Επιτύμβιο άγαλμα, που θεωρείται ορόσημο στην εξέλιξη της αρχαίας ελληνικής πλαστικής και το τελευταίο της σειράς των αρχαϊκών κούρων. Σώζεται σχεδόν ακέραιο,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΕΤΩΜΑ ΗΡΑΚΛΗ Ή ΚΟΚΚΙΝΟ ΑΕΤΩΜΑ!
Advertisements

ΔΥΤΙΚΟ ΑΕΤΩΜΑ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ
ΑΡΧΑΪΚΗ ΤΕΧΝΗ.
Το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Απόλλωνα
Γιώργος Τζήκας Στ’2 Τάξη Είναι ένα χάλκινο άγαλμα που βρέθηκε στην θαλασσιά του Μαραθώνα το Το άγαλμα, μεγέθους μικρότερο από το φυσιολογικού,
2ο Λϋκειο Αγίας Βαρβάρας Κρούσεις.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Αρχαϊκή εποχή( π.Χ.) Η ΤΕΧΝΗ
O Θησαυρός των Αθηναίων Θησέας και Αντιόπη Έλενα Τασίου Τάξη:Δ’ Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Θέμα: Τα αγάλματα της Αρχαϊκής Εποχής
Ο αυτοστεφανούμενος νέος
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
Ισορροπία υλικού σημείου
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Ο«ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ» 5ος αι.π.Χ.
Ενδυμασιεσ αρχαιων Ελληνων
Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
Η τέχνη της αρχαϊκής εποχής
Ο «χρυσός αιώνας» της τέχνης
Αρχαϊκή εποχή( π.Χ.) Η ΤΕΧΝΗ
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Η Ελλαδα ταξιδευει στο εξωτερικο
Η εξέλιξη της ενδυμασίας στην αρχαία Ελλάδα
Η Αρχαϊκή Εποχή.
Η Αίγυπτος είναι η χώρα από την οποία ξεκίνησε η μεγάλη καινοτομία στην εξέλιξη της ελληνικής πλαστικής. J. Boardman: Greek Sculpture, The archaic period,
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟΑΡΧΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Γιατί πρέπει να έχουμε σωστή στάση του σώματος
Ο μεγαλύτερος αριθμός αρχιτεκτονικών κατασκευών είναι ναοί, οι οποίοι τα αρχαϊκά χρόνια ήταν στην αρχή με ξύλινο σκελετό.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Τα γλυπτά του Μιχαήλ Αγγέλου
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
Εικαστικό εργαστήρι ΣΦΑΚΙΑ
Εθνικό Ιστορικό Μουσείο Αθήνας, Ελλάδα
ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ - ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ π. Χ. Εργασία στην ιστορία Αθανασιάδη Δανάη Καραμανιώλα Συμεωνία.
Μελέγγογλου Έλενα Σταθούλια Πηνελόπη Ψηλού Αγγελική.
Επιπτώσεις στην Ψυχολογία  Μειώνει το στρες  Ενισχύει την ευεξία  Συντελεί στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης  Οδηγεί πιο κοντά στη φύση  Αυξάνει.
Αρχαϊκή Τέχνη.
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
Δ 10. Αρχαϊκή τέχνη π Χ (σελ.65-67). Κορυφαίες δημιουργίες Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Οι λίθινοι μνημειακοί ναοί Τα λίθινα αγάλματα σε φυσικό.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΪΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΓΛΥΠΤΙΚΗ ΣΤΑ ΑΡΧΑΪΚΑ ΧΡΟΝΙΑ (800π.Χ.- 479π.Χ.).
Πεπλοφόρος Θεοδώρα Μπάφα Στ2 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσ/νικης Π.Τ.Δ.Ε.- Α.Π.Θ
Ωκεανοί και Ήπειροι με μυθικά ονόματα. Ευρώπη Στην ελληνική μυθολογία με το όνομα Ευρώπη είναι γνωστή κυρίως η κόρη του Φοίνικα και της Τηλέφασσας. Από.
Άγαλμα Δία - Ποσειδώνα Λευτέρης Δάλπης 1 ο Πειραματικό δημοτικό 12\Θ Σχολείο Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ ΣΤ’
Ελληνορωμαϊκά μνημεία στην Ελλάδα Μαλβίνα Αντωνίου Ε΄1.
ΧΗΜΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ
ΤΕΧΝΗ ΑΡΧΑΪΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Καλλιόπη Ψαρουδάκη.
Κάτω άκρο. Κάτω άκρο Ο ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΤΩΝ ΚΑΤΩ ΑΚΡΩΝ Ο σκελετός των κάτω άκρων αποτελείται: 1)Οστά της πυελικής ζώνης, που αποτελείται από τα δύο ανώνυμα.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Ερέχθειον.
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ενότητα 1 - Κεφάλαιο 3 - Εργονομία
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΙΟΣ ΕΡΜΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΓΗ 5. ΑΡΗΣ 6. ΔΙΑΣ 7. ΚΡΟΝΟΣ
ΜΥΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΜΥΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΛΙΑΣ ΜΥΕΣ ΤΗΣ ΠΥΕΛΟΥ 2016.
Η τέχνη στην κλασική εποχή ( π.Χ.)
Αξιοθέατα Θεσσαλονίκης
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΗΝ ΑΡΧΑΊΚΗ ΕΠΟΧΗ ( π.Χ.)
ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΕΡΕΧΘΕΙΟ-ΚΑΡΙΑΤΙΔΕΣ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ
Ωκεανοί και Ήπειροι με μυθικά ονόματα
Βασίλης Α. 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Τάξη Στ
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΪΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. Βασικές καινοτομίες Η αρχαϊκή τέχνη αποτυπώνει την αίσθηση της υπεροχής που αισθάνονται οι Έλληνες μετά τη νίκη τους στους.
Τα σημαντικότερα έργα του Λούβρου
Ισορροπία υλικού σημείου
Αδράνεια : μια ιδιότητα της ύλης
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιτύμβιο άγαλμα, που θεωρείται ορόσημο στην εξέλιξη της αρχαίας ελληνικής πλαστικής και το τελευταίο της σειράς των αρχαϊκών κούρων. Σώζεται σχεδόν ακέραιο, με την τετράγωνη βάση του, στην οποία έχει χαραχθεί το όνομα του νεκρού στη γενική: Αριστοδίκο(υ). Η απεικόνιση της μορφής ακολουθεί τον τύπο του πιο εξελιγμένου κούρου: ο νέος προβάλλει το αριστερό πόδι, αλλά τα χέρια του έρχονται μπροστά και δεν είναι κολλημένα στους μηρούς. Ο κούρος Αριστόδικος

Τα μαλλιά του είναι κοντά, αντίθετα από ό,τι συμβαίνει στους παλαιότερους κούρους, και σχηματίζουν περίτεχνους κοντούς βοστρύχους πάνω από το μέτωπο και στον αυχένα. Η απόδοση των μυών έχει ξεφύγει από τη σχηματοποίηση και διακρίνεται για την έντονη πλαστικότητα, που θα μπορούσε να θεωρηθεί σχεδόν φυσιοκρατική. Πρόκειται για έργο κάποιου άγνωστου γλύπτη της Αττικής με γνώση και κατανόηση της δομής του σώματος και της ισορροπίας των μερών του. Τα μαλλιά του είναι κοντά, αντίθετα από ό,τι συμβαίνει στους παλαιότερους κούρους, και σχηματίζουν περίτεχνους κοντούς βοστρύχους πάνω από το μέτωπο και στον αυχένα. Η απόδοση των μυών έχει ξεφύγει από τη σχηματοποίηση και διακρίνεται για την έντονη πλαστικότητα, που θα μπορούσε να θεωρηθεί σχεδόν φυσιοκρατική. Πρόκειται για έργο κάποιου άγνωστου γλύπτη της Αττικής με γνώση και κατανόηση της δομής του σώματος και της ισορροπίας των μερών του.

Εικονες

Πηγες Βικιπαίδεια Βικιπαίδεια