2007 Σπύρος Ζαβιτσάνος Διευθύνων Σύμβουλος Έχει αλλάξει κάτι ; 14 Δεκεμβρίου 2007
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
AGB Nielsen Media Research & Phaistos Networks Υπό την αιγίδα του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και τη συνεργασία του IAB Hellas Συμμετέχουν 82 δικτυακοί τόποι Πραγματοποιείται για 4η συνεχή χρονιά Γίνεται χωρίς καμία χρηματική επιβάρυνση Τα αποτελέσματα της διανέμονται δωρεάν σ’ όλους τους ενδιαφερόμενους Η έρευνα διαρκεί 1 μήνα
Μεθοδολογία Πληθυσμός έρευνας (universe): Το σύνολο των χρηστών που επισκέφθηκαν έστω 1 φορά κάποιο από τα 82 sites Web over 300x250, σταθερά banners (728x90, 468x60, 234x60, 120x300,150x250) Global frequency 3 Διεξαγωγή έρευνας: i-probe Διαχείριση της προωθητικής ενέργειας: Adman
Διάρκεια έρευνας: 6 Νοεμβρίου – 9 Δεκεμβρίου 2007 Συμπληρώθηκαν ερωτηματολόγια
Συμμετοχή: 82 sites
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
Οικιακές συνδέσεις 62,5% 78,0% 16,9% 70,4% Πηγή: Nielsen//NetRatings Oct ,5% 60,7% 52,2% 52,8% 34,9% 66,1%
Πηγή: ΑGB Nielsen Media Research Ηλικιακή κατανομή
Διάρκεια σύνδεσης ανά ημέρα Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
Υπερδιπλασιασμός των συνδέσεων ADSL, Τριπλασιασμός των υψηλών ταχυτήτων σύνδεσης (>2048Kbps), … αλλά σταθερές οι απόψεις των χρηστών: «Πρέπει να μειωθούν οι τιμές στις συνδέσεις…» «Θέλουμε γρηγορότερο internet…»
Ικανοποίηση από τον ISP Πολύ ευχαριστημένος - Ευχαριστημένος Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
Έχουν πραγματοποιήσει αγορά on-line Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
e-commerce ανά φύλο
e-commerce ανά ηλικία Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet
Πρόθεση αγοράς τους επόμενους 6 μήνες 94,1% Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
Τι αγοράζουν οι χρήστες Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet
Από πού αγοράζουν 2007 Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet
Τι πρέπει να έχει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Τράβηξαν το ενδιαφέρον μου προϊόντα/υπηρεσίες που…
Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics Οι διαφημίσεις είναι…
Βάση: Όσοι έχουν αγοράσει μέσω internet Οι διαφημίσεις στο internet …
η έρευνα γενικά e-commerce on-line διαφήμιση περιεχόμενο Ενότητες
Χρήση internet Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
Χρήση internet – ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
Χρήση internet - διαχρονικά Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
Θέματα ενημέρωσης - ανά φύλο Βάση: Όσοι συμμετείχαν στην e-metrics
«Έχει αλλάξει κάτι;» Αύξηση χρηστών Νέα κοινά Αύξηση χρήσης Ταχύτερες συνδέσεις Ενίσχυση e-commerce Διεύρυνση ενδιαφερόντων