Αλίκη Αποστολάκη. Ω, Μούσα των δασόπυκνων βουνών! Στα ματόκλαδά σου πάνω οι κερασιές δένουν τον πρώιμο εύχημο καρπό για το φιλί των εραστών. Αφήνοντας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ – ΑΠΡΟΣΩΠΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
«Τι είναι αυτό που σας εκπλήσσει περισσότερο στους ανθρώπους;»
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 1 ο.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Παραμονές των Χριστουγέννων, ενώ όλοι προετοιμαζόμασταν να γιορτάσουμε τη Γέννηση του Θεανθρώπου Χριστού, του σαρκωμένου Θεού της Αγάπης…
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Β΄ Γυμνασίου «Ένα στοργικός ηγέτης»
Κλίση ουσιαστικών Β΄ κλίσης.
Κλίση ουσιαστικών Γ΄ κλίσης.
ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, όταν σου λείπει κάποιος Τόσο πολύ, που θέλεις μόνο να τον πάρεις Απ’ τα όνειρά σου και να τον αγκαλιάσεις στην.
Platon, Le Timée Aide à la traduction Dominique Augé.
Δημιουργία παρουσίασης:
Words of wisdom.
Ποιό είναι το πρόβλημα της Ελλάδας σήμερα;. Το οικονομικό.
Φύγαμε για αρχαία Αθήνα! Έχει διάλεξη ο Ισοκράτης... Θα μιλήσει:
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Κορυφαία εκκλησιαστική μορφή της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Γεννήθηκε το 354 μ.Χ. και πέθανε το 507 μ.Χ. Το έργο του ανεκτίμητο και διαχρονικό,
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Η Αιτιατική ως ετερόπτωτος προσδιορισμός
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ιωάννης Χρυσόστομος Επίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως Οικουμενικός διδάσκαλος Άγιος της Εκκλησίας Ικανός ρήτορας, γι’ αυτό Χρυσόστομος Προσπάθησε να καταπολεμήσει.
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Αρχαία Θέατρα Γιάννης Βαρής 1ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ Ε’ – 2015.
Αναφορικές προτάσεις Οι αναφορικές προτάσεις αναφέρονται σε όρο άλλης πρότασης που υπάρχει ή εννοείται.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η αγιαστική ιδιότητα του νερού βασίζεται στην ενέργεια επ΄ αυτού της χάριτος του Πανάγιου Πνεύματος. Τα Θεοφάνεια και η αποκάλυψη.
Η Β’ ΚΛΙΣΗ ΤΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ
Επανάληψη για το διαγώνισμα του β΄ τρίμηνου
Ευίνα Τσιχρηντζή Φανή Παπαχρήστου.  Στην Αγία Γραφή και συγκεκριμένα στο 3 ο κεφάλαιο του βιβλίου Βασιλειών Γ ' (3, 16-28) πρωτοαναφέρεται η ιστορία.
Μάθημα ζωής από ένα παιδί.
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
Η γέννηση του Ιησού Χριστού: Γενέθλια της νέας ανθρωπότητας
Ελεύθεροι πολιορκημένοι! Ένα θεατρικό δρώμενο για την 25η Μαρτίου.
Οι χρονικές προτάσεις Ενότητα 11.
Απόστολος Παύλος.
Πλέομεν ὅσον τριακοσίους σταδίους
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Ο Σωκράτης για τη φιλία Χαρακτηριστικό παράδειγμα στενών φίλων ήταν ο Αχιλλέας και ο Πάτροκλος.
Αθήνα η Γέννηση της Δημοκρατίας
Learning To Use New Testament Greek Lesson XXI. The disciple reads a parable about the kingdom. ajnaginwvskei oJ maqhth;V parabolh;n peri; th:V basileivaV.
Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΞΗΜΕΡΩΝΕΙ Πολύβιος, Ἱ στορίαι Δημιουργία παρουσίασης: Αλεξάνδρα Γερακίνη
BONSAI Η ΑΡΜΟΝΙΑ Η καλη συμπεριφορα συνισταται στο να εισαι ειλικρινης σε ολα και να ενωσεις την ψυχη σου με την θεληση του συμπαντος δηλαδη να κανουμε.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΑΤΑΛΟΤΑΤΑ ΠΑΙΖΕΙ Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Γ Γυμνασίου Ενότητα 6 Ελένη Αδαμοπούλου 3 ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου.
Έλα στη φάτνη μας, Χριστέ να γεννηθείς, στο λίκνο της καρδιάς μας Συ, γλυκά ν’ αναπαυθείς. Σε καρτερούν όλου του κόσμου τα παιδιά στην παγωμένη τούτη,
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
Ασπρογάλανο πανί ● Μιλούσανε δυο νεράιδες: ● - Τι σημαία να δώσουμε σ' αυτή τη χώρα; ● είπαν κι έδειξαν την Ελλάδα. ● - Ας ρωτήσουμε την ίδια, είπε η μια.
ΑΙΓΟΣ ΠΟΤΑΜΟΙ Οι κινήσεις Αθηναίων και Λακεδαιμονίων Ξενοφώντος Ελληνικά Βιβλίο 2, κεφάλαιο 1, §16 και εξής Παρουσίαση Δοϊρανλή Άννα, φιλόλογος.
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ
Κείμενα Ελληνιστικής – Ρωμαϊκής περιόδου
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Γλωσσική επαφή στην Αρχαιότητα
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Texte 1 : Aristophane - Les Nuées - v
Αρχαίες Ελληνικές Επιγραφές
Αναστάσιμη Προσευχή ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!.
Η συνταξη τησ αε.
Ἱστορία ἀρχαία καὶ μεσαιωνικὴ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΑΡΧΕΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Exercise 9.
Croy 7 - Exercises 1. λέγετε λόγον κατὰ τοῦ κυρίου τοῦ οὐρανοῦ;
Croy 14 - Exercises 1. ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ ἡμεις ἐπίομεν οἶνον
Croy 11 - Exercises 1. Οἱ οφθαλμοὶ τοῦ τέκνου ἐθεραπεύοντο
Η ΔΥΝΑΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΣΕΛΕΥΚΙΔΩΝ
ΟΙ ΠΤΟΛΕΜΑΙΟΙ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αλίκη Αποστολάκη

Ω, Μούσα των δασόπυκνων βουνών! Στα ματόκλαδά σου πάνω οι κερασιές δένουν τον πρώιμο εύχημο καρπό για το φιλί των εραστών. Αφήνοντας ένα μειδίαμα στης χαραυγής τ΄αναφιλητό για νά΄χει η μέρα νόημα και η ζωή το φώς της. Ψάξε για ρίμες ποίησης, που γέννησε η Άλμπα σαν της ημέρας έφεξε το φώς το ερατεινό. Ψάξε μέσα στο δείλι, που χάνεται σταγόνες για να βρεις εύδιου φεγγαριού για νά΄χουν τ΄αμπέλια αιτία κι αφορμή τον πόνο τους να κλάψουν. Ωδή στην Ευτέρπη-Ποίηση :Vicky Kostenas Ευτέρπη, η Μούσα της Μουσικής

Διάβασε το αρχαίο κείμενο και απάντησε στις ερωτήσεις κατανόησης. Προσπάθησε να αποδώσεις στη ν.ε το αρχαίο κείμενο. Κάνοντας κλικ κάθε φορά πάνω στη διαφάνεια θα δεις αν απάντησες σωστά

Μουσικὴν πᾶσι μὲν ἀνθρώποις ὄφελος ἀσκεῖν, Ἀρκάσι δὲ καὶ ἀναγκαῖον. Παρὰ μόνοις γὰρ Ἀρκάσι πρῶτον μὲν οἱ παῖδες ἐκ νηπίων ᾄδειν ἐθίζονται κατὰ νόμους τοὺς ὕμνους καὶ παιᾶνας, οἷς ἕκαστοι κατὰ τὰ πάτρια τοὺς ἐπιχωρίους ἥρωας καὶ θεοὺς ὑμνοῦσι∙ Τι είναι η μουσική για τους ανθρώπους; Μουσικὴν πᾶσι μὲν ἀνθρώποις ὄφελος ἀσκεῖν Είναι ωφέλεια για όλους τους ανθρώπους να ασκούν τη μουσική Τι είναι η μουσική για τους Αρκάδες; Ἀρκάσι δὲ καὶ ἀναγκαῖον Για τους Αρκάδες όμως είναι αναγκαίον

Παρὰ μόνοις γὰρ Ἀρκάσι πρῶτον μὲν οἱ παῖδες ἐκ νηπίων ᾄδειν ἐθίζονται κατὰ νόμους τοὺς ὕμνους καὶ παιᾶνας, οἷς ἕκαστοι κατὰ τὰ πάτρια τοὺς ἐπιχωρίους ἥρωας καὶ θεοὺς ὑμνοῦσι Τι μαθαίνουν οι Αρκάδες στα παιδιά τους; Παρὰ μόνοις γὰρ Ἀρκάσι πρῶτον μὲν οἱ παῖδες ἐκ νηπίων ᾄδειν ἐθίζονται κατὰ νόμους τοὺς ὕμνους καὶ παιᾶνας, Γιατί μόνο στους Αρκάδες πρώτα πρώτα τα παιδιά από τη νηπιακή ηλικία Συνηθίζουν να τραγουδούν σύμφωνα με τους νόμους τους ύμνους και τους παιάνες Τι κάνουν οι Αρκάδες; οἷς ἕκαστοι κατὰ τὰ πάτρια τοὺς ἐπιχωρίους ἥρωας καὶ θεοὺς ὑμνοῦσι Τους επιχωρίους ήρωας και θεούς με τους οποίους καθένας σύμφωνα με τα Πατροπαράδοτα υμνεί τους τοπικούς ήρωες και θεούς

Τι κάνουν οι Αρκάδες στη συνέχεια; ∙ μετὰ δὲ ταῦτα πολλῇ φιλοτιμίᾳ χορεύουσι Μετά από αυτά με μεγάλο συναγωνισμό χορεύουν κατ’ ἐνιαυτὸν τοῖς Διονυσιακοῖς αὐληταῖς ἐν τοῖς θεάτροις. Κάθε πότε και πού; Κάθε χρόνο με τη συνοδεία των αυλητών του Διονύσου στα Θέατρα.

Καὶ τῶν μὲν ἄλλων μαθημάτων ἀρνηθῆναί τι μὴ γιγνώσκειν οὐδὲν αἰσχρὸν ἡγοῦνται, τήν γε μὴν ᾠδὴν οὒτ’ ἀρνηθῆναι δύνανται Σχετικά με τα άλλα μαθήματα τι δε θεωρούν ντροπή; Καὶ τῶν μὲν ἄλλων μαθημάτων ἀρνηθῆναί τι μὴ γιγνώσκειν οὐδὲν αἰσχρὸν ἡγοῦνται Και από τα άλλα μαθήματα δε θεωρούν καθόλου ντροπή να παραδεχτούν ότι δεν γνωρίζουν κάτι Μπορούν να αρνηθούν το τραγούδι; τήν γε μὴν ᾠδὴν οὒτ’ ἀρνηθῆναι δύνανται Το τραγούδι όμως ούτε μπορούν να αρνηθούν

διὰ τὸ κατ’ ἀνάγκην πάντας μανθάνειν, οὒθ’ ὁμολογοῦντες ἀποτρίβεσθαι διὰ τὸ τῶν αἰσχρῶν παρ’ αὐτοῖς νομίζεσθαι τοῦτο. Γιατί δεν μπορούν να αρνηθούν το τραγούδι; διὰ τὸ κατ’ ἀνάγκην πάντας μανθάνειν Επειδή υποχρεωτικά όλοι το μαθαίνουν Μπορούν να απαλλαγούν από το τραγούδι; οὒθ’ ὁμολογοῦντες ἀποτρίβεσθαι Ούτε εάν το παραδεχτούν μπορούν να απαλλαγούν Γιατί; διὰ τὸ τῶν αἰσχρῶν παρ’ αὐτοῖς νομίζεσθαι τοῦτο. Επειδή αυτό θεωρείται ντροπή στην κοινωνία τους

Ποιοι τα θέσπισαν αυτά; Ταῦτά τέ μοι δοκοῦσιν οἱ πάλαι παρεισαγαγεῖν Τα θέσπισαν για να κάνουν επίδειξη; οὐ τρυφῆς καὶ περιουσίας χάριν Αυτά μου φαίνεται ότι τα θέσπισαν οι παλαιοί Όχι χάρη της φιληδονίας και επίδειξης πλούτου Αλλά για ποιο λόγο; Τι παρατηρούσαν; ἀλλὰ θεωροῦντες μὲν τὴν ἑκάστων αὐτουργίαν Αλλά επειδή παρατηρούσαν το μόχθο του καθενός

καὶ συλλήβδην τὸ τῶν βίων ἐπίπονον καὶ σκληρόν, θεωροῦντες δὲ τὴν τῶν ἠθῶν αὐστηρίαν, ἥτις αὐτοῖς παρέπεται διὰ τὴν τοῦ περιέχοντος ψυχρότητα καὶ στυγνότητα τὴν κατὰ τὸ πλεῖστον ἐν τοῖς τόποις ὑπάρχουσαν. καὶ συλλήβδην τὸ τῶν βίων ἐπίπονον καὶ σκληρόν, θεωροῦντες δὲ τὴν τῶν ἠθῶν αὐστηρίαν, ἥτις αὐτοῖς παρέπεται διὰ τὴν τοῦ περιέχοντος ψυχρότητα καὶ στυγνότητα τὴν κατὰ τὸ πλεῖστον ἐν τοῖς τόποις ὑπάρχουσαν. Τι πίστευαν για τη ζωή;καὶ συλλήβδην τὸ τῶν βίων ἐπίπονον καὶ σκληρόν Και με λίγα λόγια την επίπονη και σκληρή ζωή Τι παρατηρούσαν σχετικά με τα ήθη; θεωροῦντες δὲ τὴν τῶν ἠθῶν αὐστηρίαν, ἥτις αὐτοῖς παρέπεται Και επειδή έβλεπαν την αυστηρότητα των ηθών η οποία τους ακολουθεί Εξαιτίας ποιων πραγμάτων; Α)διὰ τὴν τοῦ περιέχοντος ψυχρότητα καὶ στυγνότητα Εξαιτίας του ψύχους και της τραχύτητας του τόπου στον οποίο ζουν Β)τὴν κατὰ τὸ πλεῖστον ἐν τοῖς τόποις ὑπάρχουσαν. Και η οποία υπάρχει στο μεγαλύτερο μέρος ας’ αυτούς τους τόπους