ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

Φωτογραφική μηχανή Η σύγχρονη φωτογραφική μηχανή είναι συνδυασμός τεχνολογιών από τρεις τομείς, των λεπτοκατασκευών, της οπτικής και, αφενός της χημικής.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Animation Η παρουσίαση βασίζεται στην προσπάθεια να αναδειχθεί η αξία της βιωματικής μάθησης στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία και ο ρόλος που διαδραματίζουν.
Pivot a time travel.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 Οι επιπτώσεις της Τεχνολογίας Επικοινωνιών
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
Μια δικτυακή κάμερα βασισμένη στο Internet Protocol (IP) μπορεί να περιγραφεί ως συνδυασμός κάμερας και υπολογιστή σε μια μονάδα. Συλλαμβάνει και μεταδίδει.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Το υλικό του Υπολογιστή
Department of Aristotle University of Thessaloniki Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ Ιωάννης.
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ. ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ Η ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΤΟ ΑΝΤΙΔΟΤΟ ΤΗΣ.
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΧΗΜΙΚΟΥ Καινοτομίες στη χημεία, τη μηχανική, καθώς και στα ηλεκτρονικά από το τέλος του δέκατου ένατου αιώνα έως σήμερα,
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΑΙΘΟΥΣΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Σύγχρονες Μέθοδοι Αλληλεπίδρασης μεταξύ Ανθρώπου - Υπολογιστή και Εικονική Πραγματικότητα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
ΟΔΗΓΟΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΚΑΙ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΣΧΕΔΙΑΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ – ΘΡ. ΤΣΙΑΤΣΟΣ Θέματα Σχεδίασης Μέρος 2ο Χρηστοκεντρική & Συμμετοχική Σχεδίαση.
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
Παΐσιος Ταξιάρχης Παναγιώτου Κώστας Παύλου Τίμος Φώτης Νίκος
6ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Ημαθίας
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑ Εναλλακτικές λύσεις και αξιολόγηση αυτών.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
26/7/2015 Γραφικά-Εισαγωγή Ιωάννης Φούντος. 2 Ιστορικά.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΤΣΩΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Δίκτυα Υπολογιστών Κεφάλαιο 8. Επικοινωνία-Δίκτυα επικοινωνιών στην Ιστορία σύννεφα καπνού Φρυκτωρίες π.Χ. Ακουστικός και Υδραυλικός τηλέγραφος.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
3Δ ΓΡΑΦΙΚΑ Δ.Ι.Ε.Κ. ΠΥΛΑΙΑΣ - ΧΟΡΤΙΑΤΗ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
«Πληροφορικη και τεχνεσ»
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΑΦΗΣ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Η δουλειά των ονείρων μου…
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
«Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσίασης και προβολής Προγραμμάτων Πολιτιστικών Θεμάτων» Φώτης Θυμωδέας ΠΕ-19.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τεχνικές κινηματογράφου
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Γραφιστικός Σχεδιαμός
 Ο κινηματογράφος ή αλλιώς σινεμά αποτελεί σήμερα την αποκαλούμενη και έβδομη τέχνη.
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Τι είναι ειδικά εφέ ; Οι ψευδαισθήσεις και τα κόλπα του ματιού που χρησιμοποιούνται σε ταινίες, τηλεόραση, θέατρο,video game, για να προσομοιώσουν τα φανταστικά γεγονότα σε μία ιστορία ή στον εικονικό κόσμο και λέγονται ειδικά εφέ.

Κατηγορίες ειδικών εφέ! Τα ειδικά εφέ χωρίζονται παραδοσιακά σε : ~ Οπτικά εφέ και ~ Μηχανικά εφέ

ΟΠΤΙΚΑ ΕΦΕ Οπτικά εφέ( ονομάζονται επίσης φωτογραφικά εφέ), είναι τεχνικές στις οποίες οι εικόνες και τα πλαίσια των ταινιών δημιουργήθηκαν φωτογραφικά , είτε μέσα από την κάμερα με τη χρήση πολλαπλών εκθέσεων , ή τη διαδικασία Schüfftan , ή σε διαδικασίες post-production χρησιμοποιώντας ένα οπτικό εκτυπωτή . Ένα οπτικό εφέ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να τοποθετηθούν οι ηθοποιοί ή ενέργειες σε ένα διαφορετικό backround.

ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΕΦΕ Τα μηχανικά εφέ ( ονομάζονται επίσης πρακτικά ή φυσικά εφέ ) συνήθως επιτυγχάνονται κατά τη διάρκεια της λήψης ζωντανής δράσης . Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση των μηχανοκίνητων στηριγμάτων , σκηνικών , μακετών , animations , πυροτεχνημάτων και ατμοσφαιρικών επιδράσεων : τη δημιουργία φυσικών ανέμων, βροχών, ομιχλών , χιονιού , συννεφών κλπ. Κάνοντας ένα αυτοκίνητο να φαίνεται να οδηγείται από μόνο του και η ανατίναξη ενός κτιρίου αποτελούν παραδείγματα μηχανικών εφέ . Οι μηχανικές επιδράσεις συχνά ενσωματώνονται στα σκηνικά και στα μακιγιάζ . Για παράδειγμα , προσθετικό υλικό(μακιγιαζ) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να μοιάζει ένας ηθοποιός με ένα μη - ανθρώπινο πλάσμα .

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΦΕ Από τη δεκαετία του 1990 , εικόνες που έχουν δημιουργηθεί από τον υπολογιστή βρίσκονται πλέον στο προσκήνιο των ειδικών εφέ τεχνολογιών . Οι εικόνες αυτές δίνουν στους δημιουργούς των ταινιών μεγαλύτερο έλεγχο , και επιτρέπουν σε πολλά εφέ την ολοκλήρωση τους με μεγαλύτερη ασφάλεια και με πειστικό τρόπο - και μάλιστα,όσο η τεχνολογία βελτιώνεται , τόσο χαμηλότερο είναι το κόστος . Ως αποτέλεσμα , πολλές οπτικές και μηχανικές τεχνικές επιδράσεις έχουν αντικατασταθεί από τις εικόνες.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΦΕ Flying εφέ Φωτισμός laser Θεατρικός καπνός Πυροτεχνήματα Κονφετί κ.α ατμοσφαιρικά εφέ

ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Μήνα με το μήνα, τα τελευταία χρόνια, τα Cahiers du cinema έχουν αφιερώσει άρθρα και αναλύσεις στη γρήγορη ανάπτυξη, τόσο οικονομική όσο και αισθητική, του ψηφιακού κινηματογράφου. Ο ψηφιακός κινηματογράφος είναι μια ευκαιρία να εστιάσουμε σε αυτή τη νεότερη, ακόμα, ιστορία, να ξαναδούμε τους θεσμούς και τα κυριότερα στάδια: τεχνικές καινοτομίες, ηθοποιοί σημαντικοί, ταινίες-κλειδιά.

ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ 1970-1980 Εισαγωγή στις ταινίες ρεαλιστικών εικόνων που έχουν παραχθεί από υπολογιστή. Τα πρώτα στάδια αυτής της ιστορίας είναι: «Westworld» (1973), του Michael Crichton, «Alien» (1979), του Ridley Scott, «Blade runner» (1982), του Ridley Scott, «Tron» (1982), του Steven Lisberger.

ΣΗΜΕΡΑ… Η ψηφιακή επανάσταση είναι σήμερα σε εξέλιξη και αναπόδραστη. Είναι στο επίπεδο της παραγωγής που είναι πιο προωθημένο: σχεδόν όλες οι ταινίες σήμερα προπαρασκευάζονται με ψηφιακό τρόπο. Όσον αφορά στη σκηνοθεσία, το DV και η HD δε σταματούν να κερδίζουν έδαφος, τόσο στον καλλιτεχνικό όσο και στο βιομηχανικό τομέα, στους υψηλούς προϋπολογισμούς και στον εμπορικό κινηματογράφο

3D KINHMATOΓΡΑΦΟΣ Προκειμένου να παραχθούν τρισδιάστατα ρεαλιστικά εικονικά περιβάλλοντα απαραίτητος είναι ο σχεδιασμός μοντέλων. Τα τρισδιάστατα μοντέλα πρέπει να δημιουργηθούν και να τοποθετηθούν μέσα σε κάποιο σκηνικό συμπληρώνοντας όλες τις λεπτομέρειες όπως ο ρουχισμός των ηρώων και η φωνή τους, η μουσική υπόκρουση, η θέση της κάμερας, τα ειδικά εφέ. Το τελικό αποτέλεσμα είναι σε μία πλατφόρμα τρισδιάστατη με εικόνες με βάθος, φως, σκίαση και πολλαπλή προοπτική. Με τη βοήθεια διαφόρων λογισμικών στην αγορά για τη δημιουργία τρισδιάστατων, ο δημιουργός έχει το πλεονέκτημα ότι με 3D Animation μπορεί να κάνει ευκολότερα αλλαγές.

ΤΕΛΟΣ