Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΥΠΡΟΥ
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
Παρουσίαση Διαθεματικής Εργασίας σε PowerPoint
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Εκπαίδευση, επιμόρφωση και αξιολόγηση
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Σχεδιασμός και Εκφώνηση Προφορικών Παρουσιάσεων. Οικοδόμηση της Καριέρας σας με Προφορικές Παρουσιάσεις Επιδείξτε τις Ικανότητές Σας Σκεφτείτε Γρήγορα.
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Τεχνικές Παρουσίασης Hans-Peter Osterhold – Hessenkolleg Wetzlar.
Γενικό πλαίσιο παρουσιάσεων Διάρκεια παρουσιάσεων: 10 λεπτά με 5 λεπτά για ερωτήσεις Φόρματ παρουσιάσεων: PowerPoint ή αντίστοιχο πρόγραμμα Αριθμός ομιλητών:
Μοντέλο Διδασκαλίας Φυσικών Επιστήμων, για την Υποχρεωτική Εκπαίδευση, στην Κατεύθυνση της Ανάπτυξης Γνώσεων και Ικανοτήτων. Π. Κουμαράς.
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
Διαχείριση εργασιακού άγχους στην EDUCACONSULT M&J Consulting Παρντουμπίτσε, Δημοκρατία της Τσεχίας
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Δημιουργία Διαφανειών
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
HELP INDICATOR Κάντε ένα διάλειμμα, Δοκιμάστε ένα LightBite Have a break, have a LightBite Tο παρόν.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής Διάλεξη 11 Οργάνωση Έργου,
Συμβουλές για επιτυχημένη Πτυχιακή/Διατριβή Γεώργιος Χατζημηλιούδης Κε.Δι.Μα. Ταχύρρυθμα μαθήματα Εαρινό Εξάμηνο
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Τα χαρακτηριστικά των καλών παρουσιάσεων
Δημιουργία Παρουσίασης Εισαγωγή Η ανάγκη παρουσίασης της εργασίας σας Θα μάθετε διάφορους τρόπους για να παρουσιάσετε την εργασία σας Το σχετικό υπόβαθρο.
Κανόνες Καλής Συμπεριφοράς στο διαδίκτυο. γρά φ Xρησιμοποιήστε την ίδια ευγένεια που θα δείχνατε αν είχατε µια προσωπική επικοινωνία. Ακολουθείστε τους.
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εισαγωγή στις τεχνικές παρουσιάσεων Δρ. ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΔΔΑ.
Δημόσια ή ανοικτή συζήτηση ή συζήτηση με ακρoατήριο (open forum) Είναι η οργανωμένη συζήτηση ενός αμφιλεγόμενου θέματος από μικρή ομάδα ατόμων, τα οποία.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Εισηγητές: Βαλεντίνα Τουμάνιου Ζαχαρίας Ιωάννου Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
Κύρια βήματα της έρευνας Πρωτόκολλο έρευνας
Προφορική επικοινωνία
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Σχολική Χρονιά
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΥΚΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Χριστίνα Παπαζήση Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04.
Εκπαίδευση και μειονότητες
Project.
Παρουσιάσεις με Αντίκτυπο (High Impact Presentations)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνικές προφορικών παρουσιάσεων Εντατικά μαθήματα ΚΕΔΙΜΑ Εαρινό 2014 Δρ. Κωνσταντίνος Τσουρής

Προκαταρκτικό πρόγραμμα  Θεωρητικές πτυχές παρουσιάσεων, με επίκεντρο τις παρουσιάσεις μελετών, πτυχιακών και διατριβών μπροστά σε ακροατήριο ή σε επιτροπή.  Διάλειμμα  Παρουσίαση τρόπων αντιμετώπισης του λεγόμενου ‘φόβου σκηνής’  Πρακτική εξάσκηση

Αντικείμενα  Προφορική παρουσίαση μελέτης/πτυχιακής/διατριβής  Επικοινωνία με το ακροατήριο  Η γλώσσα του σώματος (body language)  Προετοιμασία του ομιλητή  Οργάνωση και ανάπτυξη υλικού  Ορθή επιλογή μέσων παρουσίασης (τεχνολογία, posters, διαφάνειες, κτλ.)  Διάρκεια  Δομή  Ηθικά ζητήματα  Ο ρόλος της επιτροπής κρίσης  Χρήση πολυμέσων για δημιουργία και εκτέλεση παρουσιάσεων (PowerPoint, Web 2.0, Posters)  Φόβος σκηνής, γλωσσοφοβία και άγχος – πώς καταπολεμούνται;

το Α και το Ω μιας παρουσίασης...  ξεκΆθαρος στόχος  γνΏση αντικειμένου

Είδη παρουσιάσεων  Ατομική / ομαδική  Παρουσίαση εργασίας  Παρουσίαση πτυχιακής / διατριβής (viva) 

Επικοινωνία με το ακροατήριο  Εξασφάλιση και διατήρηση ενδιαφέροντος  Ευφράδεια λόγου  Γνωστικό και γλωσσικό επίπεδο ακροατηρίου  Κι αν το ακροατήριο χασμουριέται;;;  Σαφήνεια  Χρήση δεικτών για προσανατολισμό  Προσαρμογή στο ακροατήριο και στον χώρο  Επαγγελματισμός

Η γλώσσα του σώματος  Δείχνει την κατάσταση του ομιλητή  Να νιώθουμε άνετα χωρίς να χάνουμε τον επαγγελματισμό μας  Τεχνικές ελέγχου άγχους – φόβου σκηνής

Προετοιμασία  Απαραίτητη, ιδίως για άπειρους ομιλητές  Απουσία χρόνου για αυτοσχεδιασμό κατά την παρουσίαση  Ετοιμασία προσχεδίου  Ενδελεχής έρευνα  Έλεγχος συντακτικού / γραμματικής  Αποφυγή συντμήσεων / πλατειασμού  Ορθή χρήση βιβλιογραφίας

Οργάνωση και ανάπτυξη υλικού  Η δομή μιας παρουσίασης διαφέρει αναλόγως του τύπου και σκοπού της  Δομημένη / Εστιασμένη  Σκοπός: η οργάνωση να βοηθά το ακροατήριο να παρακολουθεί

Δομή  Εισαγωγή  Γενική παρουσίαση θέματος  Σαφής έκθεση σκοπών και στόχων  Ανάλυση – παραδείγματα  Σύνοψη  Ερωτήσεις ακροατηρίου – πώς τις αντιμετωπίζουμε;  Αυτοπεποίθηση  Επάρκεια  Ειλικρίνεια

Επιλογή μέσων παρουσίασης  Πολυμέσα (π.χ. Powerpoint)  Διαδίκτυο (π.χ. Web 2.0)  Γραφήματα  Διαφάνειες  Έντυπα υλικά  Posters  …  Χρώματα / γραμματοσειρές

Διάρκεια  Στόχος η πλήρης και σφαιρική κάλυψη του θέματος εντός των χρονικών πλαισίων

Ηθικά ζητήματα  Προσαρμογή της παρουσίασης για διεθνές και διαπολιτισμικό ακροατήριο  Αποφυγή σεξιστικού / ρατσιστικού λεξιλογίου  Οπτικοακουστικό υλικό  Λογοκλοπή

Μπροστά σε επιτροπή κρίσης (διατριβές, πτυχιακές)  Σπάνια κάποιο μέλος της επιτρόπής θα διακόψει τη ροή σας  Μην αφαιρείστε από τη συμπεριφορά των μελών της επιτροπής (π.χ. Κάποιο μέλος ίσως να έχει συνεχώς κλειστά τα μάτια) – ο καθένας συγκεντρώνεται διαφορετικά  Κάποιες αντιδράσεις πιθανόν να σας αναστατώσουν (π.χ. Χασμουρητό, μομφασμοί) – μην τις αφήσετε να σας επηρεάσουν  Πλήρης εστίαση στο αντικείμενό σας – αυστηρή τήρηση του προγράμματος που έχετε σχεδιάσει εξ’ αρχής

Χρήση πολυμέσων  Powerpoint  Διαδικτυακά μέσα (Web 2.0)  Posters  Διαδραστικά μέσα  Επιλογή αναλόγως σκοπού, ακροατηρίου, χρόνου

Φόβος σκηνής, γλωσσοφοβία και άγχος  Φυσιολογικά αλλά και ελεγχόμενα επακόλουθα της παρουσίας ακροατηρίου  Μειώστε τις αρνητικές σκέψεις  Επικεντρωθείτε στα δυνατά σας σημεία ως ομιλητές  Διαρκής προετοιμασία και πρόβες (π.χ. εξάσκηση μπροστά σε φίλους)  Προσπαθήστε να αγνοήσετε άγχος / ανησυχίες  Μην επιμείνετε στα όποια μικρολαθάκια κατά την ώρα της παρουσίασης  Η προφορική παρουσίαση είναι ευκαιρία, όχι βάρος  Περιορίστε την καφεϊνη / το κάπνισμα πριν την παρουσίαση  Αναπτύξτε δεξιότητες ελέγχου των παραπάνω

Πρακτική εξάσκηση  Μπορείτε να σχηματίστε τυχαίες ομάδες 3-4 ατόμων  Σύντομη συζήτηση (5’) σε ένα από τα ακόλουθα:  Πώς να περάσετε ένα διήμερο στην Αθήνα  Καλή υγεία – 4 τρόποι για να την πετύχουμε  Όταν κερδίσω το Λόττο   Οποιοδήποτε θέμα δικής σας επιλογής  Χρονομετρημένη ομαδική παρουσίαση (30’’ για κάθε άτομο)

 Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας  Η διάλεξη και σχετική βιλβιογραφία είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά σε όποιον τα ζητήσει  Προτού φύγετε, θυμηθείτε να πάρετε μαζί σας την αξιολόγηση – για παραλαβή του πιστοποιητικού παρακολούθησης δείτε τις οδηγίες στο έντυπο