Ο θάνατος του Μαρά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Black team B8 Μιχάλης Νατιώτης Ονησίφορος Παφίτης Μίκης Ανδρέου
Advertisements

Αλεξία -Ιωάννα -Γιώργος Ε2’ ΤΑΞΗ 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Οι μεγάλες Δυνάμεις απέναντι στον Ελληνικό Αγώνα - Φιλελληνισμός
Οικογενειακή Φωτογραφία
Ο Ιωάννης Καποδίστριας Κυβερνήτης της Ελλάδας
Καλιτεχνες β’6 Ανδρέας Παπαλουκάς Σίμος Κατσιάρης
Μαυρογιάκουμου Αντωνία Γκιουστερακλί Κιουρζάρα.  Βαν Γκογκ:στενός φίλος του Αρμάντο Φερνάντο  Eduard Cardon: κριτικός τέχνης  Naudet: αγοραστής του.
Μιχάλης Στυλιανού Δαμιανός Παναγιώτου Μιχαέλλα Μιχαήλ Άντρη Πηλαβάκη Λαμπρινή Σάββα.
Ο Naudet (αγοραστής), ο ιδιοκτήτης της γκαλερί Pere Malgras και ο κριτικός τέχνης Edouard Carton έχουν συνεργαστεί για να σκοτώσουν τον Αρμάντο Φερνάντο.
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΠΟΛΥΔΩΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΑΒΒΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ
προς τιμήν του Αρχιμήδη
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΤΡΕΙΣ ΛΑΛΟΥΝ ΤΖΑΙ ΔΚΙΟ ΧΟΡΕΥΚΟΥΝ
 Ένας ιμπρεσιονιστής ζωγράφος βρίσκεται νεκρός στο Γκραν Ζάτ.  Η αστυνομία ξεκίνησε έρευνες έπειτα από ένα ανώνυμο σημείωμα.  Ενώ ο πίνακας είχε τελειώσει.
Ο Πάμπλο Πικάσο Παρουσίαση Τραλαλα.....
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
el greco (Δομήνικος Θεοτοκόπουλος)
Μαθήτρια: Ισμήνη Τσιγκανέ Καθηγήτρια: Μπορέτου Σταυρούλα Μάθημα: Κείμενα Έτος:
«Γκουέρνικα» Μια εικαστική καταγγελία για τη βαρβαρότητα του πολέμου
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Μέτρηση μήκους.
 ΤΟ ΓΚΡΑΝΤ ΖΑΤ ΗΤΑΝ ΈΝΑ ΠΑΡΚΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ.  ΤΟ ΓΡΑΝΤ ΖΑΤ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΤΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ.  Ο ΙΜΠΡΕΣΙΟΝΙΣΤΗΣ ΑΠΜΑΝΤΟ ΦΕΡΝΑΝΤΟ.
Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.
Ο Μάριος Μιχαλάκος παρουσιάζει…
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
Φανή Λαζάρου Τρανού Ε2 1ο πειραματικό σχολείο Θεσ/νίκης
ΚΑΣΣΑΒΕΤΗ ΜΑΡΙΑ ΖΑΒΙΤΣΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Γυναικεσ στη γαλλικη επανασταση
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
Ελισάβετ Μαρτινέγκου Μουτζάν (ΑΥΤΟΒΙΟΓΡΑΦΙΑ)
ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
Ποιος από τους πιο κάτω πίνακες παρουσιάζει τη μάχη που μόλις παρακολουθήσατε;
Τα γλυπτά του Μιχαήλ Αγγέλου
Παρατηρώ προσεκτικά τη φωτογραφία του απολιθώματος και σημειώνω στην ατομική καρτέλα-μικρό πίνακα αυτό που υποθέτω ότι απεικονίζει: Απολιθώματα: κόκαλα.
Πάσχα μέγα, Πάσχα των πιστών
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
«Δευτερα Παρουσια» Μεταξύ των δύο μεγάλων νωπογραφιών της Καπέλλα Σιξτίνα, του θόλου και της «Δευτέρας Παρουσίας», υπάρχει μια διαλεκτική σχέση ανάμεσα.
Παρουσίαση Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα: «Ψηφιοποίηση Βιβλιοθηκών:πολιτικές επιπτώσεις στις υπηρεσίες των βιβλιοθηκών,προς τους νέους(Τα παιδιά και η Ψηφιακή.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
54Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Χρόνος ο Χορόνους» σχολ. Έτος Χρόνος, Ο χορευτής που στροβιλίζεται γύρω από τον νου μας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ
ΜΑΡΙΑ ΑΛΜΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥ. Το καθεστώς του Νικολάου Β΄ ήταν αυταρχικό και καταπιεστικό με αποτέλεσμα τις εξεγέρσεις των αγροτικών και εργατικών.
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Ειρήνη – Σπυριδούλα Παπαγεωργοπούλου. ΕΤΟΣ:
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΥΜΒΑΝ ΖΑΝΝΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ Γ ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ( ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ) ΠΛΥΤΑ ΕΛΕΝΗ 08/03/2013.
Ο ζωγράφος Θεόφιλος. Ο Θεόφιλος Χατζημιχαήλ ή Θεόφιλος Κεφαλάς ή Κεφάλας όπως ήταν το πραγματικό του όνομα (Βαρειά Λέσβου,1870; – Βαρειά Λέσβου, 24 Μαρτίου;
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. Γραμματολογικά στοιχεία  Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1925  Συνεργάστηκε με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο,
Η πολιτική κουλτούρα Η πολιτική κουλτούρα συντίθεται από τις στάσεις, τις πεποιθήσεις, τις αντιλήψεις, τα συναισθήματα και τις αξίες που σχετίζονται με.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
( ) Επιφανής ζωγράφος. Γεννήθηκε στην Τήνο, όπου και πέρασε τα παιδικά του χρόνια. Μετά την εγκατάσταση της οικογένειάς του στην Αθήνα (1850)
Γραφή μετρήσεων με σημαντικά ψηφία
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Σταχτομαζώχτρες.
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΓΑΛΛΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ , ΑΘΛΗΤΕΣ Κ.Α. ΝΕΦΕΛΗ ΜΗΛΙΩΝΗ
Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ.
Η ΑΡΑΧΝΗ.
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Θανοσ Βλεκασ του Παύλου Καλλιγά.
Άνθρωποι του μύθου Στέλιος Ξεφλούδας.
H ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο θάνατος του Μαρά

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ Τον ζωγράφισε ο Γάλλος ζωγράφος Ζακ Λουί Νταβίντ το 1973. Απεικονίζει το νεκρό Ζάν Πολ Μαρά, λίγες στιγμές μετά τη δολοφονία του από τη Σαρλότ Κορντέ, στο λουτρό του. Το ύφος του πίνακα είναι νεοκλασικό. Πρόκειται για ελαιογραφία πάνω σε καμβά. Οι διαστάσεις του είναι 162 εκατοστά ύψος με 128 εκατοστά μήκος. Το στυλ του είναι νεοκλασικό, ενώ παρουσιάζει κάποια μικρά στοιχεία προς το μοντερνισμό. Το σκοτάδι στο υπόβαθρο του πίνακα έρχεται σε έντονη αντίθεση με το φωτεινό πρόσωπο του δολοφονημένου Μαρά. Ο πίνακας προσπαθεί να είναι όσο λιγότερος βίαιος γίνεται, το σώμα του Μαρά δεν έχει σχεδόν καθόλου αίματα και το μαχαίρι δε βρίσκεται πάνω του. Στο χέρι του κρατάει πένα σαν να είναι ζωντανός και έτοιμος να γράψει...

(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) Το πρόσωπό του είναι γαλήνιο και μοιάζει με Αγιογραφία. Αυτό έγινε σκόπιμα από το ζωγράφο, για να τον παρουσιάσει ως μάρτυρα για πολιτικούς λόγους (ο Μαρά ήταν με το μέρος της Γαλλικής επανάστασης) Η δολοφόνος λείπει από τον πίνακα . Στον πίνακα δεν φαίνεται η πραγματική ηλικία του Μαρά΄ δείχνει νεότερος). Επίσης, δε βλέπουμε σημάδια της δερματικής του πάθησης. Λόγω του πολιτικού ύφους του πίνακα ο Ζακ Λουί Νταβίντ είχε δεχτεί σκληρή κριτική και δίωξη. Μετά από πολλά χρόνια, ο πίνακας απέκτησε την αξία και αναγνωρισιμότητα που έχει σήμερα . Εξαιτίας αυτού του πίνακα, ο Νταβίντ θεωρήθηκε από πολλούς μεγάλη μορφή της επανάστασης. Ελισάβετ Μπ., Β2 – 7gymioa