Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Γραφείο Γενικού Γραμματέα, Γιάννης Κυρτάτος,
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
ΚΕΑ - Λονδίνο 14/02/2011 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Νίκη Λαμπροπούλου * Σοφία Ντάνη Intelligenesis.eu.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ο χώρος της Δευτεροβάθμιας Οικονομικής Εκπαίδευσης στο διαδίκτυο
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
«Μάθε, παιδί μου, blogging:
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Έργο: Ψηφιακό Σχολείο. Πράξη «Προδιαγραφές Ψηφιακής Εκπαιδευτικής Πλατφόρμας, Ανάπτυξη και Λειτουργία Ψηφιακής βάσης Γνώσης, Ψηφιακή Διαμόρφωση και Τεχνικός.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Mahara (e-portfolio) Ορφανάκης Βασίλης.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Πληροφορικής για την αξιοποίηση του ΕΛ/ΛΑΚ, της τηλεκπαίδευσης και των υπηρεσιών του ΠΣΔ Τ. Καράκιζα, Κ. Κωνσταντούλας, Ε.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Λογισμικό της Εκπαίδευσης Κωστής Οικονομίδης ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΣ.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Η Πύλη eTwinning.net Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
«Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο»
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δράση Α8 Πρακτική εκπαίδευση του προσωπικού ενδοσχολικής τεχνικής υποστήριξης Υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου 19 – Ιστολόγια (blogs) και κοινότητες

Προεπισκόπηση Παρουσίασης Ιστολόγια (blogs) και εκπαιδευτικές κοινότητες Εισαγωγή Ορισμοί Στόχοι και Όροι χρήσης Στατιστικά Στοιχεία Ιστολόγια Ηλεκτρονικές εκπαιδευτικές κοινότητες Σύνοψη 2

Ορισμοί – Βασικές έννοιες (1) Ιστολόγια (blogs) και κοινότητες Διαδικτυακή, εικονική ή ηλεκτρονική κοινότητα Κοινωνική ομάδα που διαμορφώνεται από τη συνεύρεση, αλληλεπίδραση και επικοινωνία μέσω διαδικτύου Blog Δικτυακός τόπος με ακόλουθα χαρακτηριστικά Περιέχει νέα ή δημοσιεύσεις (posts) Ενημερώνεται τακτικά Έχει τη μορφή προσωπικού ημερολογίου Blogger: συντάκτης ενός ιστολογίου Edublog Education + blog Ιστολόγιο προσανατολισμένο σε εκπαιδευτικούς και παιδαγωγικούς σκοπούς 3

Ορισμοί – Βασικές έννοιες (2) Ιστολόγια (blogs) και κοινότητες WordPress Λογισμικό ανοικτού κώδικα Βασίζεται στην PHP και ΜySQL Δημιουργία ιστοσελίδων και διαχείριση περιεχομένου BuddyPress Λογισμικό ανοικτού κώδικα Εγκατάσταση (ως plugin) στο WordPress Ανάπτυξη πλαφορμας κοινωνικής δικτύωσης 4

Ορισμοί – Βασικές έννοιες (3) Ιστολόγια (blogs) και κοινότητες RSS Προτυποποιημένη διαδικασία ανταλλαγής ψηφιακού πληροφοριακού περιεχομένου (RSS feeds) Χρήση της γλώσσας σήμανσης XML Προσπέλαση των δεδομένων με λογισμικό ανάγνωσης (RSS reader) Ενσωματωμένο σε διαδεδομένους web browsers 5 Ανάγνωση RSS feeds μέσω του Mozilla Firefox

Στόχοι & Όροι Χρήσης Ιστολόγια (blogs) και εκπαιδευτικές κοινότητες Στόχοι Δημιουργία δυναμικού περιβάλλοντος μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας Επικοινωνία Συνεργασία Ανταλλαγή απόψεων Δημιουργία κοινοτήτων μάθησης & παιδαγωγικών πρακτικών Αλλήλο-ενημέρωση Αλλήλο-υποστήριξη Ανατροφοδότηση Βελτίωση μαθησιακής διαδικασίας Όροι χρήσης Παρέχεται σε όλα τα πιστοποιημένα μέλη Μαθητές Β’/θμιας εκπαίδευσης Εκπαιδευτικοί Σχολικές μονάδες Διοικητικό προσωπικό ΥΠΑΙΘΠΑ Υπόκειται σε Ελληνικούς & Διεθνείς νόμους Εθιμικούς κανόνες διαδικτύου Χρηστά ήθη 6 Περισσότερες Πληροφορίες

Στατιστικά Στοιχεία Ιστολόγια (blogs) και εκπαιδευτικές κοινότητες Ομάδες 318 Μέλη ΠΣΔ που συμμετέχουν 8154 Εκπαιδευτικά ιστολόγια Συνολικές δημοσιεύσεις Συνολικά σχόλια ΤύποςΠλήθος Κρυφές (μόνο με πρόσκληση από τον δημιουργό) 52 Ιδιωτικές (μετά από αίτηση)127 Ελεύθερες (για όλα τα μέλη)139 Σύνολο318 Πλήθος ανά τύπο ομάδας Λοιπά στοιχεία δραστηριότητας ομάδων Αρχεία σε ομάδες 1267 Εκδηλώσεις σε ομάδες 289 Φιλίες μεταξύ μελών 12943

Ιστολόγιο – (1) Ιστολόγια (blogs) και κοινότητες Βασικά χαρακτηριστικά Ψηφιακό εργαλείο 2 ης γενιάς (Web 2.0) Απλοποιημένη διαδικασία Δημιουργία Συνεχής ενημέρωση Έκθεση προσωπικών απόψεων Προωθεί την ανάπτυξη διαλόγου και γόνιμης αντιπαράθεσης μεταξύ Επισκεπτών Άλλων συντακτών ιστολογίων (bloggers) Η δομή του βασίζεται σε ένα σύνολο κοινά αποδεκτών πρακτικών και κανόνων Σχόλια σε δημοσιεύσεις RSS feeds Δημιουργία εκπαιδευτικού ιστολογίου (edublog) Ενσωμάτωση σε καινοτόμες παιδαγωγικές διαδικασίες 8

Ιστολόγια – (2) Ενδεικτικοί τρόποι αξιοποίησης Πίνακας ανακοινώσεων Χρονοπρογραμματισμός μαθημάτων Τρέχουσες ανακοινώσεις Ασκήσεις και ειδοποιήσεις για την έγκαιρη παράδοσή τους Απαντήσεις και ενδεικτικές λύσεις σε ασκήσεις αξιολόγησης Εκπαιδευτικές και ερευνητικές δραστηριότητες Προτεινόμενη αλληλογραφία Ανακοινώσεις και χρήσιμες πληροφορίες για τους γονείς Καθοδήγηση και ανάρτηση οδηγιών Εργαλείο βοήθειας μαθητών & γονιών Υποδειγματική επίλυση ασκήσεων Ανάρτηση υπερσυνδέσμων On-line λεξικά Χάρτες Εκπαιδευτικά quiz - παιχνίδια 9

Ιστολόγια – (3) Ενδεικτικοί τρόποι αξιοποίησης Βήμα διαλόγου & προβληματισμού Καταγραφή απόψεων για ερωτήματα κρίσεως θέματα επικαιρότητας Σχολιασμός άρθρων/φωτογραφιών δημοσιευμένα στον ελληνικό ή διεθνή τύπο Κριτική ανάλυση δημοσκοπήσεων εκπαιδευτικού περιεχομένου Περαιτέρω ανάλυση θεμάτων που επισημάνθηκαν στην σχολική τάξη Συνεργατικό εργαλείο Συνεργατική και αθροιστική εκμάθηση Δυναμική ανταλλαγή γνώσεων και επιχειρημάτων Συνεργατικότητα εκπαιδευτικών Καταγραφή εμπειριών από την εκπαιδευτική διαδικασία Εναλλακτικά σχέδια μαθημάτων Τόπος δημοσιότητας Εκπαιδευτικού έργου Ερευνητικών εργασιών Αθλητικών, κοινωνικών & πολιτιστικών δράσεων Δημιουργία ψηφιακού αποθετηρίου (e-portfolio) μαθητών Αποτύπωση προόδου στη διάρκεια της εκπαιδευτικής περιόδου 10

Εκπαιδευτικές κοινότητες (1) Ιστολογία (blogs) και κοινότητες Βασικά χαρακτηριστικά Πιστοποιημένη σύνδεση (λογαριασμός ΠΣΔ) και ασφαλής αποσύνδεση (ολοκλήρωση ενεργειών) Αποστολή προσωπικών μηνυμάτων Ένας ή περισσότεροι παραλήπτες Όνομα χρήστη (ΠΣΔ) + Θέμα + Περιεχόμενο Δυνατότητα ειδοποίησης μέσω (notification) Δημιουργία φίλων Αναζήτηση Εντοπισμός Αποστολή αιτήματος φιλίας Εξερεύνηση προφίλ χρήστη Δημόσιες συζητήσεις Προσπέλαση Δημιουργία νέου θέματος (Τίτλος + Περιεχόμενο + Tags) Πρόσφατες ενέργειες Προσπέλαση ιστολογίων μελών ΠΣΔ Υποστήριξη τεχνολογίας RSS Νέα άρθρα που αναρτώνται Δραστηριότητες μελών 11

Εκπαιδευτικές κοινότητες (2) Βασικά χαρακτηριστικά Ομάδες Προεπισκόπηση «Όλες οι Ομάδες» (2) «Οι Ομάδες μου» (2) Δυνατότητες Δημιουργίας (3) Αναζήτησης Ταξινόμησης Συμμετοχής (4) Αποχώρησης (5) Συμμετοχή (4) Περιγραφικά στοιχεία (6) Δημόσια Ομάδα άμεσα Ιδιωτική Ομάδα μετά από έγκριση (διαχειριστής) 12

Εκπαιδευτικές κοινότητες (3) Βασικά χαρακτηριστικά Ομάδες (συνέχεια…) Μετά την επιλογή συγκεκριμένης ομάδας, διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία Σύντομη περιγραφή της ομάδας (4) Παρουσίαση του διαχειριστή (3) Αρχεία που έχουν αναρτηθεί από τα μέλη της ομάδας (1) Συζητήσεις μελών της ομάδας (1) Δημόσια /ιδιωτική ομάδα (2) Συμμετέχοντα μέλη (1) Προσκλήσεις συμμετοχής (1) Ανάρτηση δημοσίευσης (5) Παροχή RSS συνδέσμου 13 Αναλυτικά στοιχεία ομάδας

Εκπαιδευτικές κοινότητες (4) Ενδεικτικοί τρόποι αξιοποίησης Σχεδιασμός εκπαιδευτικών σεναρίων μέσα από ομαδική εργασία Συνεργατική παραγωγή και συνδιαμόρφωση εκπαιδευτικού υλικού Άμεσα προσβάσιμο Ενσωμάτωση στην καθημερινή εκπαιδευτική πρακτική Δράσεις εξωστρέφειας και δημοσιότητας εκπαιδευτικών και σχολικών δράσεων Δίαυλος επικοινωνίας και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των οποίων οι ανάγκες διαφοροποιούνται επαγγελματική/εκπαιδευτική εμπειρία ανομοιογένεια στην αρχική εκπαίδευση Διάχυση πετυχημένων εκπαιδευτικών πρακτικών 14

Εκπαιδευτικές κοινότητες (4) Ενδεικτικοί τρόποι αξιοποίησης Δραστηριοποίηση εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων ανάδειξη της αλληλεπίδρασης και της αλληλεξάρτησης των διαφόρων γνωστικών αντικειμένων Οργάνωση & υποστήριξη επιμορφωτικών δράσεων αντιμετώπιση του έντονου ρυθμού απαξίωσης των γνώσεων Διάχυση πρακτικών λύσεων Αξιοποίηση και βελτίωση της λειτουργικότητας των ΤΠΕ των σχολικών μονάδων Προσωπικά ενδιαφέροντα εκπαιδευτικών Π.χ., προγραμματισμός… Ανάδειξή τους προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας Εκτέλεση δράσεων Ανάπτυξη εφαρμογών, σχεδιασμός δικτυακών τόπων κλπ Συστηματική συμμετοχή σε συλλογικές δράσεις αξιολόγησή με χρήση κατάλληλου ερωτηματολογίου 15

Ενδεικτικό παράδειγμα (1) Ψηφιακά Μαθήματα - LAMS 16 Ψηφιακά Μαθήματα – Κοινότητα LAMS Ελλήνων Εκπαιδευτικών – Λειτουργεί 3 συναπτά έτη (Απρίλιος 2010) – Περιλαμβάνει 393 εκπαιδευτικούς - μέλη – Περιέχει 25 αρχεία – Διαχειρίζεται από 10 εκπαιδευτικούς – μέλη του ΠΣΔ – 38 συνολικά θέματα συζητήσεων με 90 απαντήσεις – Ιστολόγιο στην ηλεκτρονική διεύθυνση

Ενδεικτικό παράδειγμα (2) European Projects Community – Δίκτυο Υποστήριξης Κοινότητας ΕΠ 17 European Projects Community – Δίκτυο Υποστήριξης Κοινότητας ΕΠ – Λειτουργεί 2 έτη (Μάιος 2011) – Περιλαμβάνει 180 εκπαιδευτικούς - μέλη – Περιέχει 14 αρχεία – Ιστολόγιο στην ηλεκτρονική διεύθυνση με πάνω από 700 δημοσιεύσεις στο διάστημα λειτουργίας

Σύνοψη Ιστολόγια (blogs) και εκπαιδευτικές κοινότητες 18 Βασική υπηρεσία ΠΣΔ Ενθάρρυνση χρήσης για διάχυση Εκπαιδευτικών εμπειριών Πετυχημένων εκπαιδευτικών πρακτικών Κοινή δραστηριοποίηση εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων Παράκαμψη αυστηρών διαχωρισμών στα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος Αξιοποίηση Αναβάθμιση της διδακτικής και μαθησιακής διαδικασίας Επικαιροποιημένη παρουσίαση & νέα χαρακτηριστικά

Ερωτήσεις Ιστολόγια (blogs) και εκπαιδευτικές κοινότητες 19