14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Διαβίωση στη Φύση – Μικροί Κατασκηνωτές Περιβαλλοντική Ομάδα Δημοτικού Σχολείου Νέας Χηλής Στ1 τάξη Υπεύθυνη προγράμματος: Ελένη Δελίδου Υπεύθυνη τμήματος:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η ελιά στον τόπο μας»
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η ΑΡΓΩ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ
Υγιεινή διατροφή και υγιεινή σώματος
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΓΩΓΗΣ» Σχ. έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
ΑΓΓΕΛΙΚΗ βαρελλα ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Μεγάλο Ορφανό Νομού Ξάνθης
3ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου Αγίου Μάρκου Δ΄ τάξη Σχ. Έτος:
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
3ο Δημοτικό Σχολείο Κερατσινίου
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
3 o Δημοτικό Σχολείο Νέας Φιλαδέλφειας Αθήνα. Σεπτέμβρης 2007 “ψαρωμένα” πρωτάκια έρχονται στο σχολείο…
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013 14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’ Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Βαγενάς Μάριος (ΠΕ70) Συνεργαζόμενος: Γιώργος Φουσέκης (ΠΕ70)

Σκοποί και στόχοι του προγράμματος Να γνωρίσουν το χώρο του λιμανιού τα επαγγέλματα και τις δραστηριότητες του . Να γνωρίσουν την ιστορία του λιμανιού, τη χρησιμότητα του & τους ανθρώπους που ζουν και εργάζονται σε αυτό. Να καταλάβουν τις αλλαγές που έχουν γίνει με το πέρασμα του χρόνου. Να γνωρίσουν καλύτερα τον τόπο που κατοικούν. Να μάθουν τα παιδιά να πα – ρατηρούν, να συγκεντρώνουν πληροφορίες, να τις αξιολο – γούν, να συγκρίνουν και να περνούν στην ενεργό δράση. Να συνδέσουν το ρόλο του λιμα - νιού μα την τοπική κοινωνία και την ανάπτυξη της.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ Το Σχολείο μας βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το νέο λιμάνι. Όταν ερχόμαστε το πρωί και όταν φεύγουμε το μεσημέρι, τα μάτια μας πέφτουν επάνω στα αγκυροβολημένα τεράστια καράβια. Μια επιθυμία γεννήθηκε . Να γνωρίσουμε κάποιο από κοντά!

Και η επιθυμία μας πραγματοποιήθηκε! Στο Νότιο Λιμένα των Πατρών προηγήθηκε ενημέρωση από τους υπεύθυνους Δημοσίων Σχέσεων του Λιμανιού. Έπειτα το πολυτελές καράβι “SUPER FAST” μας καλούσε…

Γνωρίσαμε όλους τους επιτρεπόμενους χώρους του καραβιού

Μαθαίνω τα μέρη του καραβιού… Η πολύτιμη συμβολή του καπετάνιου μας βοήθησε να μάθουμε πολλά…

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ Ενημερωθήκαμε για την ιστορία του εμπορίου στην Πάτρα από το παρελθόν έως σήμερα και την άμεση σχέση του εμπορίου της Πάτρας με το λιμάνι της Σχετικό άρθρο

Ο νέος Φάρος των Πατρών Στο πασίγνωστο αξιοθέατο της πόλης μας κλείσαμε τον κύκλο των εκπαιδευτικών μας επισκέψεων εκείνη την ημέρα. Άλλη μια εμπειρία προστέθηκε στη ζωή των παιδιών μας…

Συνεντεύξεις Πήραμε συνέντευξη από ανθρώπους που η ζωή τους έφερε σε άλλα «λιμάνια» (μετανάστευση) και την αναρτήσαμε στο blog των τάξεων μας

Το ταξίδι της Ε΄ τάξης αρχίζει… Πρόγραμμα φιλαναγνωσίας με το βιβλίο: Το ταξίδι της Ε΄ τάξης αρχίζει… «Τα δυο αδέλφια, που νόμιζαν ότι είναι τρομεροί ψαράδες, δεν έπιασαν ούτε λέπι εκείνη τη μέρα. Παρόλα αυτά η τύχη ήταν μαζί τους. Γιατί … ψάρεψαν στη μέση της θάλασσας μιαν απίστευτη ιστορία. Μια ιστορία που τους την αφηγήθηκε ένας «δακτυλιωμένος» κάτασπρος γλάρος με ονοματεπώνυμο, που έφτασε από τον παγωμένο Βορρά για να ξεχειμωνιάσει στις λιακάδες της Ελλάδας. Και γέμισε λιακάδα τις καρδιές τους. Ήταν «ο λιμενάρχης με τ’ άσπρα φτερά»!

Δραστηριότητες φιλαναγνωσίας: Τι μπορεί να λέει το βιβλίο αυτό Βιβλιοπαρουσίαση Βιβλιοκριτική Αναδιήγηση Εικονογραφημένη ιστορία Μελοποίηση ποήματος του εκπαιδευτικού και ποιητή Δημήτρη Μανθόπουλου από τη Δράμα Κολάζ

Με πολλή χαρά και αμέριστη τη βοήθεια της τεχνολογίας συναντηθήκαμε διαδικτυακά με τη συγγραφέα του βιβλίου μας Η κ. Αγγελική Βαρελλά συζήτησε με τα παιδιά μέσω Skype

Βρήκαμε τα μεγάλα λιμάνια της Ελλάδας στον χάρτη .

Τέχνη! Στα πλαίσια της διαθεματικής προσέγγισης γνωρίσαμε πίνακες μεγάλων ζωγράφων που άγγιξαν το θέμα…

Οι μεγάλοι ζωγράφοι μας… μάγεψαν

Χορέψαμε χορούς από τα λιμάνια της Μ Χορέψαμε χορούς από τα λιμάνια της Μ. Ασίας με παραδοσιακές στολές (ΒΙΝΤΕΟ)

Οργανώσαμε τη γιορτή Λήξης με θέμα θαλασσινό!

Να και η πρόσκλησή μας

Συμμετοχή Η τάξη μας χόρεψε Μικρασιάτικα τραγούδια

Αξιολόγηση του προγράμματος Άφησες τα ίχνη σου στο χώρο και το χρόνο… Συγχαρητήρια για την προσπάθεια που έκανες να αξιοποιήσεις τις γνώσεις και τις δεξιότητες σου. Μακάρι να είναι πάντοτε ελεύθερο το παιδί μέσα σου και να μη σταματά ποτέ να ονειρεύεται . Το καράβι σε περιμένει στο λιμάνι . Μη βιάζεσαι να μεγαλώσεις . Μόνο μια φορά θα αρμενίσεις σε αυτή τη θάλασσα – μείνε να απολαύσεις το ταξίδι .