ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΧΘΕΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σ.Π.Ε.Κ. ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΥΡΟΒΕΣΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΦΩΤΟ ΜΑΛΛΙΟΣ.
Advertisements

Η ιστορία του Πέπε.
.
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Το μυστικό του μουσείου
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Έχεις δύο επιλογές! από το
Το γέλιο στην ζωή μας !!! Γέλιο και χιούμορ !!!.
Eλένη Φτιάκα Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Tμήμα Eπιστημών της Aγωγής Πανεπιστήμιο Kύπρου.
ΧΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΖΩΗ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Κατάγομαι από ένα ορεινό χωριό του Ζαγορίου. Έζησα στον τόπο καταγωγής μου μέχρι την ηλικία των 9 ετών και, στη συνέχεια, εγκαταστάθηκα με την οικογένειά.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Δ΄ Ομάδα Μήδεια Ευριπίδη- Μήδεια Παζολίνι Καλαμαρά Ρέα Ματαράγκα Χριστίνα Κάβουρα Σωτηρία Πούλιου Ελένη Ζάχου Μαρία.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Πόσεςσυσκευέςλειτουργούνμε το ηλ.Ρεύμα??? Η ανάπτυξη της τεχνολογίας οφείλεται στην αρχαία ελληνική σκέψη στην οποία ο άνθρωπος στηρίχτηκε για.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ισαβέλλα Παπαδοπούλου ΄Β3
Σπίτι για πέντε Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Τι έπρεπε να κάνω και δεν το έκανα ?  Δεν έπαιξα στον υπολογιστή !  Δεν έπαιξα με το κινητό του μπαμπά.  Δεν τσακώθηκα με τα αδέλφια μου.
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ
 Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Εργασία της ομάδας Εφήβων Συμβούλων Συνήγορου του Παιδιού Πρώτη περίοδος: Ιανουάριος – Μάρτιος 2009 ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ Το δικαίωμα έκφρασης.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
Συντονίστρια Συμποσίου: Ι. Παπαβασιλείου- Αλεξίου.
Η Εκπαίδευση Είναι το λίκνο που ανατρέφει: Δημόσιους λειτουργούς,
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ Στις μέρες μας, λίγοι είναι οι άνθρωποι που διακατέχονται από πραγματική αγάπη προς τους συνανθρώπους τους. Η ΑΓΑΠΗ όμως, είναι ένα.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Εναλλακτικές εφαρμογές αξιολόγησης
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ο ΡΟΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Έρευνα για την ενδοσχολική βία και καλές πρακτικές
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΟΥ ΧΘΕΣ.

«Η επικοινωνία των ανθρώπων του χθες» 2o ΕΠΑΛ Σερρών Project Απ5 “The letters” 1.Σιδερίδου Αλεξάνδρα 2.Ράνια Σπαθά 3.Ελένη Καβελίδου 4.Μαρία Καναράκη 5.Τσέρρι Άντι 6.Παντζαρίδης Γιάννης «Η επικοινωνία των ανθρώπων του χθες»

Στα πλαίσια του μαθήματος που κάνουμε,ενδιαφερθήκαμε να ασχοληθούμε με την επικοινωνία του χθες και του σήμερα.Στην κοινωνία που ζούμε σήμερα πολλοί άνθρωποι ζούνε απομονωμένα λόγω των καθημερινών καταστάσεων (κρίση).Παλαιότερα,οι οικογένειες ήταν πυρηνικές,δηλαδή ζούσαν όλοι μαζί αγαπημένοι με επικοινωνία και χωρίς διαμάχες με τον λόγο. ΠΡΟΛΟΓΟΣ

«Διαπροσωπικές σχέσεις» Ως όρος,οι διαπροσωπικές σχέσεις είναι οτιδήποτε «διαδραματίζεται» μεταξύ ενός και άλλου προσώπου και αναφέρεται στην αντίληψη, αξιολόγηση, την κατανόηση και τον τρόπο αντίδρασης. Για διαπροσωπικές σχέσεις μιλούμε, όταν οι ενέργειες και η συμπεριφορά ενός ατόμου επηρεάζει την συμπεριφορά ενός ή άλλων ατόμων. Για να υπάρξουν διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων προϋπάρχει η επικοινωνία. Με άλλα λόγια η έννοια κλειδί των διαπροσωπικών σχέσεων είναι η επικοινωνία. Ως όρος η επικοινωνία αποτελεί μια ευρεία έννοια και μπορεί να συμπεριλάβει όλους τους τρόπους με τους οποίους ένα μυαλό μπορεί να επηρεάσει ένα άλλο.

Ένα απόσπασμα μιας τοπικής εφημερίδας από τον Σπύρο Στρατόπουλο & την Έφη Μπαλτζώη «Έχουμε πάψει να ζηλεύουμε ό,τι αστράφτει» «Χρόνια ‘τρωγόμασταν’ να φύγουμε.Δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε στην μεγαλούπολη,θέλαμε να τα πουλήσουμε όλα και να φύγουμε.Και το κάναμε!Είχαμε καταντήσει να συνεννοούμαστε με σημειώματα.»Η τοπική κοινωνία τους υποδέχτηκε με καλή διάθεση.Έπαιξε ρόλο βέβαια η καταγωγή της Έφης-το σπίτι όπου μένουν είναι το πατρικό της.

Η συνέχεια του αποσπάσματος… και στην ερώτηση:ποια αλλαγή νιώσατε να συντελείται πρώτη στη νέα σας ζωή, αυτοί απαντούν:’’Εδώ τα πάντα κυλούν πιο αργά και καθένας κάνει την δουλεία του στα ωράρια που θέλει….’’

Συμπέρασμα: Σύμφωνα με το παραπάνω απόσπασμα και με την όλη εργασία συμπεραίνουμε ότι οι άνθρωποι στα παλαιότερα χρόνια, είχαν διαφορετικό τρόπο επικοινωνίας π.χ. αλληλογραφία. Σήμερα οι άνθρωποι είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Δηλαδή, επικοινωνούν κυρίως μέσω ίντερνετ, κινητού τηλεφώνου κ.λ.π. Ο άνθρωπος έχει απομακρυνθεί από την πραγματική κοινωνία.

‘Η επικοινωνία για μια σχέση είναι ότι η αναπνοή για την διατήρηση της ζωής’ ‘Ζούμε στην εποχή που το κυρίαρχο πρόβλημα είναι η μοναξιά. Υπάρχουν δυο ειδών μοναξιές: Αυτή που επιλέγει κανείς και αυτή που του συμβαίνει ακόμη και ανάμεσα σε πλήθος ανθρώπων επειδή δεν υπάρχει κάποια επαφή. Πολλές αιτίες οδηγούν εκεί, και κυρίαρχα, η κακή επικοινωνία.’ ‘Ελάχιστοι από εμάς έχουμε βιώσει καλά μοντέλα επικοινωνίας στο σπίτι που μεγαλώσαμε. Μάθαμε τη επικοινωνία από ανθρώπους γεμάτους καλές προθέσεις που κι’αυτοί δεν είχαν μάθει πώς να σχετίζονται.’

τέλος ΤΕΛΟΣ τέλος