Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ”
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (LOGISTICS)
Σελ. 1/16 Μελέτη για την Υλοποίηση Γενικού Εμπορικού Μητρώου Επιχειρήσεων (Γ.Ε.ΜΗ.) Αθήνα, 28/06/2003 Εισηγητής: Σ. Πάγκαλος, Διευθυντής Temagon.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Κατεύθυνση Τεχνολογιών Ηλεκτρονικών και Κινητών Υπηρεσιών
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης
Μάθημα: Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Τμήμα ΔΕΤ, 6ο Εξάμηνο Σπουδών 1 Γενικές Κατευθύνσεις Εργασίας Ι Αξιοποίηση άρθρου [Gardner & Cooper 2003] για τον.
Management Κώστας Γαλανάκης Διδάκτορας Μηχανικός Συστημάτων Καινοτομίας και Σχεδίασης & Ανάπτυξης Νέων Προϊόντων.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΤO YΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ 3 Βήματα προς όφελος του Πολίτη.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Επιχειρηματική Αξιοποίηση Ερευνητικών Αποτελεσμάτων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Πρόγραμμα «Έργο Αθήνα» ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
07/12/2006 Η ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
20/03/2008 Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ “ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ” Κατερίνα Πραματάρη Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Web-based πλατφόρμες συνεργασίας στον κατασκευαστικό κλάδο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Διοίκηση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Συνεργατικό Ηλεκτρονικό Εμπόριο Για το μάθημα.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΝΟΜΗΣ & ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων
1. ΝΕΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
1 Η έννοια της διανομής υλικών. 2 Επιχειρησιακή Εφοδιαστική (Business Logistics) Απόθεμα (Inventory) Μέσα μεταφοράς (transportation) Διεξαγωγή παραγγελιών.
Ο δεκάλογος του Επιχειρηματία στην Ψηφιακή Οικονομία Δίκτυο Ελληνικών Καταναλωτικών Οργανώσεων δ-Ε.ΚΑΤ.Ο. Τηλ: Fax:
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων 1.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Τρίτη 11-1,
1 Διοίκηση Έργων και Προγραμμάτων ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Καθηγητής Κωνσταντίνος Γ. Ζωγράφος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι – Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας 1 Μαθηματικά Διοικητικής Επιστήμης Ι Διδακτικό Προσωπικό: Λέκτορας Χρήστος.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση
1. ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ποσοτικές Μέθοδοι στα Οικονομικά & Διοίκηση Quantitative.
22/02/2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Αναπλ. Πρόεδρος Τμ. Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας Οικονομικό.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γεώργιος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη 1.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
Επιχειρησιακός Σχεδιασμός και Διαχείριση Έργων
Επιχειρηματικότητα: Θεωρία και Πράξη
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Καλωσόρισμα ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε.) Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθηγητής Γεώργιος Ι. Δουκίδης Λέκτορας Κατερίνα Πραματάρη (gjd@aueb.gr & k.pramatari@aueb.gr) Φεβρουάριος 2005, Αθήνα

Περιγραφή του Μαθήματος Η αλματώδης ανάπτυξη του Internet και των ηλεκτρονικών συναλλαγών έχουν αλλάξει ριζικά το τοπίο της επιχειρηματικής δραστηριότητας και επικοινωνίας μεταξύ επιχειρηματικών εταίρων, επιχειρήσεων και καταναλωτών. Το Internet σε συνδυασμό με νέες τεχνολογικές υποδομές και επιχειρηματικά μοντέλα παρέχουν δυνατότητες για: αυτοματοποίηση διεπιχειρησιακών συναλλαγών (π.χ. παραγγελία) δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων (π.χ. AMAZON) αναδιοργάνωση της εφοδιαστικής αλυσίδας Το συγκεκριμένο μάθημα καλύπτει ακριβώς τα θέματα αυτά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΗΕ) μέσα από μία διεπιστημονική προσέγγιση, επιχειρηματική και τεχνολογική.

Οι Δύο Σημαντικές Κατηγορίες του Η.Ε. Επιχείρηση-καταναλωτή (business to consumer, B2C), όπου στο μάθημα θα εξετασθεί το μοντέλο του ηλεκτρονικού καταστήματος που προωθεί και πωλεί προϊόντα/υπηρεσίες μέσω ενός ολοκληρωμένου site σε καταναλωτές. Επιχείρηση-επιχείρηση (business to business, B2B), όπου στο μάθημα θα εξετασθεί το μοντέλο της ηλεκτρονικής συνεργασίας μεταξύ επιχειρηματικών εταίρων για αυτοματοποίηση της διαδικασίας ζήτησης – προμήθειας, της ανταλλαγής εμπορικών παραστατικών κ.λ.π.

Στόχοι του Μαθήματος Να αποκτήσουν οι φοιτητές το αναγκαίο εννοιολογικό και θεωρητικό υπόβαθρο του Η.Ε. Κατανοώντας την ανάγκη αλλά και την πρόκληση της διεπιστημονικής προσέγγισης. Να κατανοήσουν οι φοιτητές τα τεχνολογικά θέματα που σχετίζονται με την ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικού εμπορίου καθώς και την αρχιτεκτονική των εφαρμογών αυτών (B2C και Β2Β), αλλά και να εξοικειωθούν με τη χρήση ενός λογισμικού πακέτου ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων στο Web. Να κατανοήσουν οι φοιτητές τους κρίσιμους παράγοντες και τα οφέλη που σχετίζονται με την αποτελεσματική διαχείριση πρωτοβουλιών Η.Ε. και να μπορούν να αξιολογήσουν μια δεδομένη στρατηγική ή επιχειρηματικό μοντέλο Η.Ε., αλλά και να μπορούν να εντοπίσουν αναδυόμενα επιχειρηματικά μοντέλα, μεθόδους και στρατηγικές.

Βιβλίο, Φροντιστήρια & Βαθμολογία E. Turban, J. Lee, D. King, H.M. Chung “Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Αρχές-Εξελίξεις-Στρατηγική από τη σκοπιά του Manager”, Εκδόσεις Μ. Γκιούρδας Θα πραγματοποιηθούν εργαστηριακά μαθήματα στα πλαίσια των οποίων οι φοιτητές θα έχουν την ευκαιρία να εξοικειωθούν με τη χρήση ενός εμπορικού λογισμικού ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων στο Web, το οποίο θα χρησιμοποιήσουν στην εκπόνηση της εργασίας (υπεύθυνος: Παύλος Βλάχος). Τελικός βαθμός: Εργασία / project 30 % Τελικές Εξετάσεις 70%