Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ αρχιτέκτων μηχανικός
Advertisements

ΤΕΧΝΙΝΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΚΥΠΡΟΥ
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ – Τμήμα Αυτοματισμού
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
ΣΧΕΔΙΑΖΩ :ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΒΑΡΤΑΝΙΑΝ ΜΙΧΑΗΛ
ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Όσοι επιθυμούν να είναι υποψήφιοι για τα Τμήματα: ●Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Φωτογραφίας και.
"Γεωδαιτικές Εφαρμογές" θεωρία Μ. Δουφεξοπούλου ( 4ο ) Στοιχεία μεθόδων χάραξης 4ο Εξάμηνο Σχολής Πολ. Μηχ. ΕΜΠ Αφορά σε απλές επίγειες μεθόδους της Τοπογραφίας.
ΚΛΙΜΑΚΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Β Τεχνολογική Κατεύθυνση Τεχνολογία Επικοινωνιών CAD [Computer-Aided Design] Αθανασούλας Ανδρέας.
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Μονόμετρα και Διανυσματικά Μεγέθη
Μέση τιμή από Νίκος Ψαρουδάκης Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ηρακλείου.
ΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ
Ονομ/μο εκπαιδευτή : Χρυσόγελος Μανώλης
ΤΟΜΕΣ.
ΤΜΗΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
(A) IΣOMETPIKH ΠΡΟΒΟΛH
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Κοστολόγηση Μάθημα 16.
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΤΟΜΕΑΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Ειδικότητα: Σχεδιαστής Δομικών Έργων
Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων Τομέας Δομικών Εργων
ΕΝΟΤΗΤΑ 01 ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ – ΟΡΓΑΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΕΝΟΤΗΤΑ 7: ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ
Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει:
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
ΤΟΜΕΣ.
CAD III. Ορισμός φωτορεαλισμού Ο φωτορεαλισμός είναι η τρισδιάστατη αναπαράσταση των κτιρίων ή άλλων σχεδιαστικών αντικειμένων με τη βοήθεια ηλεκτρονικού.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Είναι το σύστημα στο οποίο παρουσιάζονται οι όψεις του αντικειμένου με όλες τις πραγματικές τους διαστάσεις (μήκος, πλάτος, ύψος).
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ 1 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ: ΤΥΜΠΑ ΔΑΦΝΗ Α.Μ:042ΟΟ8ΟΟ548 ΕΞΑΜΗΝΟ: Δ΄
Εργασία στο Μάθημα: «Εκπαιδευτική τεχνολογία-Πολυμέσα» Διδάσκων : Άγγελος Γιαννούλας Ομάδα εργασίας Λινάρδος Γεώργιος Μπουντούρης Παναγιώτης Ντιγριντάκη.
Απεικόνιση τμήματος επιφανείας της γης επί χάρτου με κατάλληλη κλίμακα & μεταφορά στοιχείων μελετών στο έδαφος για εφαρμογή ή κατασκευή κάθε τεχνικού έργου.
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΕ Η/Υ. Τι είναι το λογισμικό CAD ? Είναι η σχεδίαση με τη βοήθεια του Η/Υ ή όπως έχει επικρατήσει διεθνώς με το ακρώνυμο:
Συμπληρωματική Πυκνότητα Ελαστικής Ενέργειας Συμπληρωματικό Εξωτερικό Έργο W: Κανονικό έργο Τελικές δυνάμεις Ρ, τελικές ροπές Μ, ολικές μετατοπίσεις δ.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ : ΣΧΕΔΙΑΣΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 1 ΕΠΑΛ ΝΙΚΑΙΑΣ
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΓΕΩΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Η ΡΥΠΑΝΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ Θ.Κ.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Καταςκευαςτικα ςχεδια ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΟΧΕΣ ΤΙ ΕΝΑΙ ΑΝΟΧΗ ΑΝΟΧΕΣ ΜΗΚΟΥΣ ΑΝΟΧΕΣ ΓΩΝΙΩΝ.
Μάθημα : Αντοχή Υλικών Εισαγωγική ενότητα : Είδη Καταπονήσεων – Νόμος του Hooke Τομέας Δομικών Έργων & Μηχανολογίας.
ΤΟΜΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΚΛΙΜΑΚΕΣ Είναι η σχέση του γραφικού μεγέθους ενός αντικειμένου προς το πραγματικό. Δηλώνει πόσες φορές ένα μέγεθος του σχεδίου είναι μικρότερο ή μεγαλύτερο.
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει: ΚΛΙΜΑΚΕΣ - ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΧΟΙ Με τη συμπλήρωση της ενότητας αυτής ο μαθητής πρέπει: 1. Να κατανοεί την αναγκαιότητα των κλιμάκων σχεδίασης. 2. Nα αναγνωρίζει τις διάφορες κλίμακες και τη χρήση τους. 3. Nα σχεδιάζει διάφορες κατασκευές σε κλίμακα, όταν του δίδονται οι πραγματικές διαστάσεις. 4. Να υπολογίζει τις πραγματικές διαστάσεις μιας κατασκευής, όταν γνωρίζει τις γραφικές διαστάσεις και την κλίμακα σχεδίασης. 5. Να κατανοεί τη σημασία των διαστάσεων στα σχέδια. 6. Να αναγράφει διαστάσεις σε σχέδια με βάση τους κανονισμούς ISO.

ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΟΡΙΣΜΟΣ Κλίμακα είναι η σχέση / αναλογία του γραφικού μεγέθους ενός αντικειμένου, προς το πραγματικό μέγεθος. Όταν η απεικόνιση ενός κτιρίου δεν μπορεί να μεταφερθεί στο χαρτί σχεδίασης στις πραγματικές του διαστάσεις, τότε σχεδιάζεται σε σμίκρυνση.

ΚΛΙΜΑΚΕΣ Η κλίμακα έχει επίσης σκοπό, να επιτρέψει τη σχεδίαση ενός πολύ μικρού αντικειμένου (π.χ. ενός κοσμήματος), σε μεγέθυνση, ώστε να έχουμε την καλύτερη δυνατή απόδοση του αντικειμένου. Ένα τμήμα ενός κτίσματος μπορεί να σχεδιαστεί στις πραγματικές του διαστάσεις. Δηλαδή, σε κλίμακα 1:1

Στο Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, οι πιο συνηθισμένες κλίμακες είναι: 1:2, 1:5, 1:10, 1:20, 1:25 ………….για λεπτομέρειες 1:50, 1:100 …………………………… για αρχιτεκτονικά, στατικά, και ηλεκτρομηχανολογικά σχέδια 1:200, 1:250, 1:500…………………..για τοπογραφικά 1:1000, 1:2500, 1:5000………………για κτηματικά σχέδια

KΛΙΜΑΚΕΣ Όταν σχεδιάζουμε ένα κτίριο εκατό φορές μικρότερο από όσο είναι στην πραγματικότητα, τότε λέμε ότι σχεδιάζουμε σε κλίμακα 1:100 Π.χ. Τα 10μ σε κλίμακα 1:100 Είναι 1000 cm ….10 cm. 100