Έλεγχος και αξιολόγηση της χρήσης των μη απλών λεξικών μονάδων κατά την παραγωγή γραπτού λόγου Ρουσουλιώτη Θωμαή Υποψήφια διδάκτορας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Η Σύνδεση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στο σχολείο με το ΚΠΓ
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Η αξιοποίηση της ιδέας του σεναρίου στη διδασκαλία της ΑΕΓΓ στο Λύκειο
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Κατανόηση προφορικού λόγου Ι
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
Hyatt Regency, Θεσσαλονίκη, 10/12/2006
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας – Γερμανικά
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού ΚΕ.ΣΥ.Π ΡΟΔΟΥ(Κωστής Ν.) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Ιστορία και Δομή της Ελληνικής
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Κουβαρα Βαϊα Πρανεντςη κατερινα Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠο ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ.
Κεφάλαιο 2ο Πεπερασμένα αυτόματα.
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
Διάγνωση.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΤΟΜΙΚΟΣ ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ – ΦΑΚΕΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΜΑΘΗΤΗ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΟΡΟΛΟΓΙΩΝ Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου Τμήμα Θεατρικών.
Μορφολογία. Μορφολογία Μόρφημα / Μορφή Μόρφημα (σύστημα), π.χ. το μόρφημα του πληθυντικού, το στερητικό μόρφημα Μορφή (πραγμάτωση) : το μόρφημα του.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
3 α. Η αξιολόγηση ως παιδαγωγική πράξη σε σχέση με το μαθητή (μορφές, κριτήρια, τεχνικές κ.λπ.) Ιωάννα Κομνηνού.
Πιστοποίηση Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων Ι.Ε.Κ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015Τμ. Πληροφορικής,
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου 2015Κυριακή, 19 Απριλίου Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας Υπουργείο Παιδείας,
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
1 ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Μαυρομμάτη Ευφημία Σχολική Σύμβουλος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
1 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
Το νέο Γενικό Λύκειο Ν.4327/2015.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
για να σχηματίσω τη λέξη
Αξιολόγηση της επίδοσης ενός οργανισμού σε θέματα ασφάλειας
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έλεγχος και αξιολόγηση της χρήσης των μη απλών λεξικών μονάδων κατά την παραγωγή γραπτού λόγου Ρουσουλιώτη Θωμαή Υποψήφια διδάκτορας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Προσδιορισμός του όρου μη απλές λεξικές μονάδες Mη απλές λεξικές μονάδες Παράγωγες λ.μ Πολυλεκτικά σύνθετα Σύνθετες λ.μ

Ορισμός των παράγωγων λ.μ. Ως παράγωγες λ.μ χαρακτηρίζονται εκείνες οι μονολεκτικές λ.μ στις οποίες συνδυάζονται ένα λεξικό και ένα παραγωγικό μόρφημα (Αναστασιάδη- Συμεωνίδη, 2000: 129). π.χ παιδ-άκι ά-κακ(ος)

Ορισμός των σύνθετων λ.μ. Ως σύνθετη χαρακτηρίζεται η λεξική μονάδα που αποτελείται από δύο ή περισσότερα ελευθερώσιμα ή ελεύθερα λεξικά μορφήματα (Αναστασιάδη- Συμεωνίδη, 1996: 97). π.χ. πετρ-ο-πόλεμος (μονολεκτικό σύνθετο) παιδική χαρά (πολυλεκτικό σύνθετο) Τα πολυλεκτικά σύνθετα δε θα εξεταστούν στην παρούσα έρευνα.

Χρησιμότητα της έρευνας Αποτελεσματικότερη διδασκαλία των μη απλών λεξικών μονάδων στους διδασκόμενους τη νέα ελληνική ως δεύτερη/ξένη γλώσσα Δημιουργία ανάλογου διδακτικού υλικού Εγκυρότερη και περισσότερο αξιόπιστη αξιολόγηση

Mεθοδολογία της έρευνας Μελέτη των γραπτών δεξιοτήτων των εξεταζομένων κατά τις εξετάσεις πιστοποίησης επάρκειας της ελληνομάθειας (επίπεδα Β,Γ,Δ) – ανάλυση τεκμηρίων Πειραματική εφαρμογή της έρευνας στο 10% των γραπτών δοκιμασιών του έτους 2003 του Κ.Ε.Γ., ώστε να επιβεβαιωθεί η πληρότητα και η καταλληλότητα του προς εξέταση υλικού

Συνολικά μελέτη του 30% των γραπτών δοκιμασιών του έτους 2003 του Κ.Ε.Γ και καταγραφή των λαθών των εξεταζομένων στις μη απλές λ.μ

Οι γραπτές δεξιότητες στις εξετάσεις πιστοποίησης επάρκειας της ελληνομάθειας Παραγωγή γραπτού λόγου Κατανόηση γραπτού λόγου, η οποία πραγματοποιείται: 1. Mε δοκιμασίες αντιστοίχισης λέξεων με τον ορισμό τους 2. Με δοκιμασίες συμπλήρωσης ενός κειμένου με λέξεις (cloze test)

Πιλοτική- Α΄φάση της έρευνας στο ΚΕΓ Επίπεδο Β΄ ΠοσοστόΕπίπεδο Γ΄ ΠοσοστόΕπίπεδο Δ΄ Ποσοστό 15 Ν.Υόρκη 94%37 ΣΝΕΓ82%26 ΣΝΕΓ67% 1 Ρωσία6%8 Ε.Ι.Π12%3 Ρωσία3% 10 Ν.Υόρκη 26% ΣΥΝΟΛΟ

Β΄φάση της έρευνας στο ΚΕΓ Επίπεδο Β΄ ΠοσοστόΕπίπεδο Γ΄ ΠοσοστόΕπίπεδο Δ΄ Ποσοστό 37 ΣΝΕΓ54%34 ΣΝΕΓ51%27 ΣΝΕΓ39% 31 ΕΛ.ΕΝ. 46%33 ΕΛ.ΕΝ. 49%42 ΕΛ.ΕΝ. 61% ΣΥΝΟΛΟ

Κατανομή των λαθών στις μη απλές λ.μ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΛΑΘΟΥΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ % Π7819,9 ΠΛ26868,5 Σ256,4 ΣΥΜΦ205,1 ΣΥΝΟΛΟ391100

Απεικόνιση των λαθών στις μη απλές λ.μ

Χαρακτηρισμός της σημασιολογικής διαφάνειας των λ.μ Διαφανείς λ.μ π.χ δουλεύω Σχετικά διαφανείς λ.μ π.χ ζαχαροπλαστείο Αδιαφανείς λ.μ π.χ γενναιόδωρος

Σημασιολογική διαφάνεια των λ.μ ΒΑΘΜΟΣ ΣΗΜΑΣ. ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ% Α10025,6 ΣΔ12933 Δ16241,4 ΣΥΝΟΛΟ391100

Τα είδη των λαθών σε σχέση με το βαθμό σημασιολογικής διαφάνειας ΑΣ.ΔΔΣΥΝΟΛΟ Π ΠΛ Σ ΣΥΜΦ ΣΥΝΟΛΟ

Σχηματική απεικόνιση των λαθών σε συνάρτηση με το βαθμό σημασιολογικής διαφάνειας

Προτάσεις Συστηματική διδασκαλία των μη απλών λεξικών μονάδων από την πρώτο επίπεδο διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης με στόχο: 1.Την αποτελεσματικότερη επικοινωνία 2.Τη βελτίωση των επιδόσεων των εξεταζομένων στις εξετάσεις πιστοποίησης ελληνομάθειας του Κέντρου Ελληνικής Γλώσσας κατά την παραγωγή γραπτού λόγου 3.Τη γνώση σε βάθος της ελληνικής γλώσσας, της οποίας ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό είναι η συγχρονική ύπαρξη μη λόγιων και λόγιων λεξικών μονάδων.

Σας ευχαριστώ που με παρακολουθήσατε