Σύλβια Καραιωσηφιδου Μάγδα Κουκότσικα Νικολέτα Μελισσαρίδου Ιωάννα Μηλιώτη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Μάθημα 7ο.
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΜΟΝΑΞΙΑ «Γιατί εμένα η ψυχή μου»
Ιστορίες Καθημερινής Επισφάλειας νο2.
ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ.
Η ηλεκτρονική παρουσίαση του λογοτεχνικού της Ζωρζ Σαρρη αποτελεί μια καινοτομία στο μάθημα του λογοτεχνικού. Η παρουσίαση αυτή παρουσιάστηκε την ημέρα.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΣΚΥΛΟΥ Λούκας Σόλωνος Ε΄
Δρόμος αρετής και δύναμης
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Κέντρα Ξένων Γλωσσών ΠΑΠΑΗΛΙΟΥ
ΜΑΡΑΓΓΙΔΗΣ ΣΥΜΕΩΝ ΓΙΑΝΝΙΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΔΙΗΓΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ ΔΟΥΚΑ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Ο Μεγάλος Περίπατος του Πέτρου
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Ο Ρόλος Της Γυναίκας Στις Τραγωδίες Του Ευριπίδη
ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΕΡΙΚΩΝ ΟΤΙ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΕΙΝΑΙ «ΑΧΡΗΣΤΗ» Β’ ομάδα:Λιόλιου Αρετή, Ματσούκα Αντωνία,
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Η κρίση στα Βαλκάνια Ενότ. 4η κεφ. 6 ΟΥΡΔΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 2013.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Ζωρζ Σαρή Δημήτρης.Σ Σχολ. 1 ο Δημοτικό σχολείο Σκύδρας Τάξη Ε
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
ΣΤ΄ 1 Σεπτέμβριος 25/9/2015. Συγγραφείς Αγγελική Πασιά και Φίλιππος Μανδηλαράς.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
ΕΛΕΝΗ ΣΑΡΑΝΤΙΤΗ. ΕΛΕΝΗ ΣΑΡΑΝΤΙΤΗ Λίγα λόγια για την συγγραφέα Γεννήθηκε στη Νεάπολη Λακωνίας, από δεκαεπτά ετών, όμως, ζει στην Αθήνα. Έμαθε βιβλιοθηκονομία.
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Το άγαλμα που κρύωνε του Χρ. Μπουλώτη
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2015 ΣΤ΄1 ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ.
Τα κόκκινα λουστρίνια Ειρήνη Μάρρα
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Σεπτέμβρης 2015 Ε1’ Ελευθερία Μπάξα.
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
ΤΟ ΚΑΠΛΑΝΙ ΤΗΣ ΒΙΤΡΙΝΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Επίδραση του καπνίσματος στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μας.
Σταυρούλα Τσέλου! 17/10/2015 Στ΄2.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σύλβια Καραιωσηφιδου Μάγδα Κουκότσικα Νικολέτα Μελισσαρίδου Ιωάννα Μηλιώτη

* Περίληψη βιβλίου * Ψυχογραφία της συγγραφέως (Ιωάννα Μηλιώτη, Μάγδα Κουκότσικα) * «Η φτώχια και οι κοινωνικές συνθήκες μέσα από τα μάτια της Μάρως Δούκα» (Σύλβια Καραιωσηφίδου ) * Συμπόρευση με τη σημερινή εποχή (Νικολέτα Μελισσαρίδου)

* Πιστεύουμε ότι μας εκφράζει καλύτερα * Πιστεύουμε ότι μέσα από αυτήν μπορεί κανείς να αποκτήσει περισσότερες γνώσεις και να μάθει να σκέπτεται πιο σωστά

Περιληπτικά Στο βιβλίο η συγγραφέας: * Αναφέρεται σε γεγονότα της προσωπικής της ζωής, καθώς και στο το πώς ξεκίνησε το συγγραφικό της έργο. * Εξιστορεί γεγονότα από την παιδική της ηλικία στα Χανιά, όπως και γεγονότα της φοιτητικής της ζωής στην Αθήνα. * Περιγράφει την οικογενειακή της ζωή της ως μια ενήλικη σύζυγο και μητέρα. * Αναφέρεται σε γνωριμίες της με ορισμένους καταξιωμένους ανθρώπους στο χώρο της λογοτεχνίας και στα όσα διδάχθηκε από εκείνους. * Δίνει έμφαση στο γεγονός ότι, κατά την ίδια, ένας καλός συγγραφέας δεν θα πρέπει να επαναπαύεται ποτέ.

Συζήτηση με τη Μάρω Δούκα (σημαντικά σημεία) * Μειονότητες: «ένα διαχρονικό θέμα- αποτελεί μέσο για την συγγραφή ενός καλού βιβλίου» * Άποψη για την οικονομική κρίση: «ζούσαμε με δανεικά, είχαμε χάσει την αίσθηση του μέτρου» * Ολιγάρκεια: «μεγάλο χάρισμα - μέσον αντίστασης στην οικονομική κρίση»

* Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ TΑ ΜAΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ ΔΟΥΚΑ Η συγγραφέας αναφέρεται: * Στο γάμο της: απλή, «φτωχική» τελετή, χωρίς πολυτέλειες και καλεσμένους, λόγω οικονομικών δυσκολιών. * Στις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπισε μαζί με τον σύζυγό της και στην οικονομική τους στήριξη από τους γονείς εκείνου. * Στη μετακίνησή της ως φοιτήτρια στην Αθήνα και στη δύσκολη οικονομική κατάσταση που αντιμετώπισε

* ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΌ TΑ ΜAΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ ΔΟΥΚΑ Η συγγραφέας αναφέρεται: * Στις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες που αποτέλεσαν για αυτήν πηγή έμπνευσης. * Στο γεγονός ότι την επηρέασαν ψυχολογικά και δεν ήταν λίγες οι φορές που σκέφτηκε να σταματήσει το συγγραφικό της έργο, εξ’ αιτίας αυτών.

* Συμπόρευση με την σημερινή εποχή Μέσα στο βιβλίο εντοπίζουμε στοιχεία τα οποία αναβιώνουν και στη σημερινή εποχή: * Τα παιδιά αρχίζουν να ανακαλύπτουν τα βιβλία σε νεαρή ηλικία. Η συγγραφέας αναφέρει: « γύρω στα δεκατέσσερα, άρχισα να περιπλανιέμαι σε σελίδες μυθιστορημάτων, δεν φανταζόμουν ότι θα μπορούσα να γίνω συγγραφέας». (σελίδα 23) * Τα παιδιά αρχίζουν να μαθαίνουν το τσιγάρο. (σελίδα 27) * Η συγγραφέας στο βιβλίο της αναφέρει ότι αναζητά τα βαθύτερα νοήματα της ζωής. Τα ερωτήματα που παραθέτει επιβιώνουν και στις μέρες μας καθώς κάθε άνθρωπος αναρωτιέται για το νόημα της ζωής του. (σελίδα 34) * Οι νέοι όπως και τότε έτσι και τώρα χρειάζονται την οικονομική υποστήριξη των γονιών τους.(σελίδα74-75)

* Παρατηρούμε κάποια έθιμα που επιβιώνουν και στη σημερινή εποχή: το δέσιμο της κόκκινης κλωστής στο χέρι τον Μάρτιο (σελίδα 36), η παρέλαση. (σελίδα 39-40) * Οι αναμνήσεις της συγγραφέως από τα παιδικά της καλοκαίρια στα Χανια. Παρόμοια καλοκαίρια περάσαμε όλοι στην παιδική μας ηλικία. (σελίδα 67). * Η τάση φυγής των νέων, αλλά και το επαναστατικό πνεύμα τους. (σελ. 76) * Σε δύσκολες εποχές πολλά είναι τα ζευγάρια τα οποία αποφασίζουν να μην κάνουν παιδί. (σελ. 93) * Όλοι ως νέοι κάναμε όνειρα τα οποία δεν εκπληρώθηκαν. (η πρωταγωνίστρια, ήθελε να γυρίσει τον κόσμο με ένα σακίδιο στην πλάτη μαζί με τον φίλο της το Νίκο.) (σελίδα 101) * Η γιορτή του Πολυτεχνείου κορυφώνεται με μια πορεία. Η πρωταγωνίστριά αν και με πατερίτσες συμμετείχε στην πορεία του Πολυτεχνείου δείχνοντας την έντονη ιδεολογική της φόρτιση και αγωνία. (σελίδα 107)

* Διακρίνουμε την αγωνία της ηρωίδας για το πώς θα γράψει το πρώτο της βιβλίο: (σχεδιάσματα γραφής από τη συγγραφέα μέχρι να καταλήξει στο πρώτο της βιβλίο, συναντήσεις με Ρίτσο για να της πει τη γνώμη του όσον αφορά το γράψιμό της) * Διαφαίνεται μια ανησυχία για το τί θα συμβεί στο μέλλον και για το τί θα ακολουθήσει στη ζωή της λόγω της οικογενειακής (έχασε τον πατέρα της, και τότε πήρε τα μαύρα λουστρίνια) και κοινωνικοπολιτικής κατάστασης * Η ηρωίδα ταυτίζεται με το αριστερό κόμμα * Φυλακίζεται και εκεί γνωρίζει τον άντρα της

* Η συγγραφέας τελειώνει το βιβλίο της γράφοντας: «έγραψα όσα μπορούσα να γράψω, μιλώντας για τη ζωή μου, όπως αυτή ανεπαίσθητα ταυτίστηκε με το γράψιμο και όπως ήρθε και εφάρμοσε ακριβώς με την επιτακτική μου ανάγκη να ξαναδώ τον κόσμο»