Μουσική και ψυχή Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: 2013-2014 Στα πλαίσια της εργασίας ερευνήσαμε τη σχέση της μουσικής με τα φαινόμενα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΙΤΛΟΣ ΜΙΚΡΟΟΜΑΔΑΣ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχ. Έτοσ.
Advertisements

ΟΓΚΟΜΕΤΡΗΣΗ Ή ΤΙΤΛΟΔΟΤΗΣΗ ;
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Όργανα Φυσικής που πέρασαν στην Ιστορία
ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
NUR211-Ψυχολογία Τμήμα Νοσηλευτικής
Μαθησιακά αποτελέσματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση Η περίπτωση του ΑΠΘ Κωνσταντίνος Αϊβαζίδης Υπεύθυνος Διασφάλισης Ποιότητας, Έργο ΜΟΔΙΠ ΑΠΘ.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της Μιχάλη Αργυρώς.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
Μέθοδος Project Μια εναλλακτική μορφή διδασκαλίας απέναντι στην παραδοσιακή, στο μάθημα της Έκφρασης-΄Εκθεσης. Προσανατολισμός: Ανθρωπιστικός - Παιδοκεντρικός.
Μαριάμ Μακάρ Ορέστης Μπίτρο
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
project: οψεις της ψυχολογιας
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
Αρχαία Ελληνικά ΙΙ Επιλογικές παρατηρήσεις. Κομβικό σημείο: σύγκριση αρχαίων ελληνικών απόψεων και χριστιανικών για τα ίδια θέματα.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑ MARKETING - MANAGEMENT Καθηγήτρια: Βλάχβεη Ασπασία Φεβρουάριος 2013 Μαρνέρη Ευγενία.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Άλλο μόρφωση και άλλο παιδία και αγωγή
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και επιθετικότητα.  Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ: Διατύπωση Αναπτυξιακών Ερωτημάτων
ΜΑΘΗΜΑ:ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Σεμινάριο Τελειοφοίτων Διατύπωση ερευνητικών υποθέσεων.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
► Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Έρευνα ► Ορισμοί ► Χαρακτηριστικά επιστημονικής έρευνας ► Τύποι της έρευνας ► Η χρησιμότητα της έρευνας στο χώρο της υγείας.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Καλωσήρθατε!!!.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΛ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ομάδα GLM (Girls Love Music)
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Αναζητώντας στοιχεία για την ζωή των προσφύγων στην Ελλάδα
ENNOIEΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Ερευνητική Εργασία (Project) Α' Λυκείου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών με διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων Εργασία 1ης Ενότητας Kapetanas Ε. & Zachariadis Τ. (2007). Students’ beliefs.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Έννοιες από τη Διδακτική Βασίλης Δαγδιλέλης. 2 Διδακτική Διδακτική. Είναι ένα πεδίο ερευνών (όχι ακόμη μια Επιστήμη) που παράγουν ένα σύνολο από προτάσεις.
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ι & ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ
Εφηβικές Συμπεριφορές υψηλού κινδυνου και ΜΜΕ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μουσική και ψυχή Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Στα πλαίσια της εργασίας ερευνήσαμε τη σχέση της μουσικής με τα φαινόμενα της ανθρώπινης ψυχής. Πως εργαστήκαμε: Αρχικά, συνεδριάσαμε και διατυπώσαμε τις απόψεις μας. Από αυτές προέκυψαν τα ερευνητικά ερωτήματα. Χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε μέλος ανέλαβε ένα ερευνητικό ερώτημα. Διαδίκτυο, βιβλίο Ηλία Σακαλάκ: Μουσικές βιταμίνες, εκδ. Fagotto Πηγές της έρευνας: Ερευνητικό εργαλείο: Ερωτηματολόγιο. Δείγμα 160 μαθητών και καθηγητών.

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Ομάδες και ερευνητικά ερωτήματα: 1 η ΟΜΑΔΑΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1. ΣΑΚΚΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Πώς επηρεάζονται τα συναισθήματά μας ανάλογα με το είδος της μουσικής; 2. ΑΓΑΠΗΤΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ποια σχέση έχει η μουσική με την Ανθρώπινη συμπεριφορά (θετική – αρνητική); 3. ΑΡΑΤΖΙΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Πώς χρησιμοποιείται η μουσική στη διαφήμιση; 4. ΒΟΥΔΟΥΡΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Πώς μπορεί η μουσική να χρησιμοποιηθεί για θεραπευτικούς σκοπούς;

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Ομάδες και ερευνητικά ερωτήματα: 2 η ΟΜΑΔΑΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1. ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τι μπορεί να αισθανθεί από τη μουσική ένας κωφάλαλος; 2. ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΖΩΗ Επιδρά η μουσική στα ανθρώπινα έμβρυα και βρέφη; 3. ΒΑΓΙΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Με ποια κριτήρια επιλέγουμε ένα είδος μουσικής; 4. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Πώς η μουσική μας αφυπνίζει αναμνήσεις;

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Ομάδες και ερευνητικά ερωτήματα: 3 η ΟΜΑΔΑΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1. ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Ποιες είναι οι μουσικές προτιμήσεις σε σχέση με την ηλικία; 2. ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Μπορεί η μουσική να προκαλέσει βίαιη συμπεριφορά; 3. ΜΑΡΑΓΚΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Για ποιο λόγο μεταδίδεται μουσική στα εμπορικά καταστήματα; 4. ΚΟΛΙΑΡΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ Πως επηρεάζεται η καθημερινότητά μας από τη μουσική;

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Ομάδες και ερευνητικά ερωτήματα: 4 η ΟΜΑΔΑΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ 1. ΠΟΡΦΥΡΙΑΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ποια είναι η χρήση της μουσική στον εργασιακό χώρο; 2. ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Αποτελεί η μουσική μια μορφή παιδείας; 3. ΚΑΛΠΟΥΖΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η μουσική στον πόλεμο; 4. ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Επιδρά η μουσική στα ζώα και στα φυτά;

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνάς μας: Στη διαφήμιση και στα καταστήματα: Χρησιμοποιεί μια «εύκολη» μελωδία (jingle) ώστε να συνδέσει συναισθηματικά το προϊόν ή τη μάρκα (brand) με τον καταναλωτή. Μπορεί να επηρεάσει τις καταναλωτικές συνήθειες μέσα σε ένα κατάστημα. Στην καθημερινότητά μας: Λειτουργεί ως δεξαμενή συναισθηματικής ενέργειας και μας δίνει δυνάμεις να προχωρούμε. Στα συναισθήματα: Η μουσική επιδρά πάνω τους και τα διαμορφώνει. Η επιστήμη δεν έχει ερμηνεύσει ακόμη επαρκώς τον τρόπο, πάντως είναι γεγονός.

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνάς μας: Η μουσική ως μορφή παιδείας: Είναι γνωστό από την αρχαία εποχή. Επιστημονικές έρευνες απέδειξαν ότι η εξάσκηση ενός μουσικού οργάνου αυξάνει πολλές δεξιότητες και συμβάλλει στη συγκρότηση της προσωπικότητας. Στη συμπεριφορά: Σύμφωνα με έρευνες, η μουσική τροποποιεί τη συμπεριφορά κάνοντάς την πιο επιθετική ή ήρεμη. Η σχέση της με την ανθρώπινη ψυχή είναι γνωστή από τα κείμενα του Πλάτωνα. Στη μνήμη: Η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου βελτιώνει τις μνημονικές ικανότητες.

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στα ανθρώπινα έμβρυα: Η μουσική γίνεται αντιληπτή από το έμβρυο στη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Συμβάλλει στην ανάπτυξη του ρυθμού και καθορίζει στοιχεία της προσωπικότητας. Τα σημαντικότερα αποτελέσματα της έρευνάς μας: Στα ζώα και φυτά: Ο αρχαίος μύθος του Ορφέα με τη λύρα του φαίνεται να έχει μια επιστημονική αναφορά. Έρευνες έδειξαν ότι η μουσική επιδρά στη συμπεριφορά κάποιων ζώων. Επίσης μπορεί να μεταβάλλει τους ρυθμούς ανάπτυξης των φυτών. Μουσική και κωφάλαλοι: Η μουσική μπορεί να γίνει αποδεκτή ακόμη και από κωφαλάλους οι οποίοι αισθάνονται κυρίως τις δονήσεις του ρυθμού.

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο: Σας επηρεάζει η μουσική των διαφημίσεων;

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο:

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο: Με ποιο βασικό κριτήριο επιλέγετε τη μουσική που ακούτε;

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή Στατιστικά αποτελέσματα από το ερωτηματολόγιο: Θα χρησιμοποιούσατε τη μουσική για να κερδίσετε χρήματα;

Υπεύθ. Καθηγητής Δ. Πριόβολος Τμήμα Bpr Σχολικό Έτος: Μουσική και ψυχή ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!