Χάσαμε την γάτα Σελ. 56-57.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία παρουσίασης:
Advertisements

Ομαδική εργασία πάνω στη θεματική προσέγγιση: Οι κατοικίες και η εξέλιξη τους- Η γειτονιά του προνηπιακού τμήματος (κ.Κατερίνα)
Δημιουργία παρουσίασης:
Ελληνικά στο ΤΕΠΑΚ1 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ ΚΕΝΤΡΟ ΓΛΩΣΣΩΝ • ΣΗΜΕΡΑ • ΑΥΡΙΟ • ΧΤΕΣ.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Δημιουργία παρουσίασης:
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Παρίσι!Μία πόλη γεμάτη αξιοθέατα!!!!
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
Το Φθινόπωρο Αιμιλία Αριστείδου.
Όργωμα - σπορά Αιμιλία Αριστείδου.
Ελιά & ελαιόλαδο Αιμιλία Αριστείδου.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Ο αριθμός 4 Αιμιλία Αριστείδου.
Δημιουργία παρουσίασης:
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Δημιουργία παρουσίασης:
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Δημιουργία παρουσίασης:
3ο Γυμνάσιο Πτολεμαΐδας Σπόντης Α.
Τα Επαγγέλματα Αιμιλία Αριστείδου.
Αναπτύσσοντας Μαθηματικές Έννοιες
Θέατρο σκιών.
Αντίο Θάλασσα σ. 22 – 23.
Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 Άσκηση 5.
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μήλα και καμήλα Τα μήλα είναι πάνω στη μηλιά. Ένας παππούς τα κόβει και τα δίνει στο παιδί λέγοντας του: -Πάρε τα μήλα. -Τι είναι παππού; H καμήλα;
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
Γάτα και παπαγάλος Σελ
Ένα ζιζάνιο στη ζύμη Νικολάου Έλενα.
Θαλασσινό σχολείο Γ’ τάξη.
Ο ΑΡΙΘΜΌΣ 3 Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Φόντο τα 3 γουρουνάκια και δίπλα τους ο αριθμός 3. Γεια σας παιδιά! Ναι καλά το καταλάβατε είμαστε τα 3 γουρουνάκια.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ
ΠΑΤΑ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟ f5 ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Τα Ζώα της Φάρμας! ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Τιτίνα, η κότα σ
Παραδοσιακά παιχνίδια
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Τ Ο ΤΡΊΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ένα κορίτσι η Ειρήνη και δίπλα της παρουσιάζει το τρίγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Είμαι η Ειρήνη.
Φυσικές Επιστήμες Θερμότητα. Άσκηση 1 Φόντο η κουζίνα ενός σπιτιού. Πάνω στον πάγκο υπάρχουν υλικά : νερό, γάλα, χυμός, λάδι. Μιλά ένα αγόρι. Γεια σας.
Το ρομπότ πυροσβέστης !! Πολυτεχνείο Κρήτης Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών και Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Αντρέας Κουκκουλλής Χανιά 2013.
ΑΡΧΙΣΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Lesson 9 GRE101- GREEK ΜΑΘΗΜΑ 9. Auxiliary verb like/ dislike Questions: Σ’ αρέσει αυτή η ομπρέλα; Σας αρέσει αυτό το αυτοκίνητο; Answers: Ναι, μ’ αρέσει.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 17 Ο Ιησούς υπερασπίστηκε και εξύψωσε τις γυναίκες και τα παιδιά στην καινούρια ανθρωπότητα Μπραϊμάκης Αχιλλέας.
Ο αετός και το αηδόνι Customer Needs. Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας αϊτός που είχε για γείτονα ένα αηδόνι το όποιο κελαιδούσε πιο ωραία και από τα.
Μαθηματικά ΣΤ΄ τάξης Δίκαιη μοιρασιά! Διαίρεση φυσικών και δεκαδικών αριθμών.
Μια γατούλα έχω εγώ ποπό! Να τη χαρώ έχει γούνα τρυφερή παίζει, τρέχει εδώ κι εκεί.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
Ο ΑΙΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ Παιδιά και μεγάλους!!! Μια ιστορία που
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Δημιουργία ηλεκτρονικού βιβλίου
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η ιστορία της Κοκκινοσκουφίτσας
Πάμε για ψώνια; (6) Βιβλίο σελ.48-50
Δ2 Δανάη Διαμαντοπούλου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
για να σχηματίσω τη λέξη
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΟΝΟΜΑ ……………………… …………….………. Ζωγράφισε τα γράμματα και το αεροπλάνο. αααα ε Διάβασε όλες τις φωνούλες και βάλε σε κύκλο τις φωνούλες ε ΑΑΑΑ τ και α …… μ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χάσαμε την γάτα Σελ. 56-57

Άσκηση 1 Άσκηση 2 Άσκηση 3 Άσκηση 4 *Επιλογή

ΑΣΚΗΣΗ 1 Φόντο δρόμος μιας γειτονιάς και παιδιά που βρίσκονται εκεί. Μιλά η κυρία χελιδόνα. Από το πρωί είναι όλοι στο δρόμο γιατί χάθηκε η γάτα! Εγώ όμως ξέρω που πήγε, το μόνο που θα χρειαστώ είναι να μάθω την φωνούλα Χ κεφαλαίο και χ μικρό!

Ακολούθησε με πατώντας πάνω στην φωνούλα Χ, χ. Βλέπουμε ένα μακρύ δρόμο με γράμματα. Το χελιδόνι πετά ψηλά πάνω από το δρόμο και λέέι τα εξής: Ακολούθησε με πατώντας πάνω στην φωνούλα Χ, χ.

Χ σ χ Ν α Γ Χ η η Χ Χ χ ζ χ

ΑΣΚΗΣΗ 2 Ο δρόμος βγάζει σε ένα κήπο γεμάτο χελιδόνια. Το κάθε χελιδόνι έχει γραμμένη στην κοιλιά του μια λέξη. Η κυρία χελιδόνα μιλά: Θα πρέπει να μαζέψουμε τα χελιδόνια που η λέξη τους αρχίζει από Χ, χ για να μας οδηγήσουν στην χαμένη γάτα.

χαρτοσακούλα τετράδιο χαρτόνι υπολογιστής χελιδόνι πύργος χαρταετός χαρτί μπανάνα χόρτα

ΑΣΚΗΣΗ 3 Τα χελιδόνια μας οδηγούν σε ένα σπίτι. Για να ανοίξει η πόρτα θα πρέπει να φτιαχτεί το παζλ με τις λέξεις. Η κυρία χελιδόνα μιλά: Η γάτα που χάθηκε ίσως βρίσκεται σε αυτό εδώ το σπίτι. Για να ανοίξει η πόρτα όμως θα πρέπει να φτιάξεις τις σπασμένες λέξεις.

χα λά νο _ _ _ _ _ _ τα χόρ _ _ _ _ _ να χε λώ _ _ _ _ _ _ πό δι χτα _ _ _ _ _ _ _

ΑΣΚΗΣΗ 4 Ανοίγει η πόρτα του σπιτιού. Βλέπουμε μια γάτα να πίνει τσάι. Μιλά η γάτα: Γεια σας! Εγώ είμαι η γάτα που χάθηκε. Όμως δεν μπορώ να επιστρέψω στο σπίτι αν δεν βρώ την φωνούλα Χ, χ και να την ξαναγράψω στις λέξεις!

_αρτοπετσέτα _αίρομαι λα_ανικά λά_ανα _υμός _τίζω

Μόλις τα παιδιά κάνουν την άσκηση η γάτα επιστρέφει πίσω στην γειτονιά της. Μιλά η κυρία χελιδόνα: Ευχαριστώ που με βοήθησες να βρω την γάτα και να την επιστρέψω πίσω στα παιδιά.