GCompris Γιάννης Κασκαμανίδης Εξελληνισμός εφαρμογών ΕΛΛΑΚ Σουίτα εκπαιδευτικών εφαρμογών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Α ΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Ε ΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ Υ Λ ΟΓΙΣΜΙΚΟ Υ Αναστασία Γεωργιάδου.
Η πλατφόρμα moodle και η χρήση ψηφ. εκπαιδευτικού υλικού
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
ΙΔΡΥΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Παρουσίαση λογισμικών για εξ αποστάσεως εκπαίδευση και πιστοποίηση προσαρμοσμένα στις ιδιαιτερότητες.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Ανοικτό Λογισμικό και Δια Βίου Μάθηση: παροχή υπηρεσιών Δια Βίου Μάθησης από τη Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝ(ΔΙΑΦΕΡΟΝ) ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Virtual Lab •Το Virtual Lab είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα για εγκατάσταση και χρήση που οφείλεται στην έρευνα του National Science Foundation τους όρους χρήσης.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Αξιοποίηση Kοινωνικών δικτύων στην Εκπαίδευση Η περίπτωση του Ning.
Online Essentials Κίκα Χρυσοστόμου. Για να βρούμε κάτι που μας ενδιαφέρει στον Παγκόσμιο Ιστό μπορούμε να χρησιμοποιούμε Μηχανισμούς Αναζήτησης (Search.
Χρήση και υποστήριξη κοινοτήτων μάθησης. Ψηφιακές κοινότητες  Κοινότητες που τα μέλη τους επικοινωνούν ψηφιακά μεταξύ τους.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Η Διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών με τη Χρήση των Νέων Τεχνολογιών
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Το διαδίκτυο στη διδασκαλία και στη μάθηση Β. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ Επικ. Καθηγήτρια ΑΠΘ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ δ Συγχρηματοδότηση κατά 75% Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΚΤ) και 25% Εθνικοί πόροι (ΥΠΕΠΘ/ΕΥΔ ΕΠΕΑΕΚ) Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Ικανότητες Εκπαιδευτικών 6 Οκτωβρίου 2014 Caroline Kearney Ανώτερη Υπεύθυνη Έργου και Εκπαιδευτική Αναλύτρια.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Υπηρεσίες δικτύων επικοινωνίας
Οι ΤΠΕ (Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών) ως εργαλεία για την ανάπτυξη κριτικής ιστορικής σκέψης: εκπαιδευτικό λογισμικό, χρήση διαδικτύου ΜΕ.
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Σχεδίαση, ανάπτυξη, υλοποίηση και αξιολόγηση ενός συστήματος εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: Μελέτη περίπτωσης του συστήματος Moodle, για την υποστήριξη της.
Μαρκου Παναγιώτης Το διαδίκτυο ως πηγη πληροφοριών και εκπαιδευτικών πόρων Εκπαιδευτικά δίκτυα Ευρωπαϊκό δίκτυο σχολείων[ Canada's.
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “One Laptop Per Child “ Επιτροπή πρωτοβουλίας για την ελληνοποίηση του.
ΘΥΡΑ: ανάπτυξη θεματικής πύλης πληροφόρησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας με τη χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα Γ’ ΚΠΣ / ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ / ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
Απομακρυσμένη Εκπαίδευση
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού “21 εν πλω" Σεραφείμ Ι. Ζώτης Υποψήφιος Επιμορφωτής ΠΑΚΕ Θεσσαλίας Εργασία 5 ης ενότητας Εκπαιδευτικού Υλικού.
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ή ‘ο Μαγικός Κόσμος του Ιντερνετ σε απλά λόγια’
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (CMS, LMS) Τα Συστήματα Διαχείρισης της Μάθησης (Learning Management Systems- ΣΔΜ ) παρέχουν ολοκληρωμένες υπηρεσίες,
Διδακτική προσέγγιση βασισμένη σε δραστηριότητες αξιοποιώντας το διαδίκτυο.
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Πλατφόρμα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Εκπαιδευτικές διανομές ΕΛ/ΛΑΚ Γιάννης Κασκαμανίδης.
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Υπηρεσίες του διαδικτύου
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Τζένη Παγγέ Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

GCompris Γιάννης Κασκαμανίδης Εξελληνισμός εφαρμογών ΕΛΛΑΚ Σουίτα εκπαιδευτικών εφαρμογών

Εξελληνισμός εφαρμογών ΕΛΛΑΚ Τι είναι ο εξελληνισμός; Η μετάφραση των μηνυμάτων του γραφικού περιβάλλοντος μιας εφαρμογής στην ελληνική γλώσσα. Ο αγγλικός όρος localization μεταφράζεται ως τοπικοποίηση. Σε ποιο αρχείο δουλεύουμε; Κατεβάζουμε από το SVN της εφαρμογής το αρχείο.pot και το αποθηκεύουμε ως αρχείο.po. Η διαδικασία Ανακοινώνουμε την πρόθεσή μας στον διαχειριστή και λαμβάνουμε την άδεια. Κάνουμε εγγραφή στην λίστα αλληλογραφίας της μεταφραστικής ομάδας και ενημερωνόμαστε για τις εξελίξεις. Εγκαθιστούμε τις απαραίτητες εφαρμογές και εξοικειωνόμαστε μ' αυτές. Κατεβάζουμε το αρχείο.pot, το αποθηκεύουμε ως.po και μεταφράζουμε. Στέλνουμε συχνά το ημιτελές αρχείο στο SVN για επισκόπηση. Στέλνουμε το τελικό αρχείο για συμπερίληψή του στην επόμενη έκδοση της εφαρμογής. Εφαρμογές εξελληνισμού KBAbel poEdit

Γλωσσικά εργαλεία Αγγλοελληνικό: Αγγλικό: Ελληνικό: Σύνθετο γλωσσικό εργαλείο για τη νεοελληνική γλώσσα: Μεταφραστική μνήμη (έργα Mozilla, KDE και GNOME): Γλωσσάρι: Ορολογία τεχνολογίας πληροφοριών: Συλλογή λεξικών, μεταφραστικών εργαλείων, τροποποιητών: Μεταφραστικό εργαλείο Systran: Εξελληνισμός εφαρμογών ΕΛΛΑΚ

Ποιες εφαρμογές μπορούμε να εξελληνίσουμε; Κριτήρια: α) η ύλη που περιέχει, β) οι διδακτικές θεωρίες στις οποίες βασίζεται, γ) η δομή της ύλης, δ) οι χρήστες στους οποίες απευθύνεται (ηλικιακό και μαθησιακό επίπεδο), ε) η προσαρμοστικότητα στις διαφοροποιημένες ανάγκες των μαθητών, στ) η ενθάρρυνση της συνεργατικής μάθησης, ζ) το περιβάλλον διεπαφής, η) ο τρόπος πλοήγησης, θ) οι τρόποι αξιολόγησης και ανατροφοδότησης, ι) ο σχεδιασμός της οθόνης, ια) οι δυνατότητες σύνδεσης στο τοπικό ή στο παγκόσμιο δίκτυο, ιβ) η υποστήριξη και η ενημέρωση, ιγ) το εγχειρίδιο χρήσης. Εξελληνισμός εφαρμογών ΕΛΛΑΚ

Πού μπορούμε να τις βρούμε; Γραφικό περιβάλλον εργασίας KDE: Γραφικό περιβάλλον εργασίας Gnome: Mozilla (Firefox, Thunderbird): Asymptopia: SchoolForge: DebianLinux.net: Framasoft: KDE Edutainment Project: Open Source Education Foundation: ΕΛΛΑΚ για την εκπαίδευση: ΕΛΛΑΚ Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Εξελληνισμός εφαρμογών ΕΛΛΑΚ

Ποια είναι τα οφέλη για το μεταφραστή; εθελοντισμός συνεργασία καινοτομία δυναμισμός δημιουργικότητα Ποια είναι τα οφέλη για τα παιδιά; επιλέγουν τα ίδια τι θέλουν να εξελληνιστεί προσαρμογή στις ανάγκες των παιδιών νέο λογισμικό στα σχολεία και στο σπίτι απαγκίστρωση από το εμπορικό λογισμικό και την ανάγκη εξεύρεσης κλεψίτυπων Εξελληνισμός εφαρμογών ΕΛΛΑΚ

Εξελληνισμός της εκπαιδευτικής σουίτας GCompris Ποια κριτήρια πληροί; Απευθύνεται σε μια μεγάλη ηλιακή ομάδα, απαιτεί ένα βασικό μαθησιακό επίπεδο, οι δραστηριότητες συνέχονται με διδακτικές θεωρίες και παιδαγωγικές αρχές, αναφέρεται σε μια ποικιλία γνωστικών αντικειμένων, η πλοήγηση είναι εύκολη αφού σε όλες τις δραστηριότητες υπάρχει συνέπεια στην τοποθέτηση των εργαλείων πλοήγησης, έχει δυνατότητες διασύνδεσης σε τοπικό δίκτυο, υποστηρίζεται συνεχώς τόσο από τον αρχικό δημιουργό του, όσο και από την ομάδα που εμπλουτίζει συνεχώς τις δραστηριότητες και διαθέτει οδηγίες χρήσης ενσωματωμένες σε κάθε δραστηριότητα. Ενώ έχει δημιουργηθεί το 2000, συνεχίζει να επεκτείνεται διαρκώς με νέες δραστηριότητες, περισσότερες επιλογές για τη διαχείρισή του, νέα θέματα για τη διακόσμηση της διεπαφής και μεταφράζεται σε πολλές γλώσσες. Συμπεριλαμβάνεται σε γνωστές εκπαιδευτικές διανομές: Edubuntu, Skolelinux, Freeduc, AbulEdu.

Ποια κριτήρια δεν πληροί; Ανυπαρξία εργαλείων προσαρμογής στις διαφοροποιημένες ανάγκες των μαθητών, αν και αυτή η απουσία μετριάζεται από το γεγονός ότι οι δραστηριότητες διαθέτουν πολλά επίπεδα δυσκολίας, ο τρόπος αξιολόγησης είναι απλός και περιορίζεται στην επιβράβευση ή την παρότρυνση για συνέχιση των προσπαθειών, ενώ δεν υπάρχει ανατροφοδότηση, αφού ο χρήστης καλείται να ξαναπροσπαθήσει χωρίς να υποβοηθείται σ' αυτό. Ακόμη, ο χαρακτήρας αρκετών δραστηριοτήτων δεν προάγει τη συνεργατική μάθηση, αλλά τον ανταγωνισμό, αφού ο χρήστης παροτρύνεται να κερδίσει είτε τον ψηφιακό αντίπαλό του, τον Tux, είτε έναν δεύτερο χρήστη που βρίσκεται κοντά του. Επίσης, στα αρνητικά συγκαταλέγεται και το γεγονός ότι δεν διαθέτει υπερσυνδέσμους προς το διαδίκτυο. Εξελληνισμός της εκπαιδευτικής σουίτας GCompris