Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 αμοιβαιότητα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Παρουσίαση προτεινόμενου εκπαιδευτικού προγράμματος
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Η Ελληνική Υπηρεσία Υποστήριξης λειτουργεί από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
GRUNDTVIG Nikolai Frederik Severin Grundtvig ( )
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Σχέσεις με κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Σάββατο, 26 Ιανουαρίου 2013 Ημέρα Γνωριμίας. Στόχος Προπτυχιακού Προγράμματος Τμήματος Αγγλικών Σπουδών  Καλλιέργεια ενσυνείδητης κριτικής σκέψης που.
Το Εργαστήριο Μελέτης, Διδασκαλίας και Διάδοσης της Ελληνικής Γλώσσας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Website: greeklanglab.pre.uth.gr
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Υπουργείο Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) Καινοτόμες δράσεις για την ενίσχυση της φιλαναγνωσίας.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οι προοπτικές.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Εργαστήριο.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Βασίλης.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Δ΄Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συντονιστική.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πρόγραμμα.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
Ημέρα Γνωριμίας Σάββατο, 26 Ιανουαρίου Στόχοι και Αποστολή Τμήματος Γαλλικών Σπουδών & Σύγχρονων Γλωσσών Καλλιέργεια Διαπολιτισμικότητα και διάλογο.
Μεταφορά ενός Ερευνητικού Εργαστηρίου στη Σχολική Αίθουσα για τη Διδασκαλία των Φ.Ε. Η περίπτωση του Εκπαιδευτικού Αστρονομικού Εργαστηρίου ΕΥΔΟΞΟΣ Ανδρικόπουλος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (Π.Μ.Σ.) 2 Επίπεδα 1.Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) 2.Διδακτορικό Δίπλωμα (Δ.Δ.) Αναφέρεται σε ίδιες ή συναφείς.
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Θεωρία και Πράξη
Δ΄ ΔIEYΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΑΘΗΝΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
O/Η «ΘΕΤΟΣ/Η ΓΟΝΕΑΣ». Πρόκειται για γονέα ελληνικής καταγωγής που «υιοθετεί» έναν/μια μετανάστη/ιδα γονέα και συνεργάζεται μαζί του/της, με στόχο την.
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
DAF Ευρωπαϊκό Δίκτυο Γερμανικά ως Ξένη Γλώσσα Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» Αθήνα 13 Μαρτίου Μαρτίου.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Δικαιούχος φορέας Συμπράττοντες φορείς ● Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις αρχές παιδαγωγικής αξιοποίησης των ΤΠΕ, καθώς και στην απόκτηση.
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Διδακτική της Πληροφορικής
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Φορείς Εκπαιδευτικής Έρευνας - Ε.Ε. & Ελλάδα
Ελληνογερμανική Αγωγή
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – αμοιβαιότητα πρωτοβουλιών Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και η κοινωνία

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – εισαγωγικά  Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν. Θεσσαλίας, διαδραματίζοντας εξ αντικειμένου νευραλγικό ρόλο στην καλλιέργεια της παιδείας, μέσω της επιστημονικής και παιδαγωγικής κατάρτισης των νέων εκπαιδευτικών της Α / θμιας εκπαίδευσης, είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένο σε ζητήματα παιδείας, εκπαίδευσης, πολιτισμού και δια βίου μάθησης.  Επιδιώκει λοιπόν και αποδέχεται πρόθυμα κάθε συνεργασία με κοινωνικούς, εκπαιδευτικούς και πολιτιστικούς φορείς της περιοχής του, επιθυμώντας να συμβάλλει στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας.  Έχοντας όμως την πεποίθηση ότι τα ζητήματα παιδείας και πολιτισμού είναι ζωτικής σημασίας για την προαγωγή των πανανθρώπινων αξιών, διατηρεί σταθερή επικοινωνία και συνεργάζεται προς την κατεύθυνση αυτή με την ευρύτερη εθνική και ευρωπαϊκή κοινότητα.

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Π. Τ. Δ. Ε. Παν. Θεσσαλίας Διαδικασίες πολυ - γραμματισμού Εκ π αιδευτική κοινότητα (π αιδαγωγοί, π αιδαγωγούμενοι γονείς ) Ευ π αθείς ομάδες ( Ρομά, μετανάστες ) Ε π ιστημονική κοινότητα ( ελληνική, ευρω π αϊκή ) Ευρύτερη κοινωνία ( τέχνη, π ολιτισμός, δια βίου μάθηση )

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση –  Επιμορφώσεις  Δίκτυο Σχολείων Έρευνας  Ημερίδες – Συνέδρια – Σεμινάρια  Πολιτιστικές εκδηλώσεις  Μονογραφίες – Βιβλιοπαρουσιάσεις  Διαλέξεις και Κύκλους Διαλέξεων  Συνεργασία με Δήμους και Άλλους Κοινωνικούς Φορείς  Συνεργασία με Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς Το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΠΘ δραστηριοποιείται σε :

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιμορφώσεις ( Ι )  Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α / βάθμιας και Β / βάθμιας εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων σε θέματα :  πολυγλωσσίας και διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης ξένης γλώσσας  διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας σε αλλοδαπούς μαθητές ( Θερινά Τμήματα )  μαθηματικής σκέψης και μαθηματικών πρακτικών  λογοτεχνίας  διδασκαλίας της ιστορίας  λαογραφίας – τοπικού πολιτισμού

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση –  ομαδοσυνεργατικής μεθόδου διδασκαλίας  μαθησιακών δυσκολιών  αξιολόγησης μαθητών και εκπαιδευτικού έργου  Ολοήμερου Σχολείου  κατ ’ οίκον εργασιών  πολυπολιτισμικού σχολείου  σχολείου και οικογένειας  διαδικτυακών περιβαλλόντων μάθησης (CoReflect, Stoxasmos)  εκπαίδευσης ενηλίκων μεταναστών και ενηλίκων Ρομά ( Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ) Επιμορφώσεις ( ΙΙ )

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Δίκτυο Σχολείων Έρευνας Το πρόγραμμα ‘ Δίκτυο Σχολείων Έρευνας ’ έχει στόχο  να φέρει σε επαφή πανεπιστημιακούς ερευνητές και εκπαιδευτικούς της πράξης για την διεξαγωγή ερευνών που είναι χρήσιμες στους εκπαιδευτικούς  να δημιουργηθεί ένα μοντέλο συνεργασίας μεταξύ σχολείων και πανεπιστημίου που βασίζεται στην αλληλεπίδραση έρευνας και πράξης  να ενθαρρύνει τα σχολεία να δημιουργήσουν ερευνητικές ομάδες εντός του σχολείου τους ή / και σε συνεργασία με άλλα σχολεία, με την υποστήριξη των μελών του ΠΤΔΕ.

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Ημερίδες  « Πρόληψη και αντιμετώπιση των προβλημάτων εκφοβισμού στο σχολείο »  « Η μέθοδος project στη διδακτική πράξη »  « Παγκόσμια Ημέρα Μητρικής Γλώσσας »  « Διδακτικές Πρακτικές και Διδακτικός Αναστοχασμός »  « Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας »  « Σχολικές παρεμβάσεις σε Ελλάδα και Αυστραλία για την αντιμετώπιση του εκφοβισμού και την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων »  « Διαπολιτισμικές Προσεγγίσεις με εργαλείο τον Χάρτη »  « Εγκλεισμός και Εκπαίδευση »  Διάχυση των ερευνητικών αποτελεσμάτων του Προγράμματος διδακτορικών υποτροφιών ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ στο θεσσαλικό κοινό …

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Οργάνωση / συν - διοργάνωση Συνεδρίων  2 ο Σταυροδρόμι γλωσσών & πολιτισμών : ελληνο - αλβανική επαφή  4 α Τζαρτζάνεια : « Οι γεωγραφικές και κοινωνικές ποικιλίες της Νέας Ελληνικής Γλώσσας και η παρουσία τους στην εκπαίδευση »  10o Διεθνές Συνέδριο Σημειωτικής : « Κόσμοι που αλλάζουν & Σημεία των καιρών »  1 ο Πανελλήνιο Συνέδριο για τη ζωή και το έργο του λογίου και παιδαγωγού Στέφανου Κομμητά  14 ο Συνέδριο για τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση - Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας …

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Σεμινάρια για την ελληνική τέχνη στους φοιτητές του University of Nebraska ( πρόγραμμα ανταλλαγής με το Παν. Θεσσαλίας ) για τη διαχείριση κρίσεων στη σχολική κοινότητα βιωματικό Σεμινάριο σε εκπαιδευτικούς για τη διδασκαλία μαθηματικών σε Ρομά μαθητές με τη χρήση χειραπτικών υλικών

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πολιτιστικές εκδηλώσεις Α ) Διοργάνωση – συνδιοργάνωση :  Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης « Συνομιλώντας με τους ποιητές »  Φεστιβάλ Αφήγησης Β ) Συμμετοχή :  Εκδήλωση Ηπειρωτικής Αδελφότητας Μαγνησίας  Ημέρα μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος  Εορτές Γαλλοφωνίας 2012  Τριήμερο Λόγου και Τέχνης για τον πολυπολιτισμό και την άρση της ξενοφοβίας  Εκδήλωση για την ποίηση Δήμου Βόλου και Συνδέσμου Φιλολόγων

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Μονογραφίες – Βιβλιοπαρουσιάσεις που αφορούν την τοπική κοινωνία  « Γερμανικά έθιμα στην ελληνογερμανική κοινότητα του Βόλου. Ο πολιτισμός σε σύνθεση »  « Ο Γερμανός πρόξενος στο Βόλο Helmut Scheffel. Ένας αληθινός θρύλος »  « Το δημοτικό τραγούδι στη Μαγνησία » ( Κ. Λιάπη )  « Άπαντα τα έργα Ρήγα Βελεστινλή » ( Δ. Καραμπερόπουλου )  « Οι καραγκιοζοπαίκτες της περιοχής Καρδίτσας » ( Β. Αναγνωστόπουλου )

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαλέξεις και Κύκλοι Διαλέξεων  Διάλεξη της Norma Presmeg για τη θέση του πολιτισμού στη μαθηματική εκπαίδευση μέσα από το φακό της σημειωτικής  Κύκλοι Διαλέξεων με θέμα : « Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις της Γλώσσας »

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συνεργασία με Δήμους και Άλλους Κοινωνικούς Φορείς  Συνεργασία με τους Δήμους Βόλου, Άμφισσας, Χαλκίδας, συλλόγους μεταναστών και ΚΕΘΕΑ 1. Για την υλοποίηση μαθημάτων Νέας Ελληνικής σε ενήλικους μετανάστες ( Ελληνικά για Μετανάστες Γονείς ) 2. Για τη γλωσσική εκπαίδευση των Ρομά 3. Για την αναζήτηση λύσεων στο πρόβλημα της « γκετοποίησης » σχολικών μονάδων με μεγάλο αριθμό Ρομά μαθητών 4. Για την υλοποίηση καλλιτεχνικού προγράμματος του ΚΕΘΕΑ στις φυλακές ανηλίκων Αυλώνας Συνεργασία εκατοντάδων φοιτητών με 55 Κοινωνικούς Φορείς στο π λαίσιο της Διευρυμένης Πρακτικής

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Συνεργασία με Ευρωπαϊκούς Οργανισμούς  Ευρωπαϊκή Ένωση  «Youth on the move - Νεολαία σε Κίνηση »  Ευρωπαϊκή Επιτροπή  « Πρόγραμμα LLP, Key activity2: Languages»  Ευρωπαϊκό Συμβούλιο  « Πρόγραμμα Γλωσσικής Ένταξης Ενηλίκων Μεταναστών »

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Προοπτικές