2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
(α) Διάθεση Μεριδίων ΟΣΕΚΑ (β) Διαδικασία Κοινοποίησης
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΒΑΣΕΙ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ/ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
Web 2.0, Social Media & Επιχειρηματικότητα
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
T XT M E the next step on e-marketing By. Τι είναι το T XT M E ; Το TxtMe είναι μία δωρεάν on-line κοινότητα. Τα μέλη: Στέλνουν free SMS προς οποιονδήποτε.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Δήμος Πύργου Ηλείας 04/11/2006 H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας.
Η νέα ιστοσελίδα του Τμήματος
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
ΚΕΝΤΡΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ & ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΡΓΑΤΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ ΔΗΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΙΩΝ.
Απασχόληση και Διεύρυνση εμπειρίες από διασυνοριακές περιοχές
Επιστημονικός υπεύθυνος: Δρ. Δημητριάδης Ευστάθιος «KAVALAEXPO, 2009» Νοέμβριος 2009 ΤΕΙ ΚΑΒΑΛΑΣ Συνεργάτιδες: M.Sc Καλτσίδου Δέσποινα Μπασούρη Ζωή.
Η Ευρυζωνικότητα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Καθ. Αποστολόπουλος Θεόδωρος Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Αλλαγές στο προφίλ των εφήβων που προσέγγισαν το Πρόγραμμα ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ κατά τη δεκαετία ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ-ΤΜΗΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
4 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Αξιολόγηση έργου Κυβέρνησης & Αξιωματικής Αντιπολίτευσης 1 4 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ EΡΓΟΥ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
Ψηφιακό Χάσμα O αναλφαβητισμός στον 21 ο αι. 15 Μαρτίου 2010 Ντέπη Τζιμέα Δ/νση Εταιρικής Επικοινωνίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Έντυπα Μέσα Φεβρουάριος Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
«Ψηφιακό χάσμα: η περίπτωση των νησιωτικών και παραμεθόριων περιοχών» Νατάσα Κωνσταντέλου – Πανεπιστήμιο Αιγαίου & Πέτρος Στεφανέας - ΕΜΠ.
Η ευρυζωνικότητα στην Ελλάδα Μηνάς Καρατζόγλου Προϊστάμενος Τμήματος Παρακολούθησης της Αγοράς και του Ανταγωνισμού.
Η Θυρίδα της Γνώσης Δημοτική Βιβλιοθήκη της Λυών.
Αποτελέσματα Έρευνας με θέμα Η Χρήση των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών στην ΠΔΕ Μάιος 2006.
Αλέξανδρος Χριστογιάννης Retail Marketing Manager Forthnet.
H FORTHnet μπροστά στο στοίχημα της ευρυζωνικότητας
«…Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε…: Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σεμιναρίων της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου» 17 ο Πανελλήνιο.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
Έντυπα Μέσα Ιανουάριος Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
2005 Interactive Marketing Conference 25 Νοεμβρίου 2005.
O.T.S. FORUM Εφαρμογή Διαχείρισης Έργων Εισηγητής: Σιάμμενου Γιούλη.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
Συμβουλές για επιτυχημένες παρουσιάσεις στο PowerPoint
Internet safety Λεόντειος Σχολή Αθηνών Δημοτικό Στ2
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007

 η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

 AGB Nielsen Media Research & Phaistos Networks  Υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τη συνεργασία του IAB Hellas  Συμμετέχουν 82 δικτυακοί τόποι  Πραγματοποιείται για 4η συνεχή χρονιά  Γίνεται χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση  Τα αποτελέσματα της διανέμονται δωρεάν σ’ όλους τους ενδιαφερόμενους  Η έρευνα διαρκεί 1 μήνα

Μεθοδολογία  Πληθυσμός έρευνας (universe): Το σύνολο των χρηστών που επισκέφθηκαν έστω 1 φορά κάποιο από τα 82 sites  Web over 300x250, σταθερά banners (728x90, 468x60, 234x60, 120x300,150x250)  Global frequency 3  Διεξαγωγή έρευνας: i-probe  Διαχείριση της προωθητικής ενέργειας: Adman

 Διάρκεια έρευνας: 6 Νοεμβρίου – 9 Δεκεμβρίου 2007  Συμπληρώθηκαν ερωτηματολόγια

Συμμετοχή: 82 sites

 η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

Οικιακές συνδέσεις 62,5% 78,0% 16,9% 70,4% Πηγή: Nielsen//NetRatings Oct ,5% 60,7% 52,2% 52,8% 34,9% 66,1%

Πηγή: ΑGB Nielsen Media Research Ηλικιακή κατανομή

Διάρκεια σύνδεσης ανά ημέρα Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

Υπερδιπλασιασμός των συνδέσεων ADSL, Τριπλασιασμός των υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης (>2048Kbps), … αλλά σταθερές οι απόψεις των χρηστών: «Πρέπει να μειωθούν οι τιμές στις συνδέσεις…» «Θέλουμε γρηγορότερο internet…»

Ικανοποίηση από τον ISP Πολύ ευχαριστημένος - Ευχαριστημένος Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

 η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

Έχουν πραγματοποιήσει αγορά on-line Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

e-commerce ανά φύλο

e-commerce ανά ηλικία Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet

Πρόθεση αγοράς τους επόμενους 6 μήνες 94,1% Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

Τι αγοράζουν οι χρήστες Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet

Από πού αγοράζουν 2007 Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet

Τι πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

 η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Τράβηξαν το ενδιαφέρον μου προϊόντα/υπηρεσίες που…

Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Οι διαφημίσεις είναι…

Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet Οι διαφημίσεις στο internet …

 η έρευνα  γενικά  e-commerce  on-line διαφήμιση  περιεχόμενο Ενότητες

Χρήση internet Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

Χρήση internet – ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

Χρήση internet - διαχρονικά Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

Θέματα ενημέρωσης - ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics

«Έχει αλλάξει κάτι;»  Αύξηση χρηστών  Νέα κοινά  Αύξηση χρήσης  Ταχύτερες συνδέσεις  Ενίσχυση e-commerce  Διεύρυνση ενδιαφερόντων