Αικατερίνη Νικολάκη M. Ed.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σ.Δ.Ε Φυλακών Δομοκού Σχολικό Έτος: Εισήγηση: Ηλιοπούλου Βασιλική.
Advertisements

Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό της Α’ και Β’ Δημοτικού
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Αξιολόγηση Προγράμματος Assessment and Evaluation 1Polina Stavrou Athens 29/11/2012.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ
Comenius Ελληνικό ημερολόγιο Φεβρουάριος 2014.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΕΑΠ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Beta English: Δραστηριότητες για τη Β΄ Δημοτικού
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Επιμορφωτική Διημερίδα για τους Σχολικούς Συμβούλους Ξένων Γλωσσών Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ και το ηλεκτρονικό πρόγραμμα εξ αποστάσεως επιμόρφωσης.
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΕΡΓΟ 3: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής. Η εκπαιδευτική πύλη του ΠΕΑΠ, το ηλεκτρονικό.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Το ΠΕΑΠ και οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες.
Alpha English Το ΠΕΑΠ πάει A’ Δημοτικού…
Δέσποινα Μαγγίνα M1175 Κωνσταντίνος Γαργάνης Μ1172 Δήμητρα Μαρία Χαρακλιά Μ1206 Ιωάννης Παπαδάκης Μ1171 Αλέξανδρος Νικολόπουλος Μ1182 Δημήτριος Μπαϊρακτάρης.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
1o Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Αλεξανδρούπολης Κοσμά Γεωργία
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την Εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Beta English Tο ΠΕΑΠ πάει και στη Β’ Δημοτικού…
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α΄ & Β΄ Δημοτικού Αλεξία Γιαννακοπούλου Θωμαή Αλεξίου Σχολική Σύμβουλος Αγγλικής Επίκουρη Καθηγήτρια, ΑΠΘ.
Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού για την Α’ & Β’ Δημοτικού
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
ΜΑΡΙΑ ΡΕΛΛΙΑ ΕΚΠ/ΚΟΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΤΟΧΟΣ MASTER ΕΑΠ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Alpha English: Δραστηριότητες για την A΄ Δημοτικού Το ΠΕΑΠ πάει Α΄Δημοτικού Αικατερίνη Νικολάκη M. Ed. Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας, Επιστημονική συνεργάτιδα ΠΕΑΠ Αθήνα 22 Οκτωβρίου 2012

Τρία χρόνια…ΠΕΑΠ Ολοκλήρωση Εκπαιδευτικού Υλικού Ιστοσελίδα του ΠΕΑΠ: κύριο εργαλείο του εκπαιδευτικού Εμπειρία στη διαχείριση της τάξης & στον προγραμματισμό δραστηριοτήτων

Θέματα εισήγησης Πλοήγηση στην ιστοσελίδα του ΠΕΑΠ Κύρια χαρακτηριστικά των 5 κύκλων δραστηριοτήτων Συμπληρωματικές δραστηριότητες Προγραμματισμός διδακτικού υλικού μέσα στη σχολική χρονιά Διαχείριση τάξης

Πλοήγηση στην ιστοσελίδα του ΠΕΑΠ http://rcel.enl.uoa.gr/peap/taksi

Δραστηριότητες Α΄ κύκλου Γλωσσικοί στόχοι Να ακούσουν γνωστές λέξεις στα Αγγλικά και να τις συνδέσουν με τους λογότυπους που συναντούν στην καθημερινότητά τους όπως puzzle, no smoking, mini market, STOP, EXIT, hotel, parking, etc. Να μάθουν να χαιρετούν και να αποχαιρετούν στα Αγγλικά (Hello / Hi!, Good morning! Goodbye / Bye-bye) Να μάθουν να συστήνονται (I’m …) Να μάθουν να ρωτούν και να απαντούν: “How are you?”  “I’m fine, thank you” Να μάθουν να ρωτούν το όνομα κάποιου: “What’s your name?” Να έρθουν σε μια πρώτη επαφή και να μάθουν να αναγνωρίζουν ακουστικά κάποιες αγγλικές λέξεις, π.χ. cake, pizza, banana, sandwich Να αρχίσουν να ευαισθητοποιούνται στο φωνημικό σύστημα της αγγλικής γλώσσας Να εξοικειωθούν με την ερώτηση, “ Is it Maria / Nikos, etc?” και την απάντηση “ Yes, it is.” και “ No, it isn’t.”

Δραστηριότητες Β΄ κύκλου Βασικός κύκλος Θεματικές ενότητες αριθμοί 1-5 & αργότερα 1-10 (Β3, Β8, Β10) ζώα (Β1, Β3, Β5, Β6, Β10) χρώματα (Β4, Β6, Β10) διατροφή (Β7, Β10) ρήματα δράσης (Β8, Β9, Β10) Εξοικείωση με βασικές δομές (π.χ. What’s this? It’s a… / regular plural of nouns / How old are you? I’m…/ I can…)

Δραστηριότητες Γ΄ & Δ΄κύκλων Πιο σύνθετες δραστηριότητες Εκθέτουν τα παιδιά σε περισσότερο αυθεντικό υλικό Διευρύνουν το θεματικό άξονα & το λεξιλογικό syllabus Γνωστά παραμύθια (και όχι μόνο) Θεματικές: μέρη προσώπου – σώματος οικογένεια σπίτι εποχές – καιρός περισσότερα ρήματα δράσης παιχνίδια Εξοικειώνουν τα παιδιά με πιο σύνθετες δομές (π.χ. have got, I’m riding my bike, I go to the park κλπ.)

Κοινά στοιχεία των 4 κύκλων Οι θεματικές ενότητες: αντλούν από την καθημερινή & τη σχολική ζωή των παιδιών ξεκινούν από το παιδί και τον κόσμο του και «ανοίγονται» προς τον έξω κόσμο Διαθεματικότητα Διαπολιτισμικότητα Ενίσχυση κοινωνικών γραμματισμών Συνεχής ανακύκλωση λεξιλογίου, δομών & παιδαγωγικών στόχων

Δραστηριότητες Α΄ τάξης Συνεχής ανακύκλωση λεξιλογίου και δομών Δραστηριότητες ‘άγκυρες’ (επανάληψη, εμπέδωση, επέκταση σε καινούριο επικοινωνιακό πλαίσιο) Παραδείγματα επαναληπτικών δραστηριοτήτων: Β6 “A party in the jungle” Β10 “Nelly the small caterpillar” Γ 10 “Goldilocks and the three bears”

A party in the jungle story

A party in the jungle Φύλλο εργασίας 1 Φύλλο εργασίας 2 Φύλλο εργασίας 3

Nelly the small caterpillar Εικόνα 1 Εικόνα 2 Εικόνα 3

Συμπληρωματικές δραστηριότητες για την Α΄ Δημοτικού Λόγοι σχεδιασμού συμπληρωματικών δραστηριοτήτων Ενίσχυση στόχων βασικού υλικού Εμπέδωση λεξιλογίου Διεύρυνση λεξιλογικού syllabus Ενίσχυση διαφοροποιημένης παιδαγωγικής Ενίσχυση χρήσης υλικού βασικών κύκλων Ενίσχυση διαθεματικότητας Ευελιξία εκπαιδευτικού 21

Είδη extra διδακτικού υλικού Δραστηριότητες (τραγούδια, ιστορίες, παιχνίδια) Playtime (φύλλα εργασίας) Υλικό από την ιστοσελίδα του Βρετανικού Συμβουλίου 22

Παιχνίδια (playtime) Memo game Bingo game Trace the way in the labyrinth Join the dots. Find what the picture shows Spot differences and similarities Board game (Snakes and ladders) Mathematical additions Spot the objects Listen, draw and colour 23

Playtime 24

Playtime 25

Playtime 26

Δραστηριότητες Α΄ τάξης ΚΥΚΛΟΣ ΚΥΡΙΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ PLAYTIME ΣΥΝΟΛΟ Α 5 2 9 Β 10 4 24 Γ 8 23 Δ 6 15 Ε END-OF-YEAR PLAY 3 37 26 16 80 27

Προγραμματισμός – Βασικά ερωτήματα Πρέπει να κάνω όλες τις δραστηριότητες; Α΄ κύκλος: εισαγωγικός Β΄ κύκλος: βασικό λεξιλόγιο, βασικές δομές Γ΄ & Δ’ κύκλος: επιλογή Ε΄ κύκλος: εποχιακές δραστηριότητες – επιλογή (Χριστουγεννιάτικη – Πασχαλινή) 28

Προγραμματισμός – Βασικά ερωτήματα Πρέπει να ακολουθώ όλα τα βήματα που προτείνονται; Έχω τη δυνατότητα επιλογής με πολλούς τρόπους επιλέγω βήματα επιλέγω από τα επιπλέον προαιρετικά βήματα χρησιμοποιώ το προτεινόμενο υλικό από το διαδίκτυο εμπλουτίζω με δικές μου ιδέες (π.χ. μια άλλη κατασκευή, ρίμα, ένα άλλο παιχνίδι κλπ.)

Προγραμματισμός – Βασικά ερωτήματα Πρέπει να κάνω τις δραστηριότητες με τη σειρά που προτείνεται; Όχι απαραίτητα Ελέγχω γλωσσικούς στόχους και διαδικασία πριν αποφασίσω

Προγραμματισμός – Βασικά ερωτήματα Πώς εντάσσω τις εποχιακές δραστηριότητες στο πρόγραμμά μου; Θα πρέπει να έχω «καλύψει συγκεκριμένη ύλη»; Εποχιακές δραστηριότητες, σχεδιασμένες ειδικά: να έχουν αναφορές στην «ύλη» που αναμένεται να έχουν καλύψει οι εκπαιδευτικοί να λειτουργούν ως ανεξάρτητες δραστηριότητες

Halloween Περιεχόµενο Γλωσσικοί στόχοι Να μάθουν λεξιλόγιο και φράσεις που σχετίζονται με το Halloween, π.χ. I’m a witch / wizard, spider, bat, owl, skeleton, pumpkin, etc. Να παράγουν ολόκληρες φράσεις και να κατανοούν τη σημασία τους, π.χ. Abracadabra, you’re a cat! / Black cat, black cat, what do you see? I see a brown spider looking at me! Να επαναλάβουν φράσεις χρησιμοποιώντας τους αριθμούς 1-10 και λέξεις στον πληθυντικό Παιδαγωγικοί στόχοι Να εξοικειωθούν με τα έθιμα άλλων λαών και να τα συγκρίνουν με τα δικά τους Να εκφραστούν ελεύθερα μέσα από παντομίμα

Προγραμματισμός – Βασικά ερωτήματα Τι χρειάζεται να ξέρουν τα παιδιά για να κάνω τη δραστηριότητα Halloween; αριθμούς, ομαλό πληθυντικό, χρώματα ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ μπορούν να εξοικειωθούν με τα παραπάνω μέσω της δραστηριότητας HALLOWEEN

Halloween Καρτέλες παρουσίασης Flashcards

Halloween

Halloween Φύλλα Εργασίας

Διαχείριση τάξης Οι μικροί μαθητές … χαρακτηρίζονται από περιορισμένο εύρος προσοχής μαθαίνουν κυρίως μέσω του προφορικού λόγου δυσκολεύονται να συνεργαστούν σε ομάδες «όσο εύκολα μαθαίνουν τόσο εύκολα ξεχνούν»

Διαχείριση τάξης Οι διασκεδαστικές δραστηριότητες μπορούν να επεκτείνουν το εύρος της προσοχής τους Τα παιχνίδια διευκολύνουν την ένταξή τους στην ομάδα Τα παραμύθια και οι ιστορίες βοηθούν σημαντικά την εκμάθηση της ξένης γλώσσας Η κίνηση και το τραγούδι βοηθούν τους μικρούς μαθητές στην κατανόηση αλλά και στην παραγωγή της ξένης γλώσσας

Διαχείριση τάξης Ο ρόλος της μασκότ Σενάρια (έναρξη θεματικής) Κανόνες τάξης Συνεργασία με εκπαιδευτικό τμήματος Συνεργασία με γονείς Ενασχόληση με τα παιδιά ατομικά Στιγμές χαλάρωσης με μουσική επένδυση

Αξέχαστες εμπειρίες Miss Kafrin, I’m fine, fank you. Sit properly είπα! Χεράκια «σμιχτά» Μην ανοίξεις τον ανεμιστήρα Ταξίδι στην Αγγλία