Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΠΛΕΓΜΈΝΟΣ ΣΤΑ ΔΊΧΤΥΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΎΟΥ... ΜΙΑ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΎΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Advertisements

Φυσική αγωγή A’-Β’-Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βιβλίο του μαθητή
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΠΑΠΑΡΓΥΡΙΟΥ ΑΛΕΞΑΝΡΟΣ MSc ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΕ11 ΠΕΛΛΑΣ - ΠΙΕΡΙΑΣ.
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Ε – Στ Δημοτικού
Θεωρητική Παρουσίαση Μαθήματος Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuest.
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Jigsaw: Τί είναι;.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Γνώση και κατανόηση της Παιδαγωγικής. Επεξεργασία της Εκπαιδευτικής Στρατηγικής. Επιλογή Εκπαιδευτικών μέσων και εργαλείων. Ψαθάκη.
Αποτελέσματα Έρευνας με θέμα Η Χρήση των Ευρυζωνικών Υπηρεσιών στην ΠΔΕ Μάιος 2006.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Μέθοδοι διδασκαλίας των Μαθηματικών
Διδασκαλία των Θρησκευτικών με Νέες Τεχνολογίες
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας
«Project» Διερευνητική εργασία. Σκοπός  Για να μάθουν οι μαθητές καλύτερα  Βιώματα – ενδιαφέροντα – μάθημα  Παιδαγωγικό κέρδος.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Ο μαθητής / τρια να μπορεί να (α) Πειραματίζεται και δημιουργεί πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες συνθέσεις τελικής παρουσίασης για τα σχέδια κολλάζ που έχει.
Αναπτύσσοντας δεξιότητες αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό: Η χρήση των WebQuests webquest.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Διδακτική Πληροφορικής
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Μαρία Η. Χαϊτίδου – Άννα Σπύρτου Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου για τη διδασκαλία και μάθηση της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Αναπαράσταση του Μικρόκοσμου)
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Τμήμα Β2 του Γυμνάσιου της Νέας Περάμου Καβάλας. Με λένε Μαρίνα Είμαι ο Kevin Με λένε Σοφιέ Με λένε Σαλ Είμαι ο Στέφανος Με λένε Μυρτώ Είμαι η Κατερίνα.
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι Μάθημα 1 ο Διδάσκει : Βασίλης Τσελφές.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
Περίμετρος- Εμβαδόν: Διάκριση με τη χρήση ψηφιακού γεωπίνακα ( Μαθηματικά Δ΄ τάξης, Ενότητα 33 «Υπολογίζω Περιμέτρους κι Εμβαδά»)
Βιολογία Γυμνασίου.
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία Α' τετράμηνο
Σχεδιασμός περιβαλλόντων μάθησης στο Διαδίκτυο
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Παρουσίαση στο μάθημα «Διγλωσσία και εκπαίδευση»
Αλεξάνδρα-Μαρία Στελίνα Ολίνα Δέσποινα
επίλυση προβλημάτων Γ΄& Δ΄ δημοτικού
Δραστηριότητες κατά την 1η Τηλεδιάσκεψη (Διάρκεια 60’)
Πορεία Διδασκαλίας-Στάδια Διδασκαλίας
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ Ένα λαμπρό παρελθόν με αβέβαιο μέλλον
Αναπαραστάσεις του Μακρόκοσμου
Πληροφορική & Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
«Τρόποι δημιουργίας μιας μεταλλαγμένης Ψηφιακής τάξης»
Η σκέψη και πράξη του εκπαιδευτικού
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Παράδειγμα χρήσης διαδραστικών βιβλίων
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Jigsaw σημαίνει Puzzle Διερευνητική μάθηση-διδασκαλία Τρόπος διεξαγωγής 1 3 4 2 Χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες σύνθεσης, των τεσσάρων (4) ατόμων η κάθε μία. 1 Ορίζουμε έναν μαθητή από κάθε ομάδα ως συντονιστή. 2 Χωρίζουμε το μάθημα σε 4 ενότητες. 3 Αναθέτουμε σε κάθε μαθητή να μάθει μία ενότητα, προσέχοντας ώστε οι μαθητές να έχουν άμεση πρόσβαση μόνο στη δική τους ενότητα. 4

JIGSAW Σχηματίζουμε «ομάδα ειδίκευσης», έχοντας έναν μαθητή από κάθε ομάδα Jigsaw, να συνεργάζεται με τους μαθητές από τις άλλες, που τους έχει ανατεθεί η ίδια ενότητα με αυτόν. 5 4 3 1 2 Οι μαθητές επιστρέφουν στις «ομάδες σύνθεσης» και παρουσιάζουν τα ευρήματά τους από την εργασία που έκαναν στις «ομάδες σύνθεσης» ομάδες. 6

JIGSAW Ζητάμε από κάθε μαθητή να παρουσιάσει την ενότητά του στην ομάδα του. Ενθαρρύνουμε τους υπόλοιπους της ομάδας να κάνουν ερωτήσεις για διευκρινήσεις. 7 1 3 4 2 Στο τέλος της συνεδρίασης δίνουμε ένα ερωτηματολόγιο σχετικό με την ενότητα, με τα πιο σημαντικά σημεία αυτής, ώστε οι μαθητές γρήγορα να μπορούν να αντιληφθούν το θέμα. 8

5 ενότητες 5 ομάδες σύνθεσης 5 ομάδες ειδίκευσης JIGSAW 5 3 1 2 4 5 ενότητες 5 ομάδες σύνθεσης 5 ομάδες ειδίκευσης