Η μέθοδος project στη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Επιμορφωτική συνάντηση Διευθυντών Σχ. Μονάδων Κέρκυρας
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ WIKI ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ PROJECTS ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Ο επικοινωνιακός ρόλος του εκπαιδευτικού σε συμβατικά, υπολογιστικά και δικτυακά περιβάλλοντα μάθησης Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.ED.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
Σενάριο.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Παιδαγωγική αξιοποίηση της δημιουργίας λήμματος σε wiki
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Η επιστήμη του Web.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Η μέθοδος project στη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Τι είναι το Εκπαιδευτικό Σενάριο
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Χρήση και αξιοποίηση ΤΠΕ στην διδακτική διαδικασία
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Τίτλος Δραστηριότητας
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ Δρ. Αθανάσιος Κόκορης Σχ. Σύμβουλος Φιλολόγων Ν. Ροδόπης.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Δομή & και Αξιολόγηση εκπαιδευτικών σεναρίων. Διδασκαλία μέσω παραδείγματος Ανοίξτε την παρακάτω ιστοσελίδα και διαβάστε το σενάριο βασισμένο στο «Πούσι»
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Συνεδρία 8 Wikis Συστάδα 3.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του Διαδικτύου και η ευρεία του αποδοχή από τις νεαρές ηλικίες καλλιέργησαν την ιδέα της αξιοποίησής του ως ένα εργαλείο στην.
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
Έννοια, χαρακτηριστικά
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
«Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και την εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη» Έλενα Βλαχογιάννη
Η ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η μέθοδος project στη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο Εκπαιδευτική Συνάντηση Ρόδος, Γενάρης 09 Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ η μέθοδος project θεωρείται ότι βελτιώνει την ποιότητα της διδασκαλίας καθώς δημιουργεί ένα ευέλικτο μαθησιακό περιβάλλον, πλούσιο σε ερεθίσματα και εμπειρίες, που δίνει τη δυνατότητα στο μαθητή να αξιοποιήσει το υφιστάμενο δυναμικό του, αλλά και να το επεκτείνει προς την κατεύθυνση της συνολικής του ανάπτυξης. Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Πρόταση Δημιουργία λήμματος σε wiki Δημιουργία blog με συγκεκριμένο περιεχόμενο Αξιοποίηση των υπηρεσιών του web2. Γιατί; Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Γιατί Οικεία – ελκυστικά -ευέλικτα εργαλεία Συνεργατικότητα Διαδραστικότητα Πληροφορικός-κριτικός αλφαβητισμός Διευκολύνουν τη διαθεματικότητα Δυναμική εξέλιξη Ευρύτερη σχολική εμπλοκή Κοινωνικό ίχνος Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Ειδικότερα για τα wikis Καθένας μπορεί να συμμετέχει στη σύνταξη-διόρθωση Ευκολία στην εκμάθηση και στη χρήση Εξοικονόμηση χρόνου στην ανανέωση του περιεχομένου Δυνατότητα δυναμικής συνεργασίας Το λογισμικό κρατάει στοιχεία για κάθε τροποποίηση που γίνεται και η επαναφορά σε προηγούμενη έκδοση αποτελεί απλή διαδικασία Διευρύνει την πρόσβαση στις διαδικτυακές εκδόσεις και για χρήστες με περιορισμένες τεχνολογικές γνώσεις Το wiki δεν έχει προκαθορισμένη δομή –είναι ένα ευέλικτο εργαλείο για μεγάλο εύρος εφαρμογών Υπάρχει ποικιλία από ανοικτού κώδικα λογισμικό wiki Ο εκπαιδευτικός μπορεί εύκολα να ιχνηλατήσει τις παρεμβάσεις των μαθητών στο wiki παρακολουθώντας έτσι τη γνωστική τους εξέλιξη Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Βήμα1 - Εισαγωγή Συζήτηση-παρουσίαση για τα νέα μέσα έκφρασης του web2 Καταγραφή ιδεών για αξιοποίηση Τι προτείνουν συνήθως Η μέχρι τώρα χρήση του wiki Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Βήμα2 - Οργάνωση Επιλογή θέματος (από απλό ορισμό μέχρι μια διαθεματική έννοια) Προετοιμασία εκπαιδευτικού (λογαριασμός κλπ) Χρονικό πλάνο (3 ώρες – 3 μήνες) Ομάδες Συμβόλαιο για το πώς θα δουλέψουν-αξιολογηθούν Περιγραφή του τελικού στόχου Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Πιθανά θέματα - λήμματα ένας ορισμός από το μάθημα της πληροφορικής (πχ ψηφιακό-αναλογικό) ή από άλλα θεματικά πεδία, αν αποφασιστεί η διαθεματική διάχυση (πχ ιστορία των υπολογιστικών μηχανών, των τηλεφώνων κλπ). Μπορεί επίσης να είναι μια ευρύτερη έννοια (πχ ψηφιακή επικοινωνία, ιοί υπολογιστών, πνευματική ιδιοκτησία στο διαδίκτυο, εικόνα και διαδίκτυο, μηχανές αναζήτησης, επικοινωνία στο διαδίκτυο, το σχολείο μου, η πόλη μου κλπ) Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Βήμα3 - Σχεδιασμός Χρειάζεται πριν την έναρξη της εργασίας των ομάδων, μια χαρτογράφηση της δόμησης της έννοιας-λήμμα που θα αναρτηθεί, προαιρετικά με χρήση Cmap Tools. Η διαδικασία αυτή έχει μεγάλη παιδαγωγική αξία γιατί υποστηρίζει τους παρακάτω στόχους, ώστε ο μαθητής να μπορεί να: Εντοπίζει και να αναδεικνύει το σημαντικό Ιεραρχεί και δομεί τα «συστατικά» στοιχεία κάθε έννοιας Διατυπώνει τις σχέσεις που συνδέουν τα επιμέρους στοιχεία της έννοιας Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Βήμα4 – Η κάθε ομάδα Αναλαμβάνει το λήμμα ή το τμήμα λήμματος που της αναλογεί Διατυπώνει με βάση λέξεις κλειδιά, τον μέγιστο δυνατό αριθμό ερωτήσεων που να καλύπτουν όσο το δυνατόν περισσότερες πλευρές του θέματος και τις απαντά από ποικίλες πηγές: σχολικού/ών εγχειριδίου/ων, προτεινόμενων πηγών και του διαδικτύου. (αναλυτική διαδικασία, στην οποία η προηγηθείσα, ηλεκτρονική ή μη, χαρτογράφηση προσφέρει σημαντική βοήθεια. Δεν συνηθίζεται από τη συμβατική εκπαιδευτική πράξη, και διαθέτει ιδιαίτερη παιδαγωγική αξία) πχ για το λήμμα οθόνη: Τι είναι, που χρησιμοποιείται, πώς λειτουργεί, πώς εξελίχθηκε, τα είδη της κλπ Συνθέτει και καταγράφει ένα κείμενο το οποίο θα αποτελέσει και το εν δυνάμει υλικό προς ανάρτηση Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Βήμα5 – η σύνθεση Μέσα στο εξ αρχής καθορισμένο χρονικό διάστημα όλες οι ομάδες πρέπει να τελειώσουν και να «καταθέσουν» στο κοινό τραπέζι, (ένα διαμοιραζόμενο αρχείο επεξεργασίας κειμένου ή ένα πραγματικό τραπέζι στο κέντρο του σχολικού εργαστηρίου όπου συγκεντρώνεται η τάξη ως ενιαία πλέον ομάδα), το υλικό τους. Εκεί γίνεται η παρουσίαση, η αλληλο-αξιολόγηση και τελικά η σύνθεση σε ένα «αρθρωτό» κείμενο με ενιαίο ύφος. Ο εκπαιδευτικός καθοδηγεί κατόπιν την κάθε ομάδα ώστε να αναρτηθούν σταδιακά όλα τα τμήματα του λήμματος/λήμματα. Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Οι στόχοι που υπηρετούνται έχουν γνωστικό και κοινωνικό χαρακτήρα. Οι μαθητές: ασκούνται στο να αναλύουν μια έννοια στα βασικά δομικά της στοιχεία, εντοπίζοντας λέξεις-κλειδιά ασκούνται στη διαμόρφωση και διατύπωση ορισμών αναπτύσσουν κριτική ικανότητα καθώς μαθαίνουν να ιεραρχούν, αναδεικνύοντας τα σημαντικότερα αναπτύσσουν γλωσσικές και επικοινωνιακές ικανότητες μέσω της ενιαίας διαμόρφωσης κειμένων δουλεύοντας σε ομάδες αναπτύσσουν κοινωνικές ικανότητες σεβασμού του έτερου, ανεκτικότητας, διαχείρισης συγκρούσεων, σύνθεσης των απόψεων, συλλογικής υπευθυνότητας μέσω της παρουσίασης του έργου της ομάδας και της αλληλοαξιολόγησης αναπτύσσουν ικανότητες αυτοπαρουσίασης, διατύπωσης γνώμης, επιχειρηματολογίας, ανοχής/αποδοχής της αρνητικής κριτικής Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Ο εκπαιδευτικός Ο ρόλος του εκπαιδευτικού οφείλει να περιλαμβάνει μια γνωσιακή πλευρά που αφορά κυρίως την οργάνωση της δόμησης της σκέψης των μαθητών και τη διαχείριση των πηγών, αλλά και μια σοβαρή κοινωνική πλευρά που έχει να κάνει με τη διαχείριση των ομάδων και των διεργασιών που γίνονται μέσα σ’ αυτές. Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Παράπλευρα ενδεχόμενα οφέλη Τα βήματα μπορούν να υλοποιηθούν από τους μαθητές μέσω μιας ιστοεξερεύνησης (web quest), που ο εκπαιδευτικός έχει εκ των προτέρων κατασκευάσει, την οποία μπορεί περισσότερες από μία φορές να αξιοποιεί ως εργαλείο οργάνωσης και καθοδήγησης της εργασίας των μαθητών του. Το τελικό υλικό-προϊόν της εργασίας των μαθητών που θα αναρτηθεί στο wiki, μπορεί να αναρτηθεί και ως σύνδεσμος στην ιστοσελίδα ή σε blog του σχολείου (αν υπάρχουν) ή/και να αποτελέσει αφορμή για να κληθούν οι μαθητές και άλλων τμημάτων και τάξεων της σχολικής μονάδας να το δουν, αλλά και να συνεισφέρουν με προσθήκες, αλλαγές κλπ στη δυναμική επέκτασή του. Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Μέθοδος οργάνωσης, παρακολούθησης και αξιολόγησης ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ.doc ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.doc portfolio ΟΜΑΔΩΝ.doc Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Χρήσιμοι σύνδεσμοι http://musicstorytelling.blogspot.com/ http://www.olaypoelegxo.blogspot.com/ http://36dimotiko.blogspot.com/2008/05/2007-2008_25.html Χρήσεις ιστολογίων στην εκπαίδευση Ημερολόγια εργασίας , αναστοχασμού , έρευνας , π . χ . RUOCT – University of Brighton Παραγωγή γραπτής κριτικής, δημοστιογραφικών κειμένων, δημιουργική γραφή, π.χ. Tipperary Institute Ομαδοσυνεργατική μάθηση, π.χ. UCD Blogging Course Δημοσιοποίηση γνώμης, π.χ. Summa Cum Laude Επαγγελματική κατάρτιση, π.χ. O ’ Reilly Radar , Weblogg - ed Προσωπικό ημερολόγιο Εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ διδασκόντων & διδασκομένων, π.χ. UCD Science & Research Librarians Τ.ΚΑΡΑΚΙΖΑ ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ