ΙΔΟΜΕΝΕΑΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μια μεγάλη διαμάχη του Τρωικού πολέμου
Advertisements

ΟΙ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
Ιλιάδα και Οδύσσεια Κωνσταντίνα Ντούρα.
Εργασία της Γ’1 Δημοτικού
ΟΜΑΔΑ playmobile.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Ερευνητική εργασία στα πλαίσια του σχολικού μαθήματος ‘Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας’ Ερευνητική ομάδα: Μοσχοβάκου Δανάη , Νικολοπούλου.
H ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
O Οδυσσέας Ο Οδυσσέας, μυθικός βασιλιάς της Ιθάκης είναι ο βασικός ήρωας στο επικό ποίημα του Ομήρου, Οδύσσεια, και επίσης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο.
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Η θυσία της Ιφιγένειας.
Ο θάνατος του Πάτροκλου
Οι Αχαιοί φτάνουν στην Τροία
Ελένη Γιώργου Σεφέρη.
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ( ) ( ) ( )
Η ποίηση και η θρησκεία των Ελλήνων
Η γυναικα στην ιλιαδα Ομαδοσυνεργατική εργασία του τμήματος Β2
Από τον Ηρακλή στον Σούπερμαν. Οι ήρωες στο πέρασμα του χρόνου
Οδυσσέας Ο Οδυσσέας, βασιλιάς της Ιθάκης , είναι ο βασικός ήρωας στο επικό ποίημα του Ομήρου, Οδύσσεια, και επίσης διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στο άλλο.
Οδυσσέας.
Ομήρου Οδύσσεια Α΄ Γυμνασίου Εισαγωγή
ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ
27Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Ο ΜΆΔΑ 2 Π ΈΡΑ ΑΠ ’ ΤΟΝ ΜΎΘΟ Ζωή Αποστολία Δημήτρης Παναγιώτα Βασίλης Παναγιώτης Γιώτα Γιάννης Ζωή Αποστολία Δημήτρης Παναγιώτα Βασίλης Παναγιώτης Γιώτα.
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
MYKHNAΪΚΗ ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
11. Γιατί υπάρχει το κακό στον κόσμο;
Μια διαφορετική…… «ματιά» στην Ιλιάδα
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Το μήλο της Έριδος.
ΑΧΙΛΛΕΑΣ Ο ΗΜΙΘΕΟΣ.
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ (ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ)
ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ (ΑΠΛΕΣ &ΠΛΑΤΙΕΣ)
ΚΟΙΝΑ & ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ
Η φιλοξενία του Αβραάμ Λίγα χρόνια αργότερα ο Κύριος παρουσιάστηκε και πάλι στον Αβραάμ, ενώ αυτός καθόταν στο άνοιγμα της σκηνής του .Ο Αβραάμ είδε τρεις.
ΜΑΘΗΜΑ 21 ΙΩΑΝΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ Β’2.  Μκ2,1 Ύστερα από μερικές μέρες μπήκε πάλι ο Ιησούς στην Καπερναούμ και διαδόθηκε ότι βρίσκεται σε κάποιο σπίτι  2Αμέσως.
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
Η ομορφότερη γυναίκα στα αρχαία χρόνια!
Το τραγούδι αναφέρεται στα σφάλματα που έχει κάνει η Ελένη. Παρουσιάζεται ως μια μοιραία γυναίκα που προκάλεσε τον πόλεμο στην Τροία. Έχει παρασύρει.
ΤΡΑΓΟΎΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ
Οδυσσέας.
Ευριπίδη Ελένη Εισαγωγή.
Ο Τρωικός Πόλεμος Ο Τρωικός Πόλεμος Ενότητα 5 Γ’ & Δ’ Τάξη Χάρης Λεμονιάς 2008.
Η γυναίκα ως πολεμικό λάφυρο και ερωμένη στην ομηρική κοινωνία
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
Προτομή του Ομήρου. Ρωμαίκό αντίγραφο έργου του 5ου αιώνα. München, Glyptothek.
TΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΣΥΛΙΑΘΕΟΔΩΡΑΕΛΕΝΗΕΛΕΝΑ.
Όμηρος Ιλιάδα Οδύσσεια.
ΠΡΟΣΩΠΟ ΙΔΙΟΤΗΤΑ Αθηνά θεά, κόρη του Δία Πηνελόπη Γυναίκα Οδυσσέα
ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΕΛΕΝΗ ΑΝΙΧΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗ ΔΙΑΝΟΙΑ
Οι Ελληνεσ Δημιουργουν Αποικιεσ
ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΝ ΟΜΗΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
1: Λίγες Πληροφορίες Αθηνά
ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΣΙΝΟΣ ΕΛΕΝΗ ΛΙΟΣΗ
ΤΑ ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ.
Ο Ιησούς Βαπτίζεται Πρoτυπο Γυμνaσιο Ευαγγελικhσ Σχολησ Σμυρνησ
ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ.
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ
ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ Η εξόντωση του φοβερού λιονταριού της Νεμέας
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
ΡΑΨΩΔΙΑ α: ΠΡΟΟΙΜΙΟ (στ. 1-25)
 ΣΤΑΔΙΟ  ΔΙΑΥΛΟΣ  ΔΟΛΙΧΟΣ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΚΑΙ ΠΑΛΗ  ΠΥΓΜΗ  ΤΕΘΡΙΠΠΟ  ΠΑΓΚΡΑΤΙΟ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΙΠΠΟΥ ΚΕΛΗΤΟΣ  ΔΡΟΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΗ ΠΑΙΔΩΝ  ΠΕΝΤΑΘΛΟ ΠΑΙΔΩΝ 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ.
ΟΜΗΡΟΥ «ΟΔΥΣΣΕΙΑ» ΕΙΣΑΓΩΓΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ
ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
Για σου. Σε σκεπτόμουν όλη μέρα!!!
«Ζωντανεύοντας τον Όμηρο» Η ραψωδία Α της Ιλιάδας με εικόνες
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΔΟΜΕΝΕΑΣ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Ο Ιδομενέας ήταν βασιλιάς της Κρήτης, γιος του Δευκαλίωνα και εγγονός του Μίνωα [αδελφός, λοιπόν του Μόλου ].Ο ίδιος είχε διακριθεί για την αντρειοσύνη του στον Τρωικό πόλεμο.

Στην ραψωδία Β στ. 402: μαθαίνουμε ότι ανήκει στην ομάδα των γερόντων των Παναχαιών. Στην ομάδα αυτή άνηκαν ο Νέστορας και ο Ιδομενέας, οι  δυο  Αίαντες , ο Διομήδης, ο Οδυσσέας, ο Μενέλαος και ο Αγαμέμνωνας.

Στη ραψωδία Γ: στους στίχους 230-233 η Ελένη μιλάει για αυτόν με τα καλύτερα λόγια , λέγοντας πως στέκεται σαν θεός μέσα στο πλήθος. Η ίδια τονίζει ότι ο άνδρας της, ο Μενέλαος, τον είχε φιλοξενήσει αρκετές φορές , όταν ερχόταν από τη Κρήτη [στιχοι232-233] .

βλέπουμε ότι παρομοιάζεται σαν αγριόχοιρος για την τόλμη του. Στην Ραψωδία Δ στ. 253 : βλέπουμε ότι παρομοιάζεται σαν αγριόχοιρος για την τόλμη του. Στη ραψωδία Ν στ. 361: μαθαίνουμε πως ο Ιδομενέας ήταν ‘μεσαιπόλιος’ δηλαδή μισοασπρομάλλης. στ.449: Βλέπουμε τον Ιδομενέα να λέει την γενεά του.

Στην ραψωδία Ψ στ. 448: Βλέπουμε ότι καθώς όλοι παρακολουθούν τον αγώνα αρματοδρομίας προς τιμήν του νεκρού Πατρόκλου, ο Ιδομενέας καυγαδίζει με τον Αίαντα του Οιλέα, για το ποιος θα βγει πρώτος.

Επομένως συμπεραίνουμε ότι και αυτός παίζει ένα σημαντικό ρόλο στον δεκάχρονο πόλεμο του Ιλίου(Τροίας).

ΟΜΑΔΑ… Μαρκούρη Ειρήνη Παπαγιαννίδη Λίλιαν Β.3