ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά μέσα για τη δημιουργία ήχου. Αρχικά παράγονταν από ηλεκτρομαγνητικά κύματα γεννητριών (1951) Αργότερα από.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Πα. Μακ.
Advertisements

Μουσική & Νερό.
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl
Ο Goya, ο Beethoven και ο Ρομαντισμοσ. .
ΟΜΙΛΟΣ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ»
ΜΡΕΧΤ. Γεννήθηκε το 1898 στο Άουγκσμπουργκ της Βαυαρίας και πέθανε το 1956 στο Ανατολικό Βερολίνο. Η μητέρα του ήταν Προτεστάντισα και ο πατέρας του.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Μουσικά όργανα απο ξένες χώρες
Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ Η κλασική κιθάρα είναι μια κιθάρα με έξι χορδές. Ανήκει ως είδος στα χορδοφωνα και με αυτήν παίζεται κυρίως κλασική μουσική, αν και.
Χάλκινα Πνευστά Μαρία Στυλιανού Δ/λα.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
Μουσική.
Amelie Amelie.
ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΗΧΟ & ΕΙΚΟΝΑ
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
Ερευνητική Εργασία Θέμα: Μουσική Σχολικό Έτος
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
Εκπαιδευτικο προγραμμα Συμφωνικησ Ορχηστρασ Κυπρου 20 Νοεμβριου, 2014
… από την αρχή της μέχρι σήμερα ...
ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΟΝΟΜΑ: ΡΟΔΟΥΛΑ ΖΑΜΠΑ.
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
προχώρησαν στην σκοτεινή αμμουδιά
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΜΗΤΣΑ ΙΩΑΝΝΑ
ΚΙΘΑΡΑ Η κιθάρα ανήκει στην κατηγορία των έγχορδων μουσικών οργάνων. Αποτελείται συνήθως από έξι χορδές. Κατασκευάζεται από ξύλο σε διάφορους χρωματισμούς,
ΟΠΕΡΑ.  Η όπερα αποτελεί μουσικό θεατρικό είδος, είναι δηλαδή μουσική σύνθεση που περιλαμβάνει συγχρόνως και σκηνική δράση. Οι διάλογοι των ηθοποιών.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Ο εναλλακτήρας και η αρχή λειτουργίας του
Τα κύρια συστατικά του κινηματογράφου, ο οποίος αποτελεί ένα οπτικοακουστικό θέαμα, είναι: ο λόγος, η εικόνα, ο ήχος/μουσική. Αυτά τα συστατικά αλληλεπιδρούν.
ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Γύρω στα 1873 ο Μάξγουελ πρότεινε την θεωρία του ηλεκτρομαγνητισμού, σύμφωνα με την οποία ένα ηλεκτρομαγνητικό κύμα μπορεί να μεταδοθεί χωρίς.
Παραδοσιακή μουσική Λέσβου Χριστίνα Δρόσου. Ιστορία της μουσικής της Λέσβου-Επιρροές Η κύρια επιρροή της μουσικής της Λέσβου βρίσκετε ανατολικά στην Μ.
ΕΝΤΕΧΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
20 ΣΤΑΔΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΜΟΝΤΕΡΝΟΣ ΧΟΡΟΣ(HIP-HOP)
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΙΟΥΛΗ Ως μουσική ορίζεται η τέχνη που βασίζεται στην οργάνωση ήχων με σκοπό τη σύνθεση, εκτέλεση και ακρόαση/λήψη ενός μουσικού έργου. Με.
Μουσική Ε'2 Ελευθερία-Φαίδρα Ποπ Ποπ ονομάζεται ένα είδος μουσικής. Ο όρος Ποπ προέρχεται από τον αγγλικό όρο popular, που σημαίνει δημοφιλής. Τα κύρια.
Οι Μουσικές Δραστηριότητες
ΝΕΟ ΚΥΜΑ Ο όρος νέο κύμα προήλθε από το ομώνυμο κινηματογραφικό κίνημα nouvelle vague.
Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.
Σύγχρονη Συγκεκριμένη & Ηλεκτρονική μουσική. Ηλεκτρονική μουσική Συγκεκριμένη μουσική Μουσική μαγνητοταινίας Ζωντανή ηλεκτρονική μουσική Βασίζονται σε.
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι CARL ORFF - ORFF SCHULWERK.
Οργανολογία ΙΙ Ηλεκτρόφωνα.
Μουσικά Σύνολα Η Συμφωνική Ορχήστρα.
Μουσικά Σύνολα Τα είδη τραγουδιών και η θρησκευτική μουσική στον Μεσαίωνα και την Αναγέννηση.
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Πολυφωνική φωνητική μουσική στον Μεσαίωνα
ΕλληνογαλλικΗ ΣχολΗ ΠειραιΑ ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ
Μουσικά σύνολα Μουσική δωματίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΙΙ Γ. Παρπαρούση
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Ι ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΡΠΑΡΟΥΣΗ
Μάθημα VI. Πληκτροφόρα χορδόφωνα (νυσσόμενα).
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ.
Το κίνημα των Ναζαρηνών
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΥΤΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Μάθημα: Θρησκευτικά Τμήμα: Β2 Σχολική χρονιά: Σχολείο: Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Μαριάννα Αδαμάκη.
Το οργανολόγιο της Συμφωνικής ορχήστρας ανά περίοδο.
Το Κρυστάλλινο Παλάτι φτιάχτηκε για να στεγάσει την πρώτη Διεθνή Έκθεση που οργανώθηκε το 1851 στο Λονδίνο. Ήταν ένα κτίριο από γυαλί και μέταλλο, ένα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ ΜΗΤΣΑ ΙΩΑΝΝΑ
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ Χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά μέσα για τη δημιουργία ήχου. Αρχικά παράγονταν από ηλεκτρομαγνητικά κύματα γεννητριών (1951) Αργότερα από Η/Υ – συνθετήρες (synthesizers)

Γεννήτριες ήχου

Εκπρόσωποι Κ. Στοκχάουζεν Πιερ Μπουλέζ Μίλτον Μπάμπιτ Ιάνης Ξενάκης (π.χ Πολύτεχνα:θέαμα – ακρόαμα)

Συγκεκριμένη μουσική Πιερ Σεφέρ (1948) Συνδυασμός ήχων της φύσης, οργάνων, θορύβων (καμπάνες, τρένα κλπ) για να αποτελέσουν ένα έργο. Χρησιμοποιήθηκε για έργα στον κινηματογράφο, διαφημίσεις, τηλεόραση.

Αλεατορισμός (1951) Από τη λέξη: aleatory = τυχαίο Ο δημιουργός παραλείπει ορισμένα στοιχεία του έργου, κατά την εκτέλεση. Κατά το χρονικό διάστημα αυτό, ακούγονται εξωτερικοί ήχοι (φυσικοί, παράσιτα, ομιλίες, θόρυβοι, άλλες μουσικές) Προϋποθέτει νέα σημειογραφία (συμβολική)

Εκπρόσωποι Κ. Στοκχάουζεν Τζον Κέιτζ Πιερ Μπουλέζ

Μινιμαλιστική μουσική (μέσα ’60) Επίμονη επανάληψη λίγων μελωδικών – ρυθμικών σχημάτων με προοδευτική διαφοροποίηση των μελωδικών – ρυθμικών στοιχείων. Π.χ μουσική από τελετουργίες (Μπαλί)

Εκπρόσωποι Στιβ Ράιχ Τέρι Ρίλεϊ Φίλιπ Γκλας

Νεοκλασικισμός Κίνημα που εμφανίστηκε στις αρχές του 20ου αι. (1920) Επιστροφή στις κλασικές αρχές σύνθεσης «Γέφυρα» ανάμεσα στον 20ο αι. (ατονικότητα) – παρελθόν (τονικότητα) Οι συνθέτες χρησιμοποιούν παλιές πολυφωνικές φόρμες (κονσέρτο γκρόσο, σουίτα κ.ά) και μονοφωνικές (συμφωνία, κονσέρτο κ.ά)

Νεοκλασικισμός Στο κίνημα αυτό εντάσσονται συνθέτες που το έργο τους βρίσκεται κοντά στον κλασικισμό, που χρησιμοποιούν στοιχεία από μιούζικαλ, τζαζ, ποπ, φολκ. Εκπρόσωποι: Έρικ Σατί, Μιγιό (Γαλλία) Σταβίνσκι, Προκόφιεφ, Σοστακόβιτς (Ρωσία) Γιόζεφ Σουκ, Μποχουσλάβ Μαρτινού (Τσεχοσλοβακία) Μπέλα Μπάρτοκ, Κόνται Ζολτάν (Ουγγαρία) Χίντεμιτ, Καρλ Όρφ (Γερμανία)

ΟΠΕΡΑ (20ος αι.) Χρησιμοποιεί ατονικότητα (ή τονικότητα με ατονικές αναφορές (π.χ δωδεκάφθογγες τεχνικές) - 1950 Πουτσίνι – (Ιταλία) Ντεμπισί – Ραβέλ (Γαλλία) Βάγκνερ – Στράους (Γερμανία)

ΟΠΕΡΑ (20ος αι.) 1950 – Νέα πρόταση (Μπένζαμιν Μπρίτεν, Χανς Βέρντερ Χέντσε) Δεκαετία ’60 Πειραματισμός με νέες τεχνικές (κολάζ, πολύτεχνα μέσα, βήξιμο, μούγκρισμα κλπ) Σχεδόν απούσα η όπερα σε αυτήν τη δεκαετία

ΟΠΕΡΑ (20ος αι.) 1970 – Μπαίνει στην κανονική της πορεία (Λουτσιάνο Μπέριο)