The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Ενίσχυση της Πράσινης Επιχειρηματικότητας
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Public Power Corporation SA Corporate Presentation November ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας, «Ενέργεια & Ανάπτυξη 2012» Αρθούρος Ζερβός Πρόεδρος και.
Royal FrieslandCampina
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Πρόεδρος Δ.Σ. Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Buildingpartnershipsbuildingpartnerships. η εταιρία μας •ανώνυμη εταιρία ασφαλιστικών συμβούλων και συντονιστών ασφαλιστικών συμβούλων •έμπειροι και καταξιωμένοι.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΕΡΔΟΥΣ 1. 40% ΜΕΤΡΗΤΑ 600 e ΧΟΝΔΡΙΚΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ e ΚΕΡΔΟΣ 40% 840 e ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ 2. ΒONUS 9 % ΒΟΝUS ΣΤΑ.
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ 1ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΕΕΠΕ 3/6/2008.
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Μαρία Σαρρηκώστα,Ευφροσύνη Χρυσίδου
Κατηγορία επιχειρήσεων Αριθμός εργαζομένων (αμετάβλητος) Κύκλος εργασιών ήΣυνολικός ισολογισμός Πολύ μικρές0-9≤ 2 εκατ. ευρώ Μικρές10-49≤ 10 εκατ. ευρώ.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Λογιστική παρακολούθηση και αποτίμηση αποθεμάτων
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
SHOPPING NETWORK SEMINAR ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΥΜΕ.
On Shelf Availability: Αποφεύγοντας τις Εκπλήξεις Με την υποστήριξη της Ερευνητικής Ομάδας: ELTRUN/SCORE, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Χριστόφορος Γκόκας.
Ευχρηστία και επιχειρηματικά οφέλη Δρ. Π. Ζαχαριάς.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Ελλείψεις: Μπορούμε να μειώσουμε τις ελλείψεις στα ράφια κατά 30%;
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Kiosk & Retail.
Το εμπόριο μπαχαρικών του 21ου αιώνα
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ «Ας Ανταποκριθούμε Αποτελεσματικά στις Προκλήσεις των Καιρών» ΜΑΚΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΥ Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος,
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.

The “we love” concept! Επαγγελματική εμπειρία: Consumer Electronics. Διαπιστώσαμε ένα κενό στην online αγορά παιχνιδιού. Η...σύλληψη! Παντελής απουσία online καταστήματος. Μη οργανωμένο λιανεμπόριο: μόνο ένα κατάστημα με παρουσία σε όλη την επικράτεια! Σταθερή και ανελαστική ζήτηση.

Η έρευνα για το online περιβάλλον! 1,1 δις Ευρώ οι συνολικές online αγορές το 2010 από περίπου 1 εκ. Έλληνες καταναλωτές συναλλαγές το χρόνο ανά online καταναλωτή. Μέθοδος πληρωμής: αντικαταβολή κατά 65%, άρα δεν έχει χτιστεί ακόμα σχέση εμπιστοσύνης. Ηλικίες ετών, ίσα μοιρασμένες ανάμεσα σε γυναίκες και άντρες. Consumer Electronics: 17% του συνολικού τζίρου γίνεται online με σαφείς τάσεις ανάπτυξης. Κυριαρχία ενός νέου αποκλειστικά online καταστήματος σε σχέση με πασίγνωστα «φυσικά» καταστήματα με online παρουσία. The “we love” concept!

Η έρευνα για την αγορά παιχνιδιών! Εξαιρετικά χαρακτηριστικά ισολογισμών. Μέγεθος αγοράς: 350 – 400 εκ. Ευρώ το Ευρωπαϊκή εμπειρία online πωλήσεων παιχνιδιών: πολύ θετική! Σοβαρή στήριξη από βασικούς προμηθευτές. The “we love” concept!

Η επιχειρηματική πρόταση! The “we love” concept! Το πρώτο στην Ελλάδα, αποκλειστικά online κατάστημα παιχνιδιών, παιδικών ταινιών, ειδών πάρτυ, βρεφικών, μεταφοράς μωρού, σχολικών ειδών, παιδικού δωματίου και εποχικών προϊόντων. Unique Selling Points: “We love” concept: o Απόλυτη εξυπηρέτηση πελάτη. o Επεκτάσιμο. o 24 ώρες παράδοσης αυστηρά σε όλη την Ελλάδα. o 365 ημέρες δικαίωμα επιστροφής με δωρεάν μεταφορικά. o Opinion leaders: 10% ισόβια έκπτωση σε τρίτεκνους & δίδυμα. o Υπενθύμιση εορτών με προτάσεις αγοράς. o «Δεν έχετε ιδέα τί ψάχνετε;» Κι εγένετο... !!!

Η επέκταση! The “we love” concept! Τρελαινόμαστε για τα παιχνίδια, αλλά μας αρέσουν και τα αναλώσιμα λόγω συχνότητας αγοράς! “We love” concept ! Ισχυρότατη κατανάλωση στην ηλικία 0 – 3 ετών. Συμφωνία με τον leader της αγοράς πάνας, την Pampers (P&G)! Κι εγένετο... !!! Χτίσιμο και άλλων κατηγοριών: μπάνιο και φροντίδα, βρεφικά, θηλασμός. “Έτοιμο” πελατολόγιο από welovetoys.gr Επικοινωνούμε με τον καταναλωτή από την γέννηση έως περίπου 12 ετών. Unique Selling Points: o Κοινή εγγραφή, κοινό καλάθι, κοινό check out, κοινή αποστολή! o Μοναδική Giga συσκευασία ένα μήνα = μοναδική τιμή. o Ισχύουν όλα όπως στο welovetoys.gr

Σκέψεις για το ηλεκτρονικό επιχειρείν Είναι λάθος να προσεγγίζεται το θέμα σε σχέση ανταγωνισμού με το «φυσικό» επιχειρείν. Πρόκειται για άλλον έναν τρόπο προσέγγισης του καταναλωτή, τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Ως τέτοιος, πρέπει να είναι άριστα οργανωμένος για να έχει πιθανότητες επιτυχίας. Ο online καταναλωτης δεν διαφέρει σε τίποτε στα βασικά χαρακτηριστικά του σε σχέση με τον «φυσικό» καταναλωτή. Είναι οι ίδιοι άνθρωποι! Αν οι online επιχειρηματίες σεβαστούν τον καταναλωτή, το κανάλι αυτό θα υπάρχει για πάντα! Στην Ελλάδα, που είμαστε στην αρχή και έχουμε έτοιμα διδάγματα και best practices από άλλες χώρες, μπορούμε να προσφέρουμε μια σοβαρή πρόταση στον καταναλωτή.

Σκέψεις για το ηλεκτρονικό επιχειρείν Μην εμπλακείτε ποτέ αν δεν είστε έτοιμοι να υποστηρίξετε μια online παρουσία! Οι απαιτήσεις επένδυσης δεν είναι μικρές, αντίθετα με ότι πιστεύουν οι περισσότεροι. Η πρόκληση συνύπαρξης online / offline λιανικής είναι σημαντική και δεν πρέπει να παραμελείται. Χρειάζεται σωστό σχεδιασμό!

Σας ευχαριστώ πολύ!