Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Advertisements

Σύνοψη Έργου DELTA Συνέδριο «Διαχείριση κινητικότητας και εποχιακές μετακινήσεις» Αθήνα 4-5 Οκτωβρίου, 2010 Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης.
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.
Στρατηγική & Σχέδιο Δράσης για την Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση ---- Εναρμόνιση με την Ψηφιακή Στρατηγική της Χώρας Υπουργείο Διοικητικής.
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
Γ. Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΑΡΚΩΝ» Σύγχρονες υποδομές για μία ανταγωνιστική βιομηχανία 4 Αυγούστου 2009.
UNIVERSITY OF PATRAS DEPARTMENT OF MECHANICAL ENGINEERING AND AERONAUTICS LABORATORY OF TECHNOLOGY & STRENGTH OF MATERIALS HORIZON 2020 Η προετοιμασία.
1 European Union Regional Policy – Employment, Social Affairs and Inclusion ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ Εισηγητής:
ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Διοίκηση της Μετανάστευσης και νομική ένταξη υπηκόων τρίτων χωρών στην Ελλάδα Στάθης Καμπουρίδης Στέλεχος Δ/νσης Αστικής Κατάστασης Αθηνών Α & Κοινωνικών.
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΛΕΩΝ & ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ρούβα «ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ» Ιωάννης Φραντζεσκάκης Πολ. Μηχανικός, Συγκοινωνιολόγος.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» και Ευρυζωνικότητα ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ Διαχειριστική Αρχή για την Κοινωνία της Πληροφορίας Καλάβρυτα,
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών Αποτελεσματική Διαχείριση στην 4η Προγραμματική Περίοδο 2007 – 2013.
Ασφαλείς Μετακινήσεις: ο ακρογωνιαίος λίθος των απόψεων της Διεθνούς Οδικής Ομοσπονδίας (IRF) για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Δρ Χάρης Ευδωρίδης,
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
ΑΘΗΝΑ 5 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2006 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΠΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
 Η καθαριότητα και η λειτουργικότητα του αστικού περιβάλλοντος αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες συνιστώσες της ποιότητας ζωής των δημοτών και καθιστά.
1 Απολογισμός του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ/Λ» Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα απολογισμού του έργου «Προηγμένες.
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
Ένταξη της ΣΠΕ στην διαδικασία προγραμματισμού αναπτυξιακών παρεμβάσεων του δημόσιου τομέα Π. Παναγόπουλος, ECOS Μελετητική Α.Ε., Αντιπρόεδρος ΣΕΓΜ Αν.
Ανάπτυξη της Ευρυζωνικότητας από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΣΤΕΛΙΟΣ ΧΡΙΣΤΑΚΟΣ Προϊστάμενος της Διαχειριστικής Αρχής για την.
Κοινωνικοοικονομική Αξιολόγηση Επενδύσεων Διάλεξη 2 η Δημόσιες Επενδύσεις και Αναπτυξιακά Έργα.
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Διοίκηση Ανθρώπινων πόρων
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Διαδικασία Αστικοποίησης - Αίτια Ανάπτυξης των Πόλεων n Δύο βασικές κατηγορίες αιτίων: –Αίτια απομάκρυνσης από την ύπαιθρο –Αίτια προσέλκυσης στην πόλη.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, Γεώργιος Κανελλαΐδης, Καθηγητής ΕΜΠ Εθνικό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
Κρατικος παρεμβατιςμος και κατα pareto αριςτοποιηςη
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Συντονιστική Επιτροπή Συνεδρίου / Εκδήλωσης
Οργάνωση & Διαχείριση Αθλητικών Εγκαταστάσεων
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Ν.Α.Μ.Ε
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Β΄: ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ – ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ» Πάτρα, Σάββατο 27 Μαίου 2006 ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης. Ομότιμος Καθηγητής Ε.Μ. Πολυτεχνείου Εκπρόσωπος ECOCITY ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε.

Α. ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Α. ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Κύρια Αίτια Διεθνώς Οι Πόλεις Σχεδιάστηκαν και Αναπτύχθηκαν πριν από την Εξάπλωση του Αυτοκινήτου Συνεχής Αύξηση του Προβλήματος λόγω: Αύξησης Πληθυσμού και Δραστηριοτήτων Αύξησης Επιφάνειας Αστικής Περιοχής και Μήκους Μετακινήσεων Αύξησης Ιδιοκτησίας και Χρήσης Επιβατικών Αυτοκινήτων Μείωσης Χρήσης Μαζικών Μέσων Μεταφοράς (ΜΜΜ) «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 2

2. Αδικαιολόγητα Αίτια Επιδείνωσης του Προβλήματος στην Ελλάδα: 2. Αδικαιολόγητα Αίτια Επιδείνωσης του Προβλήματος στην Ελλάδα: Κακή Χρησιμοποίηση Υποδομής (Ανεπαρκής Διαχείριση Κυκλοφορίας και Ζήτησης) π.χ.: Παράνομα Σταθμευμένα Οχήματα σε Κρίσιμες Θέσεις (Κόμβοι, Στροφές, Στάσεις Λεωφορείων κλπ.) Ελλιπής Ρύθμιση της Κυκλοφορίας (Σήμανση, Συντονισμός Φώτων, Μονοδρομήσεις κλπ.) Λανθασμένες Διατάξεις Κόμβων Έλλειψη Αποτελεσματικής Ελεγχόμενης Στάθμευσης Ανεπάρκεια Σχεδιασμού – Προγραμματισμού Μεταφορών και Συντονισμού με επίσης Ανεπαρκή Χωροταξικό Σχεδιασμό Ατελείς και Ασυντόνιστες Μελέτες Εφαρμογής Μεγάλος Αριθμός Ανεπαρκών και Ασυντόνιστων Φορέων Επικάλυψη και Ασάφεια Αρμοδιοτήτων Έλλειψη Συντονισμού «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 3

Αύξηση Αριθμού και Σοβαρότητας Ατυχημάτων. Ελλάδα Πρώτη σε ΕΕ των 15 3. Κύριες Επιπτώσεις Αύξηση Αριθμού και Σοβαρότητας Ατυχημάτων. Ελλάδα Πρώτη σε ΕΕ των 15 Απώλεια Χρόνου Ατμοσφαιρική, Ακουστική Ρύπανση ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΣΧΗΜΑ 1: Πηγή: ΝΕΑ 17.5.2006 «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 4

Β. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΡΘΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Β. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΡΘΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Μητροπολιτικός Φορέας Χωρικού Σχεδιασμού και Μεταφορών Συντονισμός Χωροταξικός – Συγκοινωνιακός Σχεδιασμός και Προγραμματισμός. Συνεχής Ενημέρωση Εμπεριστατωμένες Μελέτες Έργων και Μέτρων Άμεση Βελτίωση – Εκμετάλλευση Υφιστάμενης Υποδομής με Χαμηλού Κόστους Έργα και Μέτρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας Συστηματική Αστυνόμευση Απαγορεύσεις Κινήσεων Τοπικές Βελτιώσεις Κόμβων κλπ. όπου παρουσιάζεται συμφόρηση, ατυχήματα κλπ. Σήμανση – Σηματοδότηση Άμεση Εφαρμογή Έργων και Μέτρων με Συμβάσεις Παραχώρησης που δεν απαιτούν ουσιαστική χρηματοδότηση. (π.χ. Σταθμοί Αυτοκινήτων, Ελεγχόμενη Στάθμευση) Βελτίωση Μαζικών Μέσων Μεταφορών Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων για Αναγνώριση και Μελλοντικές Μελέτες «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 5

Γ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ Γ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ Λάρισα Συντονισμένος Γενικός Πολεοδομικός και Κυκλοφοριακός Σχεδιασμός Γενικό Πολεοδομικό με σαφή κυκλοφοριακή θεώρηση (1972-75) Μελέτη Ευρύτερης Περιοχής. Δίπολο Λάρισα-Βόλος (1980) Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο και Επέκταση Ρυμοτομικού Σχεδίου. ΕΠΑ (1982-86) Γενική Μελέτη Κυκλοφορίας και Μεταφορών (1989-91) Προγραμματισμός Βραχυχρόνιων και Μεσοπρόθεσμων Έργων/Μέτρων που υλοποιούνται σταδιακά Πρώτες Λεπτομερείς Μελέτες Εφαρμογής με Άμεση Υλοποίηση Σηματοδότηση – Σήμανση 4 Υπαίθριοι Χώροι Στάθμευσης. 600 Θέσεις Ευρείες Πεζοδρομήσεις «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 6

Ικανότητα των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου που εξασφάλισε: Αποφασιστικότητα των Διοικήσεων του Δήμου παρά τις Έντονες Αντιδράσεις, ιδιαίτερα για την Εκτεταμένη Πεζοδρόμηση του Κέντρου Ικανότητα των Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου που εξασφάλισε: Αναγνώριση από το Κοινό Δικαίωση από Αξιολογήσεις Το ερευνητικό έργο της Ε.Ε. DUMAS (Developing Urban Management and Safety) Μείωση του αριθμού ατυχημάτων με συμμετοχή πεζών με αποτέλεσμα τη μείωση του συνόλου των ατυχημάτων με θύματα Μείωση ποσοστού ατυχημάτων με συμμετοχή πεζών ως προς το σύνολο των ατυχημάτων με θύματα (Σχήμα 2) «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 7

ΣΧΗΜΑ 2: Ποσοστά Ατυχημάτων με Συμμετοχή Πεζών προς το Σύνολο των Ατυχημάτων σε 22 Ελληνικές Πόλεις Μεσαίου Μεγέθους. Περίοδοι Συγκρίσεων 1985-87 και 1993-95 «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 8

2. Μαρούσι (Δήμος μέσα σε μια ευρύτερη ανάπτυξη) 2. Μαρούσι (Δήμος μέσα σε μια ευρύτερη ανάπτυξη) Δυσκολίες Προσαρμογής με Ευρύτερη Περιοχή και Όμορους Δήμους Πρώτη Μελέτη Κυκλοφορίας – Στάθμευσης (1988) Περιορισμένες Άμεσες Επεμβάσεις (Σχήμα 3) Μονοδρομήσεις, Διαμορφώσεις Κόμβων, Πρώτη Πεζοδρόμηση Άριστα Αποτελέσματα Σειρά Μελετών – Ενεργειών που ακολούθησαν: Νεώτερες Μελέτες Κυκλοφορίας και Στάθμευσης Εκτεταμένες Πεζοδρομήσεις Μετεπιβίβαση (P&R) σε Σταθμό ΗΣΑΠ Μελέτες Σταθμών Αυτοκινήτων Τελευταία Κυκλοφοριακή Μελέτη (2004 Ολυμπιακοί Αγώνες) Ιεράρχηση – Μονοδρομήσεις – Πεζοδρομήσεις κλπ. Ελεγχόμενη Στάθμευση Πλήρης Μελέτη και Εφαρμογή Ελλιπής Λειτουργία Ανεπαρκής Αστυνόμευση Προβλήματα από Μεγάλη Συγκέντρωση Κεντρικών Λειτουργιών (Αναψυχής, Εμπορίου, Υγείας, Γραφείων κλπ.). Σήμερα 3η σε Μέγεθος Κεντρική Περιοχή στην Αττική μετά από Αθήνα, Πειραιά «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 9

ΣΧΗΜΑ 3: Μείωση Εμπλοκών από την Κυκλοφοριακή Διαρρύθμιση του Κόμβου στο Σταθμό ΗΣΑΠ Αμαρουσίου «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 10

3. Ολυμπιακοί Αγώνες «ΑΘΗΝΑ 2004» 3. Ολυμπιακοί Αγώνες «ΑΘΗΝΑ 2004» Κύριοι Λόγοι Επιτυχίας στον Δύσκολο Κυκλοφοριακό Τομέα Ύπαρξη ενός μη Αμφισβητούμενου Γενικού Σχεδιασμού και Ανελαστικού Προγραμματισμού. Φάκελος Υποψηφιότητας, Γενικό Σχέδιο, Επιχειρησιακό Σχέδιο Λεπτομερείς Υπολογισμοί Μετακινήσεων (Σχήμα 4) Λεπτομερείς Μελέτες Εφαρμογής Έγκαιρη Υλοποίηση όλων των Προγραμματισμένων Έργων και Μέτρων Ενημέρωση και Πληροφόρηση Κοινού Συντονιστικός Φορέας ΕΕΟΑ ΑΘΗΝΑ 2004 Συνεχής και Επιτυχής Συνεργασία μεταξύ Συντονιστικού Φορέα και Εμπλεκόμενων Υπουργείων και Φορέων Άριστη Απόδοση Δημόσιων Υπηρεσιών και Φορέων Συστηματική Αστυνόμευση Ανταπόκριση του Ενημερωμένου Κοινού και Σεβασμός Απαγορεύσεων «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 11

ΣΧΗΜΑ 4: Ροές Οχημάτων Ολυμπιακής Οικογένειας και Λεωφορείων Θεατών «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 12

Γ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ Γ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ Γενικός Κυκλοφοριακός Σχεδιασμός που δεν εφαρμόζεται και, ορισμένες φορές, δεν λαμβάνεται υπόψη σε επιμέρους μελέτες (Θεσ/νίκη) Μη εφαρμογή έτοιμων μελετών έργων χαμηλού κόστους (Θεσ/νίκη) Αυθαίρετες επεμβάσεις σε μελέτες για πολιτικούς λόγους π.χ. δωρεάν στάθμευση κατοίκων σε περιοχές ελεγχόμενης στάθμευσης επισκεπτών (Μαρούσι), αυθαίρετη μείωση περιοχών ελεγχόμενης στάθμευσης (Θεσ/νίκη) Καθιέρωση συνεχούς εκ περιτροπής στάθμευσης μονών-ζυγών, ανεξάρτητα από περιβαλλοντικές συνθήκες (Αθήνα) Κατασκευή αποβαθρών επιβίβασης/αποβίβασης επιβατών στις στάσεις λεωφορείων αντί συστηματικής αστυνόμευσης των παράνομα σταθμευμένων αυτοκινήτων (Αθήνα) Εφαρμογή διοδίων εισόδου σε κέντρο και άλλες κρίσιμες περιοχές, κατά τις περιόδους αιχμής, πριν εφαρμοστούν άλλα απλούστερα μέτρα (π.χ. ελεγχόμενη στάθμευση, συστηματική αστυνόμευση, οργάνωση φορτοεκφορτώσεων, πιάτσες ταξί, κλπ.) «ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ», Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, DENCO. Εκπρόσωπος ECOCITY 13