ΟΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΗΓΗ 1:ΔΑΒΕΤΑΣ ΑΡΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η εκκλησια τησ Καπνικαρεασ
Advertisements

ΟΙΚΙΕΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΡΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΡΑΣ.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΠΑΡΤΑΛΗΣ ΤΙΤΟΣ ΜΙΝΙΣΣΑΛΙ
ΕΛΕΝΗ.  Η Αγορά ήταν, στις αρχαίες ελληνικές και ρωμαϊκές πόλεις, το οικονομικό, διοικητικό, κοινωνικό και πνευματικό κέντρο του άστεως. Στην αγορά γινόταν.
Ιστορία της Αρχιτεκτονικής
ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ
Κεφάλαιο 5ο IV Εικαστικές τέχνες και μουσική
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης
ΡΟΤΟΝΤΑ-ΚΑΜΑΡΑ-ΓΑΛΕΡΙΑΝΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ
Ρωμαϊκά κτίσματα στην Θεσσαλονίκη
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΜΝΗΜΕΙΑ & ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Παναγιώτης Στεμπίλης Ε΄ Τάξη 43ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας
ΡΟΤΟΝΤΑ,ΑΝΑΚΤΟΡΑ ΓΑΛΕΡΙΟΥ,ΚΑΜΑΡΑ
ΒΕΝΕΤΙΑ.
Αρχαίοι ελληνικοί ναοί
εποχές στην ευρωπαϊκή αλλά και στην παγκόσμια ιστορία.
7. Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης
Οι Έλληνες κατακτούν τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους.
ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
Μνημεία & Αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης
Βαγγέλης αθανασιου κατερινα βουτσα
Διαμαντίδου Χρυσή Β ’ Γυμνασίου Μάθημα Ιστορίας
Το Κάστρο της Μονεμβασιάς
ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ.
ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΣΤΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ SPANGEN ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ, ΟΛΛΑΝΔΙΑ
Ροτόντα, Καμάρα, ανάκτορο Γαλέριου
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΡΥΘΜΟΣ ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΜΗΜΑ: 3
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
Τα Ρωμαϊκά Μνημεία στην Ελλάδα
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο
Εικαστικό εργαστήρι ΣΦΑΚΙΑ
ΤΟ ΚΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΜΥΡΤΙΑΣ ΑΙΤΩΛΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Ιστορία της Βυζαντινής Αρχιτεκτονικής (4ος – 15ος αι.)
Εισαγωγή στη Βυζαντινή Αρχιτεκτονική:
Ρωμαϊκά μνημεία στην Θεσσαλονίκη
Μέση βυζαντινή περίοδος ( )
ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΠΑΜΜΕΓΙΣΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ
Αξιοθέατα και μνημεία των λαών της Ευρώπης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ. Σχολικό έτος Κατερίνα Γαλλιού ΣΤ’2.
Λευτέρης Δάλπης 1 ο πρότυπο Πειραματικό Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Τάξη: Ε’
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός Άννα Αργυροπούλου 1 ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Τάξη: Στ2 Έτος:
Η Ακρόπολη και τα μνημεία της
2.Αρχιτεκτονική του χριστιανικού ναού
Ο ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ. Χρόνος Ανέγερσης Ο Ιερός Ναός της Αγίας Αικατερίνης κτίστηκε στα μέσα του 11ου αιώνα.
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!
Αρχαιολογικό Πάρκο Πάφου
ΜΝΗΜΕΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΞΕΝΑΓΟΥ
Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
Κεφ. 2. Το νόημα και η εξέλιξη της χριστιανικής λατρείας
Ναός του Αγίου Παντελεήμονος Θεσσαλονίκης!
Ρομανική τέχνη και βυζαντινή τέχνη
ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Αγία Σοφία Συγγραφέας Ελένη Π..
Η ΡΩΜΑΪΚΗ ΑΓΟΡΑ.
Η ρωμαϊκή αγορά της Αθήνας
Η ρωμαϊκή αγορά.
Αφεντικό Μονή Παντάνασσας
Η ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
Πρόταση τριήμερης εκδρομής
ΚΑΣΤΡΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ: ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ή ΖΩΝΤΑΝΟ ΠΑΡΟΝ; Το κάστρο του Μυστρά Ο Μυστράς, γνωστός και ως Μυζηθράς στο Χρονικόν του Μορέως, ήταν μία.
Ρωμαϊκή Αγορά Θεσσαλονίκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΜΠΗΙΑ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Τ.Ε.  ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΜΝΗΜΕΙΑΚΗ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΒΥΖΑΝΤΙΝΩΝ.
Η Κωνσταντινούπολη οχυρώνεται και στολίζεται με έργα τέχνης Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης 2013.
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΟΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ:ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΗΓΗ 1:ΔΑΒΕΤΑΣ ΑΡΗΣ ΠΗΓΗ 2:ΔΑΧΤΥΛΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ:ΔΑΡΑΤΟΣ ΣΠΥΡΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ:ΓΡΑΦΑΚΟΣ ΗΡΑΚΛΗΣ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1)ΠΡΟΛΟΓΟΣ - ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ 2)ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ 3)ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 4)ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΡΙΩΝ 5)ΒΙΝΤΕΟ 6)ΑΦΙΣΑ 7)ΕΠΙΛΟΓΟΣ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΑΡΧΙΚΑ ΩΣ ΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ PROJECT ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ << ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΗΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΡΑΝΟΞΥΣΤΕΣ >> ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ. ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΑ ΒΗΜΑΤΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΝ 1)ΤΗ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ ΟΡΟΦΩΝ 2)ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΚΑΙ ΡΩΜΑ΄Ι΄ΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.ΤΕΛΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΩΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΔΗΜΙΟΡΓΩΝΤΑΣ ΕΝΑ POWER POINT.

ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ Η ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ PROJECT ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ.

όταν αυτός έγινε η πρωτεύουσα του δεσποτάτου του Μωρέως. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Σπίτια στο Βυζάντιο Για την περίοδο από τον 5ο αι. π.Χ. ως το 1000 μ.Χ., υπάρχουν μόνο έμμεσες, φιλολογικές μαρτυρίες. Μαθαίνουμε ότι ο Μ. Κωνσταντίνος έχτισε οικίες πολυτελείς, εφάμιλλες με τις μεγαλοπρεπέστερες ρωμαϊκές, ότι τα σπίτια μπορεί να ήταν και πενταώροφα και με πολύχρωμη πρόσοψη, για να ομορφαίνουν την πόλη και να ψυχαγωγούν τους διαβάτες. Παλαιοχριστιανική οικία που αποκαλύφθηκε στη Θεσσαλονίκη, και που ήταν σε χρήση από τον 5ο μέχρι τον 9ο αι. μ.Χ., επιβεβαιώνει την πληροφορία ότι τα σπίτια αυτής της περιόδου ακολουθούν τη ρωμαϊκή μορφολογία έχοντας κήπο και χώρους διαρρυθμισμένους γύρω από εσωτερική αυλή. Τα χρόνια από το 1000 μέχρι το 1453 είναι περίοδος φτώχειας για το Βυζάντιο. Το 1042 ο λαός της Κωνσταντινούπολης λεηλατεί το θησαυροφυλάκιο στο παλάτι. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο ιστορικός Νικηφόρος Γρηγοράς, οι Παλαιολόγοι τρώνε σε σκεύη από πηλό, το πολύ από κασσίτερο. Ό,τι απόμεινε και μελετήθηκε ως αστικό βυζαντινό σπίτι φαίνεται πως ανήκε στη μεσαία τάξη και στους ευγενείς της περιόδου, όπως το μεγαλοαστικό σπίτι του 12ου αιώνα, που σώθηκε στο Μελένικο της Βουλγαρίας. Ύστερα μεσαιωνικά δείγματα σπιτιών βρίσκονται στον Μυστρά, όταν αυτός έγινε η πρωτεύουσα του δεσποτάτου του Μωρέως.

Ρωμαϊκή Αρχιτεκτονική Η Ρώμη παρουσίασε μεγάλη οικοδομική δραστηριότητα: νέες πόλεις χτίζονται, ενώ η πρωτεύουσα ανοικοδομείται και στολίζεται με αγορές, θέατρα και ναούς. Οι οικοδομές χτίζονται με τούβλα και επικαλύπτονται με πολύχρωμα μάρμαρα. Η αγορά στολίζεται με μεγαλόπρεπα κτίρια, κύρια έκφραση του αυτοκρατορικού γοήτρου. Στα χρόνια των Φλαβίων χτίζεται το Κολοσσαίο, ένα τεράστιο αμφιθέατρο. Αξιοθαύμαστο για το μέγεθος και τη μεγαλοπρέπεια του είναι το Πάνθεον, έργο των χρόνων του Αδριανού. Μεγάλη επιτυχία γνώρισε ένας νέος τύπος μνημείου, η θριαμβική αψίδα. Ορθωνόταν για την υποδοχή των θριαμβευτών και την ανάμνηση των πολεμικών θριάμβων της Ρώμης. Από τον 3ο αι. μ. Χ. κι έπειτα, εγκαταλείπονται οι ελληνικοί ρυθμοί στην αρχιτεκτονική και κάνουν την εμφάνιση τους εκείνα τα στοιχεία που θα επικρατήσουν αργότερα στη βυζαντινή τέχνη. Οι Ρωμαίοι δείχνουν προτίμηση για επιβλητικά δημόσια οικοδομήματα, όπως βασιλικές στοές, θέρμες κτλ. Η αρχιτεκτονική ήταν η τέχνη με την οποία ασχολήθηκαν ιδιαίτερα οι Ρωμαίοι...

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Η Ρωμαϊκή αρχιτεκτονική χαρακτηρίζεται από τα ακόλουθα στοιχεία: α) Τελειοποίηση των οικοδομικών υλικών. Ανακάλυψαν ένα μείγμα από ασβέστη, άμμο, χαλίκια ή μικρά σπασμένα κεραμίδια, ιδιαίτερα ανθεκτικό, το Ρωμαϊκό σκυρόδεμα - λατ. opus caementicium, με βασικό συστατικό την ποζολάνη. Το χρησιμοποίησαν για γέμισμα των τοίχων οι οποίοι εξωτερικά ήταν πλινθόκτιστοι ή λιθόκτιστοι. Στη συνέχεια, την επιφάνεια των τοίχων την κάλυπταν με ασβεστοκονίαμα ή με πλάκες μαρμάρου. β) Τάση προς το μνημειακό γ) Προτίμηση στα καμπυλόγραμμα αρχιτεκτονικά στοιχεία -αψίδα, καμάρα, σφαιρικός θόλος- σε αντίθεση με την ελληνική αρχιτεκτονική που χρησιμοποίησε τις ευθείες και σπάνια τις καμπύλες για την κατασκευή των μνημείων. Αυτή η προτίμηση διευκολύνθηκε ιδιαίτερα από τα νέα οικοδομικά υλικά που χρησιμοποίησαν, ενώ παλαιότερα τέτοιες μορφές ήταν πολύ πιο δύσκολο και κοστοβόρο να σχηματιστούν. δ) Κυριαρχία του κορινθιακού ρυθμού. Οι Ρωμαίοι αρχιτέκτονες από τους ελληνικούς ρυθμούς χρησιμοποίησαν ιδιαίτερα τον κορινθιακό.Στους αυτοκρατορικούς χρόνους προχώρησαν στην διαμόρφωση ενός νέου τύπου κιονόκρανου. Επρόκειτο για μία σύνθετη μορφή του κορινθιαού που συνδύαζε τα παλιά στοιχεία, δηλαδή τον κάλαθο και τα φύλλα της ακάνθυ, με τις έλικες του ιωνικού κιονόκρανου στο επάνω μέρος της. Παραλλαγή αυτού του τύπου ήταν η αντικατάσταση των ελίκων με φύλλα φοίνικα.

ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΤΗΣ ΣΗΡΑΓΓΑΣ Στην πραγματικότητα, η σήραγγα δεν είναι μια αλλά τρεις - δυο για τρένα και μια μικρότερη βοηθητική. Η διάνοιξη άρχισε από την αγγλική πλευρά το Δεκέμβριο του 1987 και από τη γαλλική πλευρά τρεις μήνες αργότερα. Τα τεράστια σκαπτικά μηχανήματα με τις περιστρεφόμενες κοπτικές κεφαλές χρειάστηκαν ένα μήνα δουλειάς για κάθε χιλιόμετρο. Συνολικά απαιτήθηκαν τρία χρόνια δουλειάς. Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ Οι σήραγγες ανοίχτηκαν σε μέσο βάθος, κάπου 45 μέτρα κάτω από το θαλάσσιο πυθμένα. Όταν τα δύο τμήματα της βοηθητικής σήραγγας πλησιάσαν μεταξύ τους στα 100 μέτρα απόσταση, ανοίχτηκε μια μικρή σήραγγα με τα χέρια, για να τα συνδέσει. Οι εργάτες των δυο χωρών συναντήθηκαν στα τέλη του 1990. Ανάλογες συναντήσεις στις σιδηροδρομικές σήραγγες πραγματοποιήθηκαν στις 22 Μαϊου και 28 Ιουνίου του 1991. ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ Επτά μήνες αργότερα συνδέθηκαν ολοκληρωτικά και οι τρεις σήραγγες και ήσαν έτοιμες να καθαριστούν και να υποδεχθούν τις σιδηροτροχιές. Ταυτόχρονα άλλα συνεργεία ετοίμασαν τους αντίστοιχους σταθμούς στο Φόλκστον της Αγγλίας και κοντά στο Καλέ της Γαλλίας. Τα εγκαίνια της Σήραγγας της Μάγχης έγιναν στις 6 Μαϊου του 1994 από τον πρόεδρο Μιτεράν και τη βασίλισσα Ελισάβετ.

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΠΟΔΗΛ. ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΜΑΞΙΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΛΕΩΦ. ΣΥΝΟΛΟ 1Η ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ 15΄ 11 25 2 38 2Η ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑ 15΄ 15 71 5 93 ΣΥΝΟΛΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΦΟΡΤΟΣ 8 104 384 28 524

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΑΣ ΙΣΟΓΕΙΑ ` ΔΥΩΡΟΦΑ ΤΡΙΟΡΟΦΑ ΤΕΤΡΑΟΡΟΦΑ ΠΕΝΤΑΟΡΟΦΑ ΣΥΝΟΛΟ 1 στενο 2 4 10 5 3 24 2 στενο 8 9 1 25 6 12 19 49

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΤΙΣΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΙΣΟΓΕΙΑ ΔΥΩΡΟΦΑ ΤΡΙΟΡΟΦΑ ΤΕΤΡΑΟΡΟΦΑ ΠΕΝΤΑΟΡΟΦΑ ΣΥΝΟΛΟ 1 ΣΤΕΝΟ 13 6 19 2 ΣΤΕΝΟ 10 9 1 20 23 15 39

ΒΙΝΤΕΟ

ΑΦΙΣΑ

ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΑΝΑΓΓΗΛΕΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΤΙΡΙΩΝ ΚΑΘΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.