουδών και επαγγέλματος δεν πρέπει να καθορίζεται: Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

1. Πριν από τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου βγάζουμε αρκετές φωτοτυπίες και σημειώνουμε τις επιλογές μας. 2. Δηλώνουμε τις σχολές με βάση τις επιθυμίες μας, αδιαφορώντας για τα μόρια της κάθε σχολής. ΔΕΝ βάζουμε ΠΟΤΕ πιο ψηλά μια σχολή που μας αρέσει λιγότερο από μια άλλη, επειδή έχει περισσότερα μόρια. Η σειρά των προτιμήσεων πρέπει να εκφράζει την πραγματική επιθυμία μας και όχι να προσδιορίζεται από την πιθανολογούμενη επιτυχία ή αποτυχία. Εξάλλου, σε περίπτωση ισοβαθμίας, η σειρά προτίμησης λαμβάνεται υπόψη ως τρίτο κατά σειρά κριτήριο (μετά τον βαθμό πρόσβασης και το άθροισμα της βαθμολογίας των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας) μόνο στις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές. 3. Χωρίζουμε τις σχολές σε ομάδες: Σχολές τις οποίες επιθυμούμε πολύ (σημειώνουμε Α)Σχολές τις οποίες επιθυμούμε λιγότερο (σημειώνουμε Β) καιΣχολές τις οποίες επιθυμούμε ελάχιστα (σημειώνουμε Γ)Σχολές που δεν επιθυμούμε καθόλου τις διαγράφουμε. Λογικοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσουμε κατά τη συμπλήρωση του μηχανογραφικού μας: Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

4. Καταγράφουμε τις σχολές της κάθε ομάδας (Α, Β, Γ) και τις κατατάσσουμε σε αριθμητική σειρά με βάση τις επιθυμίες μας. 5. Συζητάμε και επαναξιολογούμε τις επιλογές μας. Σ΄ αυτό το στάδιο σημαντικό ρόλο μπορεί να διαδραματίσει η οικογένεια. Συζητάμε τις επιλογές μας με την οικογένεια μας, αφού η κρίση και η εμπειρία τους μπορεί να προσφέρουν πολύτιμη βοήθεια. Ωστόσο η τελική επιλογή πρέπει να είναι δική μας και όλοι θα πρέπει να σεβαστούν και να εμπιστευτούν την επιθυμία μας. 6. Δεν επηρεαζόμαστε από τις προτιμήσεις των άλλων υποψηφίων φίλων μας. Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

7. Αν η σχολή οδηγεί σε ένα πολύ συγκεκριμένο επάγγελμα, (π.χ. στρατιωτικές, αστυνομικές, παιδαγωγικές σχολές), πρέπει να αναρωτηθούμε, άσχετα με την επαγγελματική αποκατάσταση, αν αυτή η σχολή ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία μας. 8. Δηλώνουμε όλες τις σχολές που μπορεί να μας ενδιαφέρουν ανεξάρτητα από τις βάσεις των προηγούμενων χρόνων Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

10. Μερικές σχολές που οι προοπτικές τους στην αγορά εργασίας δεν είναι ιδιαίτερα θετικές, εφόσον έχουν πλατιά γνωστική βάση, μπορεί να οδηγήσουν σε διαφορετικές κατευθύνσεις και ευρύτερες επαγγελματικές διεξόδους μέσω των μεταπτυχιακών σπουδών. 11. Φροντίζουμε να δηλώσουμε και τις σχολές των ΤΕΙ που εμπίπτουν στα ενδιαφέροντα μας. 12. Για όλες τις σχολές που δηλώνουμε φροντίζουμε να πληροφορηθού με για: τα προγράμματα σπουδών το πανεπιστήμιο την πόλη το αντικείμενο σπουδών και τα επαγγελματικά δικαιώματα της σχολής. Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

13. Πρέπει να γνωρίζουμε ότι αν με το σύνολο των μορίων μας εισαγόμαστε σε περισσότερες από μία σχολές από αυτές που έχουμε δηλώσει στο Μηχανογραφικό μας, τότε θα εισαχθούμε σ' αυτήν που έχουμε δηλώσει με προγενέστερη σειρά προτίμησης. ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ. 14. Καταργήθηκε η βάση εισαγωγής για τους υποψηφίους που συμμετέχουν στην διαδικασία επιλογής. Ισχύει και για τους υποψηφίους των προηγούμενων ετών που διεκδικούν χωρίς εξετάσεις το 10% των θέσεων. Το ίδιο ισχύει και για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ (ομάδα Α και ομάδα Β) Παραμένει ωστόσο η βάση στο ειδικό μάθημα (ξένες γλώσσες, γραμμικό και ελεύθερο σχέδιο, μουσικά μαθήματα) Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

15. Οι απόφοιτοι μπορούν να καταθέσουν μηχανογραφικό δελτίο για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το ποσοστό θέσεων 10% (χωρίς εξετάσεις) μόνο για δύο ακοδημαϊκά έτη από αυτό που έπεται της αποφοίτησης τους από το Γενικό Λύκειο ή αυτού που εξετάστηκαν στα μαθήματα της Γ τάξης του Λυκείου σε εθνικό επίπεδο την τελευταία φορά. 16. Πρέπει όλοι μας να συμβάλλουμε, ο καθένας απ΄την πλευρά του, στην αλλαγή της ελληνικής νοοτροπίας: να μπούμε κάπου να βολευτούμε να βρούμε μια δουλειά για να μην κουραζόμαστε Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΙ… εμείς θα είμαστε πάντα αρωγοί στη προσπάθεια σας. Κεντρικό: Μ. Αλεξάνδρου 29 – Κατερίνη τηλ.: Παράρτημα: Βασ. Κων/νου 58 – Κορινός τηλ.: Φροντιστήρια ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ - Κατερίνη-Κορινός